@robert-jan
heb je misschien een link naar die advertentie?
Vanaf vandaag biedt Vodafone advertentieruimte aan op zijn mobiele internetportal Vodafone live!. Alle klanten die via Vodafone live! het mobiele internet opgaan, krijgen banners te zien. Klanten die besluiten op een banner te klikken om meer te weten te komen, worden doorgelinkt naar mobiele sites. Adidas, NS, Peugeot en Johnson&Johnson zullen als eerste adverteren op Vodafone live!.
[...]
Mobiel bannering is niet de eerste advertentiemogelijkheid die Vodafone biedt. Al geruime tijd staan er Google Mobile Sponsored links op Vodafone live!. Het genereren van inkomsten uit mobiel adverteren is onderdeel van de wereldwijde Vodafone-strategie.
Wie overigens klant is van Vodafone en geen prijs stelt op advertenties heeft op dit moment pech. Vodafone laat weten dat voor klanten die geen prijs stellen op banners er binnenkort een opt-out komt.
[sup]Bron: Connexie[/sup]
Ikzelf vondt het altijd vervelend dat er een tijdje op nu.nl mobiel een banner stondt. (was altijd dezelfde). Ik betaalde immers ook per KB. Bij Vodafone heb je dat probleem niet, maar wat zijn de meningen?
Ik hoorde laatst zelf iets over altijd 5,- korting op je mobiele factuur, als je altijd een banner op je mobiel laat staan. Provider was niet bekend. Vraag me af of het waar is, omdat de techniek hiervoor pas net op de markt is. Maar wat vinden jullie daarvan? Mogelijk iets voor Vodafone Scherp of Zelf7?
Inmiddels de eerste aanbieding ontvangen:
Als ik het goed zie, heeft die N95 reclame op het "Today" screen van de telefoon, en niet van het internet?
› reageerKlopt. Moet je even googlen op iWood uit mijn hoofd.
› reageer@robert-jan
heb je misschien een link naar die advertentie?