Geen 0900, 0800 en 112 via Voipbuster?

0800 via voipbuster is gratis, ook als je geen freedays meer hebt.
let op: via 12voip is het 1ct/min!

› reageer

Klopt het dat je via Voipbuster geen 0900, 0800 nummers en 112 kan bellen?

› reageer

In principe werkt dit niet nee. Echter zijn sommige 0800 nummers toch bereikbaar.

› reageer

met 0800-nummers heb ik nooit problemen gehad.

› reageer

0800-nummers doen het bij mij ook gewoon.

› reageer

Hoi Heren,

ik heb net zitten proberen om mijn voipbuster accound weer aan werkent te krijgen en constateer dat 112 gewoon gebeld kan worden
omdat dit niet het telefoonnummer is om mee te testen meld ik het meteen maar even

112 Werkt gewoon

ik heb niet geprobeert om 911 te bellen (dit werkt met een gsm ook gewoon in nederland)

› reageer

0900 en 0800 kan ook gewoon hoor uiteraard wel het juiste tegoed hebben en 0800 is misschien afhankelijk van Freedays Vergeet niet het nummer met 0031 aan te bieden, anders gaat het misschien fout. Werkt hier perfect met een SPA3102 ertussen

› reageer

@Hugo Boss,

Ik weet dat er een heel lang topic over Voipbuster en dergelijke loopt, maar als beginner is er geen touw meer aan vast te knopen.

Misschien zou een eenvoudig topic uitkomst bieden voor mensen met wat minder verstand van dit soort zaken.

Online 20Mbit, Voipbuster, Budgetphone, met zowel binnenkomende als uitgaande nummerweergave.

Misschien is dit wel zo makkelijk voor mensen die af en toe overschakelen van provider, een tweede lijn als optie zou ook mooi zijn, maar is geen Pré. Leuk een apart faxnummer of zaak / privé nummer te hebben.

Of heeft iemand een betere combinatie?

› reageer

Ik denk dat je zo het goedkoopste uit bent Pas alleen erg op met bellen naar Nederlandse 06 over Voipbuster want dan kan je erg duur uit zijn. Je kan ook wel voor 6 cent vinden eventueel, gewoon via Google op betamax rates zoeken en de eerste site is een mooie vergelijkingssite

› reageer

0800 via voipbuster is gratis, ook als je geen freedays meer hebt.
let op: via 12voip is het 1ct/min!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.