T-Mobile[T-Mobile] Ongenoegen over afsluiting telefoon!

Beste GR. Han

Ik vermoed dat je een procedure bent gestart, zonder eerst goed op de hoogte te zijn van de gevolgen. Misschien was het handiger geweest als je eerst had gebeld met of de winkel, of ben of kpn.

Laten we voorop stellen dat Ben er niets aan kan doen. Kpn kon er ook niets aan doen en eerlijk gezegd de winkel waarschijnlijk ook niet. Dan blijft er maar 1 partij over die de schuldige is......en dat ben jij.

Kortom....Niet mokken, het is je eigen schuld.

MvG Tinus.

p.s. als ik me niet vergis, heeft ben gewoon de optie om pas klant te worden als de nummerovername rond is.

› reageer

Hebben jullie ook slechte ervaring met het overstappen van de ene (KPN) naar de andere provider (BEN)?
Ik heb eerst een abonnement en daarna een nummerportatieformulier ingevuld. Maar... het kan beter andersom, wil je niet twee maanden dubbel en voor niks betalen!!!
Verder kon ik helemaal niet bellen op BEN, want mijn toestel was geen dual-band!
Nu dien ik twee en een halve maand voor niks (160 gulden) te betalen, terwijl ik geen seconde gebeld heb....
Verder heb ik twee maanden een overlap gehad van KPN en BEN.
Nu heb ik de Incasso op mijn dak...!!!

Reacties graag...
GR. Han

› reageer

Beste GR. Han

Ik vermoed dat je een procedure bent gestart, zonder eerst goed op de hoogte te zijn van de gevolgen. Misschien was het handiger geweest als je eerst had gebeld met of de winkel, of ben of kpn.

Laten we voorop stellen dat Ben er niets aan kan doen. Kpn kon er ook niets aan doen en eerlijk gezegd de winkel waarschijnlijk ook niet. Dan blijft er maar 1 partij over die de schuldige is......en dat ben jij.

Kortom....Niet mokken, het is je eigen schuld.

MvG Tinus.

p.s. als ik me niet vergis, heeft ben gewoon de optie om pas klant te worden als de nummerovername rond is.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.