Orange Superdeals - Deel 4

Ja klopt... je haalt dan ook een topic van dik 2 maanden oud weer naar boven

› reageer

deel 1
deel 2
deel 3

De meeste deals zijn te vinden op www.gsmtopdeal.nl.

Dit topic gaat over deze aanbiedingen, dus bijvoorbeeld niet over hoe toestellen simlockvrij te maken zijn, welke voorwaarden van toepassing zijn, wat er wel of niet uit de bundel gaat etc.

/edit: Voor de T-mobile superdeals is hier een nieuw topic geopend

› reageer

[dpmodbreak]Het bespreken van het omzeilen van de maximaal 2 aanbiedingen per persoon limiet is niet toegestaan en zal resulteren in een Officiële Waarschuwing[/dpmodbreak]

› reageer

@Slobobabe: Heb zelf ook de T650i en vind het prachtig toestel. Vind het echt één van de beste aanbiedingen. Het valt me op dat de aanbieding helemaal niet zo populair is. De K850i ben ik ook niet zo kapot van, als ik de reviews mag geloven. OK.... hij heeft een betere camera, maar het is wel (vind ik) lelijk toestel en veel te groot.

› reageer

@van_the_man:

Heb je die t650 besteld bij gsmtopdeal? Zo ja, is die simlockvrij? Ik vind die aanbieding nog te duur anders heb ik 't besteld.

› reageer

Ja, heb hem via gsmtopdeal besteld ja. En ja, hij is simlockvrij

› reageer

Hey kan iemand mij vertellen of de volgende 2 toestellen een simlock hebben:

- Blackberry 7290
- Nokia E61

Er staat wel bij dat er Orange World op speelt, lijkt me dan gelocked of niet?

› reageer

De E61 die ik kreeg was simlockvrij maar wel Orange branded.

› reageer

@ikkenietweet: heeft dat nog nadelen met gebruik? zoals met gebruik van internet enzo?
Is het de exacte versie zoals hij op de website staat of niet in grijs en met orange logos?

› reageer

weet iemand misschien als je in het weekend via internet een bestelling heb doorgegeven(gister)of het dan langer duurt dat je wat hoort.
Heb nog geen bevesting gehad namelijk.(had nokia 6120 pink besteld)

› reageer

Denk dat ze in het weekeinde niet werken, heel misschien op zaterdagochtend een paar uurtjes.

› reageer

@ Gristiaan Ik heb hem maar heel kort gehad want ik vond hem lelijk en veel te kleine toetsjes.Via marktplaats was ik hem zo kwijt.
In het beginmenu stond rechtsonder ORANGE WORLD en ik weet niet of je dat weg kunt krijgen.Ik kreeg een lichtgrijs/zilver exemplaar.Op de buitenkant stond geen logo van Orange.

› reageer

Iemand al de K850i besteld en ontvangen?
Is hij simlock en logo vrij? en orange software vrij?

› reageer

de W810i en de W880i zijn beide voor 7.50 pm te verkrijgen.

de W810 i is een jaar ouder.
en 1 cm dikker.
heeft wel radio

De W880i is slanker heeft geen radio.

Graag jullie voorkeur.

› reageer

W810i , zeer goed en degelijk toestel, een van de beste Sony Ericssons van de laatste jaren, juist nu hij al zo "oud" is, lees je steeds vaker berichten van tevreden eigenaars, de hem al twee jaar hebben, dit itt tot de enthousiaste berichten, die vaak op Kieskeurig staan, van mensen, die een artikel net een dag hebben .

Tevens heeft de W810i een veel betere camera, de W880i mist n.l. autofocus en dat verschil is goed te zien.

Zelf vind ik de W810i ook mooier (maar dat is natuurlijk persoonlijk).

› reageer

Mijn Se K850i was simlock en logovrij

› reageer

Vorige week woensdagavond de Nokia 6300 18 mnd voor 5 eurie besteld, vrijdagmiddag binnen ! Simlockvrij en non-branded, wel voorzien van 128 MB Micro SD kaartje.

› reageer

Maar de SE W880i heeft natuurlijk wel UMTS...

› reageer

@Ronaldo66:
Heb in dit onderwerp gezocht naar de 6300 aanbieding 18 maanden voor 5 euro, maar kan hem niet vinden. Ook niet bij gsmtopdeal.nl. Is die al weer uitverkocht of zoek ik niet goed? Waar heb je het besteld?

› reageer

@ graaft

De 6300 staat er ook niet meer tussen. Heeft er een aantal dagen geleden heel even bij gestaan. Handig om de site komende dagen in de gaten te houden. Aanbod wil nog wel eens wisselen.

› reageer

Bedankt voor de info, @Bruin, ik zal de site in de gaten houden.

› reageer

@graaft

De 6120 Pink is ook een hele mooie aanbieding voor 5 euro. Eigenlijk nog beter dan die 6300. Ik heb die 6300 besteld maar nog niks over gehoord, maar achteraf had ik liever die 6120 besteld. Je kan namelijk voor minder dan een 10tje een nieuw cover + keypad krijgen. Misschien ook ff overwegen...

PS zie ook de laatste pagina van deel 3 van dit draadje.

› reageer

Let er wel op dat je wel het hele toestel uit elkaar moet halen met een torx schroevendraaier omdat het geen klikbaar frontje is!!

› reageer

@jongerenchaos

Dat had ik al begrepen. Maar die kun je ook wel her en der bestellen voor niet al teveel geld. Voor die kosten extra heb je dan wel een superfoontje!

› reageer

Damn, ben afgewezen voor 6300 voor €5 p/m. Mijn loon is bijna 2x het minimumloon en heb slechts 1 Orange abo. (afgelopen februari afgesloten nog wel!) Baal wel, zeg!

› reageer

Ben ik toch mooi ff afgewezen voor die 6300... Omdat ik teveel aansluitingen zou hebben... Heb er nu 2 ja, een ouwe en een nieuwe. Nou ja, dan maar plan B in werking stellen Mijn ouwe heer ff een 6120 laten bestellen

› reageer

Het lijkt wel of bijna iedereen is afgewezen voor de 6300 ! Zouden ze soms te weinig toestellen gehad hebben ??
De Sony K770 bruin/paars zijn op dit moment ook weer terug van weggeweest , alhoewel , als je op 'ik bestel'klikt , komt er weer een melding dat ze op zijn...

› reageer

Vaag!!! Dit kreeg ik net in mijn mail

Geachte heer/mevrouw,

U heeft een aanvraag bij ons gedaan en u heeft via de mail een afwijzing ontvangen.

Deze afwijzing komt voort uit een fout in ons systeem, u mag de afwijzing als niet verzonden beschouwen.

Wij nemen uw aanvraag alsnog in behandeling.

Ik verwacht u zo voldoende geinformeerd te hebben.
Fraai is dat weer zeg Heb net die 6120 besteld! Ze maken er wel een janpotje van zo...

› reageer

ik ben van de week gebeld, en heb toen afgesproken dat mijn telefoon op 1 juli wordt geleverd.
in ga nu het contract faxen maar wil liever dat mijn abbo begint op 1 augustus.
als ik nu invul "orange 30 euro: ingangsdatum: 1 maand"
krijg ik dan mijn telefoon op 1 juli en begint het abbo op 1 augustus of krijg ik beide (telefoon en abbo) op 1 augustus?

› reageer

@barry8719

Je krijgt de telefoon nu en je abonnement gaat dan pas 1 augustus in. Wel vrag ik mij af of jij dat alsnog kunt wijzigen door het in te vullen op het contract... Lijkt mij handiger als je de KS ff belt.

› reageer

Naast de K770i, de NOkia N73 staat ook de prada weer bij webonly en alledrie uitverkocht.

› reageer

Weet iemand of de N91 simlockvrij is?

› reageer

De Viewty aanbieding is alweer weg. heeft iemand toevallig nog een linkje ergens voor mij?

› reageer

bij de toestellen die er net even staan en haast meteen weer weg zijn gaat het om geannuleerde of afgewezen aanvragen en dus maar enkele stuks die weer beschikbaar zijn.

› reageer

Vanmiddag de 6300 binnengekregen. Kende het toestel al, maar het blijft een mooi ding. Heb trouwens al jaren 2 lopende abonnementen op mij naam, dus nummer 3 was schijnbaar geen probleem.

› reageer

Weer een actie
http://bestellen.gsmtopdeal.nl/anwb/

› reageer

vreemd krijg net een email dat mijn bestelling morgen wordt bezorgt terwijl ik van de week de KS aan de lijn had en een afspraak gemaakt heb dat mijn telefoon 1 juli wordt afgeleverd.

Ik ben alleen werken, en waarschijnlijk mogen ze hem niet bij de buren afleveren toch?

› reageer

Yes! Vandaag een bevestiging gekregen van de E65 die ik vorige week besteld heb toen die er een uurtje op stond. Gelukje dus!

› reageer

de samsung titan grey zie ik nu ook staan of was die al te verkrijgen?

› reageer

Scheisse! Had een Nokia 3110 besteld, krijg ik na opsturen van contract bericht: helaas is toestel niet meer leverbaar. Had al gezien dat ie van de website verdwenen was, maar dacht dat er wel ééntje voor mij apart zou liggen. Andere leuke Nokia's en Samsung's ook verdwenen. Hmpf.

Ik kan nu een ander toestel kiezen uit dezelfde categorie (20 voor 5), maar volgens mij kan ik vanwege het zeer wisselende aanbod daar nog beter even een weekje mee wachten. Goed idee?

› reageer

Ik zou er niet te lang mee wachten...

› reageer

@roel88

Is die leuke Nokia 1600 niet wat voor je? :

› reageer

bij 12,50 voor 30 staan weer een paar hele mooie, oa.: k850i, de nokia 6500 classic en de 6500 slide!

› reageer

Ik krijg de telefoon pas 7juli..... had het sneller verwacht..

› reageer

Nou, ik heb mijn N6300 voor €5 bestelling geannuleerd! Ze hebben daar een potje ervan gemaakt van de hele bestelling: eerst afwijzing, dan toch nog in behandeling en guess what? Een dag later nog eens eerst afwijzing, dan herstel. Ja, zo kan je blijven doorgaan Wel jammer van de 6300...

› reageer

Vanaf 1 juli worden/blijven het waarschijnlijk T-mobile aanbiedingen.

Ik heb net gebeld met GSM Topdeal/sales, omdat de garantie wat onduidelijk was (bij Orange flashipstore zeggen ze dat gsmtopdeal.nl geen Orange is, bij gsmtopdeal dus wel). De bon bij mijn toestel heeft geen IMEI en is dus niet 'genoeg', maar daar mag het topic niet over gaan.

› reageer

@dwizzy: T-Mobile aanbiedingen? Met Orange-gelockede toestellen?

› reageer

@Rikkirikki: ik kan daarover enkel gokken, dit is wat mij verteld werd (met er grappend bij 'niet doorvertellen hoor!' - althans, daar ga ik van uit).

› reageer

@messo69

Heb jij die 6300 succesvol weten te annuleren dan? Mij is hetzelfde gebeurd namelijk. Ik kreeg gisteren weer een afwijzing en daarna weer een herstel credit check Weer de 0800 gebeld en weer gevraagd of ik het kon annuleren.. maar dat kon volgens hun niet omdat ut volgens hun al bij Arnhem lag en dus status goedgekeurd had gekregen.. Maar vervolgens zie ik vandag niks daarvan in mijn mailbox terug Ik begin hier danig van te balen daar ik dus ook net een 6120 heb besteld en daar krijg ik doodleuk een mailtje van om een aflever afspraak te maken! Eigenlijk wil ik gewoon af van die 6300 deal...

› reageer

Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze alleen even overal Orange doorstrepen en er T-Mobile neerzetten, maar het eigenlijk gewoon wel gaat om dezelfde deals als nu. Ze mogen tenslotte alleen de merknaam Orange niet meer gebruiken... dat er per ongeluk nog Orange simkaarten in omloop zijn .. ach ja..

› reageer

Ik wil weten of de LG KG290 een beetje bevalt bij de bezitters hiervan?

Ik ben namenlijk van plan een (goedkoop) abonement te nemen bij www.gsmtopdeal.nl ,weet iemand anders een andere goede telefoon voor een prikkie?

› reageer

Na mijn afwijzing voor de Nokia 6300 (waarvoor ik nog wacht op de schriftelijke reden) krijg ik nu wel gewoon een aflever-afspraak-mail voor de (roze ) Nokia 6120. Helaas kan ik op z'n vroegst een afspraak maken voor 8 juli. Geeft me wel de kans om nog even te wachten met de afspraak op een reactie voor de 6300, stel dat ik hem alsnog kan krijgen

› reageer

de 6120 is weg zie ik.... balen wilde m net bestellen

› reageer

nu ben ik niet zo goed met telefoons dus ik hoop dat iemand mij opheldering kan geven
vandaag ontving ik mijn HTC touch.
in mijn contract stond activatie na 1 maand.
ik kan echter wel bellen en gebeld worden.
betekend dit dat mijn contract nu toch al loopt? en als ik kan bellen kan ik dan ook internetten?

› reageer

Mogelijk betaal je, tot je abo echt ingaat, de 'buiten de bundel'-tarieven!

› reageer

Wat 010 zegt klopt. Dit staat in mijn leveringsmail:
Heb je gekozen voor een uitgestelde ingangsdatum, dan kan je in de tussentijd wel bellen en gebeld worden. (buiten de bundel tarief)

Nu had ik nog een vraag. Wij hebben de LG Prada besteld. Maar het rekening nummer is niet van dezelfde persoon als degene die het heeft besteld. Brengt dit problemen?

› reageer

@barry8719;

Je kunt gewoon bellen/smssen/internetten.
Let er wel op dat de prijzen apart en "buiten de bundel" zijn.
Kan flink in de papieren lopen; oppassen dus!
Pas na 1 maand krijg je E10,- starttegoed en later in die maand een smsje met de melding dat je nieuwe bundeltegoed per die datum ingaat; dat is dan ook gelijk je facturatie-datum ( je krijgt apart een smsje dat je nieuwe nota voor je klaar staat op www.mijnorange.nl ;vergeet je niet aan te melden hiervoor! )

› reageer

@Romy D;
Dat zal bij een check van Orange m.i. een afwijzing opleveren; zij weten immers niet of het wel/niet om fraude gaat (jij abo en foon; een ander de rekening...). Bel even met de KS en zet t z.s.m. recht: juiste persoon-rekeningcombinatie. Of bel eerst 0800-0118.

› reageer

Hmm, weet je dit zeker? Mijn aflever datum en dergelijke zijn al wel bekend. Die heb ik hun al doorgegeven. Gaan ze pas daarna checken? Want dan gaan we het idd even veranderen. Mama zei dat het niet uitmaakte. Zij moest immers ook vaak met de pinpas van oma dingen betalen en dat ging ook. In ieder geval bedankt!

› reageer

@ Romy D

hou er maar ernstig rekening mee dat je pakketje mooi mee retour gaat. Op het contract van m'n vriendin stond iets verkeerd overgenomen van haar ID-kaart. Pakket werd mooi mee retour genomen. "doet u maar een nieuwe bestelling" werd er gezegd. Als je nog de kans hebt, meteen bellen om het recht te zetten.

› reageer

Ik heb net gebeld om 2 minuten voor 9 en wordt morgen teruggebeld. Dan gaan we het idd even rechtzetten met een leuk verhaaltje er omheen. Is geloof ik al de 3e x dat ik moet bellen. Hoop niet dat ze toevallig morgenochtend vroeg alles gaan checken en me dan afwijzen. Zal toch niet ?

› reageer

@ Romy D

Misschien nog als aanvulling; als je morgen tijd hebt, sowieso zo snel mogelijk zelf bellen. "we bellen u terug" klinkt leuk, maar in de praktijk komt het er vaak niet van en dan ben je de sigaar als je te lang wacht.

En ja, het gebeurt ook wel dat je kopien van je pinpas etc moet opsturen, ze willen echt zeker weten dat je een rekening hebt en dat er dus iemand gevonden kan worden als er betaald moet worden. Door te pinnen met je eigen rekening geef je die kopie.

› reageer

Ja ik was idd al van plan morgen lekker de wekker te zetten en zelf te bellen. Dan ben ik er maar van af, en is alles in orde. Bedankt!

› reageer

Weet iemand toevallig het normale telefoonnummer om gsmtopdeal te bereiken? Ik moet ze namelijk bellen vanuit het buitenland en dan kun je 0800 nummers niet bellen (voor zover ik weet).

› reageer

@bcool

Ja, heb het binnen een half uur gelijk per email gereageerd op mijn tweede herstelmail zeg maar. En vanmiddag kreeg ik de bevestiging. Ja, jammer van de aanbieding, maar het leek verreweg van professioneel werken. Zo kan je door blijven gaan...

› reageer

@RemcoLeiden
@bcool

Misschien kunnen jullie onderling ruilen; RemcoLeiden wil namelijk een Nokia 6300 en bcool wil een (roze ) 6120!? Zijn jullie beiden blij

› reageer

De 6120 is nog steeds te bestellen hoor,

Ik zie een aanbieding voor een 1,5 jaar 20 euro, zie alleen niet of daar ook een korting bij zit.

› reageer

@marteltor;
1)020 5355995 (Orange; mogelijk al uit de lucht, zo niet t proberen waard om zo naar t juiste te worden doorverbonden).
2)06 2400 1200 (T-Mobile, nu eigenaar van Orange; misschien via dit nummer een doorverbinding mogelijk).
3) Bel Orange-KS om doorverbonden te worden. Misschien lukt dit.
4) Stel je vraag via iemand in Nederland, die 0800-0118 (dacht ik zo uit t hoofd) wil bellen en jou t antwoord weer doorspeelt ( per telefoon/sms of internet/mail).
Hopelijk heb je hier iets aan.

› reageer

Neem een account bij bijvoorbeeld Nonoh.net. Je kunt je dan gratis door laten verbinden. +31800 werkt gewoon.

/Edit: Heb je het trouwens al eens geprobeerd? Ik bedenk me net dat ik vorig jaar nog naar +31800 heb gebeld vanuit Indonesië met een simmetje van Indosat. Ook dat werkte gewoon tegen standaard tarief naar NL. (19 eurocent / min, zonder starttarief - per 20 seconden)

› reageer

Mr Mobile ==> bcool wil er vanaf omdat-ie 2 abonnementen heeft, niet perse voor de telefoon neem ik aan.
bcool ==> Mocht ik dat mis hebben, en je daadwerkelijk je normaal gekleurde 6300 voor een roze 6120 wilt ruilen, dan kom ik waar-dan-ook-in-NL langs met een mooi dicht doosje, moet je het wel laten weten!

› reageer

De Nokia E65 is er weer , nu als 12,50/maand aanbieding , 30 euro BTG
NokiaE65

› reageer

FYI
De Nokia 6120 Pink ziet er in het echt best wel chic uit. Hoewel smaken natuurlijk verschillen is dit toestel in werkelijkheid lang niet zo roze als op sommige ('ingekleurde') foto's.

Nog een foto, en nog een van de voorzijde en nog een van de achterkant.

› reageer

De SE K850i is simlock- en logovrij.
(wat 'n vreselijk lelijk ding trouwens)

› reageer

De 6500 slide besteld en gelijk niet meer op de site aanwezig. Ofwel de restvoorraden zijn echt heel erg klein, of de offer-randomizer staat erg rap afgesteld.

› reageer

...en hij staat er weer bij. Afwisselend hoor.

› reageer

Of jij bent gewoon afgewezen, alleen je weet het nog niet

› reageer

@RemcoLeiden

Sorry, maar ik heb ondertussen dat dit gedoe speelt rond die Nokia 6300 al een Nokia 6120 Pink besteld en daarvoor ook al een aflever afspraak kunnen maken. Ik ga eerst 2 weken op vakantie en daarna wordt hij afgeleverd. Ondertussen is die 6300 nog steeds in behandeling dus ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben... Die gasten van de orangeshop sturen je ook met een kluitje het riet in Ik wacht gewoon ff af... Als die 6300 alsnog doorgaat verkoop of ruil ik die wel... Maar dat weet ik dus nog niet.

@Mr Mobile

Opzich vind ik die 6120 ook nog niet zo heel raar kwa kleur hoor... Mannen kunnen tegenwoordig toch ook roze dragen? Dus waarom ook geen pink accoires derbij? Nou hoop ik wel dat het alleen de buitenkant is en dat het niet een uitgesproken ladyphone is met een een calculator erin om je bioritme... of erger, je ongesteldheid, uit te rekenen!! hahaha

› reageer

@flippus: Ja, daar dacht ik ook even aan. Totdat ik zojuist de Track&Trace-code kreeg - morgen binnen als het goed is.

› reageer

@RikkiRikki
Wanneer heb jij dan besteld als ik vragen mag? De eerste datum die ik kon aanvinken voor het afleveren was 7 juli.

› reageer

@ Romy D
Rikki heeft de Nokia 6500 slide besteld via het winkelwagentje. Als je het via een bestelformulier doet komt er een courier langs die je documenten overneemt en om die afspraak te maken duurt langer dan een pakketje per post opsturen. Wat Rikki morgen mag gaan ontvangen.

De Nokia 6500 Slide is er overigens weer af

› reageer

@Romy D: Ik heb een paar uur geleden besteld, maar ik moest het doen volgens de "winkelwagen-methode" - de ouderwetse Orange shop manier. Dus bestelling plaatsen, contract laten toemailen, ondertekenen, inscannen en samen met scans van bankpas/identiteitsbewijs/salarisstrook terugmailen. Die optie is blijkbaar behoorlijk snel. Ik ben ervan ovetuigd dat mijn overredende vocabulaire dit keer eens niet de oorzaak is geweest.

edit: Lees dit maar als een soort echo van Windstorm's post ;-)

› reageer

Gebeurd bestellen via het winkelwagentje willekeurig dan? Het scheelt namelijk wel een hoop tijd!

› reageer

Weet iemand of het Nokia 6500 slide simlockvrij is?

› reageer

Eindelijk zijn men orders erdoor

De Nokia 6120 20 voor 5 euro

De HTC Touch 30 voor 12,50

snap niet waarom ik eerst twee keer afgewezen werd ???

› reageer

@bcool
Opzich vind ik die 6120 ook nog niet zo heel raar kwa kleur hoor... Mannen kunnen tegenwoordig toch ook roze dragen? Dus waarom ook geen pink accoires derbij? Nou hoop ik wel dat het alleen de buitenkant is en dat het niet een uitgesproken ladyphone is met een een calculator erin om je bioritme... of erger, je ongesteldheid, uit te rekenen!! hahaha

Maar, maar ... ik heb deze (roze) Nokia 6120 écht voor "Mrs Mobile" besteld. Natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig naar de 'Office applicaties'.

› reageer

Chapeau, kreeg een email, dat mijn bestelde, nog niet ontvangen Nokia 6120 pink in plaats van 7.50 euro/maand veranderd is naar 5 euro/maand. Had eerst opgebeld naar KS om het te veranderen, daar ik het nog niet ontvangen en dus het contract nog niet ondertekend heb.KS zei, dat het uitverkocht is, in ieder geval niet via haar te bestellen. Bij verandering is er grote kans, dat ik het dus niet meer kreeg. Ook, dat ik 2 abo's heb en dus niet meer kan bestellen en ik wil nog de Nokia E65(VOIP!). Als de toestellen simlockvrij en voor een schappelijke prijs geleverd worden, gebruik ik de beltegoed niet eens aangezien ik in het bezit ben van KPN(volgend jaar opzegggen), Lebara,Orange en SimPati(Indonesisch).

› reageer

@pingping: De Nokia 6500 Slide die ik vanmorgen heb ontvangen, is in ieder geval simlockvrij en vrj van logo alsmede van elke andere vorm van branding. Gewoon een normale simlockvrije Nokia 6500 Slide dus.

En dat binnen 24:00. Netjes hoor. Mooi toestel, merkwaardig plek voor je SIMkaart en een mechanisme om 'm weer te verwijderen dat geen duurtest gaat doorstaan. Maar verder erg leuk, hoe subjectief dan ook.

› reageer

ah, mooi m'n N91 a 7,50 is er door

echt mooi is ie niet maar wel vreselijk veel functies

› reageer

heee... een nieuwe...

K810i-Noble-Blue

ziet er goed uit. (Alleen jammer van die 3,2 camera. liever een 4mp :)

› reageer

Nou heb eindelijk een afleverdatum. Dat word pas de 10e van juli.
Heb tot op heden nog steeds geen bevestiging gehad, heb al drie keer gebeld, maar helaas! Toen zeiden ze dat we maar meteen een afleverdatum moesten maken.
Vind het best raar!

› reageer

Zojuist 1e afschrift gehad en je raad het al 20 euro ipv 7,50....daar gaan we weer ...ga er weer ff voor zitten...in de wachtkamer bij de klantenservice.....hoop dat het bij jullie in 1x goed gaat.

› reageer

Ook de K850i is weer beschikbaar!

› reageer

Vandaag htc touch binnen mooi toestel hoor, internet alleen tergend traag, heb orange world extra geactiveerd, moek rekening houden met bepaalde instellingen ofzow ??

› reageer

Weet iemand een link voor de Nokia 6120 Pink voor € 5,- of is deze ook al weer uitverkocht?

› reageer

de htc touch heeft alleen GPRS, geen UMTS. Dus internet zal nooit snel worden. Toch is het nog precies bruikbaar. Het verschil met umts is niet zo groot als je misschien zou denken, tenminste niet met mijn nokia E70 die wel umts heeft. Dat schiet ook nooit écht op.

› reageer

Bij mij ook 20 Euro in rekening gebracht op de eerste rekening in plaats van EUR 7,50 ... Daarnaast heb ik een Orange Prepaidnummer naar dit nieuwe abonnement laten zetten, maar de 15 Euro beltegoed is niet mee gegaan.

De KS van Orange beweert dat je dit specifiek moet vragen, maar deze KS meneer weet sowiezo niet echt waar hij het over heeft

Inmiddels geeft de KS aan dat beide kwesties met de volgende factuur geregeld zouden moeten zijn.

Jammer hoor ... Al met al 22 minuten en 14 sec in verbinding gestaan met.

Maar het blijven erg strakke aanbiedingen

› reageer

vraag me af wanneer mijn afgewezen prada's weer online staan om door een ander (mijn broer) te kunnen worden besteld.

› reageer

@ Hierboven mij: Wanneer heb je besteld, en wanneer ben je afgewezen?

› reageer

De K810 en de K850 voor dezelfde prijs??
Nou ik zou het wel weten....

Hebben jullie trouwens de nieuwe brieven van Orange gezien? Logo van Orange (Oranje vierkantje met de letters Orange in het wit erin); onder de logo doodleuk T-mobile Netherlands B.V.
In de brief staat dat Orange KS 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar is? Is dat nieuw? Denk dat ik ze voor de lol vanacht om 4 uur ga bellen met mijn problemen. Even denken wat ze ook al weer waren....

› reageer

Dat kun je inderdaad best doen ja. Mijn ervaring is dat het personeel dat dan werkt een stuk serieuzer met hun werk bezig is. Je krijgt er dus veel meer voor elkaar midden in de nacht en je bent ook véél sneller klaar met je probleem. Meestal willen ze me al na 1 keer begrijpen. _/-\o_

Het lijkt wel of het nachtpersoneel ook meer rechten heeft in het systeem dan hun collega's (goedkope uitzendkrachten) overdag hebben. No offense verder, maar wat zijn dat een *vul zelf maar wat negatiefs in*. (En daar heb ik er al héél wat van gesproken).

› reageer

@NetGez; welke zou jij nemen dan? want nu de W810 weg is, weet ik t niet meer....

› reageer

@Pinokkio: Ook ik heb problemen met het overnemen van prepaid beltegoed naar het abonnement. Terwijl op het online nummerbehoud formulier staat
"Is je vorige prepaid simkaart van Orange, dan wordt die simkaart gedeactiveerd en het beltegoed automatisch overgezet naar je nieuwe abonnement. Alleen bij nummerbehoud tussen Orange nummers bij Prepaid naar Postpaid".
Gaat dat jou wel lukken?

› reageer

Men zei van wel ... maar ik weet het pas zeker als ik het er op zie staan

› reageer

Heb een week geleden een bestelling voor de SE K850i geplaatst. Kreeg al snel antwoord dat niet alle documenten aanwezig waren (mijn fout). Toch maar nagestuurd en afgelopen week maar weer eens alles gestuurd. Nog steeds geen reactie. Duurde het bij jullie ook zo lang????

Ik zie nu dat de SE K850i via gsmtopdeal gaat en niet meer via het winkelwagentje. Zal ik een belletje wagen of afwachten?

› reageer

Is het nog steeds mogelijk Orange World extra (100mb) aan te vragen icm met deze abonnementen. De KS zei eerst van net daarna weer wel. Kunnen jullie dit via mijn orange kiezen?

en zo ja als dat kan.. Ik neem aan dat als ik dit simmetje in een Huawei USB modem gooi ik de komende tijd prima kan internetten op mn laptop voor 5€ pm

› reageer

vooral doen 100 MB verbruik in een laptop is niks, en boven de 100 mb betaal je meteen de hoofdprijs. ik zou oppassen met die constructie !

› reageer

mocht het werken dan is het alleen voor deze zomer om iedere dag ff het laatste weerbericht te checken voor op de boot / noodzakelijke webmail op te halen. dat gaat wel lukken met 100mb. zet gewoon iets van netlimiter op de laptop dat hij aangeeft hoeveel je gebruikt

› reageer

@slobobabe
Is geen moeilijke vraag welk ik zou nemen. De 850 is de grotere broer van de 810. Heeft o.a. een 5mp camera. Wat wil je nog meer...? Voor dezelfde prijs is de 850 veel en veel aantrekkelijker.

› reageer

na het lezen van dit forum heb ik een aantal keren besteld, me bedacht na het zien van nieuwe aanbiedingen dus geannuleerd en uiteindelijk uitgekomen op een nokia n73, geen simlock gelukkig, want de bijgeleverde simkaart activeert niet!! eerst online geprobeerd, toen gebeld en nu na 3e keer contact met KS blijkt mijn simkaartnummer niet (meer) voor te komen als het goed is wordt ik morgen terug gebeld. gelukkig is oude abo nog niet afgelopen en werkt sim in nieuwe toestel, maar gelukkig heb ik zelf al m'n abo opgezegd want ga er nu niet vanuit dat dit binnen 3 maanden lukt...
Hebben meer mensen dit gehad?

› reageer

Bedoel je nu, dat je het nieuwe abonnement al hebt opgezegd ? Dat kan niet om deze reden, de technische dienst, morgen na 9 uur weer actief, zal er heus wel in slagen, je simkaart te activeren.
En wanneer dat echt niet mocht lukken, krijg je gewoon een nieuwe simkaart toegestuurd.

› reageer

@tmotion: Volgens mij is Orange World 25 mb per maand en geen 100....

› reageer

@BB-one:
Hij zei dan ook Orange World extra .

› reageer

@Marly:
Hij zei tevens voor 5 euro per maand.. en daar voor heb je geen Orange World extra

› reageer

Voor 5 euro heb je trouwens helemaal geen Orange World, hooguit Orange Flevoland.

› reageer

@gouryella

Waarschijnlijk bedoelt ie dat het simonly abo €5 per maand kost, en Orange World dan vanuit de bundel betaald wordt.

› reageer

En nu graag weer on topic

› reageer

de Nokia N73 nu 18 maanden Orange 30 voor 9,95 per maand , verkrijgbaar in zwart of zilver Nokia N73

› reageer

En ik heb m net in ontvangst genomen met 18 maanden voor 12,50
Weet iemand hier of er in zo'n geval nog wat te regelen valt met Orange?

› reageer

Wanneer lopen deze orange acties af

› reageer

En de Nokia 6300 is er ook weer voor 5 euro/maand
N6300

en hij is al weer weg....

› reageer

Wat een helden daar!

Ik had al een K770i icm Orange 30 voor €9,95, de 2e K770i bestelling heb ik net telefonisch kunnen wijzigen naar een N73. Afleverafspraak had ik al gemaakt en dus toch kunnen wijzigen.

› reageer

Die 6300 stond er wel heel kort op, helaas..

Over de N73, klopt het dat die nogal traag is (zie ik bijvoorbeeld bij kieskeurig.nl staan)?

› reageer

wel balen dat de n73 nu nog goedkoper is geworden, als je 'm nog niet hebt uitgepakt kan je 't zaakje terugsturen en opnieuw bestellen,
KS heeft toch nog m'n simkaart weer weten te vinden & activeren, hoera, hopelijk verloopt het nummeroverzetten verder vlekkeloos
zou leuk zijn als de prada nog weer even opduikt, die wil ik ook nog wel

› reageer

Zijn er nog andere toestellen, naast Nokia N73, SE W660i en SE K770i, die deel uitmaken van Orange 30 voor 9,95 euro p.m. actie?
Vreemd dat ze voor deze geen aparte rubriek/selectie neerzetten.

› reageer

Ter info, vrijdag is de Orange SPV C100 afgeleverd, met zowaar nog een 128 mb geheugenkaartje erin.

Heb nu een paar dagen met het toestel gespeeld en als je het onder de knie hebt is er prima met het toestel te werken. Ik heb alleen zo'n idee dat de oordopjes het niet lang uit zullen houden....

› reageer

Of er nog andere 9,95 aanbiedingen zijn?
Jup, de Nokia 7500 Prism. Dat is ook de enige die ik kan vinden verder.

Gok dat de Prada niet meer terugkomt

› reageer

Vandaag is het 1 juli. Ben benieuwd of ze ermee stoppen of dat de aanbiedingen goedkoper worden....

› reageer

Zo te zien blijven ze gewoon doorgaan , er werd mij zelfs verteld dat ze waarschijnlijk tot half augustus door bleven gaan met Orange abo's te verkopen , en daarna T-mobile abo's

› reageer

Zojuist een mailtje gehad van GSMTopdeal met betrekking tot mijn klacht over het verkeerde factuurbedrag (€ 20,- i.p.v. € 7,50). Men is er dus in elk geval mee bezig

› reageer

@ NetGez : Vandaag nog gewoon een E65 kunnen bestellen (morgen geleverd). Zullen nog wel even doorgaan denk ik.

› reageer

K770i is ook weer in bruin kleurtje te bestellen

› reageer

Samsung G600 ook weer verkrijgbaar.

Ik had gedacht dat de SE K850i wel snel uitverkocht zou zijn, kennelijk niet zo populair.

› reageer

@Pinokkio: heb je gemaild naar Orange tav je verkeerde factuurbedrag? Zoja, naar welk mailadres?

› reageer

Had ook verkeerd bedrag 20 ipv 7,50 naar klanten service gebeld en zou naar gekeken worden...kreeg vandaag smsje met excuses en dat het recht getrokken ging worden.

› reageer

Damn! Vrjdag zou mijn E65 (andere actie dan nu) bezorgd worden door Ritmo. Vanmiddag werd ik gebeld dat dat niet gaat gebeuren omdat de voorraad telefoons op is. Nu wordt de bezorging 10 dagen uitgesteld. Dan zit ik wegens vakantiewerk op een camping. Volgens de medewerker wil Ritmo daar waarschijnlijk niet bezorgen....

› reageer

@petracremer: ik heb Orange KS gebeld, hier op het forum gepost en naar aanleiding van mijn post op het forum, een mail van GSMTopdeal ontvangen:
Zou u ons kunnen laten weten op welke aanbieding u heeft gereageerd? (welk toestel en contractstermijn, welke dealercode staat er op uw factuur)
Dan kunnen we bekijken of het een structureel probleem betreft en dit oplossen.

Alvast dank voor de moeite,

Het heeft dus de aandacht zal ik maar denken

› reageer

@Jelte: Bel KS omtrent je probleem,misschien dat je met ingescande documenten je E65 met TPG toegestuurd krijgt.Anders via de site bestellen(=winkelwagen) en de eerder bestelde E65 niet accepteren. Het kontrakt heb je nog niet ondertekend, dus in principe heb je nog geen kontrakt.
Heb zelf via methode B(roer) afgelopen donderdag E65 besteld en zaterdag werd de E65 bezorgd. Nokia 6120 pink heb ik eergisteren mogen ontvangen. Beide toestellen zijn simlockvrij. 6120 pink ziet er best mooi uit en in tegenstelling tot de E65 : ondersteund microsd(hc) >2 Gb, bluetooth A2DP stereo en is sneller,ondanks dezelfde besturingssysteem , maar mist Wireless LAN(VOIP!) en wat knopjes en applicaties. Heb reeds voor 8 euro een zwarte cover/front inclusief toetsenbord voor de 6120 gekocht en verwisselen vergt 1 scherpe nagel en binnen < 5 minuten voltooid.

› reageer

Nokia 6300 is er weer , 5 euro/maand 18 maanden 20 euro
Ben benieuw hoelang (of kort) hij er nu weer blijft staan
http://www.gsmtopdeal.nl/abonnement/18maanden/20euro/Nokia-6300.htm

› reageer

@telek, bedankt! voor je oplettendheid, nu heb ik wel eentje kunnen bestellen, ben er heel blij mee. Prima aanbieding.

› reageer

de 6300 staat er nu al een paar uur op , waarschijnlijk hebben ze nu dus een grotere partij ingekocht ! Dit is op dit moment inderdaad de beste deal voor 5 euro/maand , verder zijn de toestellen niet veel bijzonders meer in deze prijsklasse.

› reageer

heb m ook besteld. ben er nu al blij mee
past tenminste in een normale carkit

› reageer

Thanks, voor het plaatsen van de aanbieding! Hier ook een bestelling de deur uitgegaan.

› reageer

Nokia 6120 net binnengehad , Ritmo was een half uur te laat ,(hij had het erg druk ) Mooi toestelletje inderdaad , best wel een aardige kleur roze ,frontje is inderdaad simpel te verwisselen. Toestel is veeeeel sneller dan de N73 , wel zijn de kleinere toetsjes even wennen ,maar verder prima telefoon , zeker voor die 5 euro , zelfs tv kijken werkt goed !
I.V.M. veranderingen in het netwerk kan ik m'n sim nog niet activeren , gaat morgen pas lukken. ( melding op www.orange.nl/activering )

› reageer

@telek

2 vragen. Allereerst, is het toestel dat jij hebt ontvangen simlockvrij? En ten tweede, met welke schroevendraaier heb je het frontje er afgehaald? Want er zijn verschillende afmetingen van de torx schroevendraaier.

› reageer

Ja , de Nokia 6120 is simlockvrij , en een torx heb ik niet nodig gehad , het frontje + toetsenbord zit er gewoon opgeklikt , met je nagel kan je de boel zo loshalen.

› reageer

Is het tegenwoordig nog mogelijk om orange world of een andere internet mogelijkheid als dienst bij je abbo te nemen?

› reageer

balen, 6300 is weer weg

› reageer

Heb gelukkig een klein uurtje geleden gauw de aanvraag gedaan , en contract uitgeprint. Ben benieuwd.

› reageer

Beste klant,

Dank voor uw e-mail.

Op 8 juni 2008 hebben wij uw Prepaid op uw verzoek omgezet naar een Orange € 20 abonnement.

Helaas schrijven wij geen beltegoed van uw Prepaid over naar uw abonnement.

Verder hebben wij uw korting toegepast in onze administratie van 24 maanden € 12,50 korting per maand op uw bundel.

› reageer

Vriend heeft 6300 ook besteld (eigenlijk meer omdat jullie zo enthousiast waren!) ben benieuwd of en wanneer ie binnenkomt. Als je via winkelwagen besteld, komt pakketje dan met de post?

Had al eerder een andere tel. besteld en die komt ma. Werd net netjes gebeld om het allemaal te bevestigen. Tot nu toe goede service!

› reageer

De Nokia 6500 sand is er bij gekomen.

› reageer

Pinokkio (moderator) op 04/07/2008 11:49

Quote:
Beste klant,

Dank voor uw e-mail.

Op 8 juni 2008 hebben wij uw Prepaid op uw verzoek omgezet naar een Orange € 20 abonnement.

Helaas schrijven wij geen beltegoed van uw Prepaid over naar uw abonnement.

Verder hebben wij uw korting toegepast in onze administratie van 24 maanden € 12,50 korting per maand op uw bundel.

hm, is dit dan weer een beleidswijziging? De laatste stand van zaken was toch dat prepaid beltegoed slechts tot 25 euro weer meegenomen kon worden.

› reageer

Wow, de jongens en meisjes op de klantenservice zijn in ieder geval erg eerlijk tegenover je :s heb een paar dagen geleden de Nokia 6500 Classic in het zwart besteld, terwijl ik eigenlijk heel graag de Sand kleur wilde hebben. Ik uiteraard de klantenservice gebeld om te vragen of de Sand kleur nog beschikbaar was. "Nee meneer, die zal ook niet meer komen aangezien we de laatste restanten aan het ruimen zijn, dus de 6500 black is het laatste wat we hebben van dit model". Was redelijk tevreden met dit antwoord, want op=op begrijp ik wel. Nu echter staat de Sand versie doodleuk op de site heel jammer. Wellicht heeft iemand hier op dit forum juist interesse in de zwarte versie? Dan zouden we eventueel de toestellen kunnen ruilen?

› reageer

Heeft er iemand de SE K850i besteld i.c.m. met de aanbieding van 12,50 per maand? Is het zo dat je voor die 18 maanden 12,50 betaalt i.p.v. 30 euro. In de actievoorwaarden staan er andere dingen in dan op de productpagina namelijk.

› reageer

Mijn Nokia E65 wel een simlock. Niet leuk!! Ik weet dat het off-topic is, maar hoe (veilig) te unlocken? (kan niets hierover op het forum vinden).

› reageer

@petracremer

heeft jouw nokia e65 naast de simlock ook orange software?

› reageer

de S.E. W810 is ook weer terug , 7,50/maand , deze keer geen 25 euro afl. kosten W810

› reageer

@tonnick holland: Ik denk het wel, krijg tenminste het Orange-logo te zien als ik hem aanzet. Kan ik dat verder nog controleren? Ik zie nl. verder niets in een menu staan oid.

› reageer

Inmiddels heb ik Orange terug gemaild met de mededeling dat overzetten van prepaidtegoed bij nummerbehoud naar abonnement expliciet op het nummerbehoudformulier staat en dat ik er vanuit ga dat mijn oude beltegoed alsnog als tegoed bij mijn abonnement wordt geschreven.

Overigens vind ik het schrijnend dat de KS zo slecht op de hoogte is van de eigen voorwaarden, diensten en acties ...

› reageer

Dat laatste ben ik helemaal met je eens , KS weet zelf soms niet waar ze het over hebben , Vandaag is bij mij een nieuw abo geactiveerd , bel ik 747 voor saldo/rekeninginfo , krijg melding dat mijn nr niet bekend is , bel daarna KS , wordt mij verteld dat 747 al jaren niet meer gebruikt wordt , en dat ik 1244 moet bellen! , terwijl ik met m'n andere abo's toch regelmatig 747 bel ! ( net als de klantenservice 777 )

› reageer

dat meen je niet van die w810!!! Ik baalde al zo dat ie weg was, en heb dus maar wat anders uitgekozen (samsung e900) das balen zeg...
denk dat t nu te laat is om te annuleren...
Geduld is dus wel een schone zaak!

› reageer

@ petracremer

Hier hetzelfde probleem een eerder ontvangen E65 had geen lock, ging er vanuit dat het dit keer ook zo zou zijn. Het schijnt nogal behoorlijk moeilijk te unlocken . Veel zaken die er niet eens aan beginnen. Degene die hem van mij gekocht heeft, had een zaakje gevonden die het wel wilde doen voor €30!! en dat schijnt nog goedkoop te zijn.

› reageer

Uitkijken met de S.E. W810. Afgezien van de 1e pagina wordt de factuurkorting nergens bevestigd, dat is bij een mede-TV'er al eens (behoorlijk) fout gegaan bij de HTC Touch. Telefonisch bestellen is het devies, hoewel dit wellicht niet mogelijk is omdat je het contract dient op te sturen. En anders op z'n minst screenprints maken.

› reageer

Zoals ik het begrepen geldt voor alles wat je op afstand koopt er een afkoelperiode is. Ik had vorig jaar een SE k800i met een hi 20 besteld. Eenmaal uitgepakt bleek ie een simlock te hebben. Het stond nergens op de website vermeldt dat ie een simlock had. Ik heb meteen contact opgenomen en gezezegd dat ik van de overeenkomst af wil zien. Ik kreeg een retournr en heb alles terug gestuurd. Abonnement werd ook netjes geannuleerd.
De boodschap is: als je een telefoon bestelt waarbij niet staat vermeld dat ie een simlock heeft en/of ie branded is en deze blijkt het wel te zijn, dan heb je het recht om de overeenkomst te annuleren.

› reageer

die afkoelperiode is niet alleen als je een gesimlocked toestel krijgt terwijl dit nergens vermeld stond. als jij binnen 7 (werk)dagen toch besluit dat je het abonnement en toestel niet wilt dan kun je het zonder reden opzeggen en retourneren (dit betekent wel dat je het toestel niet opengemaakt / gebruikt moet hebben en ook dat je nog geen gebruik moet hebben gemaakt van je simkaart). die afkoelperiode is puur om de consument te beschermen tegen impulsieve internetaankopen. dussssssss, iemand binnen de afkoelperiode spijt krijgt van zijn aankoop en het pakket nog niet geopend en gebruikt heeft, dan kun je het zonder reden van opgaaf terugsturen en je contract e.d. ontbinden.

› reageer

Zo makkelijk werkt de Wet koop op afstand in de praktijk helaas niet, internetshops maken meestal (onterecht) een verschil tussen een product en een dienst. Waarbij je bij de dienst (lees: abonnement) meestal geen 7 dagen bedenktijk krijgt.

Voor voorbeeld, zie hier

Zo zou het eigenlijk moeten gaan: lees

Helaas zit er vaak een groot verschil tussen recht hebben en recht krijgen. Dus denk er niet te licht over, het is erg vervelend om daarover te moeten ruziën.

En wat betreft simlock; ga af op wat hier wordt gepost en meestal kun je hem in de buurt voor een tientje unlocken. Hoewel het natuurlijk hoort dat ze dat vantevoren vermelden, zie ik het als part of the game.

Weer on-topic: bij 2 mensen in mijn omgeving werd de volle abonnementprijs in rekening gebracht, vind dit erg slordig van gsmtopdeal.

› reageer

Hier een simlockvrije 6300 bezorgd! Topactie

› reageer

Even over de simlock van mijn E65: er stond wel op de site dat hij een simlock had, hoor! Alleen had ik gelezen dat er al minstens 2 simlock-vrij geleverd waren. En dat hoopte ik dus ook! Jammer, maar geen verwijd tav Orange.
En abonnementsprijs: bij 1 van mijn abonnementen niet de volle prijs, wel 2,50 euro meer dan in contract.

› reageer

Heeft iemand de k850i al ontvangen? Zit er een orange lock op? en orange software?

› reageer

Ben ik ook wel benieuwd naar. Zowel bij m'n vriendin als bij mij is er een onderweg.

› reageer

Weet iemand of de SE K770i simlockvrij is? Zoniet, is het makkelijk te unlocken?
Op de site staat dat je nog 2 maanden 50% korting krijgt. Is dat nog bovenop de huidige korting? dus dat je eerste 2 maanden 4,95 betaalt ipv 9,95?
En de korting is gedurende de hele contractsduur neem ik aan?

› reageer

Mijn 770i was in ieder geval simlockvrij.

› reageer

SE K850i afgelopen week simlockvrij en zonder Orange software geleverd

› reageer

Dat is mooi, heel mooi. Bedankt voor het vermelden.

› reageer

Overigens zie ik dat steeds meer toestellen van de Superdeals ook als PrePaid verkocht worden, daar waar het voornamelijk ex-abonnement toestellen betrof. Kijk bv. maar eens naar de SE K850i, die voor E150 bij Vodafone PrePaid te verkrijgen is.

› reageer

SE K850 prepaid voor €150? waar? :

› reageer

Gewoon bij Vodafone zelf. Zie ook hier. Maar dat is verder een beetje OT.

› reageer

Heb gister de 6300 binnen gekregen. geen logo. ik heb mijn t mobile prepaid sim erin gedaan en dat werkte. beetje domme vraag en ook off topic misschien, maar betekent dat dat ie simlockvrij is?

› reageer

Dat ziet er wel naar uit. Op het moment dat zowel de Orange als T-Mobile als bv. Vodafone of KPN er mee werken, dan weet je het 100% zeker.

› reageer

ja hij is simlock vrij, ff getest met kpn kaartje.
allemaal goed en snel geregeld via gsmtopdeal, ben benieuwd of facturen ook goed gaan.

› reageer

Heb net de SE K770i besteld maar nergens staat dat ik maar €9,95 zal betalen. Op het contract staat gewoon €30 18 maanden. Is dit bij iedereen zo die besteld heeft? Je krijgt toch geen cashback neem ik aan, factuurkorting wordt toch direct berekend?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

› reageer

Dan heb je waarschijnlijk op de verkeerde knop gedrukt. Je had op "ik bestel" moeten klikken en niet op "voeg toe aan winkelwagen". Maandag even met klantenservice bellen en opheldering vragen, anders bestelling annuleren en opnieuw bestellen.

› reageer

Ja klopt daar heb ik op gedrukt omdat ik zag dat er in dat scherm de mogelijkheid zat om een ander afleveradres aan te geven. Maargoed als ik contracten niet terugstuur wordt ie vanzelf geannuleerd neem ik aan? Dan plaats ik nu gewoon een nieuwe bestelling of is dat niet slim?

› reageer

KS even bellen lijkt me slimmer, en nog sneller ook.

› reageer

Weet iemand of er bij de Nokia 6120 ook een bijgeleverd geheugenkaartje zit?

› reageer

hm, hoor je als je dat formulier invult van wanneer ze moeten leveren en of je nog extra diensten wilt (uit link in mail) nog een extra bevestigingsmail te krijgen?

› reageer

Kan iemand mij met zekerheid vertellen of de LG Prada Orange branded is en een simlock bevat?

› reageer

kan je die nog bestellen dan?!

› reageer

@everheard: Nee ik krijg hem woensdag, maar ben stiekem zo nieuwsgierig!

› reageer

pff, gaat lekker.

Was de eerste factuur al verkeerd, is bij de tweede de korting wel geregeld maar de correctie over de eerste factuur met een verkeerd bedrag (te weinig uiteraard) gedaan.

› reageer

Vandaag goedkeuring gekregen voor abonnement,maar eerste afleverdatum is pas donderdag 24 juli vanwege de grote drukte!

› reageer

@ kor

24 juli pas?! Dat is minder zeg.. Heb net wat besteld, hopelijk komt het op tijd ga rond de 24e weg met vakantie

› reageer

[dpmodbreak]Voor de T-mobile superdeals is hier een nieuw topic geopend [/dpmodbreak]

Hier dus graag verder over Orange ...

› reageer

Ja eindelijk mijn telefoon ontvangen!
Is er bij een van jullie ooit al rekening gehouden met de aflevertijden?
Hoe kan ik trouwens bij 'mijn account' inloggen met de contracteigenaar? Dat ben ik toch gewoon :')? Iemand?

› reageer

Heb je misschien nog een ander orangenummer, of ben je eerder klant geweest? Als je een ander orangenummer hebt, moet je inloggen met dat nummer. Je kan ook even de klantenservice bellen, dan kunnen ze e.e.a. voor je oplossen.

› reageer

LG prada is er weer op dit moment , nog steeds 12,50 voor Orange 30
LG Prada
en voor de liefhebbers van oude toestellen : ook de Nokia N70 en N91 zijn er weer

› reageer

Ik zag ook dat de SE W910i er vanaf vandaag is. Opzich een leuk toestel.

Heb zelf vandaag bevestiging goedkeuring gekregen en afspraak gepland voor 11 augustus

› reageer

zo.... 6300 binnen. Prachtig hoor.... weer eens wat anders..

OVerigens: ook deze logo - simlock vrij!_/-\o_

› reageer

@ JanJaap:

Bedoel je dat je met 1 inlognaam & wachtwoord kunt inloggen, en dan de gegevens kunt zien van meerdere telefoonnummers die onder jouw naam staan?

› reageer

@meyer Ja, je eerste abonnement wordt de "hoofdlogin" waarbij je dan kunt kiezen uit 1 van al je abonnementen bij Orange.

› reageer

@ Janjaap, nee wij hebben naar mijn weten geen andere Orangenummers in bezit. Ik denk dat ik maar weer eens een belletje ga wagen.

› reageer

Nou, ik heb toch ook nog maar even gauw de N91 besteld voor die 7,50 per maand. Toestel is (was) nieuw meen ik ruim 400!

› reageer

Let erop dat op de (mail)opdrachtbevestiging de
korting goed vermeld staat. Bij mij was dat niet,
maar heb zelf de korting erbij gezet op het contract.

› reageer

Is de LG Prada sim-lock vrij?
+ je krijgt toch een waarschuwings sms als je over je bundel gaat?
+ hoelang blijft je bundel geldig?

› reageer

Heb toch maar even de SE W810i besteld a 7,50 p.m.

Gelukkig was ik net op tijd want ik zag dat deze een dag later verwijderd was van de site

Wanneer weet je of je geaccepteerd bent of niet? Heb gisteren nl mijn contract opgestuurd.

› reageer

Voorlopig zou ik nergens op rekenen. Ik had vorige week een SE K550i besteld toen die er nog een dagje op heeft gestaan. Scans getekend contract en documenten naar ze gemaild, krijg ik deze week ineens een mailtje terug dat het toestel niet meer op voorraad is

› reageer

ik heb de e65 besteld, blijkt gesimlockt. Weet iemand of Orange de simlockcode meteen geeft? Dit omdat alle providers bij abonnementen gee simlock gebruiken.

› reageer

Hoe kom je erbij, dat "alle" providers bij een abo simlockvrije toestellen leveren?
Bij T-Mobile hebben vrijwel alle abo-toestellen een simlock, bij Orange ook veel en bij Vodafone de Live!-toestellen.
Alleen bij KPN zijn veel (maar niet alle!) toestellen bij een abo simlockvrij.I.v.m. de overgang hebben Orange en T-Mobile tijdelijk wat meer simlockvrije telefoons, maar ze zullen je heus geen unlock-code geven, je hebt toch een abo, dat je erbij kunt gebruiken?
Dat je het toestel misschien op Marktplaats wil zetten, is immers hun zorg niet?

› reageer

Me bestelling is goedgekeurd. Hij wordt nu klaargemaakt voor verzending. Hoelang ga het dan nog duren? Misschien dat ik hem morgen al binnenheb?

› reageer

@hisaks

Ik heb gisteren ook m'n E65 ontvangen maar die werkt probleemloos met
mijn huidige SIM van t-mobile. Dit is na een firmware update,
nu zijn orange en t-mobile tegenwoordig hetzelfde bedrijf dus ik
weet niet hoeveel dit zegt ...

› reageer

Idd was een groot aantal E65's simlockvrij, de onze ook, maar omdat dit een opruiming betreft, zijn de toestellen niet allemaal van dezelfde partij, ook van de 6300 bijv. zijn exemplaren met en zonder simlock uitgeleverd.

› reageer

Ik ben ook wel benieuwd of ik 'm morgen al krijg. Weet iemand of de bestellingen van gsmtopdeal op zaterdag worden bezorgd?

› reageer

Via TNT krijg je wel op zaterdag. Je moet wel tekenen voor ontvangst, dus thuis zijn.

Mijn SE w810i is met simlock (hier mag het niet besproken worden, maar waar kan ik vinden hoe lock eraf kan?)
6300 was zonder.

Jammer dat je maar 2 mag, kreeg de smaak te pakken! Kan al die bundels nooit opbellen!

› reageer

Die van mij is verstuurd, krijg hem dus morgen!

Alleen track&trace werkt niet....

› reageer

@slobobabe Kijk hier eens op voor een unlocker uit jouw buurt. http://gsm-unlock.startpagina.nl/

› reageer

Mijn Nokia 6120 is simlockvrij geleverd. Helaas wel gewoon "pink" (volgens verwachting).
Ik ben nu heel benieuwd naar de eerste rekening, of ze na maanden nog steeds gewoon het volle bedrag afschrijven (zo ja, dan is het opzet, kijken of ze er mee wegkomen), of dat ze de fout gecorrigeerd hebben.

› reageer

Offtopic; Ritmo bezorgt ook op zaterdag; Even mijn ervaringen van vandaag. Kreeg mijn pakket niet omdat ik niet kon pinnen met mijn registreerde pinpas die op het contract staat. Al mijn betalingen lopen via die rekening, kan daarmee helaas niet pinnen(Postbank vraag er geld voor) en identificeer mijzelf met een andere pas waar ik ook eigenaar van ben. Nee kon niet, regels zijn regels. Een beetje flexibiliteit mevrouw? Bij de vorige koerier kon het wel en is verder ook alles goed gegaan. Blijkbaar is Orange minder star dan Ritmo. Slechte ervaring. Heb nog met Ritmo gebeld om een andere koerier te sturen maar kon ze helaas niet overtuigen om wat soepeler met de regels om te gaan. Nu moet ik Orange om toestemming vragen.....zucht. Ook bezorgt Ritmo niet op een ander adres (dicht bij) dan het opgegeven (dus een briefje op de deur helpt dus niet); Mss heb ik net de verkeerde bezorger....

› reageer

De HTC Touch, bij deze actie besteld, heeft bij mij veel last van plotseling uitvallen. Contact opgenomen met KS, en is netjes afgehandeld. Krijg een envelop opgestuurd waarmee het per post afgehandeld wordt.

Medewerker wist me te vertellen dat Orange tegenwoordig gebruik maakt reparatiecentrum van TM, en dat deze over het algemeen sneller was dan die destijds van Orange.

Overigens lag het systeem, waar deze 'klacht' mee verwerkt wordt er uit. Mag ik concluderen dat ze software matig dus ook al hetzelfde systeem gebruiken als TM, omdat deze er ook al uit lag bij de I-Phone actie?

› reageer

Hadden de gene die de 6120 besteld hadden, er een geheugenkaartje bij gehad?

› reageer

Nee. Stond ook niet aangegeven

› reageer

Dacht ik al. Bedankt voor je antwoord!

› reageer

Ik heb vandaag mijn Nokia E61 met Orange 30 gekregen. Heb rond een uur of 18:00 mijn kaart geactiveerd.

Volgens de Orange site zou het activeren tussen de 1 en 2 uur duren. Inmiddels is het bijna 23:00 en is mijn kaart nog steeds niet actief. Heb al contact gehad met klantenservice, die meldt dat het schijnbaar tot 24 uur kan duren voordat je kaart actief is.

Zijn er meerdere mensen die hetzelfde hebben gehad?

› reageer

Je moet na activering van je sim je telefoon uitzetten en daarna weer aan. Anders werkt de activering niet....

› reageer

dat 0800 klantenservice nr kan ik niet bereiken. Doet het niet voor nieuwe abonnees. Maar wil juist met m'n recente aansluiting bellen over de status van de komende

› reageer

@hpahpa: Bedankt voor je antwoord. Ik heb inmiddels al 10x mijn toestel opnieuw aan en uit gezet, maar het heeft nog geen effect gehad. Mijn toestel heeft de hele nacht aangestaan, en vanmorgen opnieuw aangezet, nog steeds niet actief

› reageer

@ JeFFJuH --> bel dat 0800 nr en vraag of ze de zaak activeren. Waarschijnlijk is het een fout in hun computersysteem en is via een paar klikken in hun systeem je simkaart ineens wel geactiveerd.

› reageer

@jeffjuh

Zelfde probleem gehad, volgende dag inderdaad even KS gebeld en het werd vrijwel meteen opgelost.

Is de E61 trouwens vrij van logo's, branded software en simlock ?

› reageer

*verwijderd*

› reageer

deze ook

› reageer

ik heb vandaag een leuke factuur van 20 euro gekregen van orange (je weet wel, van zo'n 5 euro abo!). uiteraard direct klantenservice gebeld (1200), maar krijg alleen een sprekende computer. nergens de optie om iets over de factuur te vragen. komt ook nog eens bij dat mijn automatische incasso is mislukt (heb ze een kopie van echt alles gestuurd per mail!), dus mag ook nog eens 15 euro administratiekosten gaan betalen. dus aan allen, let op met orange en tmobile deals. de abo korting moet je zelf expliciet achteraan gaan, ze zullen grotendeels het gehele bedrag factureren. waardoor je je eerste belbundel fijn kunt opbellen naar de klantenservice (die je niet aan de lijn krijgt).

nu mijn vraag:
is er ook een mogelijkheid om per email contact met die orange knakkers op te nemen, kan niets vinden op hun site. heeft iemand een contact emailadres?

› reageer

Als je in het begin van het menu 3 x # toetst krijg je vanzelf een medewerker aan de lijn

› reageer

@dennisv9 op de orange site zit ergens goed verstopt een plek waar je je klacht kan doormailen. weet uit mn hoofd niet waar, maar als je goed zoekt moet het te vinden zijn. ik weet alleen niet of het je echt verder helpt. ik heb zelf 14 juni een half uur met een vriendelijk persoon van de klantenservice gesproken. het probleem was en is, dat als ik inlog ik bij een mij onbekend persoon uitkom en ik niet mijn rekeningen kan inzien. sinds april heb ik dit abonnement, er is alleen nog nooit geld geincasseerd van mijn rekening. wel heb ik 2 keer een sms gehad, voor een rekening van 55 euro en een van 99 euro. terwijl ik een 30 euro abonnement heb, met 17,50 euro korting en nog nooit over de bundel ben gegaan. toen ik ruim 2 weken later nog niet kon inloggen heb ik ze een mailtje gestuurd via de site. na een week kreeg ik als antwoord dat 'Vragen zijn er om beantwoord te worden. Het liefst meteen als de vraagopkomt.' Ze konden alleen de vraag niet beantwoorden omdat ze mijn nummer niet wisten,terwijl ik het duidelijk had ingevuld en ze me mijn eerdere mailtje met nummer en al vrolijk naar me terugstuurde, onder de mededeling dat ze mn nummer niet wisten.
Nu weer 2 weken verder heb ik nog steeds niks van ze gehoord en kom ik nog steeds bij een andere persoon uit als ik inlog. ook de bankgegevens zijn van die persoon en niet van mij.

› reageer

Als je mailt, neem dan de term "College Bescherming Persoonsgegevens" in je e-mail mee. Ik denk dat je probleem dan een stuk sneller opgelost zal worden.
Als het dan weer niet lukt, probeer dan eens webcare(ed)t-mobile.nl of neem contact op met een consumentenorganisatie.

› reageer

@ thomasdam:
Dat is wel heel slordig van Orange maar dat is niet vergelijkbaar met het gene waar dennis over heeft. Dat betreft de Orange 20 voor 5 euro per maand. Daar zijn ze "vergeten" de factuur korting in hun systeem te voeren. Slordig maar met een telefoontje simpel te corrigeren (uit eigen ervaring)

› reageer

wat was die site ook alweer waar je op de dag zelf kon kijken hoe laat ze ongeveer kwamen leveren?

Aflevertijden.nl dacht ik?

› reageer

Voor Orange: aflevertijden.nl
Voor T-Mobile: aflevertijd.nl

› reageer

hm, dan ben ik benieuwd. Zou vandaag geleverd moeten worden maar staat niks op aflevertijden.

Ook geen bevestigingsmail meer gehad sinds ik de vorkeur datum/ tijd aangegeven heb maar in die link staat nu wel dat de datum al gekozen is.

› reageer

Bij de Samsung M300 en de Motorola A 910 ( bluetooth , camera 1,3MP , Wifi )krijg je nu een RPholidays bon van 100 euro kado , toch wel een leuke actie , voor 90 euro een telefoon , kadobon van 100 euro en 270 euro gratis beltegoed

› reageer

nou daar was ik dus al bang voor. Ze kwamen niet op de opgegeven tijd en na een belletje bleek het voor ergens in augustus ingepland te staan. Geen idee waar die datum vandaan kwam, ook bij hen niet, maar gelukkig nog wat kunnen vervroegen en nu komt het hopelijk volgende week.

Slechte beurt van gsmtopdeal want ik was er speciaal voor thuis gebleven.

› reageer

Vanmorgen mijn Nokia 6120 pink in ontvangst mogen nemen. Kon niet eerder omdat ik op vakantie was. Mooi toestel, kleurtje minder maar daar had ik al rekening mee gehouden en in Turkije alvast voor een paar centen een nieuw covertje gekocht Moet ik er nog ff opzetten maar ik begin toch wel huiverig te worden daarvoor... Deze telefoon is de eerste telefoon in mijn leven waar ik maar niet het batterij klepje verwijderd van krijg In de gebruiksaanwijzing staat simpel naar achteren duwen, maar lukt mij maar niet Is er nog een speciaal trucje voor? Als dit al zo moeizaam gaat hoe moet het dan met het hele frontje vervangen... Ik wil hem niet gelijk al mollen, dan is de fun er ook snel af

› reageer

Nu op de site van GSMtopdeal : 30 juli laatste Orange bestel dag.

Aangezien ze op dit moment alleen nog een paar oude , incourante toestellen hebben , zal niemand dat zo erg vinden , de T-mobile aanbiedingen zijn nu interessanter.( meer beltegoed bij hetzelfde maandbedrag , mooiere toestellen ) alleen heeft TM niet van die extra bundels die je kan activeren en uit je maandelijkse bundel gaan, daarvoor zijn de Orange abo's toch interessanter + lagere belkosten per minuut

› reageer

@telek. Dat maakte de orange bundels inderdaad zeer interessant. Alles uit de bundel. TM is daarom minder fexibel.

› reageer

Kan je bij T-mobile ook onbeperkt je bundel meenemen zoals bij Orange?

› reageer

Ja , Flex bundels zijn onbeperkt houdbaar , zolang je abo doorloopt kan je het gebruiken , dit i.t.t. Relax , daar is je belbundel maar max. 2 maanden geldig , heb je je belminuten dan nog niet op , vervallen ze na 2 maanden

› reageer

Jammer dat er geen Orange 40 of hoger voor een zacht prijsje wordt aangeboden. Bij Orange 30 heb je maar 250 minuten als je het starttarief nog niet meerekent. Doe je er een sms-voordeelbundel bij, dan hou je maar weinig over.

› reageer

Voor de liefhebbers: nu ook de Nokia E65 brown met Orange 30 voor 12,50 p.m. (18 mnd)

› reageer

de nokia 6300, 5 euro aanbieding is ook weer terug.
Ook een leuke met de 6300 white bij de t-mob deals.

› reageer

Ik heb de Nokia 6300 voor 5 euro ook maar even besteld. Dacht dat ik geen Orange abo'tjes meer kon bestellen aangezien ik er al een aantal heb. Maar het ging zonder problemen, morgen wordt het contract door de post bezorgd.

› reageer

kort vraagje ik kan het nl. niet zo goed terugvinden:

- kan je met T-Mobile Relax 300 € 34.50 ook 0909 nummers bellen ?
(de hiervoor genoemde aanbieding met de Nokia 6300)
- zijn er providers waarbij naar 0909 nummers bellen binnen de bundel valt
(ik dacht toch bij Orange ?)
- is die Nokia 6300 simlock vrij ?
- als je internet, valt dat dan binnen of buiten de bundel ?

› reageer

- je kan uiteraard die nummers bellen, maar de kosten komen bovenop je rekening..
- je kan ook ermee internetten, maar bij Relax komen de kosten ook bovenop je rekening. Bij Relax loont het dan ook al vrij snel om PIT erbij te nemen

› reageer

30 juli laatste besteldag voor Orange staat er nu!
dus mensen die nog wat willen.. opschieten!!

› reageer

Dat stond er twee dagen geleden ook al

Gepost door telek op 23/07/2008 11:31
Nu op de site van GSMtopdeal : 30 juli laatste Orange bestel dag

› reageer

De eerste rekening is binnen van via Superdeals afgesloten contracten (2 voor mij en 2 voor mijn vriendin). In maar liefst 3 gevallen is de korting van 10,05 euro op de 20 euro bundel NIET verrekend!

Is dat een structureel 'foutje' van Orange/t-mobile?

› reageer

Berichtje van 2 dagen geleden gemist, was me ook helemaal niet opgevallen dat het binnenkort voor de Orangebestellingen is afgelopen. Gelukkig zijn die van T-Mobile interessanter. Hoop dat die nog wel even te bestellen zijn na de 30e.

› reageer

@dodo, het lijkt er inderdaad op dat het een structureel (en misschien een bewust) foutje is. men hoopt klaarblijkelijk dat de klanten maar de volle mep gaan betalen en niet gaan zeuren over de beloofde korting. gewoon de klantenservice bellen en hopen dat ze het correct gaan oplossen, bij mij is het nog steeds NIET correct opgelost. bellen, schrijven en mailen tot je een ons weegt is de enige oplossing.

› reageer

kan je vanaf 1 augustus nog wel orange world bij je lopende abo nemen?

Heb er nu 1 die volgende week geleverd wordt maar waarbij ik dat niet aangegeven heb. Nu overweeg ik het eigenlijk toch om wel te doen.

› reageer

Orange world kan je op elk moment aan of uitzetten via "mijn account" of de ks. Als dat na 1 aug niet meer zou werken is dat een wijziging van de voorwaarden

› reageer

Ik heb vandaag het contract thuis gekregen (Orange 20 voor 5 euro per maand + Nokia 6300). Nu heb ik het contract ingescand en wil ik het mailen. Ik krijg echter steeds een mail terug dat de bezorging gefaald heeft. Wie weet het juiste mailadres, in de brief stond het volgende mailadres: onlineshop@orangemail.nl

Graag reacties.

› reageer

Dat mailadres heb ik verleden week ook gebruikt, toen werkte het.

› reageer

Misschien is je scan te groot en wordt ie daarom geweigerd?

› reageer

Weet misschien iemand of de Nokia 6136 simlock vrij is?

› reageer

Is de Nokia E50 met of zonder camera?

› reageer

@ hisaks: ff googlen??

› reageer

Google zal in dit geval geen uitkomst kunnen bieden : van de Nokia E50 bestaan 2 versies, eentje mét een eentje zonder camera .
Dus dat wordt een belletje naar de Klantenservice.

› reageer

Mense, ik kom ter elfder ure dit topic binnen ik verontschuldig me dat ik geen tijd heb om 4 delen door te spitten en ik zou gezien de tijd gaat dringen willen vragen:

* als ik vandaag wat van de laatste Orange aanbieding bestel, kan ik dan nog (later/direct ?) Orange World EN een bundel naar vaste telefoonnummers bestellen ? (ik ben een veeel-beller)

* wat is van de huidige aanbieding volgens jullie de beste deal ?

* kan iemand die al die delen van dit topic heeft gevolgd me misschien nog een advies geven ?

Misschien houd ik me niet aan de spelregels met deze vragen, maar ik had geen tijd meer dat allemaal uit te zoeken... Toen ik eerder eens een dergelijk topic bekeek hier, zag ik dat men daar nogal streng op is...

Ik heb trouwens zojuist geprobeerd een 5 euri/Nokia 6300 te bestellen maar die zijn op...

<><

› reageer

@Voda: ik heb een E61, maar het ligt echt aan je eigen smaak welke telefoon je wil en hoeveel je belt.

Voordeelbundels kan je altijd aan- en uitzetten als de Orange website het doet, gaat uit je €30/€20 per maand.

› reageer

ben benieuwd of er morgen op de laatste besteldag nog wat leuke lastminute stunts komen

› reageer

niks bijzonders meer, beetje jammer. Maar goed tot zover orange, de t-mob deals zijn ook leuk.

› reageer

de enige Orange telefoon die nu nog besteld kan worden is de E61 van Nokia, wel een leuk toestel voor diegenen hun word of excel nog even willen bewerken. Helaas zonder camera, maar wel met alle verbindingsmogelijkheden als BT, IR en WLAN.

› reageer

Volgens mij zijn de Orange aanbiedingen niet meer te bestellen, Of heeft iemand nog een directe link die wel werkt? Eventueel bij een andere website?

› reageer

Nee, ook de E61 is niet meer te bestellen, alleen nog T-mobile aanbiedingen. Die zullen nog lange tijd blijven bestaan...

› reageer

de e61 en een samsung staan hier nog;
http://www.gsmtopdeal.nl/webonly2/

verder alleen t-mob

› reageer

Voor mijn vakantie kreeg ik m'n simkaart+telefoon, met op de afleverbrief "nummerbehoud is aangevraagd". Nu, bijna 3 weken later, verwachtte ik m'n nieuwe simkaart met m'n oude nummer te kunnen gebruiken. Helaas, niet dus!
Klantenservice van Orange zegt dat ze van niets weten, er is niets in het systeem te vinden over nummerbehoud, maar ze gaan het uitzoeken. "Ga maar uit van 2 weken". Oftewel een tegenvaller.
Verder had ik verwacht dat 1244-beltegoed-informatie actueel zou zijn, maar ook dat staat tegen, na 2 belletjes vandaag staat-ie nu nog steeds op 10 euro. Is dat normaal?

› reageer

@RemcoLeiden: voor hun wel, ja
Ik heb ook gedoe gehad met nummerbehoud (zou twee maanden voordat ik mijn abonnement aanvroeg, in gaan? zulke kunstjes). Beltegoedinformatie wordt nog maar 1x per dag/nacht bijgewerkt, net zoals dat je je sms-tegoed niet meer mag horen want inzichtelijk willen we het niet hebben

› reageer

Het is gedaan met orange,

Wilde nog even op het laatste moment een order plaatsen als laatste

Maar zie geen linkje meer en het is ook nog geen 31 juli.

› reageer

Ik zie het, het is gedaan mare er zijn wel extra T-mobile aanbiedingen bijgekomen.

› reageer

nog even de lg shine besteld.

› reageer

de 2 aanbiedingen via de link hierboven van orange zijn nog steeds te bestellen.

Herstel, alleen die Nokia e61 dus.

› reageer

met de volgende google zoekterm zijn de meeste orange superdeals nog gewoon te bestellen;

site:bestellen.gsmtopdeal.nl orange Bedankt voor je interesse

dus voor wie echt nog wil...

› reageer

en nu is het echt klaar.

› reageer

Gepost door thomasdam op 18/07/2008 10:41
.................. en kom ik nog steeds bij een andere persoon uit als ik inlog. ook de bankgegevens zijn van die persoon en niet van mij.

@thomasdam: Is het probleem opgelost? en hoe? Ik heb hetzelfde problemen van mijn orange inlog en factuur.

› reageer

Dus dat betekent dat dit ook de allerlaatste Orange abonnementen die er waren?

› reageer

ik dacht dat de orange niet meer bestond, en dat dit topic in tmobile superdeals veranderd was?

› reageer

Ja klopt... je haalt dan ook een topic van dik 2 maanden oud weer naar boven

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.