HTC S730 in combinatie met Parrot CK-3100

Helaas heb ik onlangs dezelfde ervaring opgedaan. MobiCom in Rotterdam adviseerde in een offerte de HTC S730 i.c.m. de CK-3100 Evolution.
Hoewel ik MobiCom tevoren had gewaarschuwd van de slechte ervaringen die twee kennissen met dezelfde combinatie hadden opgedaan hadden zij goede ervaringen. Het resultaat was onbeschrijvelijk slecht. Ze blijven volharden in hun bevindingen.
Mijn advies: schaf gewoon een Nokia Bluetooth Car Kit aan, deze werkt namelijk wel i.c.m. de HTC S730.

› reageer

Mijn HTC 730 werkt zeer slecht in combinatie met de carcit Parrot CK-3100. De Parrot is geupdate met de laatste software maar het probleem verslechterd alleen maar. Veel uitval tijdens een verbinding als de verbinding al werkt. Heeft iemand hier meer ervaring mee hoe dit op te lossen is? HTC en Parrot geven niet thuis.

› reageer

DE HTC S730 en HTC TYTN2 worden niet gesupport door de Parrot CK3100. dit is een bekend probleem. problemen als verbinding verbreken blijven bestaan.

› reageer

Helaas heb ik onlangs dezelfde ervaring opgedaan. MobiCom in Rotterdam adviseerde in een offerte de HTC S730 i.c.m. de CK-3100 Evolution.
Hoewel ik MobiCom tevoren had gewaarschuwd van de slechte ervaringen die twee kennissen met dezelfde combinatie hadden opgedaan hadden zij goede ervaringen. Het resultaat was onbeschrijvelijk slecht. Ze blijven volharden in hun bevindingen.
Mijn advies: schaf gewoon een Nokia Bluetooth Car Kit aan, deze werkt namelijk wel i.c.m. de HTC S730.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.