GSM met accu voor 2jr standbytijd!

Er zijn momenteel Nikkel-metaal-hydride accu's van het type "hybride".
Deze kunnen een zéér hoge capaciteit hebben én behouden zeker een jaar lang gegarandeerd hun lading voor 85%.
Worden momenteel al veel toegepast in digitale fotografie.
Ze zijn alléén nog wel prijzig... Het hoeven dus niet per sé Li-ion of Li-polymeer accu's te zijn. LINK (even klikken op "oplaadbare batterijen"

› reageer

Via de volgende LINK is eerst melding gemaakt van een GSM met 1jr standby; vervolgens, baas boven baas, één met een standbytijd van 2jr! Daar steekt de "nieuwe Philips Xenium" met 40 dagen standby wel schril bij af...
Hoe krijgen ze het voor elkaar??????? Weer een ander type dan een Li-polymeer-accu?

› reageer

t/m 1 april 2010 standby...

› reageer

@deknog;
De melding, via de genoemde link, dateert van 22/03/2008.
Hoezo 1 april-grap?

› reageer

Ja tuurlijk, dat klein miezerig dingetje heeft bijna evenveel capaciteit als een auto accu.

› reageer

Tsja, helemaal geloven doe ik het niet. Maar een simpel zoekresultaat geeft wel veel resultaten.

› reageer

Tja, na wat gegoogle vind je bv LINK
Lijkt mij toch geen grap, als je hier zoveel, wereldwijd over vinden kunt; de LINK is slechts één vd vele voorbeelden. Oordeel zelf, ondanks dat t tijdstip v mn post wel op 1/4 valt...

› reageer

Li-Ion accu's 2 jaar lang vol bewaren is schadelijk voor de accu's... Oftewel ik geloof er niks van!

› reageer

Er zijn momenteel Nikkel-metaal-hydride accu's van het type "hybride".
Deze kunnen een zéér hoge capaciteit hebben én behouden zeker een jaar lang gegarandeerd hun lading voor 85%.
Worden momenteel al veel toegepast in digitale fotografie.
Ze zijn alléén nog wel prijzig... Het hoeven dus niet per sé Li-ion of Li-polymeer accu's te zijn. LINK (even klikken op "oplaadbare batterijen"

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.