T-Mobile komt met SMS Maximaal

Dat klopt helemaal!!!

› reageer

Woensdag komt T-Mobile met SMS Maximaal. Eindelijk een onbeperkte sms bundel. Kosten zijn 9,95 en ook hier tot 1.000 sms'jes. Bundel is alleen beschikbaar op het Relax rateplan en bestaande klanten schijnen te kunnen overstappen.

Bron: T-Mobile dealernieuws

› reageer

goed nieuws maar... zit je daar weer tot het einde van je contract aan vast? anders moet je weer switchen naar flex of my faves om daar vanaf te komen.

› reageer

Ja. Voor deze nieuwe bundel gelden dezelfde voorwaarden als de huidige Relax sms bundels behalve dat de smsjes bij Maximaal maar 1 maand geldig zijn.

› reageer

Net een Vodafone abonnement aangesloten met 1000 smsjes, helaas...

T-Mobile moest dit natuurlijk wel doen om met de markt mee te gaan. Zouden ze ook nog met een vervangen komen voor Orange 2 Orange? Of zullen deze klanten overstappen naar Vodafone?

› reageer

Eindelijk idd, de huidige sms bundels zijn zooo schreeuwend duur... 500 smsjes voor 30 euro...

› reageer

Mooi even tegen mn vriendin zeggen

Bij Vodafone (wat ik heb) kan de onbeperkt SMS bundel ook bij prepaid worden aangesloten. Kan dit eventueel bij TMobile ook?
Ze heeft twee nrs 1 abbo 1 prepaid.

› reageer

Weet waar je aan begint, Navi.

› reageer

Je bent beter af met een van de Orange Superdeals.
9,95 per maand voor 30 bundel. Sms grenzeloos aanzetten en je hebt 2000 smsjes die je ook naar het buitenland kan sturen. EN dan heb je nog 10e beltegoed over voor andere dingen!

› reageer

Op de website van T-Mobile is er nog niets aangepast.

Uitstel van de dienst?

› reageer

Lijkt me niet, vanochtend aan laten zetten bij de klantenservice

› reageer

staat nu ook op de site. De sms bundels 150, 250 en 500 lijken me nu eigenlijk wel overbodig. Eigenlijk moeten de sms bundels onder de 10 euro meer sms tegoed krijgen. Belachelijk eigenlijk dat smsen nog steeds zo duur was met een abonnement.

› reageer

Ik blijf toch liever bij Vodafone, die blox is super goed, en makkelijk er een maandje vanaf te halen.
Volgens mij is het erg nadelig bij T-mobile, als je het alleen bij relax kan gaan gebruiken.

› reageer

Zit ik al een tijd op te wachten (aangezien mijn telefoon niet simlockvrij is). Moet dit persé via een abonnement? Of kan dat ook via prepaid? Kan ook nergens vinden of dat wel/niet zo is!

› reageer

Sms Maximaal kan alleen bij een Relax abonnement worden genomen.

› reageer

ik heb niet veel verstand van bundels etc, maar als ik het begrijp, kan ik dus vanaf mijn relaxbundel dat smsmaximaal erbij nemen, en dan heb ik voor 10 euro 1000 smsjes per maand?

› reageer

Dat klopt helemaal!!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.