VodafoneVodafone Actie 20% in de volgende maand HTC Diamond prijzen

Ik vind de vodafone actie met 2o% korting ook interessant. Het toestel dat ik er graag bij wil hebben is de se g700. Ik krijg dit toestel gratis bij een 1-jarig abo van 35,- voor dus 28,-. Mijn abo loopt eind juli af. Heeft het zin voor mij om nog te wachten op een betere actie? En is dit eigenlijk in jullie ogen wel een goede deal?

› reageer

Geachte damens en heren,

Ik ben nu momenteel in dubio. Ik de HTC Diamond aanschaffen via vodafone met een bundel van 35 euro. Nu is er korting van 20 % waarmee ik een besparing van 84 euro op een jaarbasis heb. Dit vind ik veel geld. Alleen staat overal dat deze netwerkkorting tot 30 mei beschikbaar is. (Wachten kan dus financieel gezien slecht uitpakken)
De nieuwe toestel van HTC kost nu natuurlijk haar topprijs en zal alleen in prijs afnemen. (Wachten kan dus lonend zijn.)

Denken jullie dat deze korting aanstaande maand of maanden voortgezet zal worden? En wat denken jullie dat HTC Diamond prijzen zullen doen?

De huidige deal: Vodafone 35 euro abonnement voor 28 euro p/m + 178 euro voor toestel....
Go or no-go ?

Groet en dank voor de reacties

› reageer

Ik zou even wachten, tenzij dat er echt een noodzaak is voor een nieuwe telefoon.

Ik verwacht dat de huidige kortingen nog wel even zullen doorgaan danwel beter zullen worden.

Toestellen worden meestal snel voordeliger en alleen daarmee kan je al dat geld verdienen.

Succes in ieder geval!

› reageer

Ik zou ook wachten. Daarnaast zie ik op telecomadvies.nl bij de netwerkacties dat deze 20% korting nog geldt tot en met 29 juni 2008. Dus ik neem dan aan dat die actie dan elders ook doorloopt.

› reageer

gsmstunter heeft hem al staan, net als belnu.nl daar is ie 80 euro bijbetalen. scheelt al een beetje

› reageer

Ik vind de vodafone actie met 2o% korting ook interessant. Het toestel dat ik er graag bij wil hebben is de se g700. Ik krijg dit toestel gratis bij een 1-jarig abo van 35,- voor dus 28,-. Mijn abo loopt eind juli af. Heeft het zin voor mij om nog te wachten op een betere actie? En is dit eigenlijk in jullie ogen wel een goede deal?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.