T-Mobile klantenservice ontvangt ITO-certificaat

Ik ben zeer tevreden met de klantenservice van T-Mobile.

Ik vind hun en Dell 1 van de weinige bedrijven die de beste klantenservice bieden via telefoon.
Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, ze lossen het allemaal snel voor je op en geen gezeik.

En niet te vergeten, ze nemen snel op! Heb bijna NOOIT een gewacht voor ik iemand aan de lijn kreeg.

Met trots 5/6 jaar klant bij hun!

› reageer

Quote:
De klantenservice van T-Mobile heeft voor de tweede maal het ITO-certificaat ontvangen. Op 9 april 2008 ontving Alexander Hamel, Directeur van T-Mobile Klantenservice, het certificaat uit handen van ITO voorzitter Dick Westendorp.

De Stichting Instituut voor Telecom Organisatie certificeert organisaties met een goede telefonische bereikbaarheid en deskundige dienstverlening. De beoordeling door onafhankelijke experts vindt plaats via bedrijfsbezoeken en mystery calls. In 2005 behaalde T-Mobile Klantenservice als eerste telecomoperator het ITO certificaat.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice T-Mobile, is verheugd dat T-Mobile opnieuw het keurmerk krijgt: "Wij vinden het zeer belangrijk dat mensen die ons bellen, goed en naar tevredenheid worden geholpen. Onze deskundige call center medewerkers worden dan ook niet getraind op een snelle afhandeling, maar juist op de kwaliteit van het gesprek. Het gaat vooral om goed luisteren, het stellen van de juiste vragen en het vinden van een oplossing. Bij voorkeur in één gesprek, zodat de klant niet nog een keer hoeft te bellen. Het leveren van de beste service is bij T-Mobile geen loze kreet, maar een motto dat bij alle medewerkers leeft. We zijn dan ook bijzonder trots dat wij voor een tweede maal voor het ITO keurmerk in aanmerking komen."

Het keurmerk werd in 2003 ontwikkeld naar aanleiding van de groeiende ontevredenheid onder consumenten over onder de meer de telefonische dienstverlening door bedrijven. Initiatiefnemers tot ITO zijn de Consumentenbond, de Stichting Telecom- en Internetgebruikers Nederland en de Call Center Managers Association (CCMA).

Bron: Connexie

› reageer

Wederom een wasse neus wat mij betreft.

› reageer

Ik heb de klantenservice van T amper nodig. Een keer ging mijn beltegoed niet mee bij een downgrade, en dat hebben ze snel en heel goed opgelost. Een andere keer ging het minder goed, toen heb ik 2 maanden op een sim-unlockcode moeten wachten. Het probleem lag toen niet zozeer bij de klantenservice maar hogerop. Nee, vriendelijke mensen en ik heb ze amper nodig, soms voor een upgrade, extra bundel of overstap. Toen ik KPN had moest ik die maandelijks opbellen, altijd foute facturen en dat werd lang niet altijd direct opgelost. Ik heb inderdaad ook wel eens gelezen dat ze bij T-mobile soms star zijn, maar ze zetten steeds meer in op service.

› reageer

Ik ben zeer tevreden met de klantenservice van T-Mobile.

Ik vind hun en Dell 1 van de weinige bedrijven die de beste klantenservice bieden via telefoon.
Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, ze lossen het allemaal snel voor je op en geen gezeik.

En niet te vergeten, ze nemen snel op! Heb bijna NOOIT een gewacht voor ik iemand aan de lijn kreeg.

Met trots 5/6 jaar klant bij hun!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.