Nieuw bedrijf starten

en je moet tegenwoordig wel een heel goed plan hebben om nog binnen te komen in de wereld van telecom.

› reageer

Omdat onze vrienden van GSMBOX het te veel laten afweten!(volgens mij zijn ze met de noorderzon vertrokken) wil ik laten zien hoe het wel moet!
Laat me weten wie ik moet contacteren en ik zal een fantastische site gaan bouwen met mooie producten en een ZEER degelijke aftersales!!

› reageer

Ik heb er op voorhand al veel vertrouwen in.
Succes

› reageer

Schrijf eerst eens een businessplan. Zet die hier neer, fakkelen we die af, praten we daarna verder.

› reageer

Laat me weten wie ik moet contacteren
Vodafone, KPN, T-Mobile, alle MVNO's en alle fabrikanten, groothandels en/of importeurs van gsm's en aanverwante artikelen. Dan zul je waarschijnlijk nog een boekhouder en/of accountant nodig hebben en een bezoekje aan KvK lijkt me ook geen overbodige luxe. Ik verwonder me over jouw zakelijk inzicht, dat je hier zelf niet op kunt komen. Ik heb er net als Reismiepje veel vertrouwen in...

Stom, stom, stom: vergeet ik die tip van Floris. Toch wel de basis voor een startend bedrijf...

› reageer

en je moet tegenwoordig wel een heel goed plan hebben om nog binnen te komen in de wereld van telecom.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.