L.G. KU990 Viewty met t-mobile 150, 17 euro p.m. 1 jaar

Vandaag en morgen ?

bij belnu.nl aanbieding LG viewty wederom voor 17 euro 1 jaar.

staat alleen geldig op vrijdag 19 juni, welk jaar staat er niet bij

› reageer

Bij Bestelmaar.nl L.G.

De KU990 Viewty
met een t-mobile 150 abo 1 jarig contract.

Viewty is een cameraphone op professioneel niveau. Hij maakt foto's in super hoge kwaliteit en levert het hoogst mogelijke kijkgemak. Het fundamentele design plus de look & feel werden ontwikkeld om je maximaal van de camerafuncties te laten profiteren. Viewty is een absolute inovatie op het gebied van mobiele telefonie. Voor schitterende foto's, die je prachtig kunt weergeven. (op=op)

› reageer

heb je een link, ik kan hem niet vinden

› reageer

Sorry maar ik weet niet hoe ik de link moet verkleinen.

http://www.belnu.nl/T-Mobile/L.G./KU990%20Viewty.htm

› reageer

je schrijft bestelmaar maar je bedoelt www.belnu.nl
ok dan, dank

› reageer

Let op , actie loopt tot 16 Mei 10.00 uur.

› reageer

superaanbieding!
204 aan kosten voor abonnement
Eventueel om te zetten naar Flex20 denk ik voor de liefhebbers...
Ga die ook maar bestellen denk ik

› reageer

ondertussen besteld
actie verlengd tot 30 mei 10.00

› reageer

@ Hugo Boss
Wat voor voordeel biedt de omzetting naar Flex20 dan?

› reageer

Behoud je die 2,50 korting per maand als je overstapt naar Flex eigenlijk?

En zijn het branded / gesimlockte toestellen?

› reageer

Als je meer doet dan alleen bellen, want sms gaat bij relax niet uit de bundel
normaal gesproken behoud je je 2.50 korting, dus 17.50 per maand

› reageer

heb er ook maar een besteld en mij prada te koop gezet.

Neem aan dat de Viewty beter is dan de prada.

› reageer

Ik vroeg me ook af of het hier gaat om de branded en gesimlockte toestellen. Heeft iemand een enige idee?

› reageer

hij is simlockvrij (heb net gemaild).

› reageer

Ik heb gister besteld en de status is al meer dan 24 uur onveranderd. Hoe snel zijn ze eigenlijk?

› reageer

Had donderdag op vrijdag besteld maar ook nog niks veranderd bij mij.. tja het zal wel druk zijn

› reageer

Ze waren wel zeer rap met het doorgeven van dat er stukken ontbraken en dat de faxjes niet goed waren. Toen dat was opgelost viel het ineens stil.

› reageer

Bestelling bij belnu: Dit kan wel 6 a 8 werkdagen duren.Weet ik uit eigen ervaring(2x bestelling gedaan)

› reageer

Ik heb vorige maand (toen met het G600-pakket) 3 weken moeten wachten. 3x gebeld destijds; alles was al binnen maar ze wachtten op de auto-oplader die binnen moest komen. Ondertussen was mijn Relax150 al ingegaan zonder simkaart

› reageer

Ik ben afgewezen.. Snap er de ballen niet van. Ik heb immers al een abonnement en heb nog nooit een betalingsachterstand gehad. DIe gasten bij T-mobile sporen gewoon niet.

› reageer

Is maar goed ook joh. Zo erg denderend is deze aanbieding niet. Deze stond er twee weken geleden ook al. Je mist niets echt.....

› reageer

Ja man, achteraf gezien ben ik er eigenlijk wel blij om. Ik denk dat ik die K850 ga nemen, die beltegoed zet er beter uit.

› reageer

Heb nog steeds niks gehoord.. meer mensen die dat hebben?

› reageer

Vraag geen nummerbehoud aan.Dit vertraagt de bestelling 10 werkdagen!

› reageer

Dat heb ik niet gedaan, maar de status staat nog steeds op wacht op ontvangen van documenten..

› reageer

Eergisteren de stukken gemaild, vandaag al de mededeling dat mijn viewty onderweg is en dat geld ook voor die van mijn moeder.

› reageer

ik had hem gisteren binnen, prima voor elkaar dus

› reageer

@NetGetz ==> geen goede aanbieding? Heb je een vergelijkbaar bod ergens gezien dan? Dit is maar 1 jaar en voor 204 euro heb je een Viewty (en ook no eens wat beltegoed waar ik toch niks mee doe).

› reageer

Hij is net afgeleverd. Wat een fantastisch design. Ook over de verpakking is goed nagedacht
En ... hij is inderdaad unbranded & simlockvrij!

› reageer

@marlene: wanneer zijn ze bij jullie binnengekomen?

› reageer

maandag mail verstuurd met stukken en vrijdag waren de telefoons binnen.

› reageer

jiminasia, klaaspindakaas,

hebben jullie een zwarte of zilverkleurige Viewty ontvangen?
Ik een simlockvrije zilvere.

› reageer

ik kreeg vandaag dit mailtje

Beste Jan Reker,

Uw bestelling wordt vandaag of morgen verzonden. De LG Viewty wordt in het zwart geleverd.

Mvg,
Belnu.nl

betekend dit dat ik em morgen binnen krijg of dat ie dan pas de deur uitgaat.

› reageer

Die mail heb ik ook gehad... dus ze doen hem vandaag of morgen op de post, dus je ontvangt hem morgen of overmorgen.. status is bij mij nog niet veranderd, dus ik verwacht overmorgen

› reageer

Ik heb een zilverkleurige genomen, maar heb daar nu een beetje spijt van. Achteraf gezien is de zwarte toch wat chiquer.
De dag na de mail dat ie verzonden was had ik 'm binnen

› reageer

ik de zwarte
mijn moeder heeft er nu ook 1 besteld.
gaat goed hoor met de bestellingen bij belnu.nl
is een hoop verbeterd volgens mij, belnu levert lekker snel op het moment

vriend van me heeft bij belnu.nl nu een diamond besteld, daarvan kreeg hij de melding dat za vlak na 5 juni geleverd en verwacht worden. ik ben benieuwd

› reageer

Inmiddels is deze actie niet meer geldig, de Ku990 kost nu weer 130 euro bij een 1-jarig Relax 150 abonnement.
Ik heb hem al besteld BTW, aanvraag is goedgekeurd, dus nu is het wachten op de verzending lijkt me. Prepaid kaart die ik laat migreren heeft idd nu al het abonnement op zich.

Heb uitgebreid de zwarte en zilveren vergeleken, vooral ook in ingeschakelde toestand, en uiteindelijk besloten de zilveren te nemen. Dit omdat ik het zwart-wit menu niet mooi vind, en het zilveren menu weer niet mooi staat in de zwarte. Bovendien heb ik bijna altijd al zwarte telefoons, nu eens wat anders dus.

› reageer

Toch een mooi voordeeltje dan, 130 euro goedkoper
Er stond trouwens geldig tot 30 mei, dus hij is wel eerder afgelopen..

› reageer

jammer dat de actie over is had nog wel wat abo's gewild.
en dat het door sommige een slechte actie werd genoemd gaat natuurlijk nergens over zeker niet nu je er weer dik geld bij mag leggen.

› reageer

op=op stond er ook bij.
ze zullen wel een flinke speciale voorraad gehad hebben denk ik
vond het een prima actie van belnu!

› reageer

Misschien moesten ze hun target T-mobile abo's er nog even inschieten
Prima actie idd, voor 204 euro heb je nergens een Viewty simlockvrij!
Mijn order is nu al 1 dag goedgekeurd, nog niet verzonden helaas...

› reageer

Heb hem zojuist binnengekregen.. errug mooi toestel!

› reageer

Hebben jullie trouwens ook dat er instellingen van Telfort Spot instaan? Terwijl hij met een T-Mobile abo is afgesloten... apart zijn ook niet te wissen..
en het probleem is, bij applicaties staat nou gmail als programmaatje, alleen kan ik de telfort instellingen daar aan koppelen, dus kan hem niet gebruiken

› reageer

Over dat laatste heb ik globaal iets gelezen op het Tweakers forum,je schijnt ergens een profieletje aan te moeten maken en dan werkt het.

Gekopieerd vanaf GoT:

Google:
Op de Viewty zijn ook google aplicaties te vinden. Deze willen echter bij velen niet werken. De oplossing voor mij (Orange) en voor anderen bij T-mobile is:

Maar een internet profiel aan in:
Spelletjes en toepassingen => instellingen => opties => nieuwe toevoegen.
Vul een naam in en kies bij verbindingsmodus TCP without Proxy,
Kies bij toegangspunten een java profiel (bij orange Orange Java).
De rest allemaal leeg laten. Nu moet het werken!

› reageer

@ Hugo Boss: wanneer heb jij nu je contract gepost en hoe lang zat er nu tussen moment verzenden en leveren?
Ben benieuwd of het overal een beetje snel gaat.
Paar vrienden hebben nu bij belnu.nl een HTC Diamond besteld.
Ze hebben bij de klantenservice van belnu verteld dat deze nog steeds rond 5 juni binnen gaat komen. Zou super zijn, dat lijkt me ook een erg gaaf toestelletje. Natuurlijk willen ze dat ding als 1 van de eersten binnen hebben. Het lijkt erop alsof belnu.nl de zaakjes goed op orde heeft nu

› reageer

Ik weet niet of dat mijn probleem is, maargoed zal wel eens proberen

› reageer

Vandaag en morgen ?

bij belnu.nl aanbieding LG viewty wederom voor 17 euro 1 jaar.

staat alleen geldig op vrijdag 19 juni, welk jaar staat er niet bij

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.