Ontvangstbevestiging

ontvangstbevesitiging bij Hi/KPN werkt bij mij in ieder geval niet <knip> Van *0# maak ik overigens nooit gebruik.

Dan is het vrij logisch dat het niet werkt

› reageer

Misschien is het handig om een lijst te maken met telefoons die ontvangstbevestiging ondersteunen.

Ik weet dat Nokia het doet al is het minder makkelijk waarneembaar doormiddel van een SMS-PIEP zoals ik op een Nokia 3210 heb.

Ik kijk even niet naar de provider, want die bepaald wat het netwerk doet.

Welke toestellen ondersteunen dat nog meer? (merken en/of types)

› reageer

Volgens mij kan je beter een lijstje maken van toestellen die niet op de een of andere wijze ontvangstrapport kunnen laten zien, het lijkt me dat vrijwel elk toestel dit wel heeft. Ik heb in elk geval nog nooit een GSM gehad, die dit niet kon.

Overigens is het gebruikte netwerk wel degelijk van belang; op het netwerk van KPN moet je het bericht beginnen met (ik meen) *0# om een ontvangstbevestiging te kunnen krijgen, bij de andere netwerken is een dergelijke "work around" niet nodig.

/edit: KLIK

› reageer

Ik weet dat er netwerkondersteuning voor nodig is, maar indien die er dus is ga ik er van uit.

› reageer

Als je uit gaat dat het netwerk het toelaat, denk ik dat ieder toestel deze functionaliteit wel ondersteunt. Je moet het natuurlijk wel aan zetten

› reageer

Topic hernoemd.

› reageer

ontvangstbevesitiging bij Hi/KPN werkt bij mij in ieder geval niet, op het toestel wel zo ingesteld. Ik heb er vroeger wel altijd gebruik van gemaakt bij andere provider. Van *0# maak ik overigens nooit gebruik.

› reageer

Ik weet dat er ook ongeschikte toestellen zijn, al zullen die in de minderheid zijn.

› reageer

De iPhone kan het niet. Maarja, die kan zo veel wat andere toestellen niet kunnen...

› reageer

ontvangstbevesitiging bij Hi/KPN werkt bij mij in ieder geval niet <knip> Van *0# maak ik overigens nooit gebruik.

Dan is het vrij logisch dat het niet werkt

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.