Opruiming Telfort Shop

Topictitel gewijzigd.

› reageer

HEPPIE ZATERDAG!

In alle Telfort winkels alleen morgen 50%korting op
• sms bundels
• prepaytoestellen
• accessoires

bron: http://www.metropoint.com/ftp/20080125_MetroHolland.pdf
(pagina 28)

› reageer

Laatste pagina om precies te zijn

› reageer

http://hugostorm.digiit.nl/Telfort.png
Heb even een screenshot gemaakt klinkt goed! maar zal wel heel wat drukte opleveren...

› reageer

Let op, alleen op de SMS-bundels, prepaid-pakketten en accesoires. Het is dus niet zoals de SuperSaturdays enkele jaren geleden. Maar toch even het bekijken waard. Heeft iemand al iets leuks gezien?

› reageer

Titel gewijzigd: "morgen" in de datum van morgen Er is immers elke dag een "morgen" ...

› reageer

Weet iemand of de telfortshops batterijen van de D600 verkopen?

› reageer

Ik neem aan dat die 50% korting op SMS-bundels en accessoires alleen geldt bij het afsluiten van een abonnement? Er staat namelijk in kleine lettertjes: "Vraag naar de voorwaarden in de winkel"...

› reageer

Alleen bij het afsluiten van een abonnement. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

› reageer

Wellicht is het een optie om de KS daar over te bellen, mogelijk dat zij je iets meer kunnen vertellen hierover. (Alhoewel de kans bestaat dat de KS hier geen antwoord op kan, wil of mag geven).

› reageer

Vanmiddag was ik ff in de stad en zat te twijfelen om even de Telfort shop binnen te lopen om alvast te vragen enzo.. uiteindelijk toch niet van gekomen, maar dit lijkt zo'n mooie aanbieding, er zullen vast wel voorwaarden zijn. Bijvoorbeeld alleen prepaidtoestellen duurder dan 100 euro en inderdaad SMS bundels bij een nieuw abonnement

› reageer

wat de acties nu betreft is het wel terecht dat ze Super Saturday verandert hebben naar gewoon een lekkere hollandse Heppie Zaterdag

› reageer

Prepaytoestellen: geldt alleen voor oude voorraad!
Niet zo netjes vind ik, aangezien iedereen hier ook aanneemt dat het om alle prepaid gaat.

› reageer

Er staat in de advertentie echt "morgen 50% korting op sms-bundels, prepaidtoestellen en accessoires" en NIET: 50% korting op producten waarvan-Telfort-zelf-wel-uitmaakt-of-je-er-korting-op-krijgt.
Dat laatste is blijkbaar wel het geval, en kom je dus voor noppes naar de winkel. Een lokkertje dus.

› reageer

Voor die 50% korting op accessoires hoef je geen abonnement af te sluiten. De medewerker wist het niet zeker en had van tevoren gebeld. Je kunt accessoires dus ook los met korting aanschaffen (m.u.v. al afgeprijsde artikelen uit de grabbelbak). De prijzen liggen wel hoger dan bij andere belzaken, maar door die 50% korting wordt het weer aantrekkelijk.

@Han:
"Vraag naar de voorwaarden in de winkel". Staat in de advertentie.

› reageer

50% korting geldt op de opruimingstoestellen. Op accessoires 50% i.c.m. acquisitie, retentie en sim only. op geheugenkaarten en bluetooth headsets geen korting.

Sms bundel 12 maanden lang korting.

› reageer

Ik ben net naar 2 vestigingen van Telfort geweest in Rotterdam. Die toestellen met "50 % korting" waren gisteren ook al in de opruiming voor die prijs. Het verbaast mij niets als het morgen die toetstellen met dezelfde prijs ook verkrijgbaar zijn.

Wat een GOEDE actie van Telfort!!!

› reageer

Kortom, het bekende ,,bedrog" waar de Telecom-bedrijven in Nederland mee voorop lopen. Ik denk, dat ik deze manier van adverteren binnenkort maar eens nader aan de kaak ga stellen.

› reageer

Naar mijn mening zouden de voorwaarden (lees: beperkingen!!), in de advertentie zelf moeten staan. Dat voorkomt verwarring en ergernis.
Gelukkig ben ik niet naar de Telfort winkel geweest want gezien mijn eerdere ervaringen bij Telfort was ik hier al op voorbereid.

Een nietsvermoedende lezer kan echter op een verkeerd spoor gezet worden. Dat is onnodig.

› reageer

Ben blij dat ik dit topic nog even leees. Ik wilde een k800i prepay aanschaffen, maar dat zit er dus niet in.

Het is maar wat je Heppy noemt

› reageer

Ik ben het met Hpahpa eens. Ik ben net bij Telfort geweest. Ze hebben een grote poster hangen met: "alleen vandaag 50% korting op prepaid toestellen". Echter als ik er een wil bestellen, dan geldt dat dus ineens niet. Verkoper: "Alleen de prepaid toestellen in de opruimingsbakken". Daar liggen 4 oude modellen, die lagen er al langer... Wat een Nep aanbieding!!. Telfort zou moeten snappen dat ze hier geen goodwill mee kweken...:-(
Ik meld het maar even voordat je voor niets naar Telfort rijdt. Jammer dat niet iemand gisteren al naar de voorwaarden had gevraagd en deze had gepost.

› reageer

Ik heb afgelopen zaterdag een klacht ingediend op hun website en kreeg vandaag de volgende reactie:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Er zijn inderdaad prepay-toestellen in de opruiming. Soms wel met 50%. Dit geldt uiteraard niet voor alle toestellen. Het is zo dat opruimingstoestellen alleen in de winkel verkrijgbaar ziijn. Het betreft een prepay magazijn opruiming. Deze aktie loopt dus niet alleen op zaterdag.

Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op www.telfort.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Klantenservice

Ze geven zelf toe dat het geen "actie" is.

› reageer

Morgen (23 februari) is er weer een Heppie Zaterdag

› reageer

Topictitel gewijzigd.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.