Orange Superdeals - Deel 3

Verder in deel 4

› reageer

In vervolg op:
deel I
en deel II
nu deel 3 van dit topic.

Momenteel (16 april 2008) nog geldige aanbiedingen:

Nokia 6300 (GSM Topdeal) > 20 voor 10

SonyEricsson W810i (Spoor) > 20 voor 8,95

Nokia N73 met 1GB geheugenkaart > 25 voor 14,95

Nokia E65 Vereniging Eigen Huis > 20 voor 10. (wisselend beschikbaar)

Orange Web Only aanbiedingen (ook T-Mobile)

Diverse merken en modellen via JustWalk.nl (Voormalige Orange webshop)

18 maanden Orange 30 met Nokia 6500 zwart of bronze voor € 12,50 p.m.

nokia 6300 orange 20 2jr voor 9.95 maar met gratis 1 gig kaart via spoor;

LG KG800 black/ pink roompot, 20 => 7.50 2jr

LG Shine silver/ pink 20> 12.50 2jr

Samsung M600 plus actie 20=> 8.95 1jr

Nokia N73 + 1 GB kaartje voor 14,95 p.m Orange 25

LG Shine 1 jaar Simonly 15 Euro

Samsung M600 > 20 voor 5

Nokia 6500; 18 maanden > 30 voor 12,50

de K850i en de htc touch icm simonly

› reageer

Zo, aanbiedingen weer bijgewerkt .

› reageer

De M600 voor €5 p/m heb ik aangevraagd en dan lees je aan het einde dat je 25 euries moet betalen en ik mis de mogelijkheid van nummerbehoud,kan dat achteraf nog?

› reageer

@ Unlocken,

Ja, viel mij ook op. Maar toen ik terugkeek, staat het ook in de aanbieding dat je 25 euro moet betalen voor het welkomstpakket

› reageer

Nog een vraagje: Is de Samsung M600 simlock-vrij?

› reageer

e 65 binen logo en simlockvrij

› reageer

Beste LG Schine deal:
LG Shine (silver, titanium, pink); 12 maanden 30 euro beltegoed voor 12,50 euro per maand.
http://www.gsmtopdeal.nl/radio/

› reageer

Samsung E900 binnen en simlockvrij

› reageer

de hele tijd een datum voor de n73 geprikt wanneer ze hem moeten brengen, krijg ik de hele tijd een mail dat het dan niet kan. Dus maar gebeld, nu krijg ik hem pas volgende week donderdag . Mjah nokia n73 zwart, is dit ME? via webonly van justwalk dus ik moet ook die 25 eurie betalen.

› reageer

Heb de Samsung M600 op het oog gehad vanwege de lage maandlasten van E5,-!
Na vanavond (koopavond in Leeuwarden) bij de Orange-shop, dit toestel in handen te hebben gehad, ben ik hier op teruggekomen. Wat een bedroevend slide-foontje dat er O zo CHEAPIE uit ziet.
Geen aanrader voor mij.
Echter het lage maandbedrag zou me nog over de streep kunnen halen; foontje dan maar weer verkopen...
Ook ik ben dus zeker geïnteresseerd in het wel/niet simlockvrij zijn v dit toestel (net als ventieltje). _/-\o_

› reageer

Zou ik ook wel willen weten, als dat toestel echt zo goedkoop eruitziet/aanvoelt

› reageer

Ik was een van de eersten die de M600 i.c.m. een superdeal van Orange gekregen heb. Deze was TOEN met een simlock. Het was ook een 24mnd Orange 20 abo voor 7,50 euro/maand.

Nu dus een M600 i.c.m. 18mnd Orange 20 abo voor 5,00 euro/maand.
Of deze simlock vrij is wil ik ook graag weten.

De Samsung M600 vind ik niet zo slecht, naar maatstaven voor de nieuwprijs. Je moet dit toestel natuurlijk vergelijken met soortgelijke telefoons.

Ik ga deze deal volgende week bestellen.

› reageer

Ik mis de Samsung E900 (pink of Gold)nog in het overzicht, 18 maanden, 20 euro beltegoed voor 7,50 per maand , geen afleverkosten
http://www.gsmtopdeal.nl/e900/
lijkt mij een betere deal dan de M600 , scheelt nl. maar 20 euro totaal ( 18x5 + 25 =115 , 18x7,50 = 135 )

› reageer

Hoe lang doen ze over het verwerken van een bestelling? Na de (instant) bevestigingsmail al 2 dagen radiostilte, is dat normaal?

› reageer

Als je echt veel superdeals wilt vinden moet je zoeken via google en dan de weggelaten resultaten ook laten tonen. 66 hits voor gsmtopdeal.nl. Hier staan nog 26 hits voor orange.3bm.nl. Het zijn er heel wat meer dan in de startpost van dit topic staan.

› reageer

Hmja maar die e900 is niet in zwart te krijgen of wel? Ik heb liever zwart dan pink of gold

› reageer

@eraser; @bert; @ventieltje;

Op een foto/plaatje ziet de M600 er aanlokkelijk uit, vandaar dat ik t eens in handen wilde hebben.
Met het abo "E20,- voor E5,-" is niks mis, integendeel.
De M600 is echter niet te vergelijken met de nokia 6300 van de ter ziele gegane CZ-actie: "E20,- voor E7,50"!
Wegens "plaatselijke overbevolking" van telefoons hier in huis, is het al dan niet simlockvrij zijn van de M600 belangrijk voor mij, ivm doorverkopen!

› reageer

Om mijn eigen vraag te beantwoorden: ze doen er dus 2½ dag over. Dat, of ze lezen wel héél attent mee

› reageer

@telek ik mis de 25 euro voor het startpakket,is dat niet bij de E900 actie?

› reageer

Nee , bij de E900 staat : je betaald geen aansluitkosten , bezorging is gratis en je ontvangt naast het toestel ook nog eens 10 euro extra beltegoed .

› reageer

@ Telek,

Ik ben ook voor de M600 gegaan, i.v.m. de maandelijkse lasten. Maar (helaas te laat voor mij) moet ik toegeven dat de deal van de E900 inderdaad beter is. het scheelt maar 20 euro maar het toestel is, voor de doorverkoop ,inderdaad meer dan 20 euro meer waard dan de M600.
Als met al toch nog een goede deal.

› reageer

Had dus geluk dat ik (telefonisch) nog kon wijzigen in de E900 met abo.Bel gewoon 0800-0188 en zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt.

› reageer

Leuke Superdeals, maar...als ik het goed begrijp gelden de kortingen vaak voor de hele abo-periode. Je zit dus tot 24 maanden vast aan hetzelfde abo dat je niet meer tussentijds kunt up- of down-graden. Mocht je dus binnen 2 jaar meer of minder gaan bellen dan hang je al. Na een upgrade betaal je de volle mep, terwijl de bijgeleverde toestellen niet de populairste zijn.

› reageer

@titan.
Je weet toch ongeveer wel of het abonnement wat je kiest bij je past of niet? Uiteraard zit er wel eens verschil tussen de maanden maar gemiddeld moet je toch wel weten wat je nodig hebt.
Als de toestellen voor jou niet goed genoeg zijn kun je natuurlijk beter een simonly nemen en het juiste toestel los er bij aanschaffen.

› reageer

Goeie tip van de E900, heb net het bestelde M600 abo om laten zetten naar een E900 Pink._/-\o_

› reageer

@kokiakova: Orange-abo's en Orange-simonly's zijn nauwelijks verkrijgbaar. Deze deals zonder toestel zijn voor mij ook onvindbaar.

En btw.: belgedrag is bij velen redelijk onvoorspelbaar: een stage, een nieuwe relatie, etc. en je belgedrag verandert. En daar zit je dan met je vastgevroren Orange-abo. Ik denk ook dat dat één van de redenen is dat het zo goedkoop is; veel mensen gaan toch upgraden na een tijdje en verliezen zo de korting.

› reageer

@titan: Misschien verandert je belgedrag wel, maar het voordeel (voor mij) van Orange is dat je beltegoed behouden blijft. Ik heb nu bijv. een 30 euro abonnement voor 12,50 euro per maand. Ik betaal dan dus effectief 5 cent per minuut. Ik weet zo gauw geen ander abonnement waarbij je dit effectieve tarief betaald en nog een gratis toptoestel (weliswaar niet het nieuwste van het nieuwste, maar toch). En omdat ik de eerste maanden minder bel en mijn beltegoed blijft bestaan raak ik geen belminuten kwijt en zal ik ook niet zo gauw moeten upgraden.

› reageer

Ik heb met mijn sim-only weer het voordeel dat ik bij een up/down-grade geen korting verlies. Echter heb ik weer het nadeel dat het zo goed als onmogelijk is enigzins tegoed op te sparen. Gaat het niet linksom, danwel rechtsom.

› reageer

@titan. Ik zie het al.
Qua relatie/werk liggen we ver uit elkaar
Ik heb een vaste baan en ben gelukkig getrouwd en heb een redelijk vast verbruik per maand. Ik heb de 6500 sand verkocht en heb nu voor totaal 25 euro 18 maanden 30 euro beltegoed. Goedkoper kan ik het echt niet vinden

› reageer

weet iemand al of de E900 ook in zwart beschikbaar is.
en weet iemand misschien hoeveel deze waard zijn op marktplaats (ik zie alleen maar T.E.A.B.)

› reageer

75/85 hooguit. Overigens is het onzin dat er geen E900 op Marktplaats te vinden zijn die zonder TEAB zijn.

› reageer

klopt maar op MP weet je het maar nooit met de vraagprijs.
iig bedankt.

› reageer

@kokiakova,

Wat leverde de 6500 classic in sandkleur op?

Ik zit dat ook te overwegen i.v.m. aanschaf van een ander toestel.

› reageer

" Gepost door Windstorm op 17/04/2008 10:39
Beste LG Schine deal:
LG Shine (silver, titanium, pink); 12 maanden 30 euro beltegoed voor 12,50 euro per maand.
http://www.gsmtopdeal.nl/radio/ "

is deze sim lock vrij?
het lijkt mij dat deze ook wel lekker verkoopt

› reageer

@casper, 200 euro. prijs ligt nu een fractie lager geloof ik.

› reageer

Wilde een nieuwe bestelling doen, maar kreeg te zien dat ik 'reeds 2 bestellingen gedaan' heb. Deze zijn echter al paar weken geleden. Hoe lang duurt het eer ik opnieuw bestellen kan?

› reageer

je kunt "maar" 2 bestellingen doen met gelijke gegevens.

› reageer

Even off topic ..Heb een m600 besteld voor mijn oude moederke die ook een camera op haar telefoon wilde.
Lijkt me een vrij simpel toestel dus geschikt voor mijn moeder....nu overweeg ik toch voor de betere E900 te gaan maar vraag me af of deze geschikt is voor mijn moeder....hoor wel eens dat die touch buttons nogal gevoelig reageren is dit zo want dan raakt mijn moederke gelijk al in paniek:0

› reageer

Even een waarschuwing (onder voorbehoud) betreffende de sim-only's: Het lijkt erop dat Orange alleen nog de gesprekskosten op je rekening halveert! Als je dus een Orange Sim Only van 10,- neemt, en ook voordeelbundels neemt t.w.v 10,- blijft er geen 10,- over om mee te bellen/sms'en! Maar 0,00! Alle andere kosten, worden dan extra gefactureerd! Zelf heb ik hier nog geen ervaringen mee gehad, maar het heeft hier alle schijn van. Meer informatie, deze thread

› reageer

@barry8719

Ter info / off topic:
T-Mobile Samsung E900 (zwart) inclusief Jabra BT 2040 bluetooth headset voor € 79,00.

› reageer

@MrMobile:
Sorry, misschien mis ik iets...
Waarom plaats je dit hier?

› reageer

vandaag in de spits de volgende topper. Geen idee hoe de 2760 werkt of wat voor toestel het is maar het lijkt me een eenvoudig toestel. maar voor die 5 euro toch een leuke aanbieding, alleen al voor het abootje

› reageer

Ik heb vandaag na een maand wachten eindelijk mijn nokia 6300 + orange 20 van de CZ actie in ontvangst mogen nemen. Nou zit er in plaats van de vaak genoemde plantronics 220 bt headset een nokia hs-3w bt "clip on" headset bij. Dit is volgens mij een veel ouder model (2003-2004) met veel minder functies. Kan en moet ik dit accepteren of heeft het zin om de orange KS te bellen ?.

› reageer

Tequila, is die 6300 wel simlockvrij?

› reageer

Hier zojuist ook de 6300 binnengekomen. Ook met die headset HS 3W BT. Maar... toestel is simlockvrij, werkt tenminste op een UPC-kaartje!

› reageer

Ik heb net de 6300 gekregen van de CZ actie.
Hier ook simlockvrij, maar ik heb in tegenstelling tot de hierboven genoemde Nokia bt headset een Logitech mobile express bt headset ontvangen.

http://www.pocketnow.com/index.php?a=portal_detail&t=reviews&id=855

› reageer

@Gypsy:
Gezien het bericht van Striker hierboven, zal de 6300 waarschijnlijk wel simlockvrij zijn, maar dat hij werkt met een UPC-simkaart wil niets zeggen, UPC gebruikt het netwerk van Orange en UPC-simmetjes doen het ook prima in een Orange telefoon met simlock .
Off-topic, voor de volledigheid : om deze reden werken Orange simkaarten ook in telefoons met een UPC- of Rabo Mobiel simlock.

› reageer

@Marly:
Dat vermoedde ik eigenlijk al, daarom heb ik het er ook bij gezet.
Maar ik hoef toch geen ander abo of zo, want waar vind ik zoiets, inclusief internet voor 7,50!

› reageer

Ik heb de Nokia 2760 maar besteld voor de zoon. Hij krijgt hem natuurlijk wel met een prepaid simmetje erin. Pa is wel goed maar niet gek

› reageer

de nokia 6500 is nu ook uitverkocht, iemand enig idee of hij weer binnenkort te koop is?

› reageer

Iemand de M600 al binnen?

Zo ja, is hij simlockvrij of toch niet?
Als ie lockvrij is denk ik dat abo ook aan te schaffen.
Toestel wordt dan verkocht of doorgeschoven naar een familielid.

› reageer

Kreeg vandaag mijn CZ-6300 binnen met een bt-set Plantronics M3000. Kon deze set nog niet terugvinden op internet. Is hij hetzelfde als de plantronics 220 Expl ?

› reageer

nu pas bevestigingsmail binnen van mn n73. maar als het goed is donderdag gewoon gebracht btw. werden jullie de dag van te voren gebeld? en moesten jullie ook een foto laten maken van je ID en bankpasje? dit is toch wel betrouwbaar toch.

› reageer

@kweeniee:
Je wordt de dag vantevoren gebeld door het koeriersbedrijf, om een afleverafspraak te maken, dit staat ook in de email, die je ontvangen hebt.
En natuurlijk worden er foto's van je ID en bankpas gemaakt, het gaat immers om een abo, ze moeten je gegevens hebben.
Anders zou je zelf van beide een kopie moeten maken en opsturen, nu is het veel makkelijker .

› reageer

@One2Call
De bluetooth headset die jij ontvangen hebt heb ik enige weken geleden ook ontvangen, deze headset kwam zo'n 5 jaar geleden(!) al op de markt.

Zie persbericht uit 2003 van Plantronics Nederland, en hier voor de antwoorden op veelgestelde vragen over deze headset.

› reageer

tsja de deal was dat je er gratis een bluetooth headset bij kreeg, welke stond er verder niet bij.

De bedoelde voorraad was de plantronics 220 maar, net zoals ze op het einde moeite hadden nog 6300's te vinden, die zijn dus ook op. Nu hebben ze het magazijn nog maar eens nagelopen op oude headsets en die meegestuurd.

Minder, maar wel binnen de deal.

› reageer

Vandaag mijn 2e 6300 ontvangen. Deze keer simlock vrij! Ik heb gelijk mijn bt headset aan de courier verkocht!

› reageer

Jawel, dagelijkse E65 check gedaan en de VEH-aanbieding doet het *nu* weer (zo lang het duurt) :

› reageer

Hadden we deze al.....
Nokia 2760 18mnd 20 voor 5,= Link2760
Geinige foon trouwens....
....Toevoegen aan start-topic?

› reageer

beter! vandaag mn n73 ontvangen ben er super blij mee
die man kwam hem al brengen om 5 voor 8 wij waren de eerste waar hij heen was gegaan xd

› reageer

De Nokia 2760 is nu ook verkrijgbaar zonder verzendkosten! , 5 euro per maand , 18 maanden 20 euro beltegoed :
OrangeNokia2760
dus totaal 90 euro met 360 euro beltegoed !

› reageer

Mooi zo. Toevallig 2 dagen geleden besteld met 25 euro afleveringskosten. Die direct geannulleerd en nu deze besteld (de 10 euro welkom zit hier overigens ook bij). Dus dit scheelt weer 25 euro!

› reageer

Ik heb ook mijn bestelling geannuleerd en de andere besteld. Is weer makkelijk verdient:d

› reageer

Let wel op de volgende tekst:
Orange of andere provider.

› reageer

heb ook besteld en ik kreeg deze mail terug..."Bedankt voor uw bestelling van een Orange 20 abonnement i.c.m. een Nokia 2760.
Naar verwachting zal Orange binnen 10 werkdagen het bestelde pakket leveren......//.....Voor de status van uw bestelling, eventuele technische ondersteuning en activatie belt u met de gratis helpdesk van Orange op telefoonnummer 0800.

lijkt mij dat de ander T-Mobile is, dat hoop ik tenminste.

› reageer

@kor:
Leuke tekst. Echter... De volledige tekst zoals het daar staat is:
Na da actieperiode van 18 maanden kunt u zelf bepalen of u over stapt naar een ander tariefplan van Orange of andere provider.

Met andere woorden, je hebt een contract van 18 maanden.

› reageer

@kokiakova: was die Nokia 6500 sand van jou simlockvrij?

› reageer

@ Titan: Mijn Nokia 6500 die ik gister binnenkreeg was simlock vrij.

› reageer

die van mij was ook simlockvrij en dus goed verkoopbaar

› reageer

Vreemd eigenlijk dat ze simlock-vrij zijn. Ik heb gisteren een 6500 Classic Black besteld. Idd.

› reageer

Actie met de LG ku580
30euro beltegoed voor maar 9,95

› reageer

Waar is die 6500 dan nog te bestellen?

› reageer

@Napsju: bij dat tel.no. dat bij de advertentie staat (zie ook blz. 2)

› reageer

En is dat dan de superdeal? Of de sim-only?

› reageer

Om 7.00 uur heeft de koerier een gesimlockte 2760 afgeleverd.

› reageer

Weet iemand ook of die Samsung M600 simlock vrij is?

› reageer

Titan, heb je hem echt op zaterdag besteld? Ik kan geen link meer vinden waar de nokia 6500 nog op voorraad is.
Jammer dat de 2760 gelockt is...

› reageer

@floris, Schwantzi: lees mijn recente posts nog eens; alles is toch duidelijk lijkt me..

› reageer

Heb ik overheen gelezen, sorry. Wel een goede tip, bedankt.

› reageer

Ook hier een gelockte 2760.

› reageer

Afgelopen vrijdag heb ik de Samsung M600 ontvangen. Best tevreden ermee! Alleen... ik ontdekte dat ik smsjes kan versturen van maar 71 tekens, anders begin je aan je tweede sms. Dit tikt al snel aan!! Is dit nou een Orangekwaaltje? Of ligt het toch echt aan de mobiele telefoon zelf? Heeft iemand anders dit ook? En kun je er iets aan doen?
Of is dit erg offtopic?

› reageer

@ser

Klinkt als samsungkwaal, ik had iets dergelijks met een oudere samsung, na geloof ik 120 karakters gaf ie een nieuwe sms aan... Weet je of het toestel ook simlockvrij is...

› reageer

Bwah, ik had er een besteld op naam van mijn vriendign. Wordt niet gehonoreerd omdat ze niet door de toetsing kom.... blijkbaar lopen er wat schulden ofzo bij haar waar ik geen weet van heb. ;-(

Ik ga Orange maar eens vragen wat de reden is van de afwijzing

› reageer

@sanderschelhaas: die M600 is simlock-vrij.

› reageer

Nieuwe superdeal met nokia 73 op : gsmtopdeal.nl/n73

› reageer

Nieuwe superdeals webonly2

http://www.justwalk.nl/webonly2/

De K770 is een lekker hapje Alleen als je bij beschrijving van het toestel kijkt werkt ie met MMC/SD card slot

En die link hieronder werkt (nu) niet. Zeker eventjes off line.....

› reageer

De link voor de nokia n73 www.gsmtopdeal.nl/n73
18mnd voor 12,50 en elke mnd 30 euro tegoed.

› reageer

Ik ben net geweigerd voor een van de aanbiedingen....reden, ik heb al 2 lopende abo's. Helaas

› reageer

2 lopende abo's en geweigerd? Ik heb hier gelezen dat iemand wel 8 abo's heeft afgesloten.....raar.

› reageer

snap ik ook niet, trouwens ik heb 3 abo's maar in de mail staat 2..ach, een beetje zelf bescherming opgelegd door een ander is niet weg, maar wel jammer!

› reageer

De Nokia 2760 bij onderwijsstad heeft een gedaanteverwisseling gehad. Nokia 2630.

› reageer

http://www.onderwijsstad.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=90

Nu de Nokia 2630 met contract voor 18 maanden; 5 euro per maand; 20 euro beltegoed. Gratis bezorging!

› reageer

@dodo Had ik dat al niet gezegd?

› reageer

Ik heb geprobeerd (weer) te bestellen bij onderwijsstad maar er is na het invullen van je gegeven geen link om verder te gaan.

› reageer

Vandaag mijn Nokia 2760 binnengekregen...helaas gesimlocked. Maar dat mag de pret niet drukken voor 5 eu per maand (genoeg toestellen hier liggen).

› reageer

Heb de Nokia 2630 voor E.5,=/mnd (Orange) besteld via Onderwijsstad. Bericht gehad om een aflevertijd e.d. te regelen van Topdeals. So far so good...maar, nu bel ik T-mobile om mijn abo op te zeggen vanwege dit nieuwe abo, zeggen ze daar dat het onmogelijk is nog nieuwe Orange-aboos af te sluiten na 1 maart 2008. Maw. deze aanbieding zou helemaal niet kunnen....evenals andere aanbiedingen die overal te vinden zijn. Iemand ideeen hoe dit nu zit?

› reageer

ja en nee. Kan niet meer via andere kanalen dan hun eigen orange shops of topdeals. En verder moet je ook niet aan t-mobile vragen wat er bij ornange kan want die 2 klantenservices zijn nog gescheiden.

› reageer

net knoop doorgahakt een spv m500 te kopen met 10 euro abo ... istie op

:-(

› reageer

Geen paniek voor degene die een Nokia 2760 willen.
Op www.gsmtopdeal.nl/auto heb je deze aanbieding voor 5 euro p.mnd. Wel 25 euro voor het welkomstpakket betalen waar je 10 euro terug krijgt als beltegoed. Veel succes met bestellen voor de geintereseerden.

› reageer

Ik heb zojuist een N91 besteld. Ik zag dit model nog niet terug in dit topic, is het een oninteressant toestel? 18 mnd 30 euro voor 15 euro

› reageer

Net een 6500 Classic Sand (18x 12,50 -> 30 euro btg) besteld voor mijn vader. Intern nummerbehoud van een reeds opgezegde Orange Free 22,50 naar Orange 30 was geen enkel probleem bij 0800-0188. De N6500 sand is er dus nog.

› reageer

Handig om te weten dat nummerbehoud Orange-abo --> Orange-abo mogelijk is. Ik krijg maandag de Nokia 6500 Black bij bovenstaand abo.
Ff beetje off-topic: In mijn bevestiging staat: "een uitgestelde ingangsdatum aangevraagd bij je bestelling? Dan wordt de aanvraag in behandeling genomen nadat je de bestelling hebt geactiveerd."
Als ik de sim-kaart nu later activeer, dan heb ik toch een ingangsdatum verder dan bv. 3 maanden in de toekomst?

› reageer

Wordt weinig gesproken over de LG Prada. Slechts € 12,50 voor 18 maanden via www.gsmtopdeal.nl . Weet iemand of het toestel simlockvrij is? Hebben meer mensen hem besteld? Ik ben benieuwd naar levertijd heb vrijdag mijn aanvraag gedaan.

› reageer

E65 vrijdag half uur later dan gepland bezorgd, simlockvrij. Opvallend sneller dan N73 (maar langzamer dan niet symbians bij opstarten).
Activeren via website, en 1,5 uur erna actief. 10 euro direct als tegoed, en dag later saldo op te vragen via 1244.
Vreemd is dat inloggen 2 dagen erna via mijnorange met de gesms'te code niet lukt. Ook zou je volgens de brief een sms met je nummer krijgen (niet dus), maar da's met een belletje naar ander toestel zo te achterhalen.

› reageer

Let er goed op welke abonnementsvorm je aanvraagt! Volgens mij probeert Orange klanten aan te sluiten onder 'Sim Only'.

› reageer

Nu bijna alles uitverkocht?

› reageer

@mcmeijer waarom jouw let-op-waarschuwing? Vandaag is de site aangepast ik heb nog Orange € 30 - 18 maanden abo die nu inderdaad ovv van sim-only staat geregistreerd. Tarieven wellicht anders of wat zijn verdere nadelen?

› reageer

Die 'waarschuwing' was na het lezen van de voorwaarden, en toen flirtte Orange m.i. te veel met de Sim-Only variant, die een stuk minder aantrekklijk is dan de 'korting'-variant.

› reageer

Weet toevallig al iemand of de K770i zonder simlock wordt geleverd?

› reageer

Toestel (E65) 03 mei afgeleverd; ontving 05 mei om 21.00 een smsje
Hallo, voor Orange World entree is Euro 1,50 in rekening gebracht. De entree eindigt op 02-05-08, 13:18 M.v.g Orange

Vreemde is dat ik dit op mijn reeds bestaande nummer kreeg, en dat online via MijnOrange ik niet met inlogcode nieuwe nummer erinkom. Met oude nummer zie ik nieuwe nummer, en bij beide staat bij alle mogelijkheden ineens Orange World op eenmalig?! Maar op nieuwe nummer dat smsje niet gehad. Had ik internet gebruikt, dan kan ik me iets voorstellen erbij, maar op beide nummers in beide toestellen alle Orangeprofielen (sms,grps,world) verwijderd, dus onterecht. De moeite en kosten van klagen niet waard, maar wel vreemd.

Let er dus op dat als je je toestel krijgt je alle settings aanpast

› reageer

ik kreeg vandaag op mijn nieuwe lg 580 (helaas met simlock) ook de melding van orangeworld.

Terwijl ik nergens bewust op ben geweest.
Wil dit graag blokkeren????

› reageer

Waarschijnlijk dan een foutje. Zelf heb ik Orange World (classic) en niet dit smsje gehad. Het beste kan je de rekening afwachten of als je nieuwsgierig bent, toch maar even de klantenservice bellen.

› reageer

Ik zou d'r niet al te veel van denken. Ik heb het ook met 2 abbonementen gehad, maar met geen van beide kreeg ik een GPRS verbinding totdat ik Orange World echt aangeschakeld had.

De software voor hun website is overgenomen van Wanadoo France. Vandaar ook de soms rare manier van weergeven van je telefoonnummer (062 - 80xxxxx) bij mij. Helaas is de software niet bepaald vakkundig aangepast of geinstalleerd.

Waarschijnlijk neemt die software Orange World voor één dag als er niets over in de database staat.

› reageer

Dus als het goed is kan je met hun shop bellen en dan toch een beetje zelf nog een aanbieding samenstellen als ik het zo lees (mensen die via het telefoonnummer toch nog de 6500 icm een normaal abbo ipv sim only hebben kunnen regelen).

Dan ga ik straks eens even kijken of het mogelijk is een M600i icm een normaal abbo te krijgen.

› reageer

Iemand al de Prada binnen?

en is hij gelockt of simlock vrij?

› reageer

@snarf63: 1,50 van orange world is toch van m'n beltegoed afgegaan

Overigens is dat online aanpassen van MijnOrange niet waterdicht; ene setting bv voicemail en buitenland wordt dag later gewijzigd, rest nog niet...

› reageer

Hier vandaag ook 1.50 afgeschreven.

gebeld met klantenservice en die boden hun excuses aan voor het ongemak schijnt standaard te zijn ingesteld op mijn telefoon (E900) hij heeft het uitgezet en het geld zal worden teruggeboekt.

› reageer

Hier vandaag ook 1.50 afgeschreven.

gebeld met klantenservice en die boden hun excuses aan voor het ongemak schijnt standaard te zijn ingesteld op mijn telefoon (E900) hij heeft het uitgezet en het geld zal worden teruggeboekt.

Tegenwoordig worden alle Orange abo's geactiveerd op Orange World "entree". Op 't moment dat je 1x verbinding maakt met je mob. naar het gprs/umts netwerk, door bijvoorbeeld de browser te openen, betaal je 1.50 en kan je een dag op Orange World. Je kan deze setting laten aanpassen, of pas je knopinstellingen op je mob. aan.

cheers!

› reageer

Wat die 1,50 betreft... bestaande Orangesim in vlak ervoor door nieuwe sim gebruikte E65 gedaan. En alleen de bestaande sim krijgt die 1,50 issue, niet de nieuwe sim Bij beide abo's was ineens dat 1dags-settinkje te zien.

› reageer

De 6500 Classic Sand is binnen. Wederom simlock- en logovrij.

› reageer

Ik werd trouwens afgelopen woensdag gebeld, met de vraag waarom ik mijn Nokia N2760 had opgezegd. Ze hadden namelijk mijn eigen order gecanceld ivm 2 lopende abonnementen. Ik heb 13 minuten met die man gepraat, ik kon alle aanbiedingen die hier al genoemd zijn wel krijgen (Ik wou nog wel een 6500 sand), maar helaas.. Mee dan 2 kon echt niet. Op de vraag of er nog anderen in mijn huis wonen om er omheen te komen heb ik moeten zeggen dat mijn konijn ook wel een telefoon wil, maar nog geen 18 is..

Volgens mij willen ze nog graag van al die telefoons af.

› reageer

Verdomme!

Had vandaag een afleverafspraak met Ritmo op 16:05. Tot 18:00 hadden ze de tijd. Heb 18:10 gebeld. "Ja, de chauffeur kan ik niet bereiken maar hij zou halverwege de dag al 1,5 uur vertraging hebben". Het is inmiddels 19:13 en die schijtkoerier is er nog niet.
Na 12 minuten in de wacht bij Ritmo heb ik het opgegeven. Morgen of maandag die bukhoeren even uitschelden en een nieuwe afspraak maken.
Verdomme, dinsdag, maandag zijn ze dicht.

› reageer

Er zijn weer nieuwe telefoons toegevoegd : de Samsung E720 . 5 euro per maand , 18 maanden 20 euro beltefoed , geen verzendkosten , dus voor 90 euro weer 370 euro beltegoed + telefoon
Samsung e720
En een SonyEricsson W580 voor 7,50 per maand ( 18 maanden 20 euro BTG)
Sony W580

› reageer

Mooie nieuwe aanbiedingen 135 euro voor een w580i is niet veel geld. En dan krijg je er ook nog 370,- beltegoed bij
Hier vandaag de 5e Nokia 6500 classic afgeleverd

@ Floris de E720 en de W580i gaan direct via de orange shop, dus niet via Ritmo!

› reageer

Ik wil de W580 bestellen, maar als ik op die 'voeg toe aan winkelwagen' click doet die niet. Iemand? Alleen bel en bestel werkt het wel.

› reageer

Hier geen probleem , krijg er zelfs een DVD bij als ik hem wil bestellen

› reageer

@telek:

Echt waar? Bij mij lukt 't niet

› reageer

Nu moet ik de afspraken dinsdag gaan verzetten. Misschien kan het op dezelfde dag dat 2 andere bestellingen afgeleverd worden.

› reageer

Hierbij ook een scherpere aanbieding dan in de TS voor een:

Sony-Ericsson W810i 18x 7,50 (i.c.m Orange 20)
+ 25,00 voor welkomstpakket met 10,00 beltegoed.

[edit]Nog een linkje Bij deze lijk je geen kosten voor het welkomst pakket te moeten betalen, wel krijg je 15,00 minder extra tegoed. Alleen het verschil tussen 235 en 250 kan ik niet plaatsen.

› reageer

Nokia 6500 classic sand is nog steeds te bestellen via het telefoonnummer (12,50 p/m --> orange 30). Voor de rest geen speciale andere aanbiedingen dan hier al gemeld zijn in het topic.

› reageer

Yeah! Ik heb ook de SE 580i besteld! Altijd wel handig voor de zomervakantie! Toppie.

› reageer

Geen aansluitkosten bij de SE W580???

› reageer

Let wel op bij de w580i: orange branded - simlock

› reageer

@AzN:
Nee, voor zover ik kan bekijken geen aansluitkosten. En zelfs een gratis "welkomstpakket", is vaak 25 euro. Bovendien bij aflevering al 10 euro beltegoed. Is toch echt wel superdeal, hoor!

› reageer

De Superdeals worden steeds aantrekkelijker/goedkoper. Wat heb ik nu spijt dat ik de aanbiedingen in het begin had genomen. Nu nog meer keuze in toestellen, ook nog kortere contract 1,5 jaar ipv 2 jaar en de maandelijkse korting is (voor sommige) opgelopen tot boven de 50%.

De vraag is zal ik wachten? Straks bieden ze het aan icm met een 1-jarig abonnement of ze gooien de toestellen die nu nog alleen verkrijgbaar zijn onder 'Sim-Only' naar 'Web-Only' . Zijn er mensen die er net zo over nadenken als ik

Als je onder Op=Op kijk in het voormalige Orang Online Shop (nu dus justwalk of gsmtopdeal) zie je nog meer aantrekkelijk geprijsd (iets oudere) toestellen.

› reageer

gisteren met lg580 naar helpdesk van Orange gebeld.
Kreeg de vraag of ik bij raam wilde gaan staan omdat ontvangst zo slecht was.
Nu al spijt van 'superdeal'.
Ontvangst Orange veel slechter dan Vodafone in deze regio....

› reageer

Nog een tip voor het OP=OP gedeelte: blijf met je muiscursor even op de telefoon staan, en je ziet het juiste maandbedrag. Want er zijn enkele toestellen vanaf 5,- te vinden (SE K550 / K750). Maar er zitten ook enkele toestellen zonder extra korting of sim-only tussen.

› reageer

@snarf63
Over enkele maanden bel je via het T-mobile netwerk geloof ik.

› reageer

Dank voor de nieuwe links. Heb een 2e W810i besteld. Dat wordt dan mn 3e Orange abo, maar de totale kosten komen dan op iets meer dan 30 euro voor 3 abonnementen. Daarvoor kan ik die W810i niet laten liggen

› reageer

@Gypsy:

Bedankt, ja het is een superdeal.

› reageer

Hoop dat in deze regio het t-mobile beter is.

› reageer

Ik vind de K550i aanbieding ook wel mooi.
Is ook maar 5e per maand voor 20e beltegoed.

› reageer

Voor degenen die die 1,50 World entree hadden; mailtje naar klantenservice en het is netjes opgelost.

Orange World Entrée is door u op 5/5/2008 gedeactiveerd. Orange World Entree is een standaard dienst die wordt aangeboden net zoals uw voicemail bijvoorbeeld.

Om u tegemoet te komen, krijgt u op uw volgende factuur 1.50 euro incl. btw als korting (1.26 excl. Btw).

› reageer

heb je email adres voor mij svp?
als ik ze wil bellen moet ik voor het raam gaan staan :-(

› reageer

dubbel

› reageer

Ga gewoon naar buiten. Is het ook wel het weer voor

› reageer

oh bedankt voor toevoeging: ik dacht dat ik naar binnen moest voor het raam ;-)

Het is natuurlijk diep triest, zo'n slecht bereik, en nog contract voor 18 maanden, en hopen dat dat het met een aantal maanden beter gaat.

› reageer

Het bereik van Orange is niet overal slecht. Ik heb eigenlijk weinig te klagen. Daarnaast doet je post denken dat Orange je 'uitkleedt', terwijl het superaanbiedingen zijn.

› reageer

een superaanbieding is een aanbieding waarmee ik kan bellen.
voor mij is iets wat goedkoop is, maar waarmee ik niet kan bellen zeker geen superdeal.
edit:
en een bereik op plaatsen waar ik niet ben, heb ik niets aan.

› reageer

Dit is een ideale aanbieding om in de kast te pleuren en te gebruiken als je naar het buitenland gaat. Je bent dan echt geen drol kwijt voor internationaal bellen en spaart je gewone abonnement.

› reageer

Het was bedoeld om mijn dochter goedkoop mee te laten sms-en, en bereikbaar te laten zijn.
Niet om in de kast te leggen, en te gebruiken als we ooit naar het buitenland gaan.

› reageer

Kun je niet opbellen en het contract laten ontbinden? Moet je waarschijnlijk wel te de telefoon teruggeven.

(waar in Europa vind je nu een telecomprovider die je voor 90 euro (18 maanden lang 5 euro) een telefoon geeft met camera e.d. erin? Alleen al voor de telefoon is het een superdeal)

› reageer

in mijn geval is het 18*10=180.
nu heb ik een toestel, en kan dan alsnog naar een abonnement op zoek.
hier kan ik dan weer niet alle aanbiedingen van 'gebruiken' omdat ik al een toestel heb, (met simlock van orange, met logo's op het toestel, en orange in het 'menu').

› reageer

heb je al gebeld om te vragen of je het kan laten ontbinden?

› reageer

mogelijk kun je vragen of je per direct op het t-mobile netwerk gezet kan worden. Ze zijn immers al één en ze kunnen vast begrijpen dat je nu niets aan je abonnement hebt.

› reageer

Mijn werk gebied strekt zich uit van Utrecht tot Arnhem, en van Apeldoorn tot Nijmegen. Ben al jaren tevreden klant bij Orange, nooit problemen gehad. Gebruik voor mijn werk de Nokia 6310i en sinds kort de Nokia E65 ( superdeal ) voor thuisgebruik. Ik woon in de provincie Utrecht, en heb nooit ontvangstproblemen. Stap ik bij thuiskomst in de lift naar mijn appartement ( vroeger heette dat flat ) dan zie ik 2 a 3 streepjes minder ontvangst. Ben ik bij de MM in Ede, daar slecht tot geen ontvangst, maar dan zit ik een soort van ondergrondse bunker. De superdeals van afgelopen tijd, zijn m.i.z. perfect ! Even terzijde, ik heb nog geen enkel smsje o.i.d. gehad betreft 'n netwerk verandering. Ook is mij niks opgevallen in de ontvangst in bovengenoemd gebied. Orange, ik zal je missen !

› reageer

Superdeals aanbiedingen zijn zeker interessant. Op GSMtopdeal is trouwens de SonyEricsson weer in de aanbieding, wederom voor 9,95 voor 30€ 1,5 jaar. Zie http://www.gsmtopdeal.nl/webonly2/

Wel jammer dat al deze aanbiedingen alleen gelden bij een nieuw contract. Ik zou graag mijn abonnement verlengen met behoud van beltegoed. Weet iemand of het ook ergens mogelijk is om je contract "relatief" goedkoop te verlengen?

› reageer

'k heb vrijdagmiddag een E61 besteld. Oud toestel, maar geweldig voor mij (ik sms vooral en een goede digitale camera heb ik al, wifi is belangrijker).

Nu zit ik natuurlijk met spanning mijn mailbox in de gaten te houden, in de hoop op een acceptatie... (alsof ze zo snel al bij het BKR zouden kunnen kijken)

› reageer

@dwizzy
Weet je al of deze gelockt is?

En iemand anders over de N70?

› reageer

Via PMA Voordelen is ook nog een Orange Superdeal te verkrijgen: Nokia 2630 ic.m. 18 maanden Orange 20 voor 5 euro per maand (geen aansluitkosten).

› reageer

Weet iemand of de diverse SE modellen simlock vrij zijn? (K850 K770 K810)

› reageer

@giel: nee, dat weet ik niet - als ik mijn telefoon zou krijgen zou ik het meteen voor je proberen. Heb gister echter afwijzing gekregen, terwijl ik zou denken genoeg spaargeld te hebben om mijn abonnement te betalen. Bezwaar geschreven naar "Orange", nu maar hopen dat het aankomt en ik alsnog toegelaten wordt voor de actie over is.

› reageer

Nu ook de LG KG290 voor €5,- per maand met €20,- beltegoed.

› reageer

@Rob
De K850i heb ik zo'n twee weken geleden ontvangen en die is simlock en logovrij. Die anderen weet ik niet.

› reageer

K850i is inderdaad simlock en logovrij.
De K550i is sowieso met logo en volgens de site ook met simlock, dit laatste heb ik nog niet gecontroleerd.

› reageer

Ik ben nog steeds benieuwd naar de K770i ... als iemand die inmiddels al binnen heeft en weet of er een simlock op zit; hoor het graag even.

› reageer

Zou ik asociaal mogen zijn en mijn vraag nog een keer mogen stellen: "Weet iemand of er ook superdeals beschikbaar zijn met een verlenging van het orange abonnement?"

› reageer

Die zijn er. Lees de rest van het topic eens zou ik zeggen. Tip: 0800 nummer bellen.

› reageer

Dat 0800-nummer is onbereikbaar voor mensen die al bellen met Orange. In mijn geval belde ik vanuit een telefooncel en liet me 10 min. later terugbellen op mijn Orange-nummer

› reageer

Mijn 2e W810i (18 maanden, 7,50 icm orange 20) wordt dinsdag geleverd Hartelijk bedankt iedereen! Ik vind dit echt het beste toestel ooit, vandaar dat ik een 2e keer deze besteld heb. En dat gratis beltegoed komt wel op tijdens vakanties

› reageer

Zoals ik reeds verwachtte, gaan steeds meer aanbiedingen over van de SimOnly naar een kortings variant. Nu is dan bv. ook de SE M600i te verkrijgen, en is de SE K770i weg.

› reageer

Heerlijk zo'n forum. Hoeveel abonnementen hebben jullie besteld? Ik heb 2 superdeals besteld, daarmee komt mijn totale abonemmenten (overigens allen van Orange) uit op 3. Hoeveel mag je maximaal hebben?

› reageer

Ik heb btw de w580i zonder simlock en unbranded binnen gekregen Een beetje onverwacht, aangezien er in de advertentie bij stond dat het branded en met simlock geleverd zou worden. Echt een toptelefoon!

› reageer

@aaron;
Het lijkt er op dat ze nu een maximum van drie hanteren...
Eerder was er zelfs iemand die melding maakte van 8 afgesloten abo's en de 9e was in behandeling...

› reageer

Oke da's wel relaxed..
Ik hou het denk ik maar bij 3...
Aangezien ik de telefoons zelf hou heb ik er niet meer nodig.
Heb nu al 2 x V630, 2 x W810i, K610i en een J110i.
Hoewel, als de K800i nog eens in een aanbieding voorkomt zou ik daar denk ik wel voor gaan.

9 abo's. Wow. Zijn dat allemaal superdeals?

› reageer

@aaron;
Ja, kijk maar eens hier
en hier

› reageer

de S.E. K810 hebben ze wel in de aanbieding , 12,50 per maand bij een 30 euro Abo , 18 maanden , K810i
Zo hebben ze nog veel meer toestellen , kijk op www.gsmtopdeal.nl en ga naar op=op , daar staan diverse toestellen voor 5,7,50 of 12,50 per maand , meestal 18 maanden , met 20 of 30 euro BTG.

› reageer

Vandaag de Nokia 2760 ontvangen. Helaas wel met simlock..... Nou ja, over 1 maand ga ik toch over van Debitel naar Orange, dus dan kan ik het toestel prima gebruiken!

› reageer

En wel een erg goede is de G600 van 0 euro. . . . bij een simonly 10. Een foutje lijkt me

› reageer

Mijn SE K770, vannochtend om kwart over 8 afgeleverd is simlockvrij. Maar dat is inmiddels niet meer zo relevant omdat ie op is.

› reageer

Volgens mij de hamvraag niet in een van de delen tegengekomen; waarom blijven ze zo stunten? Wordt de overnameprijs die Tmobile neerlegt zo hoger? Of krijg je straks een [verplichte] migratie naar een andere abonnementsvorm?

› reageer

Een verplichte migratie wordt het sowieso niet.

Waarschijnlijk willen ze zo veel als mogelijk klanten hebben, bv. omdat bij de overname een bepaald bedrag per klant betaald wordt.

Ook kan het wellicht lastig zijn om de (oude) voorraden over te hevelen naar TM, en is dit een interessantere optie dan ze op te laten kopen door een handelaar.

› reageer

Zojuist is hier de Nokia 6500 classic afgeleverd. Zoals al eerder in dit topic gemeld: simlock en logo vrij.

› reageer

De K770 is nog steeds aanwezig.

› reageer

Op fok was te lezen dat een oud orange manager (waarschijnlijk iemand van orange direct) het magazijn heeft opgekocht en een dealtje met orange/t-mobile heeft gemaakt. De voorraad werd vaak ook nog tussentijds aangevuld, het gaat dan waarschijnlijk om stock uit voormalige orange shops.

› reageer

Domein justwalk even bekeken via nic.nl en daar komt het volgende uit:
---------
Domeinnaam justwalk.nl
Status actief
Houder JUS000803-XS4AL
Just Walk BV
Netherlands
Administratieve contactpersoon WIL021277-XS4AL
*knip*
postmaster@justwalk.nl
Deelnemer XS4ALL Internet B.V. *)
Eekholt 42
1112XH DIEMEN
Netherlands
Technische contactpersonen NOC000014-XS4AL
Xs4all Noc
*knip*
hostmaster@xs4all.nl
Domeinnaamservers ns.xs4all.nl 194.109.6.67
ns2.xs4all.nl 194.109.9.100
Datum registratie 22-01-2008
Datum laatste wijziging 04-03-2008
Administratie door NL Domain Registry
-----------

**** levert in google.nl het volgende op:
---------
Nieuw managementteam Orange Breedband en Mobiel **** was voor zijn benoeming als Director Sales sinds oktober 2003 Directeur Sales & Marketing voor de Zakelijke markt van Orange Nederland. ...
www.orange.nl/over_ons/over_orange/voor_de_pers/persberichten/38857.html - 30k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
---------

Lijkt me duidelijk dus.

› reageer

Als je bij gsmtopdeal op "zakelijk"klikt , kom je bij www.tellmondo.nl uit. Een site die zegt dat ze zakelijke GSM aanbiedingen via TM netwerk leveren , maar waar de helft niet werkt..... Als je daar op 'over ons' klikt , krijg je o.a. het volgende te lezen :
Wie is Tellmondo? Tellmondo is het vroegere Orange Sales team onder leiding van Jeroen De Wilde (Sales Director Orange Nederland) en Tom Moerman ( Business Sales Manager Orange Nederland).
Beide heren hebben samen met de bestaande zakelijke verkooporganisatie van Orange Nederland, Tellmondo opgericht.

Ook meneer de Wilde dus weer

› reageer

Heel erg grappig dat zo'n team weigert een cursus Duits te gaan volgen en gewoon met een Franse slag een eigen weg in slaat

› reageer

ik heb de nokia 2630 binnen. Erk mooi enklein moet ik zeggen. maar HELAAS MET simlock. En deze is volgens mij niet online eraf te krijgen...

› reageer

@Vertico31,

Heb je een link voor mij. Ik kan die 770 namelijk niet vinden en zou 'm graag willen bestellen.

› reageer

hpahpa, probeer het eens telefonisch @ 0800-0188

› reageer

Gepost door van_the_man op 14/05/2008 14:06
Zou ik asociaal mogen zijn en mijn vraag nog een keer mogen stellen: "Weet iemand of er ook superdeals beschikbaar zijn met een verlenging van het orange abonnement?"

Gepost door Napsju op 14/05/2008 14:56
Die zijn er. Lees de rest van het topic eens zou ik zeggen. Tip: 0800 nummer bellen.

Gepost door Titan op 14/05/2008 17:08
Dat 0800-nummer is onbereikbaar voor mensen die al bellen met Orange. In mijn geval belde ik vanuit een telefooncel en liet me 10 min. later terugbellen op mijn Orange-nummer

Belde 0800-0188 vanaf een vaste telefoon om te vragen of verlengen mogelijk was. Volgens de dame die ik aan de lijn kreeg was dit niet mogelijk.
Toch vreemd want n.av. bovenstaande posts had ik iets anders verwacht.
Heeft iemand wel ervaring met verlengen via een topdeal?

› reageer

Bel nog maar eens een keer, misschien krijg je dan wel een bereidwillige medewerker aan de lijn...
Gepost door Napsju op 03/05/2008 23:26
Net een 6500 Classic Sand (18x 12,50 -> 30 euro btg) besteld voor mijn vader. Intern nummerbehoud van een reeds opgezegde Orange Free 22,50 naar Orange 30 was geen enkel probleem bij 0800-0188.

› reageer

Mijn orange 20 voor 7,50 (Nokia 6300) werd gerekend voor 20 euro per maand ipv 7,50. inmiddels is het probleem verholpen, maar wel iets om in de gaten te houden.

› reageer

Mijn orange 20 voor 7,50 (Nokia 6300) werd gerekend voor 20 euro per maand ipv 7,50. inmiddels is het probleem verholpen, maar wel iets om in de gaten te houden.

Ja, bij mij was de actie-korting ook niet verrekend. Verder zitten er fouten in de rekening. De eerste smsjes na het ingaan van mijn abonnement zijn buiten de bundel berekend, waardoor de rekening hoger uitvalt. Toppunt is dat je een sms krijgt het gratis nummer 1357 te bellen voor een enquete over de klantenservice die je eerder gebeld hebt, maar dat gesprek brengen ze doodleuk wel in rekening & gaat van je bundel af.

Natuurlijk, na bellen met de klantenservice wordt het opgelost (dat hopen we dan maar), maar ik ben wel teleurgesteld in de slechte administratie van Orange. Nummberbehoud ging al niet vlekkeloos en als ik niet naar de klantenservice gebeld had, had ik nu nog steeds een € 0,00 abonnement.

Al met al toch vrij slordige zaken, die weer extra tijd en geld kosten om de klantenservice te bellen.

› reageer

over het algemeen gaat het goed, en is de service voor deze prijzen uitstekend te noemen. Meestal zijn ze behoorlijk deskundig. Bij T-Mobile is dat soms wat minder maar die doen het ook goed hoor.

Even terug komend opdat verlengen, dat is dus geen verlengen maar omzetten! als ik het zo begrijp.
Dan vervalt dus het opgespaarde beltegoed van het oude abonnement.

› reageer

dinsdag a.s. ontvang ik mijn lg prada, ik zie dat deze aanbieding 18 maanden 12,50 voor een 30 euro abo niet meer te verkrijgen is.

Alleen de 15 euro sim variant. Dus was ik net op tijd

Nu ook de nokia 91 te verkrijgen voor 17,50 18 maanden bij een orange 30 abo.

› reageer

De LG Prada is wel degelijk nog steeds te verkrijgen. Enige verschil, is dat hij van de "6 tips" afgehaald is, als ik het zo noemen mag.

› reageer

http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/24maanden/20euro/Sony-Ericsson-K770i-Truffle-brown.htm

Nog terug komend op een link voor de K770. Ik hoop dat deze nog niet geplaatst was.

› reageer

Is er iemand die zijn gegevens kan veranderen bij mijn account van orange. Ik krijg alleen maar mijn rekening te zijn en kan niets veranderen.

› reageer

Dan heb je waarschijnlijk meerdere nummers bij Orange. Log in met zo'n ander nummer en in het volgende scherm krijg je de kans om door te gaan met het nummer waarvan je de gegevens wilt wijzigen........

› reageer

@mcjmeijer

Waar kun jij de prada nog vinden voor 12.50 18 maanden bij een 30 euro abo?

ik krijg de volgende melding

Sorry....

Bedankt voor je interesse in deze aanbieding. Door overweldigend succes is het toestel helaas uitverkocht. We verwijzen je graag naar een van onze andere aanbiedingen. Bel daarvoor met ons gratis telefoonnummer 0800-0188 of klik hier om naar onze website te gaan.

› reageer

http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/18maanden/30euro/LG-KE850-Prada-web-only.htm

› reageer

mcmeijer,

zover was ik ook maar als je besteld krijg je mijn eerder geposte melding.

› reageer

LG Prada is momenteel uitverkocht, wellicht dat er binnenkort nog een nieuwe 'lading' komt. Snap niet waarom hij nog niet van de website afgehaald is. Waarschijnlijk zat er wel een simlock op.

JustWalk is nog actief tot ongeveer het einde van het jaar, maar waarschijnlijk zal er ergens halverwege overgegaan worden op T-Mobile abonnementen. Ben benieuwd of het dan nog even interessant blijft.

› reageer

ik hoop maar dat mijn aanvraag om opheldering over afwijzing snel word beantwoord en ik snel een nieuw abonnement kan aanvragen, straks zijn de leuke aanbiedingen weg

› reageer

Zowel efficienter als effectiever is het plaatsen van een nieuwe order, lijkt mij.

› reageer

@mcjmeijer: ze schreven: "Helaas heeft
onze toetsing uitgewezen dat wij u geen abonnement kunnen toekennen."

Dan zouden ze toch niet bij opnieuw indienen van de zelfde aanvragen, een ander oordeel vellen?

› reageer

Nooit geschoten, altijd mis. Aan bezwaar maken / informeren naar afwijzing ben je een stuk meer tijd kwijt.

› reageer

Bedankt, mcjmeijer, je hebt me blij gemaakt! Dankzij jou heb ik het toch maar opnieuw geprobeerd en na twee uur (!) gebeld met de vraag wanneer ze 'm konden brengen.
Het enige dat ik anders heb ingevuld is mijn telefoonnummer (heb de vaste lijn van mijn ouders opgegeven) en mijn e-mail adres (op het zelfde, eigen domein).

Nog negen nachtjes slapen... dan vertel ik jullie natuurlijk of er een sim-lock op die E61 zit.

› reageer

Mooi dwizzy!
Mijn 2e W810i wordt morgen bezorgd. Waarschijnlijk wel weer een simlock, maar dat maakt niet uit. Je kan niet alles hebben

› reageer

Ik ben een poos geleden door Orange afgewezen omdat ik al 2, (nu 3) abos heb. Vervolgens werd ik door Orange gebeld waarom ik toch niet mijn abo wil. Ik kon Orange toen niet te woord staan en zou, ja zou worden terug gebeld.......'tis nog niet gebeurd. Ik heb net opnieuw geprobeerd iets te bestellen en krijg een popup met de text, U heeft al 2 keer besteld, en dus kan ik niet verder.
jammer maar het wil (nog) niet lukken.

› reageer

vage boel

Overigens vroeg die meneer aan de telefoon niet eens of ik nummerbehoud wou en wanneer ik het in wil laten gaan. Hebben jullie die vragen wel gehad? Staat wel in de mail...

› reageer

@Lemmings; waar heb je geprobeerd te bestellen? Misschien dat je via een dealer toch nog een mobiel kan krijgen...

› reageer

@ LEMMINGS check je mailbox.

› reageer

@ aaron, het gaat mij om de leuke pakket, maar bedankt.
@ Kor, gezien, dank.

› reageer

ik heb even een twijfel momentje:
ik heb al gebruik gemaakt van orange aanbieding (nokia E65 met orange 20 voor 10).
Nu wil ik er nog een bestellen voor de vakantie (daarna verkoop, nokia e65 gebruik ik dan niet ivm beschadigingen op de camping), deze is dan vooral voor muziek en eventueel voor een fotootje (da kan de e65 ook). Welke is beter:
Samsung G600: 5 mp camera, muziek luisteren, uitbreidbaar met 2gb. (3,5 mm jack uitgang???, beter scherm dan de andere 2 (die wil ik graag ipv raar nokia ding). Orange simonly 10 voor 10
Samsung F210: meer mp3 speler waarmee je kunt bellen:d (met 3,5 mm jack uitgang), 2 mp camera, 1 gb intern! uitbreidbaar met nog eens 2 gb) Orange 20 voor 7,50
De F210 beste met muziek, G600 de beste camera en beste verkoopbaar.
ik neig naar F210 ivm bellen met mp3 speler:d
Iemand kennis over verschil in geluidskwaliteit?
Ander opties?

› reageer

Waar zie jij de aanbieding van de F210 staan? Trouwens, volgens mij beginnen de aanbiedingen af te lopen? De Orange shop begint te vullen met normale prijzen..

› reageer

Samsung F210

› reageer

De Prada is inmiddels weer bestelbaar...
Mijn 2e W810i is inmiddels binnen. Zo, nu hou ik het voor gezien. Ik vind 3 abonnementen wel genoeg

› reageer

Voor wie ook afgewezen is/mijn verhaal nog boeit:
Gister werd ik niet gebeld om de nieuwe bestelling die ik had gedaan, maar omdat de oude bestelling alsnog door ging.
Dat had die jongen aan de telefoon er niet bij gezegd, kwam ik vandaag achter met een brief van Orange: "uit de handmatige beoordeling blijkt geen reden voor afwijzing". Nu had ik dus twee bestellingen lopen, eentje laten wissen bij de klantenservice.

Toch bedankt, mcjmeijer

Nog even gebeld met klantenservice om te vragen waarom ze niet gevraagd hadden of ik nummerbehoud wou en zo.

› reageer

Men wordt ook afgewezen als men 2 (soms identieke) bestellingen vlot achter elkaar doet. Als je dan navraag doet, blijkt er niets aan de hand te zijn. Zo heb zojuist mijn 3e aansluiting besteld in circa 3 maanden.

› reageer

Weet iemand of de Samsung F210 die je via de orange shop kunt bestellen simlockvrij is?

Samsung F210, Orange shop

› reageer

Weet niet of de aanbieding al genoemd was, maar hij stond weer in de nieuwe veronica gids:
http://bestellen.gsmtopdeal.nl/n7500/

Nokia 7500, 30 euro beltegoed voor 9,95 p/m, dit met een 1jarig contract.

› reageer

LG Shine 12mnd 30 euro -> 12,50

http://bestellen.gsmtopdeal.nl/boomerang

› reageer

@Napsju: Op de uitlijning van de advertentie na is deze identiek aan de reeds (pagina na de startpost) genoemde http://bestellen.gsmtopdeal.nl/radio/.

› reageer

Ook de Nokia 2630 van onderwijsstad is op . Ze hebben hem nu vervangen door de LG Chocolate in zwart /roze , 18 maanden 20 euro bundel , 7,50 per maand. Die LG raken ze volgens mij aan de straatstenen niet kwijt , die wordt nu al zolang aangeboden door Orange.
LG KG800

› reageer

@telek: Misschien moeten we ze wakker schudden wat betreft die KG800. Als hij 5 euro per maand wordt bij een 1-jarig contract, neem ik 'm.

› reageer

Helaas zijn een aantal toestellen niet meer leverbaar icm een superdeal.
De Nokia 5140i, Nokia 2760 en de Nokia 6070 icm Orange 20 voor 5 euro 18mnd is er niet meer.

Nu heb ik de LG F2400 besteld voor 18mnd 5 euro met 20 euro beltegoed.
gratis cd erbij.
Nu moest ik het legitimatiebewijs en bankpasje/afschrift opsturen/faxen/mailen naar de Orange online shop. Dus niet meer 0,01 (of meer) pinnen voor het welkomspakket.

› reageer

Dat is via de orange shop zelf altijd al zo.

SE K550i is ook niet meer leverbaar (helaas; was mooi toestel!)

› reageer

Ik heb de E61 nog maar besteld.30 euro>12,50 Leuk voor erbij.Dit is mijn 4e abo bij Orange.Hij wordt 2 juni geleverd.Ik moet 1 cent pinnen en hoefde niets te faxen en/of te mailen.

› reageer

ik heb even deze 'threath' doorgespit en ik heb een aantal keer gelezen dat de toestellen simlock vrij zijn. zijn de toestellen ook vrij van logo's en orange software? zelf vind ik de samsung f300 wel cool...heeft iemand die toevallig al besteld via deze actie?

› reageer

hehe ook maar ff 2 lg prada's besteld

› reageer

Denken jullie trouwens ook aan je eventueel toekomstige hypotheek?

Wat heeft dat ermee te maken zul je je afvragen......

Wel, ik moet / ga einde van het jaar mijn hypotheek oversluiten, en dan ik niet veel abo's op mijn naam gebruiken. Het kán nadelig zijn.
Wilde jullie alleen effe waarschuwen.....

› reageer

Als de abonnementen die je afgesloten hebt van invloed zijn op je hypotheek dan zit je in een dermate belabberde situatie dat je beter kunt blijven huren

› reageer

Ik heb gisteren de SE770i icm 30,- voor 9,95 besteld, hierbij vertelde de medewerker op het 0800 nummer dat het mogelijk is om later te upgraden, naar bijv 40,-, dan komt er 10,- bovenop de 9,95. Ik las eerder andere berichten dat de korting dan komt te vervallen, weet iemand of dit klopt?
Ik heb interesse om te upgraden naar 40,-, want dan kan ik voor 19,95 veel bellen en smsen.

› reageer

@melpos: Dus van Orange 30 voor 9,95 wil je gaan naar Orange 40 voor 19,95. Dat is dus een kortingspercentage van 66,7% op normale abonnementskosten naar een kortingspercentage van 50% .

Ik zou zeggen niet doen, maar je moet het zelf maar weten/beslissen.

› reageer

Mij is verteld dat ook bij het upgraden je de korting kwijt bent (ook wel logisch eigenlijk want Orange verdient meer als je buiten je bundel belt)

› reageer

Heb een Nokia 7500 besteld. Leuk voor er bij en maar 12 maanden. Jammer van die 25 euro kosten...

› reageer

@ kor, het werkt, dank.

› reageer

@Lemmings Als het niet rechtsom wil dan maar linksom .Welke deal heb je gemaakt.
Heb zelf zaterdag een nokia 5140i besteld voor 18mnd 5 euro.
Deze gisteren opgehaald bij TNT (2 x niet thuis)

› reageer

kor en lemmings, nu wordt ik nieuwsgierig

› reageer

@ kor samsung m660 en veel korting.

edit: zie onder...ik bedoel 600.

› reageer

@lemmings, aanbieding staat niet op de site van gsmtopdeals?

› reageer

Er bestaat geen Samsung M660. Wellicht wordt er een Samsung M600 bedoeld?

› reageer

iemand die weet of de prada simlock vrij is? marlene?

› reageer

Ik zou het niet weten, ik heb de prada ontvangen en in gesloten doos doorverkocht aan iemand die toch al een orange abonnement had. sorry

› reageer

@ melpos

Weet jij of die SE k770i een simlock heeft of niet? Is hij Orange branded? Staat niet in de details maar ik denk ik vraag het nog maar ff voor de zekerheid. De kleur staat mij niet helemaal aan maar als hij simlockvrij is en er geen orange troep op staat valt daar mee te leven voor een 10tje per maand

Moet je bij deze aanbieding trouwens ook nog 25 euro voor het welkoms pakket betalen? Wordt niet vermeld op de website...

› reageer

Als het er niet staat: nee.
(Over het algemeen is die E25 er alleen bij "derde-partij-verkoop", zoals Veronica-gids, Vereniging Eigen Huis, etc.

› reageer

Ook nieuw is de Nokia 6086 (ik had hem iig niet eerder gezien) Nu is het ook niet echt een heel spannend toestel maar een functie lijkt mij ERG interessant. Het wisselen tussen GSM en WLAN netwerken. Dus goedkoop bellen via internet als je thuis bent (of bij ander WLAN netwerk). Kan dit nu nog op een of andere manier? Of zal dit via orange unique moeten (wat dus waarschijnlijk niet meer bestaat)

Maandag weet ik of de Prada simlockvrij is

› reageer

Is dat UMA dan wel wat? UMA lijkt mij toch compleet anders dan SIP.

› reageer

@bzzz

zou leuk zijn als je het maandag dan ook even zou melden
Bedankt alvast

› reageer

Ook de Samsung P200 (18x10,-) kan verbinding maken, om te bellen met je wifi-netwerk. En met Orange Unique, zolang dat duurt.

Trouwens, voor de mensen die dat 0800-nummer niet kunnen bellen, er is ook een terugbel-functie op de website. Ze zeggen meteen terug te bellen

› reageer

die nokia en samsung die via wifi kunnen bellen.
kan je daar ook mee internetten zoals de Nokia E65?

› reageer

Die Nokia kan dit niet, deze maakt automatisch verbinding via gprs als je het internet op wilt. (weet niet meer waar ik dat las)

› reageer

Bij DEZE kom ik in de actievoorwaarden niets tegen dat me garandeert, dat wat er in de deal staat ook werkelijk klopt.

Iemand ervaringen hierbij? (bv toestel locked/branded etc)
Mn dochter staat te trappelen om voor deze deal te gaan.
Maar ja, moet op naam van Pa, want ze is nog geen 18.
En Pa wil zich niet in addertjes onder het gras begeven.
Vandaar deze post. Hartelijke dank alvast! _/-\o_

Edit: bij doorlopen van het 3-stappen bestellen, zonder echt te bestellen, lijkt t wel te kloppen...

› reageer

Hoe bedoelt pa??
Je betaalt gewoon 5 euro voor 20 euro beltegoed per maand en krijgt een gratis E900 erbij...
Ik zou er maar van uitgaan dat ie branded en simlocked is. Zo niet, dan is dat een mazeltje. Je kan niet alles hebben voor zo weinig geld

› reageer

@aaron;
Hoe bedoelt pa??

Nou simpel, kan me de deal bijna niet voorstellen, zo super is ie!
Heb zelf al eerder nokia 6300 (unlocked/logovrij/niet branded) voor 2jr, voor E10,- p mnd afgesloten. Vond ik nov 2007 al super!!!!
Het blijft kennelijk maar dalen in prijs én doorgaan, terwijl Orange toch al lang bij T is ingelijfd, dacht ik zo...Vandaar enige terughoudendheid van "pa".

› reageer

Weet iemand inmiddels al of de SE K770 simlockvrij geleverd wordt?????

› reageer

De n7500 kan pas donderdag 5 juni geleverd worden. Ik houd jullie op de hoogte betreft branding/simlock.

› reageer

Deze superdeals gaan natuurlijk niet nog jaren door. Heeft iemand enig idee tot wanneer de vrienden van justwalk en gsmtopdeal en zo door mogen gaan? Ik kan me goed voorstellen dat er een einddatum is afgesproken.

› reageer

in juli moeten de laatste fysieke orange shops weg zijn. Dan zal de laatste voorraad nog op moeten via justwalk dus dat zou wel eens per 1 september klaar kunnen zijn.

› reageer

Koerier was wederom te laat, jullie daar ook last van?

Hoe dan ook de Prada die ik kreeg is simlockvrij.

› reageer

@bzzz: hoe bedoel je, kwam'ie later dan de richttijd? Heb je 'm gevolgd op Aflevertijden.nl?

› reageer

Zojuist eerst Orange en later T-mobile aan de telefoon gehad over de mogelijkheden om iets met een oud Orange abo met nog zo'n 225euro aan beltegoed te doen.
Zij adviseerden omzetten naar flex 15 (als sim-only voor 5euri aangeboden). Beltegoed blijft gehandhaafd, kan per direct, met de sim-only korting wordt een duur abo toch nog best betaalbaar.
Tussen neus en lippen natuurlijk ook naar de toekomst van Orange gevraagd.
Zij wisten me te vertellen dat de aanbiedingen van Superdeal en zo tot uiterlijk 1 juli beschikbaar zouden zijn en dat het komende half jaar gepoogd zal worden om iedereen van Orange naar T-mobile over te zetten (gelijkblijvende voorwaarden, etc.) Dat geldt ook voor de mensen die net zo'n superdeal hebben afgesloten.

› reageer

@ whiskysherry:
Gewoon lekker bestellen voor dochterlief..
Zijn te mooie aanbiedingen om het niet te doen.
Mooi gratis toestel en lekker veel beltegoed.
Ik heb zelf 2 keer een abo i.c.m. een W810i genomen maar er zijn ook mensen die zoveel superdeals hebben afgesloten dat het niet meer op 1 hand te tellen is! Dat zegt genoeg toch! Pakken wat pakken kan, toch

› reageer

@aaron; @andere TVérs;
Heb gezien dat de Samsung E900 inderdaad branded is en gelocked.
Wat voor gevolgen heeft dit branded zijn na verwijderen van de simlock? Bv na afloop van één jaar, na afsluiten contract.
Als de Orange-software er op blijft, kun je dan met een sim van een andere provider bv nog smssen/mmssen; zijn er dan beperkingen t.a.v. de diensten op t netwerk vd andere provider, zeg KPN?
Wat voor gevolgen heeft t als je t toestel laat voorzien van standaardsoftware via de lokale unlockboer?

Oh ja, iemand al een Samsung M600 binnen? Simlock of niet/branded of niet? Overigens zie ik hem niet meer op www.gsmtopdeal.nl

› reageer

@whiskysherry: zoek even op internet wat 'simlock' betekent. Je kan dan niets, telefoon start niet op met SIM-kaart van ander netwerk.

› reageer

@dwizzy;
Nee, dat je met een simlock geen sim v e andere operator of zelfs van een MNVO van dezelfde operator kunt gebruiken weet ik ook wel.

Het gaat om de werking van bepaalde diensten van die (andere) operator, terwijl de Orange-software ("branded" er nog op staat en de simlock verwijderd is! :

› reageer

vriend uit leeuwarden voila

› reageer

@kor;
THANKS! _/-\o_

› reageer

Je kunt toch altijd de fabrieksinstellingen herstellen...?

› reageer

Om je instellingen te resetten, ja.
Niet om software versies te veranderen. De telefoons die Orange Branded zijn hebben aangepaste software gekregen die je er niet zo makkelijk uit krijgt.

› reageer

Wat is het nadeel van die Orange software? Of beter gezegd: wat is de reden dat Orange dat doet?

› reageer

Even een kickje.
Wat voor gevolgen heeft dit branded zijn na verwijderen van de simlock? Bv na afloop van één jaar, na afsluiten contract.
Als de Orange-software er op blijft, kun je dan met een sim van een andere provider bv nog smssen/mmssen; zijn er dan beperkingen t.a.v. de diensten op t netwerk vd andere provider, zeg KPN?

Bovenstaande heb ik eerder in een post gehad.

› reageer

Volgens mij geen enkele beperking. Ik heb een flink aantal unlocked Vodafone Live toestellen (dus ook met Vodafone aanpassingen) maar ze doen met een sim van een andere provider gewoon alles wat je wilt.

› reageer

@ kor en de rest mag ook lezen.
Ik ben net door Orange gebeld en wederom afgewezen voor een abo omdat ik al meer dan 2 heb op mijn naam. Ik had al een aflever afspraak maar bij nader inzien kon of klopte het niet.
Hun systeem geeft een foutmelding bij het invoeren van mijn naam en adres samen....Helaas, mij dochter zal dus zonder moeten! Zij heet Marktplaats, arme Marktplaats.

› reageer

@Lemmings; dat vind ik nou raar zeg. Blijkbaar houdt Orange zich niet aan hun beleid. Ik las hier in dit topic dat veel mensen meer dan twee abo's hebben. Ik zelf niet hoor. Maar dan ga je je toch afvragen hoe ze dat doen en of die info wel klopt....

› reageer

Mijn ervaring met Orange brand is dat de logo's in het menu bij het opstarten en afsluiten. En volgens mij heeft het ook invloed op het mobiel internet maar dat heb ik niet kunnen testen (toestel is reeds verkocht). Vodafone gaat een stuk met zijn branding. De Nokia Ngage QD Vodafone heeft een behoorlijke aangepaste menustructuur waardoor bepaalde functies niet toegankelijk zijn. Ook de naam van de provider op de cover vind ik ontsierend. Daarom voor mij geen branded telefoons meer!

› reageer

En nu graag weer on topic

› reageer

combi van de topics Mijn E61 is binnen en hij heeft geen SIM-lock (althans, mijn T-mobile prepaid werkt) maar wel branding. Dat laatste is wel op te lossen, want de browser heet nu 'Orange World' en het startscherm is niet wat ik gehoopt had.

› reageer

@dwizziy: dit is bij de N73 eerder besproken. Je verspeelt waarschijnlijk wel je garantie, omdat de productcode is aangepast.

› reageer

@Pinokkio: dank je voor de waarschuwing, daar was ik van op de hoogte. Het blijkt echter geen echte branded firmware te zijn De product code is 0523307, oftewel de 'gewone' Euro A versie English/Nederlands. Veranderen hoeft dus niet, denk ik... misschien is zelfs een 'gewone' fabrieksreset al genoeg!

› reageer

@Pinokkio;
Opnieuw even off topic, maar echt van belang voor mij:

Is een operator (Orange/T-Mobile in dit geval) na een jaar verplicht de branded software kostenloos te vervangen door de standaard software? Of moet je hier zelf voor zorgen via bv een unlockboer?

Dit is van belang vanwege het al dan niet aanschaffen van de Samsung E900 voor mn dochter, zoals in eerdere post is aangegeven.
Deze is branded en gelocked!

Als de software niet vervangen kan worden, dan heeft ze na afloop contract niets meer aan t toestel, daar ze dan een andere provider wil.
Dan mag E5,- per mnd nog zo'n superdeal zijn; na die 18 maanden niet meer...

Wat moet ik hiermee? Enig advies a.u.b. _/-\o_

› reageer

Software passen ze als provider niet aan. Simlock gaat eraf na een jaar. Dan kun je hem dus overal voor gebruiken. Ondanks dat er andere logo's inzitten.

Nu weer on-topic.

› reageer

mijn moeder heeft ook de e900 pink, wel gelockt maar verder niet branded maar ja haar abo koste ook 7,50 per maand

› reageer

De software maakt niks uit. Mijn Orange-branded en locked toestel K610i (andere actie, icm orange 25 met een tientje korting voor het hele jaar) werkt met alle netwerken. Orange heeft me destijds de code gegeven en nu is ie simlockvrij. Heb nu mijn prepaid Vodafone erin. Werkt perfect. Ook internet enzo. Dus gewoon lekker bestellen joh...

› reageer

Hallo,

Volgens de aanbiedingen op de eerste pagina is de n73 niet meer leverbaar. Maar na een telefoontje blijkt dat je hem nog wel telefonisch kunt bestellen

› reageer

de LG Shine is in prijs verlaagd , nu nog 7,50 per maand , 18 maanden Orange 20 , geen verzendkosten: http://bestellen.gsmtopdeal.nl/golf/
De Nokia N73 is nu verkrijgbaar met een Orange 30 abo. 18 maanden voor 12,50 p/m , geen verzendkosten : http://bestellen.gsmtopdeal.nl/n73/

› reageer

Beetje late reaktie, maar de SE K770 heeft geen simlock bij mij!

› reageer

Ik heb gisteren mijn telefoon ook mogen ontvangen. Een k770i en ook bij mij was deze simlock vrij.

› reageer

Zat er ook een headset en/of geheugenkaart bij de K770i?

› reageer

Nu ook de HTC Touch als webonly :
18 maanden Orange 30 voor 12,50 per maand :
touch Orange30 voor 12,50
en de Sony Ericsson W850 idem
W850 Orange 30 voor 12,50
Beide dus 540 euro beltegoed , 225 euro totale kosten.

› reageer

Nokia 6120 (pink) voor 18 maanden € 7,50/maand. Ik heb zelf een zwarte 6120 en ben er erg tevreden over. Iemand enig idee of deze 6120 (pink) via GSM Topdeal simlockvrij is? Niet dat het unlocken een serieus probleem is, maar toch ...

› reageer

@speurneus

Er zit bij de k770i een (matige kwaliteit) headset en een 256 Mb geheugenkaartje in de verpakking bijgeleverd.

› reageer

Niet dat het van belang is, maar toch, mijn geheugenkaartje van de K770I zat al in het toestel! Merkte ik dus pas een tijdje later. Dus als het niet in de doos zit, kijk in het toestel!

› reageer

@pinokkio: jouw link deed het bij mij niet, deze wel.

Het lukt me overigens niet om mijn Nokia E61 te upgraden, ook al zegt de website van nokia dat het wel zou moeten lukken

› reageer

helaas doet jouw link het ook niet
hier staat ie tussen.

› reageer

iemand enig idee of de Nokia 6500 nog terugkomt?? of de gouden E900...

› reageer

Nu dus ook T-Mobile superdeals! (Samsung E950). Zie voorgaande link.

› reageer

Ligt het nou aan mij, of zijn de SPV modellen weer goedkoper geworden?

Zowel de SPV C100 als de SPV F600 voor 1 eurocent i.c.m een orange 20 voor slechts 5 euro p/mnd (18 mnd). 't zal wel aangepast zijn, met die vreemd 1ct ?

Dat is echt niet duur. Te vinden op de gewone website-pagina.

› reageer

Ze zijn inderdaad goedkoper geworden
Die 1 cent is voor het pinnen. bij aflevering.

Iemand hier al een HTC touch besteld?

› reageer

Nog een paar prijsverlagingen:

Samsung P200 nu 7,50 (1,5 jaar) bij Orange 30
Samsung E530 Blue nu 5,00 (1 jaar!) bij Orange 20

Nieuw?
Samsung F300 nu 7,50 (1,5 jaar) bij Orange 20

Te vinden op de pagina met de 6-geselecteerde-aanbiedingen

› reageer

Die lelijke K770i is volgens mij ook van 12,50 naar 9,95 gegaan(30 euro beltegoed). He's mine

› reageer

Superdeal heeft nu ze mooi gegroepeerd staan middels het zij-menu.
Hier de selectie van 18 maanden €20 voor €7.50.

› reageer

Mijn bestelling ging niet door omdat de samsung F210 niet meer leverbaar was . Kan dat zo maar? Aangezien ik contract enzo al opgestuurd had?
zoek nu goede vervanger (telefoon die als mp3 speler dient en 2 mp camera)

› reageer

Iemand de w850 i besteld ? Of ervaringen daarmee ??

sta op het punt te bestellen, vond het wel een mooie deal 1 1/2/ jaar 30 euro per maand a e 12,50 per maand ??

› reageer

is de W950i dan geen betere aanbieding?

› reageer

@haantje:
De W950 was duurder dan de W850i, dus dat is in zoverre wel een betere aanbieding, maar wanneer je voor jezelf bedoelt : itt de W850i heeft de smartphone W950i geen camera.
Verder is de W950i echter een geweldig toestel met touchscreen, 4GB intern geheugen en Symbian besturingssysteem.
De 2mp camera in de W850i heeft trouwens helaas geen AF, is dus minder dan de uitstekende cam in de K750i/W800i/W810i.

› reageer

Is deze ACTIE echt geheel gratis?
Hoe zit t met aansluitkosten, beltarieven en sms-tarieven, zowel binnen als buiten de bundel?
Ik kan de informatie niet vinden, iemand anders misschien?
Of bedoelen ze, welliswaar verkeerd op de site gezet, een sim-only E15,- terwijl je er E7,50 voor betaald per maand?

› reageer

Je betaalt voor dat abonnement de gewone (sim-only) abonnementskosten.
Bijv. SO 7,50 kost 7,50 per maand. Zodra je de eerste 7,50 van de maand hebt opgebeld, krijg je de 2e 7,50 tot je beschikking. Dit 'extra' tegoed kan je niet meenemen.

› reageer

Maar via mijn link krijg ik te zien: kosten E0,-, vandaar mijn onbegrip. Staat het dan fout op de site?
Ik heb n.l. stappen 1 t/m 3 (niet afgerond) doorlopen...
Om mijn kids niet voor verrassingen te laten komen heb ik dit eerst op TV voorgelegd.
Alvast bedankt. _/-\o_

› reageer

Die kosten zijn altijd bovenop de abonnementskosten. Dezefde kosten zijn immers altijd 0 euro als er sprake is van een aanbieding van abonnement x met gratis toestel y.

› reageer

@whiskysherry

Nee dat abonnement kost gewoon 7,50 per maand. Met die 0 euro bedoelen ze dat je verder niks hoeft bij te betalen, zoals bijv. als je een goedkoop abo met een toestel zou nemen...
Ik heb zelf sim only en vind het echt niks. Je kan je status niet goed opvragen omdat ze het 2e deel van het beltegoed niet daarin meenemen. Ik zou het niet doen. Waarom niet gewoon een superdeal? Veel overzichtelijker en goedkoper. En nog een gratis telefoon ook!

› reageer

Toch de HTC touch maar besteld....Handig ivm internettoegang een iets groter scherm.....

:0)

› reageer

Heb ook maar de HTC Touch besteld...is geen geld. 30 euro bundel voor 12,50 euro en gratis toestel

› reageer

Vandaag ook maar ff een Touch besteld voor mijn vriendin. Ze had een nieuw abotje nodig in dit was haast nog goedkoper dan welke sim-only dan ook.

Hoop wel dat het allemaal uit gaat werken met nummerbehoud. Haar huidig vodafone nummer wordt per 23-7 overgezet naar een vodafone prepaidkaart. Dat nummer moet vervolgens aan paar dagen later weer worden geporteerd naar dit aangevraagde abo. Het contract dus per 25-7 ofzo laten ingaan en dan het nummer over laten zetten.

› reageer

Samsung E530 Blue nu 5,00 (1 jaar!) bij Orange 20

Als je bij bestelformulier gaat, staat het op 18 maanden lang korting. Drukfout? Welke is correct?

› reageer

Bij de Samsung P200 staat volgens mij ook een drukfout. Er staat bij de 6 geselecteerde aanbiedingen dat je een Orange €30 voor €7,50 krijgt maar als je doorklikt om te bestellen krijg je te zien dat het om een Orange €20 gaat waarop je iedere maand €12,50 korting krijgt wat het €7,50 maakt.
Ik ben iig blij dat ik m nog heb besteld toen het een Orange €30 voor €9,95 was die hier nu ieder moment kan komen.

› reageer

HTC Touch is wel leuk toestelletje, ook maar eentje besteld.

› reageer

Net mijn Nokia E61 binnengekregen.Hij is simlockvrij maar wel met Orange software.
Jammer dat de HTC Touch er nog niet bijstond toen ik de E61 bestelde.Die had ik toch liever gehad.

› reageer

bij de HTC touch staat bij meer informatie, onder algemeen: Orange branded: sim-lock
ik neem aan dat dit wel juiste informatie zal zijn, al iemand die het zeker weet?

› reageer

@windstorm

een kameraad van mij heeft ook een htc touch van orange...in de praktijk wil dit zeggen dat alleen het opstart- en uitschakelscherm een orange logo laat zien. verder zit er op de achterkant een klein orange logo. qua software is het nagenoeg gewoon htc (er zitten een aantal orange ringtones is). ik heb de touch gisteren ook besteld (krijg hem 10 juni) ik zal eens even kijken naar een nieuwe achterkant op het internet of een silicon-case (ik stoor me aan dat kleine logo )

o ja, en het toestel is idd gelocked!

› reageer

Is de suikerklontjesoplossing niet bruikbaar op dat logo op de achterkant?

› reageer

Heb vandaag ook de HTC Touch besteld leek wel een goede aanbieding icm 30 naar 12,50 euro aanbieding.
Eigenlijk alleen voor mobile 6 en de mogenlijkheid om navigator 6 te installeren, dat ging niet op mijn qtek 8020 waarbij ik vast zat aan mobile 5 en de kaarten niet meer kon upgraden, hoop wel dat de tt gps adapter werkt met nav6 (ik denk van wel).
Mijn huidige abo verloopt over 3 mnd dus ik maak gebruik van uitstel van activatie van het orange abo en nummerbehoud.
Als er geen simlock op zou zitten is dat wel meegenomen maar dat zal wel niet?
Laat het nog wel weten

Maxkuh

› reageer

@floris...zou kunnen...van een oude siemens a52 kon ik het logo er destijds afkrabben met een nagel...volgens mij wil dat bij de touch niet (heb ik uiteraard meteen geprobeerd). maar misschien is er een vrijwilliger hier die het wil testen (dat bespaard weer geld voor een nieuwe achterkant )

› reageer

Ze schijnen er hier nog 3 af te komen leveren
Ik zal eens zien of die logo's erafkomen

› reageer

@floris, dan kun je mooi 3 methodes proberen om van het logo af te komen (wanneer krijg jij ze?)

› reageer

De 11e komen ze iig 1 afleveren, de rest hopelijk diezelfde dag of dag erna.

› reageer

Ik heb zonet maar eens een bestelling geplaatst na veel getwijfel tussen de verschillende leuke aanbiedingen. Eerst ff naar de stad geweest om een aantal toestellen ff in de hand te kunnen houden, wat nader te kunnen bekijken en even mee te spelen (met dank aan de MediaMarkt Groningen) Mijn keus is gevallen op de SE k770i. De webonly aanbieding vermeldt een k770i in violet. Niet echt mijn kleur, maar valt mee te leven naar wat ik in de stad had gezien. De trufle brown vind ik persoonlijk mooier... Goed, ik had nog wat vragen dus ik dat gratis 0800 nummer maar gebeld. Uiteindelijk een bestelling geplaatst waarbij de telefoon ter sprake kwam. De beste man vroeg mij welke kleur ik wilde hebben... Ik van... Deze aanbieding is toch alleen met de violet k770i? Nee hoor! Hij is ook leverbaar met de trufle brown Ik nu helemaal in mijn nopjes! Superaanbieding 30 euro voor 9,95 euro 18 maanden en nog een goeie telefoon met een nog betere kleur er gratis bij! Ben ik ff blij dat ik de KS ff gebeld heb en niet online besteld heb! Dus voor die mensen die ook de k770i willen bestellen maar tegen de kleur aan hikken... Hij is gewoon te krijgen in trufle brown! Ik ben happy!

› reageer

Dat had ik eerder moeten weten! Heb hem al besteld en ik krijg vrijdag zo'n lelijke paarse thuisbezorgd

› reageer

Waag er even een telefoontje aan. Voor je het weet kan het alsnog gewisseld worden.

› reageer

Nou, die paarse is niet echt lelijk hoor. Viel mij in het echt reuze mee! Maar trufle brown vind ik wel ff wat mooier Hoe dan ook, je hebt er een fijn toestel aan. Hij volgt mijn w700i en mijn k750i op. Gelukkig heeft deze weer auto focus. Dat was een groot gemis op de w700i.

› reageer

Die paarse is helemaal niet lelijk, maar misschien is het wel meer een kleur voor vrouwen .

› reageer

die sagem my419x van 5 euro is dat wat?
hij heeft wifi en al je kan er mp3's opspelen maar ik zie nergens dat er een msd kaartje in kan.

› reageer

Hier kun je zien dat er geen card slot aanwezig is.

› reageer

@ikkenietweet: hey wat toevallig, ik zei het zelfde, een pagina terug

› reageer

Kan iemand mij vertellen of die mooie K770i violet simlockvrij is?

Heb toch ook maar even 2 bestellingen geplaatst. Blijf een nederlander he

› reageer

Ik denk dat ik nog maar een abo ga scoren, maar twijfel nog tussen de k770i, de w850i en de n73.
Wie helpt me op weg.

› reageer

@marlene

Een maat van mij heeft de SE w850i aanbieding genomen. Opzich een mooi toestel, 5 Mp camera met echte flits. Maar ik vind hem nogal log en dik er uit zien. Ik heb er ff mee mogen spelen en ik vind de bediening ook niet erg intuitief... Dat komt mede door 3 aanraak sensors boven de keypad. Zijn neef heeft de Nokia N73 en die klaagt over het feit dat alles zo traag loopt op dat ding. Ook dat vind ik een behoorlijke koelkast. Gisteren nog in handen gehad en ff mee gespeeld. Voelt wel degelijk aan. Maar de joystick voelt er stug aan en ik heb op internet verschillende klachten gelezen over een kapotte joystick Blijft over de SE k770i.... Die heb ik gisteren net besteld dus Mooi slanke mobiel met de intuitieve bediening die ik van SE gewend ben. 3 Mp,met Auto Focus maar geen echte flitser. Maar ik verkoos hem dus boven de SE w850i.

PS ik ben ff in de war met de k850i De w850i weet ik weinig van. Heb ik mij ook niet in verdiept want ik heb een hekel aan sliders. Excuses

› reageer

Weet iemand waarom ik geweigerd wordt voor een nieuw abbo bij Orange ??

Heb nog nooit betalingsachterstand gehad bij geen enkele provider,

heb nu alleen een sim onlytje lopen

› reageer

Zoals al meerdere malen besproken: Vraag het de KS.

› reageer

Die spv f600 is dat wat?
ik zit te twijfelen tussen de f600 en de samsung e530.

op die f600 zit windows, kan je dan ook een navigatie er op draaien?
op de samsung kan dat volgens mij niet, maar ik vind niks bevestigends op internet.

ik weet wel dat je der een gps muis voor moet hebben.

› reageer

Ik zou voor 18 x 2,50 meer (=45,00) liever de k810i nemen. Heeft ook een 3mp camera maar is stukken beter en degelijker dan die k770.

› reageer

Die SPV F600 is in feite de Qtek 8500 Smartphone Veel telefoon voor 5 euro per maand als je 't mij vraagt Zal vast wel navigatie op kunnen draaien...

› reageer

Inderdaad een Windows Mobile 5 telefoon van HTC. Prima toestel en inderdaad een hele goeie deal als je het mij vraagt, qua prijs/prestatie. Als je heel erg handig bent is er trouwens ook een huisgemaakte windows mobile 6 versie voor beschikbaar.

› reageer

@marlene: in plaats van de N73 zou ik kiezen voor de 6120 Classic Pink (18 maanden € 7,50). Camera is iets minder maar het toestel kan verder hetzelfde, is een stuk sneller en platter.

› reageer

@pinokkio: en die zie je.... waar?

De 6120 Pink is overigens te vinden als 18 maanden Orange 20 voor 7.50/maand.

› reageer

De Samsung G600 nu ook 12,50 voor 30. 5M camera... en verder nice telefoontje. Het is dat ik al zo veel heb besteld heb nu, anders had ik het zeker gedaan

› reageer

Na hoeveel dagen, is jullie ervaring, neemt Orange contact met je op nadat je een bestelling gedaan hebt betreffende aflevering?

› reageer

@mcjmeijer

ik heb zondag de htc touch besteled en maandag (gisteren dus) meteen al een mail gekregen waarin ikzelf een datum en dagdeel voor bezorging kon kiezen. mijn touch komt a.s. dinsdag

Ritmo (de koeriesdienst) neemt 1 werkdag van tevoren nog contact met je op i.v.m. double check voor aflevering. Indien zij je niet telefonisch kunnen bereiken sturen ze je een mail ter bevestiging. ik ben gisteren 3 keer gebeld door een onbekend nummer, maar na 2 x overgaan hingen ze al op (i.v.m. bestelling van mijn pa)...neem aan dat dat ritmo was...ik heb dus een mail gehad.

› reageer

Ook een HTC Touch besteld, gisterenmiddag. Eind deze middag een mailtje gekregen dat mijn bestelling onderweg is. Zal morgen dan wel afgeleverd worden ("Je bestelling zal binnen 1 werkdag bij je worden afgeleverd.". Als het goed is krijg ik er ook nog een CD van U2 bij!! Ik krijg hem dus niet via Ritmo, maar gewoon via TNT-post. Hoe ik hem besteld heb (op = op, web only), ik weet het niet meer, kan hem nu niet meer terugvinden met de CD. Het is trouwens mijn tigste abonnement....

› reageer

Ik zie dat ik in eerste instantie niet mocht bestellen (ik kreeg de melding: "U heeft al twee keer besteld", maar nu ik ander adres heb doorgegeven is het blijkbaar geen probleem meer. Ze controleren dus of je al contractant bent op basis van adres, niet op basis van je paspoortnummer of iets dergelijks!

› reageer

Klopt, en er is ook nog een verschil of je het via de shop bestelt (moet je contract faxen/mailen/opsturen incl copie id.bewijs e.d. en krijg je het via de TNT) of dat je het laat brengen via Ritmo (die een foto maakt van je id.bewijs, terwijl je 1 cent of 25 euro moet pinnen).

› reageer

Het is hier net een snoep winkel ik kan maar geen keuze maken.
Maar ga de N73 anuleren en voor de g600 van samsung denk dat die beter dan de k770 is en mooier dan de htc touch

› reageer

vandaag trouwens de samsung f300 binnen gekregen...geheel zonder orange logo, software of simlock...mooi stevig toestel overigens!

› reageer

@mcjmeijer ik bestelde op vrijdag en kreeg volgens mij dinsdag een mailtje dat ik afgewezen werd. Toen ik on-afgewezen werd, kreeg ik de zelfde dag nog een telefoontje wanneer ze konden leveren
Leveren zelf duurde dan wel weer 10 dagen na de afspraak..

› reageer

@Marlene: Hehe, grappig. Ik heb ook gekozen tussen dezelfde 4 toestellen (en ik ga voor de Samsung G600 én K770i, die laatste is voor mijn zusje ). Ook de N73 geannuleerd (en daarvan had ik niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan eerlijk gezegd )

› reageer

Is de SE W880i sim only €10 ook geen mooie aanbieding? Dit model wordt hier zo weinig genoemd.

› reageer

Dat is een sim-only aanbieding en daarom niet zo populair. Pin me er niet op vast, maar volgens mij kun je geen beltegoed meenemen en schijnt het nogal lastig te zijn om je belbundel op te vragen enzo.

› reageer

grootste nadeel van SIM-only vind ik dat je bundel zo klein is als je er voordeelbundels bij wil.

› reageer

Twee dagen geleden aangemelde voor die K850i. Na de bevestigingsmail nooit meer iets van gehoord. Is dit normaal of ben ik gewoon ongeduldig?

› reageer

Je bent ongeduldig . Maar serieus, het kan wel een paar dagen duren.

› reageer

ik heb al 3/4 dagen geleden een bestelling geplaats... nog altijd niets gehoord sommige horen al de dag erna iets van een bevestiging o.i.d.

› reageer

www.gsmtopdeal.nl/EK

Nokia 2630 met headset voor €5,- per maand, €20 beltegoed, 18 mnd looptijd. Gratis bezorging + €10,- extra beltegoed

› reageer

@ delange: voor dat alles betaal je dus: 5€ x 18 maanden = 90 euries...

› reageer

Mijn vriendin heeft vanmorgen rond 11.00 uur alles gefaxt (30 Eurobundel voor 12.50 Euro met SE M600i en een gratis cd van U2) , en zojuist aal en mailtje gehad dat het pakketje onderweg is en binnen 1 werkdag zal worden afgeleverd.

Snelle jongens (en meisjes) daar

› reageer

ik moet een weekje wachten voordat de spv binnenkomt.
jammer had hem vrijdag al willen hebben.

› reageer

de reviews op deze website aangaande de G600 zijn niet echt positief
is die camera echt zo slecht?

› reageer

@marlene
die camera van de g600 stelt echt niet veel voor...als je zegt 2 megapixel geloof ik het ook...daarbij vind ik het een log en saai toestel! (maar dat laatste is persoonlijk)

› reageer

Nokia 7500 black binnen. Geen branding, geen simlock.

Orange 30 - 9,95 per maand / 12mnd.

› reageer

klein minpuntje is wel dat de korting niet automatisch geregeld was op de factuur. Met 1 belletje was dat wel zo geregeld maar dan ben je toch bijna 3 maanden bezig voor ze 20 euro weer in stapjes van 7,50 verrekend hebben.

› reageer

@napsju waar kan ik de nokia aanbieding vinden

› reageer

http://bestellen.gsmtopdeal.nl/n7500/

› reageer

Is die Samsung G600 aanbieding alweer verdwenen ?
Ik zie 'm niet meer.

› reageer

@nicobart

neem aan dat je deze bedoeld? http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/18maanden/30euro/Samsung-G600-web-only.htm

› reageer

Toch nog maar een HTC Touch besteld.Kennelijk doen ze niet moeilijk over meerdere abonnementen.Dit is nummer 5.Iemand interesse in een Nokia E61?

› reageer

bedankt joris, dat is ie inderdaad

› reageer

[dpmodbreak]Graag on topic blijven! Het gaat hier niet om wie welk toestel mooi of minder mooi vindt ...[/dpmodbreak]

› reageer

Nog een deal: Nokia 6086 voor 7,50 (18mnd, 20 euro beltegoed).
Niet echt een topdeal, maar wel grappig dat 'ie wifi heeft.

Link

› reageer

De 6086 stond er al een tijdje tussen. Aan de wifi heb je niks trouwens! Zoek maar wat reviews op.

› reageer

Zou iemand mij de link van de Nokia 6120 superdeal nog eens kunnen geven want ik zie hem nergens meer staan..

› reageer

Ga naar de justwalk site en zoek bij de €7.50 aanbiedingen

› reageer

Gisteren een samsung 530 voor 5 euro p/m 18 mnd lang besteld met 20 euro beltegoed p/m. Ben beneiuwd of het lukt, nog niet gehoord.
Leuk toestel voor erbij voor totaal 90 euro met 360 euro beltegoed.

› reageer

ik krijg die bestelpagina's niet meer geopend
hebben hier meer mensen last van?

› reageer

hier doet ie het nog gewoon

› reageer

Weet iemand toevallig wat er gebeurd als je nooit thuis bent? Ik pas over ongeveer anderhalve maand thuis, vanwege studie in het buitenland (Australië, dus ik kom ook niet even terug).

Er moet soms €0,01 betaald worden bij aflevering, moet dat per se met pinpas? Van míjn bankrekening als het abonement op mijn naam staat? Iemand die weet hoe dat werkt?

› reageer

Als je de contracten doorfaxt/opstuurt kan het zonder je aanwezigheid. Als een koerier langskomt MOET je op de afgesproken lokatie zijn.

› reageer

Kan je trouwens elke aanbieding ontvangen door middel van het dooremailen / faxen van de gegevens/contract? Ik heb gepoogd te zoeken bij de K750 i of dat mogelijk is, maar volgens mij niet?

› reageer

@ roel88, ja dat moet de door jou opgegeven bankrekening/bankpas zodat de automatische incasso ook vanaf dat rekeningnummer inwerking gesteld kan worden.

› reageer

Je kunt toch een ander afleveradres opgeven? Er wordt nergens vermeld dat dit niet in Australië kan...

› reageer

Als je niet zelf aanwezig kan zijn, dan kan je iemand machtigen om het in ontvangt te nemen.Dit kan alleen als je je bankpas en legitimatie achterlaat op het afleveradres en na contact te hebben gehad met 0800 bestelnummer.

› reageer

Ik heb rond de kerst van een superdeal gebruik gemaakt, toen moest ik die 0,01 pinnen en maakte ze foto's van mijn pinpas etc. Een vriend heeft pas geleden ook een superdeal afgesloten, hij moest kopien van bankpas, legitimatie etc opsturen en het pakket kwam met TNT, waar iedereen op het woonadres voor kan tekenen.

Ik weet nie hoe goed je je huisgenoten/familie ect vertrouwd, maar zij zouden evt kunnen pinnen voor je en je bankpas en legitimatie laten zien. Ik heb het mijn pa&ma toen ook laten doen en dat accepteerde de koerier. Ik denk niet dat ze terplekke zeggen 'sorry, dit bent u niet, tabee.'

Ik heb zelf nog eens de klantenservice van de orange shop gebeld, wat nu dat gsmtopdeal is, en begreep dat er eigenlijk 2 bedrijfsonderdelen zijn. Ik vond de constructie ook nogal vreemd, maar er blijkt kenneleijk een onderdeel 'oude orange webshop' te zijn en een onderdeel '0800 nummer'. Dat '0800 nummer' zet ook die losse aanbiedingen in de markt waarmee in de metro, pers, etc geadverteerd wordt. Volgens mij zit daar het verschil in, maar bij welke je nu moet pinnen en waar je kopien moet opsturen weet ik niet precies.

› reageer

Ik weet nie hoe goed je je huisgenoten/familie ect vertrouwd, maar zij zouden evt kunnen pinnen voor je en je bankpas en legitimatie laten zien.
Dit is in strijd met de voorwaarden van je bank! Jij mag je pincode aan niemand bekend maken, ook familie/vriend(in) niet.
Doe je dat wel, dan heb je hierbij een schriftelijk bewijs daarvan gecreerd, en mocht er ooit fraude met je pas worden gepleegd, dan ga jij zelf 100% opdraaien voor de kosten...
Bedenk je eens waar de P van PIN voor staat!

› reageer

Bedenk je eens waar de P van PIN voor staat!

Eeehm, voor oPenbaar?

› reageer

Net is mn 4e orange abo afgeleverd (18 mnden 20 euro beltegoed voor 5 euro pm + een samsung e530). En de Samsung = SIMLOCKVRIJ.

› reageer

"Als je niet zelf aanwezig kan zijn, dan kan je iemand machtigen om het in ontvangt te nemen.Dit kan alleen als je je bankpas en legitimatie achterlaat op het afleveradres en na contact te hebben gehad met 0800 bestelnummer"

@kor: denk het dus niet. Je moet persoonlijk tekenen en transporteur moet checken dat jij op de legitimatie staat. Je kunt nooit iemand machtigen voor voorwaarden waar jij officieel nog kennis van moet nemen voor ondertekening.

› reageer

Raar, ze melden mij aan de telefoon dat het wel zou kunnen.

› reageer

@pat-tric
Heb voor mijn vrouw ook een samsung 530 besteld, wel megenomen zoals je zegt als deze simlock vrij is aangezien dat ik 3 mnd uitstel van activatie heb gekozen. Heb ook nog een HTC Touch besteld maar die is waarschijnlijk wel gelockt maar daar heb ik al een oplossing voor.
Dit zijn wel mooie aanbiedingen!

› reageer

@Checkie: alles kan. De vraag is of het mag. En vervolgens of het ondertekende contract rechtsgeldig is

› reageer

@spambam Dit is wel gebeurd en mogelijk.Omdat ik een bepaalde week geen vast werkadres kon geven,heeft mijn vrouw hem in ontvangst genomen.

› reageer

@Maxkuh:
De HTC Touch heeft inderdaad een simlock. Wat is de oplossing? Ik zie het al, is al een ander draadje over....

› reageer

ik zie er eigenlijk niks leuks tussen zitten
redelijke abbo's en goede prijzen maar over die telefoontjes zie ik niemand echt goed commentaar hebben.

› reageer

[dpmodbreak]Orange bouwt niet voor niets een check in van maximaal 2 aanbiedigen per persoon per adres. Het bespreken van het omzeilen van deze check valt in een grijs gebied, zeker gezien de 'oplossing' die genoemd wordt, dus daar houden we bij dezen over op.[/dpmodbreak]

› reageer

@ barry-met-cijfertjes

W810i Prachtding!

› reageer

toch alsnog een SE K850i besteld met orange 30 voor 12,50 p/m
Mooi toestel.....

› reageer

Damn! Vrees dat Sonyericsson K850i op is, want hij staat niet meer op de site...of ben ik blind?
@Haantje: hoe heb jij die besteld? Telefonisch of zo?

› reageer

Hey da's een mooie aanbieding die K850i. Ik kijk er misschien overheen. Link please.

› reageer

Dat wil ik ook graag weten! Ik zie hem alleen icm een simonly €15 18 mnd.

› reageer

Ik heb besteld bij orange rechtstreeks. Ik had de samsung F210 besteld maar deze was niet meer leverbaar. Dus na enige emails en telefoontjes op en neer kwamen ik uit op de SE k770i voor 7,50 euro per maand of SE K850i voor 12,50 per maand. Deze aanbieding is dus ook niet gedaan via het 0800 nummer. maar een of ander 06 nummer waarmee ik werd gebeld

› reageer

maandag een htc touch besteld met de 30 euro bundel voor 12,50 per maand. Woensdag afgewezen.
Donderdag opnieuw besteld, ditmaal inclusief een gratis cd en twee maanden 50% korting. Zaterdag alles al in huis! Gewoon opnieuw proberen dus mocht het eens niet lukken. Ik heb het vermoeden dat het de eerste keer misliep op mijn bijna verlopen paspoort.

Maar nu komt het: bij de bestelling viel mij op dat nergens de 12,50 per maand genoemd werd. Daar heb ik dezelfde donderdag nog over gebeld, en het was een bekend probleem, maar alles zou in orde komen werd mij verteld.
Maandag voor de zekerheid Orange gebeld, en daar was men niet bekend met de factuurkorting, ze gaven het advies om het maar bij de eshop van gsmtopdeal aan te kaarten.
Dat heb ik gedaan, maar nu ontkennen ze dat ik de 12,50 per maandactie heb besteld!
Ik heb ze nu de link gemaild van de pagina vanwaar ik besteld heb. Daar staat het zelfs in kleur op. Hoop dat het ze nu zelf ook opvalt.
Maar dit soort gezeur kan ik missen als kiespijn. Leuke aanbiedingen, maar je moet ze natuurlijk wél krijgen!

› reageer

Je hebt ook een hele andere aanbieding zonder die korting genomen. Nogal wiedes dat je dan die korting dus ook niet krijgt.

› reageer

@andreas2005

ik heb deze 'fout' inmiddels ook gezien. op de website staat de htc touch met 30 bundel voor 12,50 per maand. maar als ik erop klik staat er ook 2 maanden lang 50 pro cent korting op de bundel (ik neem aan op die 30 euro)...hoe dan ook, er klopt iets niet aan deze aanbieidng. aan een kant zeggen ze dat je 12,50 per maand betaald maar zoals ik het lees krijg je alleen 50 pro cent korting op die 30 euro voor de eerste 2 maanden...m.a.w. de rest van de tijd gewoon volle mep betalen

› reageer

Informatie over je bestelling

Gekozen toestel: Orange SPV P3450 grey (HTC Touch)
Toestelprijs: 0,00
Abonnement en contractsduur: Orange € 30 - 18 maanden
Actie: 18 maanden 17,50 korting op de bundel
Ingangsdatum contract: direct bij activatie

› reageer

same here:

Gekozen toestel: Orange SPV P3450 grey (HTC Touch)
Toestelprijs: 0,00
Abonnement en contractsduur: Orange € 30 - 18 maanden
Actie: 18 maanden 17,50 korting op de bundel
Ingangsdatum contract: direct bij activatie

› reageer

is dit niet een leuke?

http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/18maanden/30euro/Sony-Ericsson-W950i.htm

› reageer

Bij mij kwam de koerier 4 telefoons afleveren. 2 voor mij en 2 voor mijn vriendin. Leuk om te verkopen en gratis beltegoed. Alleen maakte de koerier er eerste een punt van dat mijn vriendin niet aanwezig was. Maar toen ik hem ervan overtuigde dat ik heel goed haar handtekening kon vervalsen en hij anders morgen terug moest komen was ie om!

› reageer

Voor de Blackberry liefhebber: 7290 - 18x 5. Volgens mij een oudje, en de bestel link werkt niet, maar hij staat er nog wel tussen.

En nieuw hier LG KG800 Pink of Black, 18 x 5 + 25,-. Of waren deze al goedkoper langsgekomen?

Allemaal Orange 20.

› reageer

@haantje

: Ik heb besteld bij orange rechtstreeks. Ik had de samsung F210 besteld maar deze was niet meer leverbaar. Dus na enige emails en telefoontjes op en neer kwamen ik uit op de SE k770i voor 7,50 euro per maand of SE K850i voor 12,50 per maand. Deze aanbieding is dus ook niet gedaan via het 0800 nummer. maar een of ander 06 nummer waarmee ik werd gebeld

Waar heb jij de aanbieding van de k770i voor 7,50 vandaan?

› reageer

Via dezelfde weg als de SE K850i:

k heb besteld bij orange rechtstreeks. Ik had de samsung F210 besteld maar deze was niet meer leverbaar. Dus na enige emails en telefoontjes op en neer kwam ik uit op de SE k770i voor 7,50 euro per maand of SE K850i voor 12,50 per maand. Deze aanbieding is dus ook niet gedaan via het 0800 nummer. maar een of ander 06 nummer waarmee ik werd gebeld

› reageer

Ja inderdaad. Ik wilde de k770 ook, maar die was 9,95 dus ik dacht even wachten. Nu is ie er ook niet meer. Heb 'm eerlijk gezegd niet voor 7,50 gezien, anders had ik het wel gedaan!

Btw; bij die LG choco staat 18 maanden abo, maar als je doorklikt staat er twee jaar 20 euro per maand....

› reageer

Vanmiddag mijn SE k770i in de juiste kleur in ontvangst mogen nemen Trufle brown dus. Mooi toestel, moet hem nog ff nader bekijken maar ben er hatstikke blij mee

› reageer

He jammer, ben afgewezen voor de Samsung G600. Nu staat ie ook niet meer tussen de aanbiedingen. Erg jammer!

Edit: Toch maar even met de klantenservice gebeld, en helaas, ze zijn er helemaal niet meer

› reageer

Voor de liefhebbers van de SE K770 : hij staat op dit moment er weer op , 9,95/mnd Orange 30 abo 18 maanden, onder " Web only "

› reageer

Inmiddels weer mail gehad van gsmtopdeal: ze blijven erbij dat ik een aanbieding zonder factuurkorting heb besteld. Ze verwijzen daarbij naar een internetpagina die ik zelfs nooit heb gezien!
De pagina die ik heb gebruikt is nu aangepast, de 50% korting is verdwenen. Gelukkig heb ik nog een schermprint, want dit wordt een vervelende zaak. Ik heb ze nu ook per mail gemeld dat ik gelukkig bewijs heb, los van wat zij denken dat ik heb besteld.
Voor ik weer per mail heb gereageerd, heb ik ze eerst nog gebeld (0800-0188), maar de mensen aan de telefoon hebben kennelijk geen directe band met de afdeling van de internetbestellingen: ze kunnen er niets aan doen. Wel hebben ze weer gezegd dat er alleen een webonly bestond met factuurkorting. (Die nieuwe pagina met 2 maanden bundelkorting maar onder factuurkorting kennen ze dus nog niet. Dat zal ook wel kloppen, volgens mij is die er pas sinds vandaag)
Orange KS ook maar weer gebeld, en daar gaan ze nu kijken wat ze zelf kunnen doen. Ik hoop alsnog mijn fatuurkorting te krijgen, want wat moet ik met in totaal maar 30 euro korting?
Sterker nog, die 50% korting mogen ze zelfs houden in ruil voor de factuurkorting! Ik heb alleen maar op deze manier besteld omdat het dan via TNT werd afgeleverd.

› reageer

Nu niet alleen de paarse, maar ook de bruine K770 als web-only beschikbaar, dus 18 maanden Orange30 voor E9.95/maand.

› reageer

weet ook iemand of de binnen de bundel minuten tarief (12 cent) geld voor je hele opgebouwde bundel tegoed ( dus bijv orange 30 na 4 maand heb je 120 euroe en kun je dan 1000 minuten verbellen) of dat dit alleen geld voor het tegoed van die maand ( zie orange binnen de bundel/buiten de bundel tarief)

› reageer

Geldt uiteraard voor het complete beltegoed dat je hebt opgebouwd. Dus inderdaad voor - jouw voorbeeld - 1000 minuten.

› reageer

de LG Prada is ook weer te bestellen, meteen maar weer gedaan.

Weet iemand of deze telefoon simlock vrij is?

› reageer

@ Marlene:

Kun je een link geven voor de LG Prada? Kan het niet vinden...

› reageer

LG KE850 Prada

› reageer

@ niels: dank!

› reageer

@ andreas2005

ik heb ze een mail gestuurd over die fout in het doorlinken, je klikte nl. op 18 maanden Orange 30 voor 12,50 en kwam vervolgens terecht bij slechts eerste 2 maanden 50% korting. Had je wel beter moeten lezen natuurlijk, want onder die prijs heb je je handtekening gezet.
Ik heb ze een mail gestuurd over die fout in het doorlinken, waarop ze reagereeden dat ze het zullen verbeteren, daarmee erkennen ze dus hun fout. miss handig voor jou als bewijsmateriaal?

› reageer

Weet iemand of de Samsung F300 simlock vrij wordt geleverd? Ik wil hem bestellen maar gebruiken voor een kpn abo. Zag dat hij niet meer bij de 6 aanbiedingen staat maar zal vast nog wel via het 0800 nr verkrijgbaar zijn.

› reageer

Nu is ook de Nieuwe W660i voor 18mnd/9,95per maand:
http://bestellen.gsmtopdeal.nl/w660/

› reageer

Bedankt voor je opmerking!

Overigens heb ik de fout wel degelijk gezien. Daarom heb ik er ook direct nadat het contract binnenkwam over gebeld met hun telefonische bestellijn. Daar werd mij gezegd: "het is een bekend probleem dat de 17,50 factuurkorting er niet op staat, maar het komt goed: er is maar 1 webonly aanbieding, en die bestaat uit de 17,50 factuurkorting. U kunt het contract gewoon ondertekenen en dan krijgt U de korting".

Toen ben ik dus zo dom geweest om ze te geloven, met dit als resultaat. Natúúrlijk wil ik de factuurkorting niet inleveren in ruil voor een cd en 2 maanden 15 euro korting. Dat wil ook geen enkele nederlander. Daarom is het ook zo raar dat ze er nu zo gek over doen.

› reageer

@ckeijer

ja, de samsung f300 is simlockvrij!

› reageer

@ kir94

Zo nieuw is de W660i niet meer hoor. Hij is al bijna een jaar te koop in Nederland

› reageer

@epeeke: Ik vind wel dat als je de introductiedata van de verschillende modellen die betrokken zijn bij de Siperdeals bekijkt, dat we W660 naar gewoon een relatief redelijk recent model van is.

› reageer

OK. Relatief nieuw dan

› reageer

De SE K850i sofia bleu is ook simlockvrij

› reageer

hmmm, die 9,95 aanbiedingen zijn bundeltechnisch nog wel het interessantst!

Ik was van de 1e lichting Nokia 6300 voor 7,50 maar zit er nu toch sterk over te denken om de SE K770 erbij te nemen..... helaas heeft ie geen HSDPA.

of toch nog maar een weekje wachten?

› reageer

De Samsung X530 silver op http://bestellen.gsmtopdeal.nl/ zegt "gratis thuisbezorgd", maar zodra je op "bestel" klikt, staat er dat het 25 euro extra kost...

› reageer

@Birdie,

Hij (SE 770i)heeft UMTS. Dat is meer dan snel genoeg. Ik kijk er met veel plezier en zonder enig probleem televisie op.

› reageer

@haantje: toffe telefoon he!

Eerlijk gezegd zit ik ook geheimelijk te hopen op een Sonyericsson K850i op de site...maar ja, nog even wachten, wie weet. Anders maar de K770i _/-\o_

› reageer

K770i Simlockvrij?

› reageer

De mijne (weekje geleden gekregen) was simlockvrij en ook eerdere meldingen over de 770 op dit forum kenden het woord: ,,simlockvrij"

› reageer

Ik heb vandaag die spv f600 gekregen, hij voelt echter aan dan dat ie er uitziet.
ik dacht eerst dat het een berg cheap plastic was.
maar door gebruik van metaal voelt ie beter aan.

hij is wel orange branded.

› reageer

De w880i (icm €10,- sim-only) is helaas branded en met simlock. En dat lelijke logo van Orange lijkt helaas niet zomaar weg te krassen.

› reageer

@hpahpa: thanx, yep idd ik weet het. maar ik heb al een k610i hmmm; het lijkt erop dat de 6120 de beste papieren heeft.. denk denk..
Het gaat me denk ik toch voornamelijk om de 20 euri gratis beltegoed.

@dnalor:
Je kan hier kijken hoe je 'm kan upgraden naar windows mobile 6.1 in originele Windows/HTC kleuren

› reageer

Toch ook maar de k770i besteld bij gsmtopdeal voor 9,95, wat dan wel mijn 3e orange abo wordt... Doen ze daar moeilijk over?
De vorige week bestelde HTC Touch wordt dinsdag afgeleverd :-)

› reageer

Van gsmtopdeal niets meer gehoord, geeft maar aan waar hun prioriteit ligt.
Maar mijn klacht bij Orange had wel succes: zij vonden het een raar verhaal van JustWalk bv, en hebben mij de promokorting alsnog gegeven! Een dikke plus voor Orange dus!! _/-\o_

› reageer

Nadat ik een samsung F210 Bijou had besteld met orange 20 voor 7,50, bleek deze niet meer leverbaar te zijn. Na vervolgens meerdere telefoongesprekken heb ik de SE k850i besteld met orange 30 voor 12,50. Nu belde ik zojuist met de klantenservice om te vragen wanneer het abonnement ingaat. Had de meneer het ineens over een orange 20 abonnement....De meneer kon mij niet helpen en 08000118 heeft het te druk waardoor ik vandaag nog word teruggebeld....

word vervolgd...
Dadelijk hebben ze me alsnog per ongeluk aangesloten tegen 7,50 p/m....

› reageer

Mijn vriendin heeft de Nokia 8086 binnen, maar die blijkt toch een simlock te hebben... Jammer, want de 6110, N73, 6300, 6500, en de E65 die besteld heb waren allemaal wel simlockvrij.

› reageer

Mijn vriendin heeft bij haar Superdeal Nokia 6300 2 jaar 7.50/maand via CZ nu al voor de derde maand dat er 20 euro wordt afgeschreven, ondanks dat we het elke keer in de Orange shop laten rechtzetten. Tevens wordt daar beweerd dat de misgelopen factuurkortingen van 12.50 per keer, alsnog worden toegepast vanaf het einde van het contract, oftewel: maanden 25, 26 en 27 heb je factuurkorting. Dat werd zeer stellig beweerd - ik lees hier echter wel eens dat te hoge rekeningen ook wel verrekend worden met latere facturen (37.50 teveel betaald zou dan neerkomen op 5 maanden 0 euro rekeningen).

Iemand ervaring met dat verrekenen, en is dat dan telefonisch met klantenservice geregeld?

Neigt naar off-topic, maar het betreft hier rompslomp van een superdeal, vandaar.

› reageer

@RikiRiki. Ik heb dezelfde abbo en geen probleem met de factueering. Zero tolerance tegen over dit sort bedrijven. Je hebt recht op gelijke behandeling. Alles schriftelijk regelen

› reageer

Zero tolerance: mijn idee!

Wat is dit nou weer voor iets raars: de teveel betaalde bedragen worden NÁ het einde van de contractperiode verrekend met de abonnementsgelden??????? Het moet niet gekker worden!

Schriftelijke reageren en eisen dat de faktuurkorting z.s.m. aan jou wordt teruggestort. Niks verrekenen!

› reageer

Mijn vrouw had na de debitel-vodafone affaire gebruik gemaakt van een Orange superdeal, direct ingaand (18-04).
Allereerst geen 10 euro tot ingaan bundel; verder stond de bundel in mei op 0 euro. Eind mei een factuur zonder korting.
Na een paar telefoontjes met de klantenservice is er actie ondernomen en wordt alles herberekend. Het tegoed zou worden verrekend met de te nog betalen abonnementskosten.
Ben benieuwd.

› reageer

Nu ook de Nokia 3110 voor 5 euro/18 maanden
Nokia 3110

› reageer

als ik de voorgaande posts lees, kan ik wel stellen dat orange bijna standaard 'vergeet' om de korting door te berekenen...je moet eerst weer bellen naar de klantenservice...wat is dat voor onzin? ook bij mij werd de korting pas verrekend na een belletje...waardeloos

het staat toch niet voor niets op je contract dat je korting krijgt!!!!

› reageer

Nee dat is niet waar.
Bij mijn abonnement van de N73 voor 24 x 10 met Orange20, helemaal aan het begin van deze superdeal acties, is alles goed gegaan. Ik betaal nog steeds een tientje per maand.

De andere bestellingen zijn nog niet ingegaan, maar wel al facturen gekregen (online) voor 0 euro. Dus ben benieuwd hoe die zich gaan ontwikkelen.

› reageer

Vanmiddag m'n HTC Touch ontvangen. Was niet simlock-vrij, maar m.b.v. elders genoemde unlockmethode is 'ze' het alsnog. Wél is er een klein Orange logo'tje op de achterkant aanwezig.

› reageer

Net contact gehad met gsmtopdeal, daar vernomen dat de aktie tm 1 juli loopt.

Daarna gaat alles over naar t-mobile.

De LG Prada was inmiddels weer uitverkocht.

› reageer

@mcjmeijer

Om welke versie HTC Touch gaat het?
Is het de eerste of tweede versie (met meer geheugen)

› reageer

Volgens mij de 1e. Wél inclusief 1gb micro-sd.

› reageer

Vrijdag a.s. komt bij mij de lg Prada binnen weet iemand of daar ook een memorystick bij zit?

› reageer

is het normaal dat je na bestelling verschillende dingen moet inscannen en opsturen? Ik herinner me van vorige bestellingen dat dat niet nodig was. Ritmo kwam langs, je pinde 0,01 hij maakte een foto van de pas en dat was het. Veel handiger.

En, ik heb nu wel besteld maar kan nu even niet inscannen etc. Dus wil ik annuleren. Gaat dat vanzelf als je de spullen niet inscant en stuurt?

› reageer

Wanneer ze dat vragen doen ze dat vanwege een extra veiligheids check (meestal bij een 2e of 3e abo) Je aanvrag blijft in behandeling zolang je de stukken niet aanlevert. Je krijgt een aantal maal een mailtje erover. Ik heb toen een mail terug gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren.

› reageer

Bij sommige aanbiedingen moet je inderdaad eerst alles inscannen en opsturen. Bij andere aanbiedingen maken ze bij aflevering een foto van de stukken en moet je een pin betaling doen.

Mijn ervaring:
Bij de HTC Touch gaat alles bij aflevering.
Bij de SE W950i moet alles eerst opgestuurd worden.

› reageer

Gek genoeg staat de K770 in beide kleuren er niet meer op.. Was terecht een superdeal: voor €180 een simlockvrije SE K770 plus €555,- beltegoed.

› reageer

Bij bij moest ik voor de HTC Touch juist alles opsturen/inscannen+mailen/faxen! Werd ook door de TNT gebracht en niet via Ritmo. Volgens mij heeft het helemaal niets met 1e, 2e, 3e abonnement te maken. Het ligt eraan, via de online-shop (in winkelwagentje) of niet.

› reageer

@petracremer klopt ja!

heb nu nog maal de bestelling gedaan. HIj was weer leverbaar via het topdeal overzicht. Nu wordt hij inderdaad via ritmo thuisgebracht voor 0,01 cent en met alle actievoorwaarden....

› reageer

kan je met de HTC Touch aanbieding van orange ook een internet abbo erbij nemen?
ik kan op orange.nl nergens te kosten/snelheden e.d. vinden.

› reageer

Als we van de Nokia N73 ( ME versie ) het Music Edition gedeelte even weglaten, is deze dan exact hetzelfde als de 'gewone' black N73 ? Of zijn er in de ME versie veranderingen / verbetreingen aangebracht ?

› reageer

@barry 8719 kan inderdaad. Orange world. Gaat er 6 euro van je bundel af. Dus hou je i.p.v. 30 euro beltegoed 24 over.

› reageer

offtopic

@zuiderkruis

al gezocht op het foru

› reageer

dankje everheard maar is dat makkelijk te regelen?
ik kan nergens iets vinden bij het bestellen.

› reageer

absoluut. Nadat je het hebt gekregen even online inloggen, bundeltje aanklikken en het is geregeld. Evt. de ks bellen.

› reageer

net de HTC touch besteld.
maar ik dacht dat er net 18 * 12,50 stond.
nu staat er 15 euro.

› reageer

Er staat nog steeds 12,50 maar als je wilt bestellen staat er dat hij niet meer leverbaar is.

› reageer

@barry idd... ik ook dus... ff annuleren.... tsjonge, moet mn leesbril wel ophouden...

› reageer

HTC Touch is uitverkocht. En terecht, want is toptoestel.

› reageer

@mcjmeijer kan wel zijn, maar niet voor 15 euro en dat is even wat verrassend!

› reageer

Hoe komen jullie dan op die E15?

› reageer

hier
http://bestellen.gsmtopdeal.nl/simonly/

in mijn mail staat Abonnement en contractsduur: Sim Only € 15 - 18 maanden.

geen idee wat ik nu moet doen.

edit.
in lees net in dit topic dat er meer problemen mee zijn.

› reageer

Ja je zit ook helemaal verkeerd daar,: Sim Only

› reageer

nu net gekeken maar die htc touch is nu nog te bestellen.

› reageer

sim only is gewoon de goede link hoor.

› reageer

Vaak zijn er verschillende aanbiedingen van toestellen. De "korting op factuur" is uitverkocht, de sim-only is (schijnbaar) nog te verkrijgen.

› reageer

Probeer deze link eens:
http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/18maanden/30euro/HTC-Touch-Web-Only.htm , dat is korting op factuur volgens mij! Wel via TNT.

› reageer

klopt, die 12,50 is dezelfde korting op de factuur. Alleen via zelf contract insturen en tnt.

› reageer

kan iemand bevestigen dat je met de aanbieding in bovenstaande post van petracremer een 25mb internet abbo kan afsluiten waarvan de kosten er niet bijkomen maar van het beltegoed gaan?

ik krijg net de bevestiging van de andere bestelling van de HTC met orange van 15 euro, die ik niet ga bevestigen, maar zover ik kan zien komen hier 6 euro kosten extra wat ik liever niet wil.

› reageer

bij Orange gaat je internetbundel ALTIJD uit je hoofdbundel. dus bij een 15 abo houd je 9 euro over om te bellen als je orange world hebt afgesloten.

› reageer

dat klinkt dan goed.
ik heb een actie waarbij je 30 euro beltegoed hebt dus world extra a 15 euro is dan hopelijk ook mogelijk.

› reageer

@ NetGez & givemebeer: Niet schriftelijk maar telefonisch geregeld bij de klantenservice, daar is men duidelijk veel machtiger dan in de fysieke shop. Teveel in rekening gebracht wordt verrekend met komende facturen (en niet pas na de contractsperiode): dat vind ik een prima oplossing. Gelijk ook voor mezelf geregeld, bij mij was de eerste maand ook geen factuurkorting gehanteerd.

Nu nog afwachten of het ook ècht goed gaat...

› reageer

Zo even de w660i besteld. Weet iemand iets over z'n simlock?

› reageer

@ghannes: Nee, ben daar zelf ook erg benieuwd naar. Iemand een idee wat een eventuele Marktplaats-waarde van een W660 zou zijn? Het toestel is daar in ieder geval niet te vinden.

› reageer

ik kan de W660 link voor 9,95 niet meer vinden, iemand die 'm nog heeft? De winkelwagenversie bedoel ik dan, want ik kan vanuit Parijs wel faxen maar niet aan de deur pinnen.

ps shit, toch te laat voor de K770

› reageer

ik kreeg dus net de reactie via track en trace dat m'n pakketje retour is verzonden naar verzender ivm ontbreken van adresgegevens:s na wat bellen bleek dat het pakketje tijdens de verzending is beschadigd:S hoe stom nog geen nieuw toestel vandaag op m'n verjaardag..

› reageer

Via TNT, dat is mooi!! Dan word ik als het goed is niet geweigerd

› reageer

Potversnikkels! Ik wou nog die Nokia 3110 bestellen voor €5 per maand, issie weer weg..... Was ook eigenlijk geen geld voor dat ding... Zo zie je maar, niet twijfelen gewoon doen!

› reageer

Nu de Nokia 6300 voor 5 euro/maand bij een Orange 20 abo.
Nokia 6300

link werkt nu wel..
ga hem gelijk maar even bestellen denk ik , toch nog weer beter dan de beroemde CZ actie

› reageer

juiste link:
http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/18maanden/20euro/Nokia-6300.htm

Wel mooie deal!

› reageer

hmm afgewezen... KS zegt niets...

Ik heb het maar opnieuw geprobeerd. Heb overigens geen abo (meer) bij Orange dus wat zou het probleem zijn?

› reageer

@gHannes

Ze hebben vast geen zin in gehannes.

› reageer

Htc Touch is vandaag binnen gekomen en had een simlock. Toestel valt me niet tegen, ziet er erg gelikt uit.
De nokia 6300 is ook een mooie aanbieding voor die 5E pmnd, maar na bestelling krijg ik de melding dat (anders dan bij de htc touch) de contracten nog moeten worden toegestuurd. Lui als ik ben vraag ik me af of dat niet anders kan, iemand een idee?

› reageer

Kunnen die deals ook in de winkel afgesloten worden ???

› reageer

Nee, deze deals kunnen alleen via internet gesloten worden.

Die 6300 voor €5,- per maand is wel een hele mooie deal

› reageer

volgens mij kan de "ritmo bestelling" niet meer gekozen worden.

Iig niet bij de HTC Touch...

› reageer

@ de mensen die een touch hebben besteld...heeft het toestel ook een opstartscherm met daarin het orange-logo?

› reageer

Is de Nokia 6300 toevallig ook nog simlock/logovrij?

› reageer

@ tonnick
Yep htc touch heeft dat, is ook best lang in beeld. Een unlockcodev erandert daar helaas niets aan.

› reageer

Ik zit met het volgende: per 14 juli kan ik mn Telfort abbo opzeggen ivm wijzigingen in de voorwaarden. Nu wil ik graag een Orange 20 abbo nemen voor 5,- en SMS Grenzeloos. Nu heb ik een aantal vragen:
-Kan ik mn Orange abbo op 14 juli in laten gaan?
-is het mogelijk om per 14 juli mn nummer mee te nemen? (gaat dit wel goed wat betreft nummerportering)
-Als ik een Orange 20 abbo neem voor 5,- en ook SMS Grenzeloos, wat ga ik dan per maand betalen?

Alvast bedankt voor de hulp!

› reageer

Ehem nee

Enkel via telefoon of online.

› reageer

@ MRO:

Die smsbundel betaal je gewoon uit je bundel van 20 euro, dus betaal je nog steeds 5 euro per maand. Ik heb echter geen idee hoe duur die bundel is, dus hoeveel van je bundel je dan kwijt bent.

Nummerportering moet nog wel lukken, je hebt een maand tijd. Anders kun je eerst het nummer over laten zetten naar een (gratis) prepaid kaartje en vervolgens het abonnement per augustus in laten gaan.

EDIT:

SMS grenzeloos kost 20 euro, dus je volledige bundel is dan op. Bellen gaat dus voor hoog tarief buiten de bundel. Maar je hebt dan wel 2000 smsjes per maand.

› reageer

Die Nokia 6300 voor 5 euro/maand, 18 maanden, en gratis bezorging klinkt goed, dus aangevraagd.
Echter, nu lees ik het contract, en daar staat NIETS over dit alles op... Ik vond het juist altijd fijn om op het contract alle kortingen te hebben, zodat ik zeker weet wat ik teken, en Orange er niets anders van kan maken... Hoe zit dat?

Edit: klantenservice: "ik heb hem zelf ook besteld, dit is normaal omdat we verschillende aanbiedingen door elkaar hebben lopen, het staat wel goed in het systeem, wederzijds vertrouwen (lees: ik moet Orange vertrouwen, anders niet), ik stuur je een printscreen". Nu heb ik het contract simpelweg 2 keer door de printer gedraaid, en onder "opmerkingen" de gewenste opties (gratis welkomstpakket + gratis Orange 20 voor 5 euro 18 mnd (995) toegevoegd
Ik zie wel of ze hem accepteren!

› reageer

@ RemcoLeiden

Goed dat je dit even meld, was me niet eens opgevallen. Gelukkig staat het wel vermeld in de orderbevestiging die je per mail hebt gehad. Deze maar even goed bewaren. Maandag nog de 3110 besteld is er nu voor hetzelfde geld de 6300, deze dan ook maar even bestellen.

Had trouwens al eerder abo's afgesloten en kon op mijn eigen adres niet meer bestellen. Nu met het opsturen/faxen van het contract etc, lijk het er op dat de teller weer op nul staat.

› reageer

@ jackass_frank

De 6300 die ik al een tijdje geleden heb besteld was simlock-vrij, maar dat zegt weer niets over deze lichting. Ook al zit er een simlock op dan nog is het een aanbieding die je niet mag laten lopen.

› reageer

Hallo, op mijn contract staat 20 euro! maar ik dacht dat ik het 5,00 euro zou betalen?

6300 nokia welke kleur is het zwarte of witte? wie weet het?

› reageer

Volgens mij lijkt ie behoorlijk zilver/zwart ;-)

› reageer

Ik ben nu wel weer blij dat die 3110 uitverkocht is Nu niet langer getwijfeld en gauw de 6300 besteld! Is toch wel een koopje zo! Wel raar dat je nu weer allerlei papieren moet mailen/faxen/opsturen. Laat ik nou net een weekje bij mijn vriendin zitten en ff geen bankafschrift bij de hand hebben Nou valt daar wel aan te komen... maar kan je deze aanbieding ook per telefoon bestellen? Net als bij mijn SE k770i vind ik dat wel een relaxte gang van zaken... koerier bij je aan de deur, ff 1 cent pinnen, fotootje maken, klaar is kees Ik bel straks wel ff dat 0800 nummer om te vragen of dat mogelijk is... En hoe zit dat eigenlijk? Ik heb dus voor de zekerheid al besteld en de bescheiden in mijn mail liggen. Betekent dat ze een telefoon alvast voor je reserveren en rustig wachten wanneer jij de papieren hebt opgestuurd? Of kunnen ze bij veel animo alsnog tegen je zeggen.... Sorry, deal gaat niet door want telefoons zijn op....???

› reageer

Ik denk persoonlijk niet dat je hem kunt pinnen aan de deur. Sommige aanbiedingen 'betaal' je aan de deur, anderen niet.. Het kan zeker gebeuren dat een telefoon uitverkocht is, als je geluk hebt bieden ze dan nog een andere telefoon aan, anders gaat het niet door. Het zou jammer zijn, dus ik zou proberen om er snel achteraan te gaan.

Ik heb de 6300 ook besteld en meteen de documenten gemaild, deze aanbieding is wel erg goed. Ik had eerst ook de 3110 willen bestellen, die telefoon lijkt me eigenlijk wel fijner ivm langere standbytijd, maar deze telefoon is van een duurdere klasse.

› reageer

De Nokia 6300 is alweer uitverkocht...
Ging wel heel snel deze keer

› reageer

Gisteren een mail gehad van de orange onlineshop dat de fout is hersteld, en dat ik nu de 30 eurobundel heb voor 12,50 per maand.
Ik ben blij dat ik eindelijk een bewijsstuk in handen heb. Advies voor een ieder: controleer het contract goed, accepteer het NIET dat de kortingen niet benoemd zijn. Het heeft mij ongelooflijk veel moeite gekost om alsnog te krijgen wat ik had besteld, alleen maar omdat de korting "door een systeemfout" niet op het contract stond.
Alleen met een schermprint en een aantal getuigen heb ik alsnog de korting gekregen. En dan had ik al direct na het lezen van het contract contact opgenomen met de KS, en ook van hen de toezegging gehad dat de korting gewoon berekend zou worden!

› reageer

@ andreas2005

snap niet dat ze zo moeilijk kunnen gaan doen. In de orderbevestiging die je per mail krijgt staat het toch heel duidelijk vermeld. Oke, het geeft wat te denken dat het niet op het contract meer vermeld staat zoals voorheen. Wil iets om heel goed in de gaten te houden maar lijkt me sterk dat wanneer het toch fout gaat het niet meer voor elkaar te krijgen is om het goed te krijgen en je naar je korting kan fluiten. Maar nogmaals, het is wel even iets om heel goed in de gaten te blijven houden.

› reageer

Ik weet niet of deze al gemeld was link:

SE K850i
Orange 30, €12,50 per maand
18 maanden

De beste K850i aanbieding tot nu toe volgens mij

› reageer

@Rob:
Ja! Hier zat ik op te wachten.. Gelijk maar besteld. Ben benieuwd hoe snel deze op is...

› reageer

De documenteisen die Orange in dit cybertijdperk stelt zijn op z'n minst opmerkelijk. Ze eisen naast kopie paspoort, voor- en achterkant bankpas OOK nog een kopie van een bankafschrift of salarisstrook of energierekening niet ouder dan 1 maand, waarop rekeningnummer + n.a.w.-gegevens zichtbaar zijn en overeenkomen met de door mij ingevulde gegevens op het contract. Met een internetuitdraai van de bankrekening wordt geen genoegen genomen.

Mijn bank verstuurt geen dagafschriften, ik ontvang slecht bij wijzigingen een loonstrook (mijn laatste salarisspecificatie is van maart), ik ontvang geen papieren energierekening van Nuon (alleen een papieren jaarafrekening en die is van april).

Dus, als iedereen deze extra eis stelt zou ik nergens meer iets kunnen bestellen!

› reageer

@jiminasia:

Heb je misschien een factuur /contract van een redelijk groot bedrijf waarop je n.a.w en rekeningnummer staan, niet ouder dan een maand?

Ik had hetzelfde probleem met Orange, toen ik ze erover opbelde, zeiden ze dat het vooral om de koppeling NAW en rekeningnummer gaat. Vervolgens heb ik mijn laatste T-mobile factuur gedownload, met NAW en rek.nr en dit hebben ze geacepteerd. Misschien werkt het ook wel met andere facturen/contracten. (Misschien werkt een oud Orange-contract / factuur ook. Kunnen ze het zelf nazoeken).

› reageer

@robert-jan

Ik heb net deze maand een T-Mobile abonnement afgesloten en nog geen rekening. Mijn ander abo loopt bij Tele2 Mobiel en daar heb ik ook geen facturen van omdat ik 6 maanden abo vooruit moest betalen om van roaming gebruik te maken

› reageer

Heeft iemand nog een printscreen voor mij van de 6300 actie, heb de bevestiging nog in de mail staan, maar de contracten zijn al weg. Ik zie de spreek woordelijke bui al hangen...

› reageer

@ ikke83

Denk dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken. Krijg zojuist de 3110 binnen. Op de pakbon staat de korting ook nogmaals een keer vermeld. Kan nog evengoed zo zijn, zoals eerder vermeld dat ze "vergeten" de korting te berekenen. Maar lijkt me geen probleem om dit recht te zetten en dat je kan aantonen dat je recht hebt op de korting.

Even nog een vraagje... is er iemand die weet of de 3110 gesimlockt is? Ga deze verkopen en wil de doos verzegeld laten.

› reageer

In de mail met het contract als bijlage staat onderaan:

je wilt het volgende bestellen:
Nokia 6300 (Orange € 20, 1½ jaar) € 0,00
gratis Welkomstpakket
gratis Orange 20 voor 5 euro 18 mnd(995)
Direct actief

Je hebt toch geen printscreen nodig. Hiermee sta je juridisch ook sterk hoor...

› reageer

Hoera, bestelling van nokia 6300 achttien maanden voor 5 euro geaccepteerd en intussen onderweg. Morgen staat de postbode voor de deur, maar eens volgen via de track & trace code die ik heb ontvangen. Als de nokia simlockvrij is meld ik het hier.

› reageer

@jiminasia: Zelfde probleem hier! Mijn postbank pinpas met Argenta afschrift werd niet geaccepteerd...

› reageer

@ RemcoLeiden/robert-jan
Na robert-jans posting heb ik de factuur van mijn internet provider gemaild. Deze werd wel geaccepteerd. Thanks for the tip robert-jan!

› reageer

@ckeijer op 18/06/2008 16:00

Zelfde geld voor mij, vanmorgen de bescheiden gemaild, vanmiddag is de 6300 verzonden. Ik hoop ontzettend dat de telefoon simlockvrij is, maar je weet het maar nooit.

› reageer

De N73 is weer terug:

http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/18maanden/30euro/Nokia-N73-black-web-only.htm

› reageer

Die kon je al bestellen maar dan via deze link

http://bestellen.gsmtopdeal.nl/n73/

› reageer

En de K770i truffel bruin is ook weer terug.

› reageer

en wat dacht je van de Nokia E65, die is er ook weer http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/24maanden/20euro/Nokia-E65-Web-Only.htm

› reageer

Helaas van die 6300, zat ff te kijken voor die blackberry aangezien ik iets voor 5 EUR p/m zoek maar stelt weinig voor ben ik bang. Iemand advies welke 5 EUR p/m combinatie het aantrekkelijkst is? (maakt niet uit wat voor soort gsm, gewoon veel waard voor je geld)

› reageer

K770i bruin én roze

Man o man. Ze gaan nu strooien met aanbiedingen!
Tja, ze hebben nog maar 11 dagen and time is tikking....

Heb alle aanbiedingen die ik wilde. Nu hoop ik op acceptatie van die K850i.... de beste aanbieding van allemaal tot nu toe!

@ckijer:
Vraagje: hoe weet je of je geaccepteerd bent? Krijg je een mailtje of zo? En je track&trace code; krijg je die ook per mail of telefonisch via KS?

› reageer

De E65 is alweer weg! Dat is wel erg snel gegaan zeg. Gelukkig heb ik hem nog net kunnen bestellen!

› reageer

zojuist een mailtje met track and trace dat me vader is geaccepteerd voor de K850i. Is ze 5e Orange abo. Dus morgen hopelijk in huis.
Veel sneller dan dat Ritmo!
De Nokia 6300 die gister geaccepteerd is is nog niet binnen, postbode is laat!
Het sim kaartnummer is iig al mooi, nu het nummer nog...

› reageer

Vanmiddag het contract en bijlagen gefaxt voor die Nokia 6300. Zit dus een dag tussen... Ik hoop maar dat dat geen gevolgen heeft gehad voor de leverbaarheid van dat toestel daar de aanbieding weer snel offline was! Zal mij benieuwen...

› reageer

Nokia 6300 binnen: geen simlock, geen logo's, geen branding

› reageer

@yamal

Had ik ook wel verwacht omdat mijn k770i ook zo geleverd werd en op de site stond bij de toestel specificaties niet vermeld dat er een simlock op zou zitten... Maar toch fijn om hier nog ff bevestigd te krijgen dat het inderdaad zo is Heel veel telefoon voor heel weinig geld!

› reageer

Heb al antwoord op mijn vraag: ik heb nu ook een mailtje met track&trace en tijdelijke pincode gehad en de melding dat het toestel eraan komt....

@Windstorm: ik bemerkt zojuist bij mij dat mijn tijdelijke pincode 4x0 is. Misschien verstandig van jou om je simkrt nr. hierboven weg te halen?

Die van mijn vader is ook al goedgekeurd! Ik hoop dat het toestel morgen binnenkomt want hij gaat zaterdag op vakantie. Weet iemand of je je moet legitimeren wanneer je het pakketje op het postkantoor moet gaan halen? En zo ja, of men daar op een verschillende voorletter valt?

› reageer

@bartes
Heb je die Nokia E65 nog kunnen bestellen?
Hij was zo kort na jouw posting weg dat ik vermoed dat hij per vergissing op de site terecht gekomen is
Ik wilde hem graag hebben om o.a. de wifi

› reageer

Is de 6300 standaard al voorzien van de analoge klok in display ? Mijn vriendin had er 1 van Tele 2 en daar stond die klok al standaard in, was ook sim / logo vrij trouwens. !

› reageer

Ik snap niet dat er mensen zijn die 5 abo's hebben , , ik ben geweigerd voor de Nokia 6300 . Heb gebeld , wordt er verteld dat ik max. 2 orange abo's op mijn naam heb staan , ja en die heb ik dus al.
Of zou het te maken hebben met de opzegbrief i.v.m. opheffing van de webmail ??? , die heb ik nl. wel verstuurd een paar weken geleden mb.t. een abo wat net ingegaan is ( een normaal abo, geen web-only)
Er werd mij overigens wel verteld dat GSMtopdeal doorgaat tot alles uitverkocht is , dus ook na 1 juli. Volgens degene die ik sprak gaan ze dus ook geen T-mobile abo's verkopen na 1 juli.

› reageer

Nu ook de lg vieuwty als simonly 15 euro.

Dat gaan nog leuke dagen worden

http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/18maanden/15euro/Sim-Only--LG-KU990-Viewty.htm

› reageer

Ik ben ook afgewezen op "kredietwaardigheid" voor de 6300-aanbieding... Is me nog nooit overkomen! Telefonisch konden ze er niets over zeggen, dus ik stuur ze nu een brief. Wordt vervolgd!
Voor de volledigheid: ik heb alleen een Debitel Vodafone, loopt nog 3 maanden, verder geen enkele kredietregistratie, betaal altijd netjes op tijd, inclusief Orange-abonnementen in het verleden en m'n huidige Orange internet........... Vaag dus!

› reageer

Net contact gehad met de klantenservice, had net vanmiddag bestelling gedaan en vroeg wanneer die binnen zou komen: Zeiden ze dat er voor 30 juni niks verstuurd wordt!?

Klantenservice zei ook dat overal een simlock op zou zitten maar dit blijkt dus niet zo te zijn, iemand ervaring met de nokia e61 of blackberry icm simlock?

› reageer

damn, jammer van die e65, zat ik ook op te azen

› reageer

De Samsung G600 is simlockvrij. Ook geen logo's
op het toestel.

› reageer

dito als remcoleiden, maar er staat ook in de brief"
De reden van de afwijzing hoeft niet altijd een financiële achtergrond te hebben, het kan ook te maken hebben met bijvoorbeeld: te veel aansluitingen op één naam of meerdere bestellingen in een tekort tijdsbestek. "

orange heeft gelijk dat ik meerdere aansluiting heb en door hun super aanbiedingen ook heel recentelijk.....

Helaas ben ik nu echt klaar met bestellen, jammer.

› reageer

Wat houdt web-only eigenlijk in?

› reageer

dus alleen hier( via het WEB /online-internet) te verkrijgen

› reageer

Wat mij opvalt is dat (ondanks dat er hier zo gretig gebruik wordt gemaakt van de aanbiedingen van GSMtopdeal) er haast niemand de Winkel Review ingevuld heeft....

› reageer

De reden van de afwijzing hoeft niet altijd een financiële achtergrond te hebben, het kan ook te maken hebben met bijvoorbeeld: te veel aansluitingen op één naam of meerdere bestellingen in een tekort tijdsbestek.
Ik heb een paar maanden geleden een bestelling geplaatst + geannuleerd, omdat de bezorgservice niet op kwam dagen, wat erg slecht uitkwam... Ook raar als dat het zou zijn, om het op "kredietwaardigheid" te schuiven...

› reageer

Zou het kunnen zijn dat met 4 of 5 abos Orange de risico niet aan wil gaan dat je en wanbetaler bent/wordt. Ik kan het haast niet voorstellen maar???? wat dan wel.

› reageer

'k heb een vraag. Ik wil een LG Shine met een abbo van 1 jaar bestellen (12,50pm). Als ik abbo afgelopen is, betaal ik dan geen abbo kosten meer en behoud ik het overgebleven beltegoed?

gr

› reageer

@ emiel01

Mij hebben ze verteld dat je 4 maand voor het eind van je contract gebeld wordt door T-mobile om je contract te verlengen. Alleen dan kun je je resterende beltegoed meenemen. Volgens mij niet mogelijk het op een prepaid te laten zetten.

› reageer

Dan gaan ze bellen?

Op welk nummer?

› reageer

Op je Orange nummer

› reageer

Geen wonder dat de K850i goedkoper is geworden. Marktprijs is nl gedaald.
Nu bij belnu voor 12x17 met Tmob150 abo. Ik heb hem al besteld bij Orange anders had ik er over nagedacht.

› reageer

Weet iemand of je uberhaupt navigatie-software kan plaatsen op de SonyEricsson K850i (Sorry, dat het een beetje off-topic is, maar ja/nee is voldoende)

› reageer

Nee, heeft geen eigen besturingssysteem.
Zie link

› reageer

Nokia 6120 pink, 18 maanden Orange 20, voor 5 euro/maand. (Gisteren nog 7,50 )
bestelformulier
Nokia N91, 18 maanden Orange 20, voor 7,50 euro per maand (Gisteren nog 17,50 bij Orange 30)
bestelformulier
Sony Ericsson k770i 18 maanden Orange 30, voor 9,95 euro per maand
bestelformulier

› reageer

heeft iemand al een 6120 besteld? ik ben benieuwd of hier een simlock / branding opzit.

› reageer

Ik heb zojuist de 6120 besteld. Laat het weten .

› reageer

ik de n91

en alledrie alweer op

› reageer

Nee, ze staan nog gewoon op de voorpagina
GSMTOPDEAL

› reageer

Via deze link is de Nokia 6120 Pink nog te bestellen.

Ook de Samsung P200 is goedkoper geworden. Deze GSM kan normaal met een live-box verbonden worden. Zelf heb ik nog niet gevonden of het ook wifi heeft, en te gebruiken is.

En hier is de N91 te vinden, vindt het toestel niet mooi, maar de prijs / functies !

En hier de K770 brown. En hier violet.

Om de juiste URL te pakken, moet je met je muiscursor op de bestel knop gaan staan en die URL overnemen. In IE staat het dan linksonder.

Je kan de URL ook uit de broncode halen. Het knopje zelf, heeft namelijk een andere URL.

[edit] Kat was sneller.

› reageer

Haha, ik was op zoek naar nieuwe sim-only (zonder telefoon omdat mijn D600 nog prima bevalt) kwam ik per toeval bij dit onderwerp terecht en nu zit ik ook de hele dag te checken of er wat leuks langs komt! Iemand zei het al, tis net een snoepwinkeltje...
Alleen jammer dat als ik leuke tel zie, het abo net niet goed is...

› reageer

Ook een leuk toestel : S.E W 880 voor 7,50
W880

Maar ze hebben nu wel een hele aparte stuntaanbieding De Nokia 1600
voor maar 5 euro/maand !!!!!!! _/-\o_

Nokia 1600

› reageer

Heeft lang geduurt voor die W880 goedkoper werd. Met die Nokia 1600 moet je trouwens op passen, deze linkt door naar de Samsung E250! Ik heb GSMtopdeal al vaker foutjes doorgemaild. Ze gaan daar steeds sneller (=slordiger) werken.

Het is trouwens echt een snoepwinkel, moet op vakantie echt afkicken. Hoewel ik TV.nl meeneem De N91 vondt ik wel leuk, bleek zelfs WiFi te hebben en Orange TV op je mobiel. Toch maar niet gekocht: Heb al twee PDA's en een goede cam-foon met walkman. Deze Symbian kan dat niet allemaal combineren, vanwege zijn 22 mm dikte!

Nog een tip: Houd de SPV M650 in de gaten. Deze PDA wordt langzaam goedkoper, en is nu nog met sim-only. Ik denk dat, mogelijk de aankomende weken gaat veranderen

› reageer

Je hebt inderdaad gelijk met die link van de 1600.
Die SPV 650 verwacht ik eigenlijk ook wel binnenkort als webonly. Heb net even gebeld , vroeg wanneer de 6110 als webonly kwam , kon hij nog niet zeggen , maar het zat er wel in...
Er werd mij trouwens verteld dat ze nu waarschijnlijk nog tot half augustus doorgaan met de verkoop van Orange abo's.

› reageer

Kan die P200 ook nog met sip onderweg? Mooie aanbieding dan. Alvast maar besteld. Toch beter dan die E900 die ik besteld had ... moest wat kiezen in de snoepwinkel

› reageer

De Nokia 1600 aanbieding is gecorrigeerd en nu wel te bestellen

› reageer

Die Nokia 6120 Pink is technisch gelijkwaardig aan de 6300. Voor 5 euro per maand ook geen gekke deal ware het niet dat ie pink is Toch overweeg ik hem te nemen... Kan je nog steeds voor Nokia foons op de markt van die handige klik on covertjes kopen? Dan hoeft dat pink dus geen onoverkomelijk probleem te zijn

› reageer

Een nieuwe cover voor de 6120 had ik ook al bedacht Als je even op Ebay , Marktplaats of google zoekt , kan je inderdaad de covers voor die 6120 vinden , ze zijn er in verschillende kleuren.
De 6120 is zelfs veel uitgebreider dan de 6300 , heeft Symbian S60 , HSDPA en UMTS ( je kan er dus ook tv mee kijken via Orange World TV ), heeft de 6300 niet

› reageer

Op ebay zijn wel covers te vinden voor de Nokia 6120, maar ik heb geen idee of ze er gemakkelijk op te zetten zijn. Heeft iemand trouwens ervaring met Orange tv op de Nokia 6120? Is daar normaal naar te kijken of is het beeld daar te klein voor?

› reageer

Als ik nu een telefoon bestel en aangeef dat het abbo over 3 maand ingaat....krijg ik de telefoon dan wel gelijk of moet ik dan 3 maand wachten op de telefoon??

gr

› reageer

Ja , je telefoon krijg je inderdaad wel geleverd + simkaart , alleen je abo gaat pas na 3 maanden in. In die tussentijd kan je die sim wel gebruiken , maar betaal je gewoon het "tarief buiten de bundel " , je eerste bundel krijg je dus pas na 3 maanden , ook je welkomsbundel t.w.v. de helft van je abo.

› reageer

de SE W950i is gebranded en heeft simlock hoe krijg ik die simlock eraf?? heb macbook van apple...dus die downloadprogramma's werken dan niet..

› reageer

HTC touch wordt vanaf 1 juli afgeleverd.

› reageer

Wat voor simlock zit er op deze toestellen (als er 1 op zit?) een t-mobile simlock of gewoon van orange?

› reageer

Orange

› reageer

Krijg je na het plaatsen van een bestelling ( Nokia 6300 ) altijd bericht over het verdere verloop van je aanvraag ? Bijv. of je bent geaccepteerd / afgewezen of dat de bestelling is verzonden ?

› reageer

Als je via de webwinkel ( dus via het winkelwagentje) besteld hebt , kan de status van je order volgen door je ordernummer en emailadres hier in te vullen.
Als je op de andere manier ( dus via zo'n schermpje met "bedankt voor je interesse ...... " , en waarbij je dus bij de koerier moet legitimeren) besteld hebt , werkt dit niet.

› reageer

Wow!, wat een Top Deals _/-\o_ zijn er momenteel (nog) voor netto slechts eur 90 of 115
(+ eur 0,01), of naar jezelf toegerekend voor -270 of -245 euro .

Voor mijn vrouw dus maar een Nokia 6120 Pink besteld.

› reageer

Ben ik nou gek of is er bij die Nokia 6120 Pink een verkeerd model afgebeeld? Als ik op het internet kijk naar de Nokia 6120 Classic zie ik linksboven in de hoek een camera en bij die Pink dus niet Of wijkt dat model technisch af van de Classic? Kan trouwens ook niks vinden bij Nokia over dat Pink model. Is dat speciaal voor Orange gemaakt ofzo?

***Update***

Hier een betere en juiste afbeelding gevonden van de 6120 Pink. Heel mooi toestel... Frontjes zijn te krijgen, maar volgens nokia zijn het geen verwisselbare covers. De vraag is hoe moeilijk (of makkelijk?) het is zo'n frontje om te wisselen? Daarbij komt ook nog dat je dus ook het keypad moet vervangen bedacht ik mij net. Is dat mogelijk bij deze en zijn die op hun beurt weer te krijgen? Vele vraagtekens nog... Vindt 'm achterafgezien nog mooier ook dan de 6300 (waar ik nog geen bevestiging van heb dat ik m krijg ) afgezien van de kleur dan... En die flitser die erop zit? Is dat een echte? Of zo'n aan/uit ledje?

› reageer

"and the LED flash isn’t much of a help"
van de mobile-review test
Lampje dus.

› reageer

Heb al door dat je niet te lang moet wachten met kiezen...
SE W810i weg.... Onee...toch niet!!

› reageer

w810 nog steeds verkrijgbaar, wel 25 euro bijbetalen :
w810

› reageer

Ja dat vind ik dus ook minder... en ik denk ook dat de bundel voor mij net wat te weinig is... €30,- past mij beter. (voor €9,95 zonder bijbetaling bijv )
Samsung E950 lijkt me nog meer wat (samsung fan) maar bijpassende bundel ook weer niets..
Afwachten dus..

› reageer

Dan zou ik de k850i aanbieding nemen (Orange 30 voor 12,50). Mij bevalt ie erg goed .

› reageer

Ja die stond ook al op mijn 'lijstje'. Maar als ik bij kieskeurig kijk, zijn de reviews wat minder. T650i komt dan beter uit de bus.

› reageer

Verder in deel 4

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.