toestel met led-lichtjes bij gemist gesprek of sms

De Sagem 910 die ik in 2000 of zo had, had al zo'n ledje.
Verder hebben de Palms (treo / centro) dat ook.

› reageer

Mijn dochter heeft op dit ogenblik een nokia 2650 en is toe aan een nieuw toestel. Ze heeft een paar eisen, waarvan er een heel lastig te vinden is. De nokia 2650 licht aan de randen op als er een sms of gemiste oproep is geweest. Deze functie heeft helaas geen eenduidige naam en als je zoekt op "licht" dan krijg je heel veel lichte toestellen. Daarom richt ik mij tot de kenners op dit forum. Welke toestellen hebben een vergelijkbare functie (dus dat als het toestel in je tas zit en je hebt een sms of gesprek binnen gekregen je heel snel kunt zien aan het lichtje dat je even op je toestel moet kijken). Alvast dank.

› reageer

@rstu De Nokia 6300!

› reageer

en de E51, N73 en nog veel meer nokia's. E51 is niet echt een meisjes mobiel.

› reageer

SE P990i en HTC Touch hebben het o.a.

› reageer

Ik denk dat de door kor gesuggereerde Nokia 6300 een elegante oplossing is voor de dochter van de topicstarter, in ieder geval wellicht passender dan de gesuggereerde smartphones

› reageer

Dat hangt natuurlijk van de leeftijd en de affiniteit met telefoontjes van de dochter van TS af

› reageer

De nieuwe Nokia 7510 Supernova heeft dit, hij is er helaas pas eind dit jaar (voor 180 euro). Philips had er ook eentje, een openklapbaar model (het typenummer weet ik niet meer).

› reageer

ik sluit me aan bij de 6300, complete telefoon voor de prijs die je er gemiddeld voor betaald. Andere suggestie is eventueel een nokia 6060, deze heeft een led aan de voorkant.

› reageer

Jullie zijn allemaal top! Dank voor alle tips en suggesties. Via google kwamen we er niet uit. Hier kunnen we verder mee. We zijn de verschillende toestellen aan het bestuderen!

› reageer

Sony S500 heeft ook licht aan de zijkant, weet alleen niet of die oplichten...

› reageer

ik heb ook de nokia 2650 en zit een beetje met hetzelfde ┬┤probleem┬┤. Ik vind de lichtjes ideaal, maar kan niet echt een opvolger vinden. Hij mag best iets duurder zijn, alhoewel ik niet op zoek ben naar allerlei hele dure bijzondere functies. Heeft je dochter inmiddels al een geschikte opvolger gevonden?

› reageer

Er zijn hier in dit topic toch al een aantal toestellen genoemd ?

› reageer

dat klopt, ik vroeg me gewoon af of ze er nog meer gevonden heeft, de telefoons die genoemd zijn lijken op het eerste gezicht, op de nokia 6300 na, nogal uitgebreid qua functies en daarmee ook een flink stuk duurder.

› reageer

De Sagem 910 die ik in 2000 of zo had, had al zo'n ledje.
Verder hebben de Palms (treo / centro) dat ook.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.