VodafoneAanmelden Vodafone Onder Ons

OnderOns is weer eens een grote blunder van Vodafone. IT afdeling van hun bestaat volgens mij uit een stelletje klunzen. Aangezien er heel vaak storingen zijn aan Spice, DSS en MyVodafone.
T-Mobile heeft met Family soortgelijk iets opgezet en dat werkt, maar Vodafone krijgt het niet voor elkaar en gooit het eruit. Klanten die verlengen en OnderOns hebben, raken het bij de verlenging kwijt! Klantenbinding is niet het sterkste punt van Vodafone.

› reageer

Ik krijg het aanmelden van meerdere prepaid kaarten voor Onder Ons de melding dat ik onvoldoende beltegoed heb terwijl er precies €10 op staat.
Iedere x weer moet ik dan de KS bellen om mijn btg tijdelijk op te laten waarderen, mezelf aanmelden, btg weer laten afboeken door KS.

Ook het laten vervallen van een groep is een hele opgave, vooral als de termijn verstreken is. De groep wordt dan geschorst, waardoor het niet mogelijk is om de leden uit de groep te krijgen. Dit kan pas als het btg weer is opgewaardeerd (als de groep weer actief is dus).

› reageer

Vervelend dat het opzetten en stopzetten van de Onder Ons groep problemen oplevert.
Als je even een mailtje stuurt naar vodafonewebrelations.nl@vodafone.com, dan kijk ik wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen.
Vermeld dan wel even het mobiele nummer dat de Onder Ons groep opzet in de mail

Antoine

› reageer

Ik heb hier al contact over met een collega van u.
Overigens vraag ik me af of ik de enigste ben die hier last van heeft..

› reageer

Ik ken dit probleem ook!

Exact 10 euro btg is te weinig om een groep te openen. Erg vreemd dus, terwijl je precies 10 euro nodig hebt!
MIsschien kan hier een keer naar gekeken en opgelost worden.

› reageer

Net geproken met de KS; om van Onder Ons gebruik te maken moet er min. €11.15 btg aanwezig zijn. Terwijl er maar €10 afgeboekt wordt voor Onder Ons. Je moet dus opwaarderen met nog eens €10

Tijdelijk op laten waarderen door de ks en daarna af laten boeken wordt niet meer gedaan.
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen.

› reageer

Voor zover ik begreep was dit een technisch foutje, gezien ze het zelf in het begin niet eens wisten (ik had het op dag 1 geprobeerd met een PP kaart met 10€ btg.). Maar het was de bedoeling dat dit opgelost zou worden. Duurt wel een beetje lang zo.

› reageer

Het klopt inderdaad dat €10 euro beltegoed niet voldoende is om je voor Onder Ons aan te melden. Het minimum beltegoed dat je momenteel nodig hebt is €11,13. Dit probleem is bekend en er wordt momenteel aan een oplossing gewerkt, zodat het z.s.m. (uiterlijk over een aantal weken) is verholpen.

Ook het laten vervallen van een groep is een hele opgave, vooral als de termijn verstreken is. De groep wordt dan geschorst, waardoor het niet mogelijk is om de leden uit de groep te krijgen. Dit kan pas als het btg weer is opgewaardeerd (als de groep weer actief is dus).

Ook dit is correct. Het afmelden van een Onder Ons groep of het afmelden van groepsleden kan alleen als de groep actief is. Dit heeft een technische reden, maar we bekijken wat we daar aan kunnen doen.
In ieder geval vervalt de groep automatisch als je 30 dagen niet opwaardeert.

Tijdelijk op laten waarderen door de ks en daarna af laten boeken wordt niet meer gedaan.
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen.

Deze werkwijze geldt nog steeds. Mocht het contact met de klantenservice niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kun je nog steeds je nummer mailen.

Antoine

› reageer

Is het niet eerst slimmer om een product zo goed te testen dat het 100% goed werkt en dan pas de marketing hieromheen te plaatsen?

Want nu werkt het nog niet 100% vlekkenloos.

› reageer

Behalve dat 100% foutloos vaak zo goed als onmogelijk is, is het in sommige gevallen economisch verstandiger een product zo snel mogelijk op de markt te brengen met misschien wat schoonheidsfoutjes.

Misschien wist Vodafone al dat TM bv met MyFaves zou komen, maar moesten ze hun voor zijn met iets beters?

› reageer

ik heb een vraagje Wat is een KS? want ik wil geen 20 euro opwaarderen hoe kan ik 5 euro of een 1 eurotje opwaarderen ik vind heel erg kunnen jullie mij helpen groetjes /.

› reageer

Bij vodafone kan e minimaal met 10 euro opwarderen, en dat alleen online geloof ik. Maar met Kruidvat mobiel kan je 8 euro opwarderen, minder bestaat geloof ik niet. een ks is overigens een klantenservice;-)

› reageer

KS staat voor klantenservice. Je kunt bij Vodafone vanaf 10 euro opwaarderen. Tegenwoordig kan dat ook al in steeds meer winkels. Online kan het sowiesoe. Je kunt overwegen om het via je bank te doen (1200 ergens in het menu). Daar kan het ook per E10,-

› reageer

ik heb het boven aan doorgelezen dat we wel van onderons gebruik kunnen maken klop dat nog steeds dat wel 11.23 cent moeten hebben wilt u mij snel mogelijke beantwoorden..

› reageer

Wanneer je je nog niet hebt aangemeld voor Vodafone Onder Ons, dan is het onderstaande van toepassing voor je:

Het is niet langer mogelijk om deel te nemen aan Vodafone Onder Ons. Bestaande Onder Ons-klanten kunnen wel gebruik blijven maken van de dienst. bron

› reageer

misschien kun je van iemand een prepaid kaartje met OnderOns overnemen?

› reageer

OnderOns is weer eens een grote blunder van Vodafone. IT afdeling van hun bestaat volgens mij uit een stelletje klunzen. Aangezien er heel vaak storingen zijn aan Spice, DSS en MyVodafone.
T-Mobile heeft met Family soortgelijk iets opgezet en dat werkt, maar Vodafone krijgt het niet voor elkaar en gooit het eruit. Klanten die verlengen en OnderOns hebben, raken het bij de verlenging kwijt! Klantenbinding is niet het sterkste punt van Vodafone.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.