Bellen.com : vernieuwd

objectief is wel het laatste woord wat ik bij bellen.com wil gebruiken. alles is betaalt door in de meeste gevallen de grotere spelers van de markt (en vaak niet de goedkoopste). ik vind dit dan ook nou niet echt de startportal voor de gemiddelde consument die echt de laagste prijs wil hebben.
Overigens, alle respect voor Ben hoor, die ik het succes zeker niet misgun.

› reageer

USQUERT - De ‘koning van de vergelijkingssites’ Ben Woldring (23) heeft zijn belangrijkste troef verbeterd. Bellen.com is zo vernieuwd dat die de consument gemakkelijk naar de goedkoopste aanbieding leidt.

,,Telecomland is zo complex geworden, dat een aanpassing echt nodig was,’’ vertelt Woldring, eigenaar van Bencom. ,,In oktober bestaat de site tien jaar. Dat vonden we een mooi moment om Bellen.com helemaal aan te passen. Het aanbod is fors gegroeid. Zo heb je nu bijvoorbeeld mobiel internetten, bellen over internet en sim only. Vooral dat laatste is sterk in opmars, omdat de Nederlander heeft ontdekt dat je daarmee erg goedkoop kan bellen.’’

Op de voorpagina van Bellen.com is de Top 5 van goedkoopste providers direct te zien. ,,Voor een advies op maat hebben we Belwijzer ontwikkeld,’’ gaat Woldring verder. ,,Hiermee is een nauwkeurige berekening te maken op basis van je persoonlijke belprofiel.’’

Woldring heeft naast een onafhankelijke vergelijkingssite voor telecommunicatie ook een vergelijkingssite voor energie. De jonge Groningse ondernemer durft te zeggen dat een huishouden met zijn vergelijkingssites honderden euro’s kan besparen. ,,Een Rotterdams gezin dat nu klant is bij Eneco kan met een overstap naar Energie: Direct bijvoorbeeld het eerste jaar al meer dan 300 euro besparen.’’

› reageer

Mooie duidelijke site.

› reageer

Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet mooi. Komt veel te druk over.

› reageer

Zoals we van hem gewend zijn....
Doorspekt met heel veel reclames.
Hij zal er wel flink op verdienen, wat dat betreft doet hij het goed.

› reageer

Pff wat druk... En mensen komen er nu pas achter dat sim-only goedkoop is??? Bedoelt hij niet bellen via internet?

› reageer

voip, dat snapte je best wel

› reageer

Met al deze reclame straalt de site voor mij geen objectiviteit uit.
(Dit zegt dus niets over het feit of de site objectief IS)

› reageer

Objectief is die allang niet meer. Nieuwe site is verschrikkelijk onduidelijk. Je komt er alleen maar in als je fors wil betalen. Gratis opname is niet mogelijk.

› reageer

@Martelor:

Zo heb je nu bijvoorbeeld mobiel internetten, bellen over internet en sim only. Vooral dat laatste is sterk in opmars, omdat de Nederlander heeft ontdekt dat je daarmee erg goedkoop kan bellen.

Dat laatste is nog steeds sim-only.. Tuurlijk snap ik wel dat ze VOIP bedoelen, maar het staat er niet.

› reageer

Voor iemand de 'de sites' niet weet te vinden (zoals TV) is dit echt een bannerwereld, waar onduidelijk is wat doorlinkt naar referralpagina's. Niet zoals de óude bellen.com die nog een beetje gids in de wazige telecomwereld was.

› reageer

objectief is wel het laatste woord wat ik bij bellen.com wil gebruiken. alles is betaalt door in de meeste gevallen de grotere spelers van de markt (en vaak niet de goedkoopste). ik vind dit dan ook nou niet echt de startportal voor de gemiddelde consument die echt de laagste prijs wil hebben.
Overigens, alle respect voor Ben hoor, die ik het succes zeker niet misgun.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.