Ondersteunt ook DVBH (digitale live televisie). Tot nu toe alleen NL123, maar volgens de Nokia-vertegenwoordiger komen er waarschijnlijk ook pakketten met meerdere zenders. Daarnaast heeft Nokia goed nagedacht over het toestel, want naast een 16gb harde schijf, ook nog de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden. Zelf vind ik dat erg handig ivm makkelijk overzetten van muziek en foto's. Heb nu de N958gb, maar vind het niks om dat ding altijd aan de cpu te hangen.
› reageerIn Barcelona heeft Nokia tijdens de GSMA Mobile World Congress 2008 een nieuwe reeks toestellen presenteert die volop gebruik maken van mogelijkheden van Internet, zoals nieuwe vormen van samenwerking en informatie-uitwisseling. Eén van de nieuw gelanceerde modellen is de Nokia N96. Deze nieuwe Nokia mobiele telefoon beschikt over locatie-georiënteerde functies en multimedia ondersteuning, van wandelnavigatie en geotagging tot films kijken en clips en foto’s uitwisselen. In de visie van Nokia vormen locatie georiënteerde services, zoals stadsplattegronden en navigatiefuncties, een fundamentele voorwaarde voor de verdere ontwikkeling en verrijking van mobiele communicatie.
Link
Pas kwartaal 3, volgens Nokia, dus nog wel even wachten. Vind zelf het toetsenbord niet zo mooi. Vormgeving van het toestel is wel erg mooi. Kan helaas zelf nog steeds geen foto's toevoegen, maar ongetwijfeld zijn er knappe mensen die dat wel kunnen.
Lijkt wel een mix tussen de N95 8GB en een iPod Touch.
Ziet er wel leuk uit.
Hij lijkt verrassend veel op de n81, maar dan met een groter scherm (hij is ook iets breder) Denk dat dit dan al de opvolger wordt van mijn n81, omdat deze er net zo mooi uitziet als de n81.
› reageerKijk ook eens hier. klik
Ondersteunt ook DVBH (digitale live televisie). Tot nu toe alleen NL123, maar volgens de Nokia-vertegenwoordiger komen er waarschijnlijk ook pakketten met meerdere zenders. Daarnaast heeft Nokia goed nagedacht over het toestel, want naast een 16gb harde schijf, ook nog de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden. Zelf vind ik dat erg handig ivm makkelijk overzetten van muziek en foto's. Heb nu de N958gb, maar vind het niks om dat ding altijd aan de cpu te hangen.
› reageer