Wehkamp - Hi Prepaidpakket 17.99

@Windstorm

Is dat nou dezelfde code als ik had?

› reageer

Hi Prepaidpakket:

Sagem 215X met 10 euro beltegoed

prijs: 19.99 excl. verzendkosten

Link

details Sagem 215x:

http://www.gsmarena.com/sagem_my215x-1832.php

› reageer

Had 'm al gezien, op zich leuk maar door de verzendkosten niet zo interessant.

› reageer

De verzendkosten kan je opvangen door 10 euro korting te krijgen
door een enquete in te vullen via onderstaande link.

link

› reageer

Bedankt Bert

› reageer

Jammer, ik heb (nog) geen klantnummer...

› reageer

De verzendkosten bedragen €4,95.

Tip: vul 'wehkamp.nl' in als pocket-code op Heldenpocket.nl voor een €7,50 kortingscode!

Of 10 euro via een enquête. Let wel: "Het klantnummer is het nummer dat u krijgt nadat u iets bij ons besteld heeft."

› reageer

Hoezo of waardebon 1 of waardebon 2? Allebei invullen! Dit heeft hij gepakt! 24.95-17.50=7.45 euro voor dit prachtmobieltje

› reageer

en hoe vul je die enquete in zonder klantnummer. De heldenpocket zou gelden voor je eerste bestelling, en dan heb je dus ook nog geen klantnummer

› reageer

Je hoeft enkel het bovenste vakje in te vullen met: wehkamp.nl
Copy/paste het nummer en sla het op in kladblok.

› reageer

de Heldenpocket geldt voor de eerste bestelling.
Voor de enquête heb je een klantnummer nodig, wat je pas krijgt na je eerste bestelling, dus hoe kun je die 2 kortingen combineren?
Ik heb de enquête ingevuld maar heb na 9 uur nog steeds geen mail, terwijl die meteen zou worden verstuurd.

› reageer

weet iemand of het een simlock heeft.

› reageer

Ja, ik heb proefondervindelijk ondervonden dat het toestel een simlock heeft.

› reageer

Helaas, het bonnummer is onbekend, de waardebon is al eens ingewisseld of de geldigheidsdatum is verstreken.

› reageer

Voor mij en mijn vriendin gister elk 1 besteld. Het werkt dus met beide codes. Maar hij is nu zelfs nog 2 euro goedkoper ook! Hij staat nu op de site voor 17,99.... Hadden we ff gewacht, hadden we weer 4 euro uitgespaard

› reageer

Het is mij ook niet gelukt om een artikel bij Wehkamp te bestellen met korting. Beide codes werkten niet en uiteindelijk kreeg ik het bericht dat bestellen even niet mogelijk was vanwege het 3 maal invoeren van een verkeerde kortingscode.
>

› reageer

Die Wehkamp-enquete heb ik al eens ingevuld, eindigde met een foutmelding, en mooi geen kortingsbon...

› reageer

Gewoon doorgaan met de bestelling, dan krijg je aan het eind te zien (als je al besteld hebt) dat je twee codes hebt gebruikt. Wel sneu dat je nergens terug ziet wat de prijs dan is. Zelfs de verzendkosten staan niet bij de prijs. Erg slordig allemaal...

› reageer

Ik heb 5 bestellingen geplaatst bij Wehkamp. Maar heb micro sd kaartjes besteld ipv een telefoon. Bij alle bestelling heb ik 17,50 korting gekregen, maar moest wel even ouwehoeren met proxy enzo, voordat ik een nieuwe code kreeg

› reageer

Toestel vandaag ontvangen met 7,50 korting.Leuk compleet pakket.Usb kabel en stereo headset past ook op nokia 3110,6300 etc.Was al klant bij wehkamp maar toch korting gekregen.Toestel heeft wel een simlock.

› reageer

Topictitel geüpdate.

› reageer

@ Mexx; hoe heb jij dan betaald? Ik kan kiezen uit iDeal (wat ik het liefst hebt, maar het bedrag is hier zonder korting) of acceptgiro (pas verzending na betaling).

› reageer

Ik heb voor acceptgiro gekozen.

› reageer

Ik heb via iDeal betaald, en ik heb nu een 'tegoed' van 17,50 bij Wehkamp. Da's niet erg, wou toch nog een tweede bestelling wagen

› reageer

heb de twee bonnen ingevuld, allebei goedgekeurd en toegevoegd bij bestelling... toch rekening vna 17,99. Moet nu wachten op de "echte bon" ?! vreemd.... wanneer komt die? Wanneer ik 17,99 moet betalen hoeft het van mij dan weer niet

› reageer

Korting lukte elke keer niet maar kreeg gisteren een brief dat ik een tegoed van 7,50 bij Wehkamp had. Dus maar meteen besteld!

› reageer

Ik kreeg gister ook zo,n brief.... Dat ik €17,50 korting had en dat ik die bij een volgende bestelling kon incasseren... Als je dat binnen 2 weken doet krijg je ook een badhanddoek kado LB... Jammer dat die korting niet gelijk van je lopende bestellingen worden afgeboekt. Nou ja, mijn vriendin bestelt wel vaker wat bij Wehkamp dus komt wel op

› reageer

Heb ook zo'n brief gekregen, telefoontje gisteren ontvangen.
Even gemaild met de klantenservice omdat de kortingscodes volgens het besteloverzicht niet geldig waren.
Eerst wilden ze maar 1 bon verzilveren, naar na nog een mailtje heb ik de complete korting van €17,50 gehad.
Heb dus totaal €5,44 betaald, leukde deal .

› reageer

@ÜberVAU

Is die korting wel gelijk van je bestelling afgetrokken dan?

› reageer

Ik heb nog geen rekening gezien, maar mij is per mail bevestigd dat het totaalbedrag nu €5,44 was.

› reageer

Ik had micro sd kaartjes besteld, 18,90 per stuk. Kreeg ook een acceptgiro van 18,90. Maar op mijn account op wehkamp stond een bedrag open van 1,40 (18,90-17,50 kortingsbonnetje). HEb gewoon 1,40 overgemaakt met vermelding van mijn klantnummer, nu staat het op 0 euro. Verwacht verder geen problemen.
Dus gewoon 17,50 van je factuur aftrekken en overboeken zou ik zeggen.

› reageer

Inderdaad, ook hier blijkt (na het nodige aandringen bij de ks) dat het bedrag dat in je account als "actueel saldo" staat vermeld is wat je dient te betalen... ook al staat er op de acceptgiro iets volkomen anders. En vooral alles goed nakijken in je rekeningoverzicht want men was bij mij gemakshalve ook nog ff een waardebon "vergeten".

Al met al een leuke aanbieding, prepaidpakket (+ badlaken ) voor €5.44, maar om nou te zeggen dat ik snel nog iets zal bestellen daar... het totaalbeeld was nogal ontluisterend voor wat waarschijnlijk een van de grootste internetwinkels van NL is.

› reageer

Zit er een providerlogo op en/of providersoftware in?

› reageer

@floris: niks van gezien... bij het aanzetten van het toestel verschijnt een sagem-logo, lijkt me dat dat wel zou zijn gesneuveld als men provider-software erin gezet had.

› reageer

Ik heb het telefoontje nu ook binnen. Bij mij was de korting niet verrekend. Ik heb contact gehad met de klantenservice en heb het kortingsbedrag eraf mogen trekken. Het moest wel op Postbank 809.811 worden gestort ovv klantnummer en factuurnummer.

› reageer

Damn, unlocken van die sagems is duur

› reageer

is er nu wel of niet een workaround voor het benodigde klantnummer voor het invullen van de enquete?

› reageer

Eerst twee gratis artikelen bestellen; dan krijg je een klantnummer...

› reageer

Ik wou nog 1 bestellen op mijn ouwe lui hun adres maar die hebben nog geen klantnummer.... Wat voor gratis artikelen kun je bestellen dan?

› reageer

ik heb ook geen code gekregen aan het eind van de enquete.
Je kan bijvoorbeeld 2 handdoeken bestellen oid, maar bij mij is de bestelling met alleen 0 euro artikelen geannuleerd!

› reageer

Quote:is er nu wel of niet een workaround voor het benodigde klantnummer voor het invullen van de enquete?

Paar weken geleden ook iets besteld bij deze toko (voor het eerst) en de workaround was simpel, bij de enquete gewoon emailadres opgeven en geen klantnummer. De bon kreeg ik per email en gebruikt bij het invoeren van mijn bestelling. Werkte perfect.

› reageer

de eerder geplaatste links naar de enquete werken niet meer. Heeft iemand een juiste link?

› reageer

Lijkt er op dat die enquete afgelopen is... Gister werkte die link nog. Alleen die korting van 7,50 werkt nog, maar dan bestel ik het niet meer voor mijn ouwe lui. Prijs is trouwens ook weer verhoogd naar €19,99 zag ik. Was een leuke actie voor zolang het duurde

› reageer

Wil nu dus de simunlock code aanvragen, staat dit toestel niet in het rijtje te selecteren type's

heb bij reden van unlocken, maar aangegeven dat het toestel een my215x is.

Voor meer mensen die willen unlocken: http://www.hi.nl/web/show/id=644445

edit: Verder staat er dat je de eerste 15 cijfers van het imei nummer moet invoeren, dit klopt had verkeerd geteld

› reageer

@Windstorm
Welk type heb je nu opgegeven dan?

› reageer

Niet zo lastig doen, imei heeft maar 15 cijfers en als type vul je gewoon een willekeurige andere sagem in (my101x of zo). Werkte prima vorige week, code kwam na een dag per email, en nog voorzien van correcte instructies ook.

› reageer

Unlockcode: 0845213123
Ik had de code voor de Sagem my215x aangevraagd maar ik kreeg een mailtje met bovenstaande unlockcode voor een Alcatel. Toch maar ff geprobeerd maar de code werkt dus wel

› reageer

Gister om 12 uur unlock code ontvangen, nog niet geprobeerd.
en de Sagem my215x staat er nu wel tussen

› reageer

@Windstorm

Is dat nou dezelfde code als ik had?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.