Youtube op je mobiel! met KPN?

Dit ligt niet aan je provider maar aan de instellingen van realplayer. Julius heeft jullie de goede weg gewezen naar oplossing van probleem, dit is dus realplayer

› reageer

Hallo,

Ik heb hard gezocht naar een topic wat hier over gaat... maar kan het gek genoeg niet vinden. Vandaar dat ik de vraag maar als eerst stel.

Ik heb een Nokia E90 Communicator en een Collega heeft een Sony-ericsson W960 nu hebben we beide het KPN netwerk en kunnen ook beide niet op Youtube mobile. nu heb ik een Collega die heeft een Nokia N95 met Vodafone en daar doet Youtube het super op.

Nu hebben wij allebei een Eindeloos online bundel nu heb ik KPN al gebeld en gevraagd wat nu het probleem kan zijn? deze jongens hebben uiteindelijk tot aan de technische dienst alles uitgezocht en niks gevonden voor beide telefoonnummers niet... wat kan hier nu het probleem zijn? Volgens KPN aan de toestellen maar het functioneert bij meerdere toestellen niet.

Wie kan mij helpen?

› reageer

Met Hi Eindeloos online beschik je niet over de streaming dienst.
Ze vragen (paar weken geleden nog gezien) 0,25 cent per minuut om video op youtube te bekijken!

KPN heeft Surf&Mail dus ik neem aan dat je het over Hi hebt.

› reageer

Ja dit gaat over HI

Is ook fijn dat ze dat niet erbij vermelden maar dat zou betekenen ondanks die 0.25 cent dat het gewoon moet functioneren...

Toch?

› reageer

Probeer maar via de Hi mobile portal de link naar youtube te vinden staat een duidelijk melding dat het 0,25 cent kost.

Kon het even niet zo snel op de hi site vinden, mischien hebben ze het aangepast. Je kan beter Hi bellen dan KPN.

› reageer

Met mijn N95 lukt het niet omdat deze flashlite 2 heeft. De N95 8g heeft flashlite 3 (met de laatste firmware) en kan wel op Youtube.

› reageer

Ik zag net een vergelijking op bellen.com en daar zie ik dat vodafone iblox een downloadsnelheid heeft van 3600 kb en hi / kpn 128 kb, kan het daar niet aan liggen?

› reageer

@ gouryella : heb zelf een N95-1 en kan gewoon you-tube filmpjes bekijken (T-Mobile Flex + PIT). Heb wel een software-update gedaan.

› reageer

bij mij streamt ie ze via realplayer op mijn N81. doe dit via m.youtube.com. Ik moet dan wel het toegangspunt vooraf definiƫren in de realplayer settings, met andere woorden hij vraagt niet via welk toegangspunt hij moet verbinden maar heeft maar een standaardstoegangspunt die je dus elke keer moet veranderen als je bijvoorbeeld via wlan wil kijken, niet echt handig dus. Voor de rest werkt het prima via 3g maar via gprs gaat ie laggen.Heb overigens een PIT abonnement bij T-mobile.

› reageer

Is er een mogelijkheid om die you tube filmpjes op te slaan?
Of kun je ze alleen streaming bekijken.

› reageer

Vraagje aan de KPN/Hi gebruikers: werkt streaming radio wel?

(En dan bedoel ik of het werkt via de normale portal, en niet via de betaalde streaming portal..)

› reageer

Vraagje..

bij mij werkt youtube niet meer. Heb een n82 met vodafone (incl. internet blox)Krijg telkens de melding dat realplayer de mediaclip niet kan afspelen?!?!
Weet iemand of er iets loos is?

› reageer

pakktgegevensverbinding mislukt! zo'n melding krijg ik op mijn 8800 als ik youtube wil afspelen. ik heb kpn flex, met onbeperkt internetten dus in principe moet het wel werken, maar het werkt niet! ik heb ook verschillende programma's geprobeerd, echter zonder resultaat!
iemand?

edit* het gaat hier om een UMTS abo.

› reageer

Hallo ik heb een Sony Ericsson W660i maar als ik op youtube ga krijg ik de meldingen " Verbinding met media server mislukt" ik heb de streamings instellingen wel goed
Ik gebruik KPN Prepaid - Dag Bundel maar hij heeft wel gedaan en nu niet meer kan iemand mij aub helpen danku>!!!

› reageer

Dit ligt niet aan je provider maar aan de instellingen van realplayer. Julius heeft jullie de goede weg gewezen naar oplossing van probleem, dit is dus realplayer

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.