[Samsung D880] Algemeen topic

Wie weet hoe je op een Samsung D880 DualSim de instellingen voor USB kunt wijzigen naar massaopslag als je beeldscherm het niet doet? Het toestel werkt zelf nog wel. Als het hoofdmenu van elk Samsungtoestel gelijk is kom ik er misschien nog mee weg, maar het vervelende is dat hij bij opstarten natuurlijk teruggaat naar het laatstbezochte menu.

› reageer

Ter info:
Vanaf heden, eindelijk, de Samsung D-880 Duo-Sim uit voorraad leverbaar. Betreft UK import, met UK handleiding. 2 simkaarten, welke tegelijkertijd aan kunnen staan, dus met een toestel bereikbaar op uw zakelijk en uw privenummer. Prijs € 349.00 excl verzendkosten.

› reageer

Geen nieuws, verplaatst naar gsmtrack.nl

› reageer

Zit er wel een Hollands menutje op?

› reageer

Uiteraard. Toestel heeft heel veel weg van de D-900 en is inmiddels uitvoerig door ons getest. Werkt verbluffend makkelijk. 2 simkaarten tegelijkertijd in de lucht, hij geeft heel duidelijk aan op welke een gesprek binnenkomt, je kunt er zelf namen aan hangen, hij kan twee telefoonboeken lezen, smsen is mogelijk vanaf beide kaarten, belsignalen zijn verschillend te maken, bij wegbellen is er een knop om te kiezen vanaf welke simkaart ie dat gaat doen, etc etc
Kortom, eindelijk een a-merk met dit systeem.

› reageer

Ik heb nu dit toestel een aantal dagen. Hij werkt fijn alleen is het niet zo dat je 2 mogelijkheden hebt in het menu om te kiezen met welke sim je belt. Je moet helaas nog wel het toestel opnieuw aanzetten als je van simkaart wil wisselen... Dit geldt alleen voor zelf bellen en sms versturen. Je kunt wel altijd gebeld worden.

› reageer

Een correctie, wij hebben hier de D880 ook in gebruik.
Je kan eenvoudig door een knopje aan de zijkant kiezen met welke nummer je smst of belt .

Er zijn wel 2 nadelen
- de slide is niet geweldig
- als je op Sim1 gebeld word is sim2 offline, dus een dubbelgesprek is niet mogelijk

› reageer

Hi,

Ik heb de d880 gekocht bij Gsmtrack. Maar nog niet getest. Maar is het echt zo dat je bij het uitbellen je de knop kan gebruiken om te bepalen met welke sim je uit belt, zonder dat je telefoon opnieuw hoeft op te starten? Daar is namelijk heel veel onduidelijkheid over.

Ik hoor het graag.

› reageer

Dat klopt je kan zelf kiesten door aan linkerzijkant op een knopje te drukken. Toestel blijft gewoon aan en schakelt dus niet uit !

› reageer

Bedankt voor de snelle reactie.

Blij dat te horen nu ben ik er helemaal verlieft op. Er gaan zoveel verschillende verhalen rond.

Ik ga het toestel straks gebruiken en mijn bevindingen even delen.

› reageer

Hi,

Vanavond getest! WAT EEN SUPER TELEFOON! Als iemand dit leest, KOPEN! Kijk goed rond want er zijn flink wat aanbieders met prijs verschillen! Aanrader: gsmtrack.nl en prepaidsim.nl

Inderdaad makkelijk te schakelen tussen sims ZONDER RESTART! GEWELDIG!

› reageer

Zal er ook een nokia toestel uitkomen met 2 simkaarten? Weet iemand dit.

› reageer

jammer dat dit toestel geen UMTS ondersteund.
en geen 2e camera heeft voor beeldbellen.
anders had ik er zeker 1 gekocht.

› reageer

Ik heb Nokia gemaild en zij hebben geantwoord dat Nokia geen toestel heeft voor 2 Sim-kaarten. Daarop heb ik direct de D880 aangeschaft en gisteren in gebruik genomen. Mijn zakelijke (abonnement) en prive (prepay) kaart zitten er in en het functioneert uitstekend. Ik heb 2 verschillende tonen om aan te geven via welke lijn een telefoon binnenkomt en met uitbellen kan ik inderdaad kiezen welke ik wil hebben. Kortom: functioneert uitstekend.

Groetjes, Theo

› reageer

Telefoon vrijdag gekocht. Ideaal, wel vraagje. Hij lijkt niet alle bluetooth headsets te zien. Heef iemand hier ervaring mee?

› reageer

Verplaatst naar toestelforum en titel aangepast.

› reageer

edit

› reageer

Hallo Jozef_online,

Aan de linkerzijkant zit een heel klein onopvallend knopje. Als je hierop drukt, switcht ie van Sim1 naar Sim2 en omgekeerd. Als je belt wordt standaard Sim1 genomen.
Overigens blijft hij mij erg goed bevallen. Het enige wat niet zo handig is, is dat je in het overzicht niet direct ziet op welke je voicemail is ingesproken. Af en toe pak ik de voicemail van de verkeerde sim-kaart.

Groetjes, Theo

› reageer

Hoi

Ik heb zelf de d900 maar met deze telefoon kan je dus tijdens het bellen niet naar het menu/ agenda is dat bij de 880 wel zo.
En zit er bij de 880 ook een privacy functie op als de d 900.

Bij voorbaat dank

Simon

› reageer

Als wij de toets in drukken om van Sim kaart te wisselen, start de telefoon toch opnieuw op, weet iemand waar dat aan ligt? Heeft iemand ook ervaring met de voicemail? Als iemand inspreekt op de SIM die niet als primair is ingesteld, hoe luister je dan de voicemail af???

› reageer

1244 bellen via de andere simkaart. duh

› reageer

of 1233...

› reageer

Is het ook mogelijk om te kiezen via welke kaart je internet? Ik probeer dit al een tijdje uit te vinden maar krijg dit niet voor elkaar

› reageer

ik heb de samsung ook gekocht alleen vind ik dat de beltoon te zacht is hebben jullie dit ook. Op z'n volume 7 is nog te zacht

› reageer

Wie weet hoe je op een Samsung D880 DualSim de instellingen voor USB kunt wijzigen naar massaopslag als je beeldscherm het niet doet? Het toestel werkt zelf nog wel. Als het hoofdmenu van elk Samsungtoestel gelijk is kom ik er misschien nog mee weg, maar het vervelende is dat hij bij opstarten natuurlijk teruggaat naar het laatstbezochte menu.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.