iPhone in Nederland: T-mobile

@koen

daarom, niets aan de hand! en dan nog, mocht de iphone uitkomen bij t-mob dan wil ik hem dubbel niet hebben...principe...zij hebben Ben om zeep geholpen (ook al proberen ze hem nu weer tot leven te wekken, hij is niet dezelfe )

› reageer

Apple's iPhone volgende maand in Nederland - Exclusief!

Een bron binnen T-Mobile heeft tegen All About Phones bevestigd dat de iPhone naar alle waarschijnlijkheid volgende maand op de Nederlandse markt is. Onduidelijk is nog welke prijzen hij precies zal gaan krijgen.

Gisteren rolde bij de redactie van All About Phones een mailtje binnen van een medewerker van T-Mobile. Volgens hem zijn ze op dit moment druk bezig met de voorbereidingen voor de introductie van de iPhone die eind Maart in Nederland moet gaan plaatsvinden onder de T-Mobile vlag. Hij kon nog geen prijzen melden omdat die intern nog niet bekend zijn gemaakt aan iedereen. Echter wist de bron te melden dat intern nu de geluiden steeds harder worden over de iPhone en dat het nu zo goed als zeker is dat het toestel er echt volgende maand aan zit te komen.

Het wordt echter wel interessant of de iPhone wel of niet gesimlocked zal zijn bij de roze provider. Aangezien alle nieuwe toestellen tegenwoordig simlock vrij worden verkocht door T-Mobile in verband met de overname van Orange, kan dit misschien ook gaan gelden voor de iPhone. De bron binnen T-Mobile wist hierop nog niks te zeggen. Binnenkort hopen we meer informatie te hebben.

Bron: All about phones

› reageer

<Kick> Geen iPhone liefhebbers hier

› reageer

persoonlijk denk ik dat de Iphone weinig impact zal hebben in Nederland. We zijn ongeveer de laatste die hem in de shops gaan zien, dus het nieuwtje is er wel af. Verder hebben we in Nl geen EDGE meer. In andere landen moest je onafhankelijk van je abonnement ook nog eens bedragen tot 399,- neertellen en een extra bundel nemen. De UMTS versie is al aangekondigd. Ik zie 2 mogelijkheden voor wat succes: de oude huidige versie in Nederland als laatste land introduceren als het nieuwe model er aan komt. Dan kan je ze voor een lage prijs dumpem. Optie 2: in Nl als UMTS land de nieuwe UMTS versie lanceren voor een forse prijs en met een hoop tamtam en media aandacht.

› reageer

Ik heb al een mooie telefoon die zoveel meer kan dan die iPhone, de mensen die hem wouden hebben, hebben hem inmiddels, en de rest heeft geen zin om in een land waar je toestellen bij een 2jarig abo veelal voor niets krijgt, een beetje teveel te betalen voor iets waar Apple op staat, dan nog niet te spreken over de maandelijkse abokosten.

Apple has failed in Europe, as I expected.

› reageer

Ik wacht wel even af wat de prijs gaat worden, wel een leuk ding voor erbij. Steve Jobs weet waarschijnlijk niet eens wat Nederland is, dus ik kan mij niet voorstellen dat Apple de nieuwe Iphone (UMTS)in Nl gaat introduceren.

› reageer

Ik heb er gisteren even mee zitten spelen, maar ben niet erg enthousiast...denk niet dat dit een topper gaat worden.

› reageer

Ik vind het een geweldige telefoon. Ik heb hiervoor redelijk wat telefoons gehad en op de meeste was ik vrij snel uitgekeken. Bij iPhone heb ik dat absoluut niet. Er zijn programma's te over en Apple blijft de telefoon software-matig vernieuwen. De mensen die de iPhone willen zullen um inmiddels in Amerika hebben gekocht. Desondanks zal een redelijke groep zijn die de iPhone nog willen hebben. En idd, daar zal een aardig prijskaartje aanhangen met een duur abonnement.

› reageer

ik hoop natuurlijk stiekem dat we onder het abonnement uit zouden kunnen komen, zodat hij te unlocken valt. Blijven dromen, vooral, want om ons heen is het ook nauwelijks mogelijk.

De UMTS versie is heus nog niet officieel aangekondigd, dus het is afwachten hoe lang dat nog duurt!

› reageer

T-Mobile ontkent gerucht rond iPhone

AMSTERDAM - Diverse weblogs weten het zeker: de iPhone van Apple doet nog deze maand zijn intrede op de Nederlandse markt. Apple werkt daarvoor samen met T-Mobile. Apple wil, zoals we gewend zijn van het bedrijf, niet reageren op de geruchten. Woordvoerder Henny van der Heiden van T-Mobile wel. Hij ontkent de hardnekkige geruchten.

Op het internet claimen een aantal websites en weblogs op basis van uitgelekte informatie zeker te weten dat de iPhone nog deze maand door provider T-Mobile in Nederland geleverd gaat worden.

Weblogs als Mac-Zone.nl, One More Thing en All About Phones maken er melding van. Volgens All About Phones zou een bron binnen T-Mobile hebben bevestigd dat het de bedoeling is de Apple iPhone nog eind maart in Nederland te introduceren. En ook de eveneens Nederlandse Apple-blogsites Mac-Zone en One More Thing zeggen over betrouwbare informatie met betrekking tot de releasedatum van de iPhone eind deze maand te beschikken.

Van der Heiden zegt dat de webblogs er wat hem betreft naast zitten. “Het is op dit moment helemaal nog niet duidelijk wie de Apple iPhone in Nederland gaat voeren en op welk moment en tegen welke voorwaarden.”

Inmiddels is wel duidelijk dat Apple de iPhone na Duitsland, Engeland en Frankrijk zo snel mogelijk in een aantal andere Europese landen wil introduceren. Kort na de vrijgave van de iPhone 1.1.4 firmware, lanceerde provider O2 de iPhone in Ierland. Uit de firmware werd toen al snel duidelijk dat ook een spoedige lancering in landen als Italië, Oostenrijk en Spanje op stapel staat.

Bron: Telegraaf

› reageer

ik voel me echt een beetje achtergesteld bij de rest van de wereld
ach, ik hoef hem al niet meer (vind hem ook te groot).

wel raar hoor, dacht toch echt dat nederland wel een uitgesproken land was om hem eerder te introduceren. nu is dus nog steeds niets zeker.

› reageer

Sweet dreams. Wij stellen voor Apple en co echt niets voor. Ze weten vermoedelijk niet eens waar Nederland ligt. Oorlogsveteranen die ik ik de USA sprak vroegen of Nederland in Duitsland lag....(waar vochten ze dan tegen?) Op de wereldkaart zie je Nederland niet eens, en voor de rest vind iedereen in de USA ons een criminele drugsstaat. Mijn USA telefoon was zelfs geblokkeerd voor gevaarlijke en fraude gevoelige landen zoals bellen naar Colombia, Rusland en Nederland.....

Ach, uiteindelijk hebben we aan dat hele ding niets gemist hier. Scheelt een hoop ergernis en kosten

› reageer

Als ik nu zie wat voor mooie spelletjes er al ontwikkeld worden voor dat ding, met zijn snelle processor... het is en blijft natuurlijk gekte, en qua hardware mogelijkheden zou ik beter gewoon een N95 kunnen nemen.

Nederland wordt best wel eens gebruikt door bedrijven om iets te testen: we zijn een klein land, dus overzichtelijk voor een proef; de demografische gegevens worden goed bijgehouden (dank u, CBS) en we zijn de juiste mix van nieuwsgierige en prijsbewuste westerse consumenten. Dat werkt natuurlijk niet voor bedrijven waarbij elk product nieuws is, zoals Apple

Ik blijf gewoon benieuwd of de iPhone 2 ook nieuwe hardware met zich mee brengt

› reageer

@koen

daarom, niets aan de hand! en dan nog, mocht de iphone uitkomen bij t-mob dan wil ik hem dubbel niet hebben...principe...zij hebben Ben om zeep geholpen (ook al proberen ze hem nu weer tot leven te wekken, hij is niet dezelfe )

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.