Was het niet de amerikaanse regering die tijdens 11/9 opnames liet horen van mensen uit gekaapte vliegtuigen die vertelde dat ze werden gekaapt?.... Hoe hebben ze dat dan gedaan?
Kijk, dat is nou een goeie vraag De meningen over de technische waarschijnlijkheid van deze 11/9 verhalen, lopen behoorlijk uiteen. Als je een beetje zoekt, kan je hier behoorlijk veel over vinden
Emirates Airlines heeft als commerciƫle vliegmaatschappij de primeur: mobiel bellen tijdens de vlucht. Het eerste telefoontje werd op een vlucht van Dubai naar Casablanca gepleegd.
Cabinepersoneel van de vliegmaatschappij uit Dubai regelt wanneer de telefoons wel en niet kunnen worden gebruikt. Zo worden er geen inkomende gesprekken toegestaan tijdens nachtvluchten. Ook wordt passagiers verzocht om hun telefoons op 'stil' te zetten.
Bron: nieuwnieuws
Dit vind ik dus erg verdacht... Was het niet de amerikaanse regering die tijdens 11/9 opnames liet horen van mensen uit gekaapte vliegtuigen die vertelde dat ze werden gekaapt?.... Hoe hebben ze dat dan gedaan?
› reageerDe straling van de mobiele telefoons zou storing in de cockpit kunnen veroorzaken. Maar als je in een vliegtuig zit dat gekaapt is en waarschijnlijk al weet wat daarmee zal gebeuren zullen veel mensen wel hebben gedacht ik ga gewoon een telefoontje plegen.
Wat ik ooit gelezen heb is dat het wel mee schijnt te vallen met het 'gevaar' van mobiel bellen in het vliegtuig. Maar goed wat moet je geloven tegenwoordig.
grootste probleem zal wel zijn dat er op 36.000 voet de dichtheid van het netwerk wat minder is...
› reageerik had mn telefoon wel eens aan laten staan voor de gein en echt een halve minuut na opstijgen was het bereik al weg... zullen ze toch iets anders voor moeten bedenken denk ik
Zal wel een gsm antenne in het vliegtuig zitten die verbinding maakt met een satteliet o.i.d.
› reageerNou daar zit ik op te wachten tijdens een vlucht van enkele uren...bla bla bla...
› reageerWas het niet de amerikaanse regering die tijdens 11/9 opnames liet horen van mensen uit gekaapte vliegtuigen die vertelde dat ze werden gekaapt?.... Hoe hebben ze dat dan gedaan?
Kijk, dat is nou een goeie vraag De meningen over de technische waarschijnlijkheid van deze 11/9 verhalen, lopen behoorlijk uiteen. Als je een beetje zoekt, kan je hier behoorlijk veel over vinden