Een hele vervelende gebeurtenis voor alle betrokkenen. Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden van het slachtoffer.
Gezien de beperkte relatie met het doel van dit forum en de weinig prijzenswaardige reacties in dit topic (de goede niet te na gesproken), sluit ik dit topic.
Dodelijke steekpartij in kantoor Orange
Door: De Pers
Gepubliceerd: vandaag 14:19
Update: vandaag 14:42
In het kantoor van telecombedrijf Orange in Den Haag is vrijdag een persoon doodgestoken. Er is een verdachte aangehouden.
De steekpartij vond om 13.30 uur plaats. Het slachtoffer is een werknemer van Orange, meldt RTV West. Over zijn identiteit en dat van de verdachte en over een eventueel motief is nog niets bekend.
Het kantoor bevindt zich in de Groenhovenstraat. De verdachte werd aangehouden op het Nassauplein. De omgeving is afgezet voor onderzoek.
lekker zeg... Is dit wel telecom nieuws?
› reageerDit is telecomnieuws in zoverre dat het te maken kan hebben met de overname door T-mobile.
› reageerIs geen telecomnieuws.
› reageertelecomnieuws of niet wel een erg trieste gebeurtenis
http://www.nrc.nl/binnenland/article965064.ece/Dodelijke_steekpartij_op_kantoor_Orange
nog door een collega gedaan ook
er was iemand goed gefustreerd omdat hij geen orange meer mocht verkopen...
› reageermisschien hebben ze daar net te horen gekregen dat ze allemaal ontslagen zijn omdat de afhandeling nu (binnenkort) via de eigen T-mobile kanalen gaat. Onlineshop ging ook via dat kantoor. Maar goed, is speculeren.
› reageerVan de Orange site. overlijden medewerker Vrijdag 7 maart is een van onze medewerkers op kantoor overleden als gevolg van een uit de hand gelopen ruzie. Dit heeft ons allemaal zeer geraakt. Ons medeleven gaat uit naar familie, vrienden en naaste collega’s van het slachtoffer. Wij wensen hen veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
De directie van T-Mobile & Orange.
Een hele vervelende gebeurtenis voor alle betrokkenen. Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden van het slachtoffer.
Gezien de beperkte relatie met het doel van dit forum en de weinig prijzenswaardige reacties in dit topic (de goede niet te na gesproken), sluit ik dit topic.