Welk modem heb je?
Die op de site staat heb ik ook maar dan van KPN.
Vanaf 26 juni 2008 wijzigt de naam van Orange Internet in...
"Online"
Er is echter nog niet bekend wie er achter zit, het is zeker geen onderdeel van T-Mobile, aangezien het logo sterkt afwijkt en er goedkoop uitziet.
Logo van Online:
Bron: BASENL
maar hopen dat je dan altijd online bent, ik vind de naam echt slecht verzonnen.
› reageerzolang Orange internet maar niet ook bij KPN terecht komt.
ik vind de naam eigenlijk best okay. Het logo ziet er idd goedkoop uit, maar de naam is goed: je weet gelijk wat het is. (in tegenstelling tot Ziggo bijvoorbeeld).
De domeinnaam online.nl is inderdaad geregistreerd door Orange Nederland Breedband B.V. De website is nog niet actief.
Slechte naam, slecht logo. Maar dat hoeft nog niks te zeggen over de kwaliteit van het product zelf.
dit is puur een tussenoplossing. Ze krijgen de boel niet verkocht en mogen vanaf die datum, of 1 juli, niet meer de naam orange voeren. Dus wordt het nu ff een tijdelijke andere naam maar het past nog steeds niet in het portfolio van T-Mobile en staat nog steeds te koop.
› reageerDeze naam moet inderdaad als tussenoplossig gekozen zijn. Zoals ik hier al schreef is T-mobile nog steeds niet van plan om zelf iets hiermee te gaan doen. Anders had het wel T-Online geheten. Wel jammer, mij benieuwd of er t.z.t genoeg (nieuwe) marktpartijen zijn, die Online wel willen opkopen.
mag ik even...ik vind het een briljante naam en lekker retro logo...waar moet ik tekenen?
Slechte naam, slecht logo. Maar dat hoeft nog niks te zeggen over de kwaliteit van het product zelf.
Mwah, Orange internet/telefonie crasht de router bij te veel connecties, en Orange zegt simpelweg "dat weten we maar we doen er niets aan".... Slecht product dus, m'n opzegging hebben ze al.
@ RemcoLeiden:
Orange kan dit probleem niet oplossen d.m.v. een firmware update. Het maximaal aantal connecties heeft te maken met de gebruikte chipset.
Inmiddels ook door de andere media bevestigd:
Orange wordt 'Online'
DEN HAAG - De internetaanbieder Orange gaat in Nederland eind deze maand verder onder de naam Online. De naamswijziging is een gevolg van de overname van Orange Nederland door het mobieletelecombedrijf T-Mobile.
nu.nl
Hoe zat het ook al weer met de afronding van de tarieven?
Alle tarieven eindigend op 95 cent worden vanaf 1 juli afgerond naar boven op hele bedragen. Een maandtarief voor ADSL van € 23,95 wordt dus € 24.
Orange wijzigt hier eenzijdig de voorwaarden en maakt het abonnement duurder! Opzeggen voor een ieder die er van af wil dus
bron: www.orange.nl
ja hoor, het wordt 5 cent duurder en jij wil opzeggen, vraag me af hoe zoiets voor de rechter zou gaan, ik denk dat hij je geen gelijk geeft.
Nederlanders vinden altijd weer een reden om op te zeggen.
Orange respecteert niet de contractvoorwaarden die ze zelf met je zijn aangegaan, nu is het 5 cent, straks 2 euro, dus waar trek je een grens!?! Contract is contract en als zij tussentijds willen wijzigen prima, maar dat geeft de klant het recht niet akkoord te gaan en het contract te ontbinden.
› reageer5 cent of 2 euro moet niet uitmaken. Een eenzijdige prijsverhoging is en blijft een wijziging in het contract.
› reageerChris17 ==> De router kan het prima aan, alleen niet lang. M.a.w.: de router/chipset deugt niet! Uiteraard interesseert het mij als klant niet waar de oorzaak ligt, feit is dat ze simpelweg een slecht apparaat leveren.
› reageerWelk modem heb je?
Die op de site staat heb ik ook maar dan van KPN.