Storing 24 juni 2008

@ Dirk:

de tijd wordt nog steeds niet goed weergegeven op de site. Zie hier mijn reactie van 23:52, wordt weergegeven als 21:52.
Linkje

› reageer

Door een niet naar behoren functionerende switch zijn we vandaag een groot deel van de dag onbereikbaar geweest. Wat er precies mis is met de switch is op dit moment onduidelijk en zal z.s.m. onderzocht worden. Om TV toch bereikbaar te houden draaien we tijdelijk op één server.

De problemen met de switch hebben er helaas voor gezorgd dat een aantal posts van gisteren en vandaag verloren zijn gegaan..

› reageer

Ik dacht al, er is wel heel erg weinig gepost de afgelopen 24 uur

› reageer

Vandaag kon ik hier ook het grootste deel van de dag niet komen. Wat is er toch aan de hand de laatste tijd? 1 op de 3 pogingen om hier even te kijken lukt niet, het is traag of ik krijg een pagina kan niet worden weergegeven. En soms problemen met de database. Kan die ene server het toch niet aan?

› reageer

We waren vandaag idd een tijdje niet te bereiken door een serverstoring. Inmiddels is alles overgezet op een andere server. Doordat we ook een DNS-wijziging moesten doorvoeren waren we voor sommige providers nog wat langer niet te bereiken.
Overigens draait TelecomVergelijker.nl normaal op 3 servers!

› reageer

Wel jammer idd van de storing, maar moet wel zeggen dat ik vaak problemen heb op TV.nl

Jullie site is niet zo zwaar (qua plaatjes, etc.), maar denk dat de DB het niet aankan (of de servers).

Heel vaak laden de CSS bestanden niet, waardoor je nogal een vage lettertype krijgt en beetje rare lay-out.
Of soms missen de pagina-headers, waardoor je HTML code te zien krijgt. Ook kan het komen doordat HTML-tag soms niet goed geopend wordt waardoor de pagina niet valid is.

Maar TV.nl blijft wel een toppertje, dus hier stoppen zal toch niet gebeuren

› reageer

@mrbombax: ik kom hier vrij veel en herken helemaal niets van de zaken die jij noemt ...

› reageer

Zal wel een paar screenshots maken als het gebeurd

› reageer

ben niet zo technish maar gisterenavond had ik ook problemen om op de pagina te komen. andere websiteś deden het gewoon

› reageer

Dat kan evt. nog te maken gehad hebben met een niet up-to-date DNSserver. Weet je nog ongeveer hoe laat dat was?

› reageer

Gelukkig.. ik dacht dat ik de enige was die de laatste tijd problemen heeft om op de site te komen. Gisteren was de site voor mij de hele dag niet bereikbaar

› reageer

gisteren rond middernacht 23.55 uur en na 12 ook nog

› reageer

Ook ik kon gisteren de hele dag niet op TV komen....

› reageer

TV had net bij mij ook problemen om in te laden. Het lukte pas de derde keer, na een pauze tussen de tweede en derde poging.

Zoals velen was TV voor mij gisteren de hele dag onbereikbaar. Provider: Orange / Ziggo.

› reageer

Bij mij was TV gisteren onbereikbaar en zojuist weer (hij pakte 'm na 5-6 keer vernieuwen).
Provider: Alice.

› reageer

Het gaat vandaag al de hele dag niet zo soepeltjes. Veel time-outs.
Ook Alice.

› reageer

@home gisteren en vandaag ook problemen

› reageer

Hier via 12move (is nu Telfort geloof ik) gisteren ook geen contact en vandaag met veel haperingen.

› reageer

gisteren werkte het de hele dag niet, maar vandaag niet echt problemen..
ziggo hierzo

maargoed, het verschilt dus inderdaad per provider

› reageer

Hier geen enkel probleem : Sony Ericsson P990i met Orange World via UMTS.

› reageer

Doordat we nu tijdelijk op één server draaien kan de respons wat minder zijn ja, zeker op piektijden.

› reageer

Nieuwe storing ? site was net niet te bereiken (zo'n 20 minuten) , en de laatste posten zijn verdwenen
O , Nee ik zie nu dat de posten niet verdwenen zijn , maar de tijden lopen 2 uur achter !

› reageer

Er ging iets mis met een upgrade van het advertentiesysteem..

› reageer

Hmmm, ze worden wel goed opgeslagen, maar worden ineens weergegeven als UTC, Coordinated Universal Time, dat is bijna gelijk aan GMT, Greenwhich Mean Time. Dat is natuurlijk niet erg logisch voor een site die vooral bezoekers trekt uit Nederland, dus... working on it.

Heeft allemaal te maken met de plotselinge software upgrades. Dit zijn kleine problemen die daarbij de hoek om komen kijken.

In de trackers staat de tijd inmiddels goed elders op de site kan het nog misgaan.

› reageer

@ Dirk:

de tijd wordt nog steeds niet goed weergegeven op de site. Zie hier mijn reactie van 23:52, wordt weergegeven als 21:52.
Linkje

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.