[Debitel] Gratis mobiel internet in februari KPN/max 5MB.

Voor wie is het?

Deze actie geldt voor alle particuliere klanten op het netwerk van KPN die geen databundel hebben afgesloten. Deze actie geldt ook voor nieuwe klanten die in februari zijn aangesloten.

HIER staat de FAQ van Debitel Gratis mobiel internet in Februari

› reageer

Via de site van Debitel, per vandaag ingaande, gratis mobiel internet.

mobiel.debitel.nl : de wereld in jouw handen

Te laat voor de trein? Kijk snel hoe laat de volgende trein vertrekt. Niet op tijd thuis voor voetbal? Dankzij Voetbal Next hoef je niet ver te zoeken. Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Met één klik ga je via je mobiel naar http://mobiel.debitel.nl. Sms van 1300 ontvangen? Klik hier als je meer vragen hebt.

E-mail bekijken en versturen? Geen probleem: klik hier en stel je mobiel in.

Test mobiel internet gratis in februari!

debitel KPN klanten kunnen in februari gratis mobiel internet proberen tot 5 MB. Met de gratis 5 MB kun je bijvoorbeeld bijna 100 keer mobiel.debitel.nl bezoeken. Deze mobiele startsite is speciaal voor jou ontwikkeld. Je vindt er een uitgebreid overzicht van websites die geschikt zijn voor je mobiel. Een super handig vertrekpunt om het mobiele internet te verkennen!

Klik hier als je meer vragen hebt.

Altijd internet op je mobiel: € 9,50

Wil je overal en altijd gebruik maken van mobiel internet? Dat kan met debitel Mobiel Internet voor slechts € 9,50 per maand. Hiermee kun je onbeperkt* internetten en e-mailen met je mobiel.

Klik op de afbeeldingen voor meer informatie over mobiel internet, mms en
e-mail op je mobiel.

* debitel Mobiel Internet is alleen aan te sluiten op het netwerk van KPN en maakt gebruik van een Fair Use Policy. Klik hier als je meer vragen hebt.

DIT GELDT DUS ALLÉÉN voor Debitel KPN-bellers.

› reageer

Dus niet voor Debitel Telfort klanten die ook "aangesloten zijn op het KPN-netwerk"...!!??

› reageer

De Fair Use Policy is slechts 40mb.
Ofwel, gewoon een databundel en misbruik van de term "onbeperkt".

› reageer

@One2Call;
Kennelijk niet ; maar als je inlogt op www.mijndebitel.nl zie je of je misschien toch van de partij bent; bij mij staat t er namelijk expliciet bij.

@Reismiepje;
Die 40MB zijn voor internet op je mobiel, waarbij men van een in de ogen van Debitel ruime marge uitgaat . Het wordt m.i. een ander verhaal bij internet op je laptop.

› reageer

Helaas, hij staat bij mijndebitel niet onder MijnAkties. Dus niet voor DebitelTelfort....

› reageer

@One2Call;
Ook niet onder "Mijn beltegoed"?; daar staat t nl bij mij.

› reageer

Bij mij staat het wel bij m'n Debitel KPN € 25 maar niet bij m'n Debitel KPN SO 330 ... Kennelijk dus niet voor alle KPN-klanten

› reageer

http://mobiel.debitel.nl/index.jspx
Wat een waardeloze site

› reageer

http://pda.t-mobile.nl/ is dezelfde

› reageer

In mijn starterspost staat de verkeerde link. Stom, stommer, stomst!

Moet zijn: www.debitel.nl Excuses!

@RemcoLeiden; @robert-jan;

Door jullie ben ik achter mijn fout gekomen! Thanks! _/-\o_

(Alhoewel de link in eerste instantie wel goed werkte. )

› reageer

Het zal zeker niet voor Lowcall gelden neem ik aan?

› reageer

Oh echt irri als providers zo flauw doen met die FUP of het onbeperkt noemen, terwijl dat niet zo is. Kan de RCC er niks aan doen? Haha

› reageer

Voor wie is het?

Deze actie geldt voor alle particuliere klanten op het netwerk van KPN die geen databundel hebben afgesloten. Deze actie geldt ook voor nieuwe klanten die in februari zijn aangesloten.

HIER staat de FAQ van Debitel Gratis mobiel internet in Februari

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.