Opzeggen Telfort abonnement

Volgens mij is dat wel duidelijk :-) :-)
Het is niet erg om te betalen als je daarvoor dan ook maar ECHTE service terugkrijgt.

Volgens mij gaat het gsm-warrior daar alleen niet om. Waar het wel omgaat is dat ik 5 maanden geleden een nieuw toestel heb gekregen en nu bij een andere provider er WEER 1 kan uitzoeken _/-\o_

Hulde !

› reageer

Aangezien de dienstverlening van Telfort verandert, ze maken de klantenservice betaald, kunnen we gewoon onze abonnementen opzeggen bij hen.
Lijkt me de gelegenheid om eindelijk verlost te raken en een goed alternatief te zoeken in bijvoorbeeld de Sim Only sfeer.
Zag op internet een "Scherp" abonnement van Vodafone voor maar 4,95. Kan iemand me zeggen of deze maandprijs vast is of vervalt naar verloop van tijd en hoger wordt ?

Ik hoor het graag ! :-)

› reageer

Je post staat een beetje in de verkeerde rubriek ...Dit is geen natuurlijk geen nieuws
Als je van een Telfort abonnement naar een Vodafone Scherp wilt vraag ik me echt af wat jouw beweegreden is.
Vodafone Scherp rekent per hele minuut af. En: voor de klantenservice betaal je 25 ct per minutt. En dat is volgens jou de reden om bij Telfort weg te gaan?

› reageer

Volgens mij is dat wel duidelijk :-) :-)
Het is niet erg om te betalen als je daarvoor dan ook maar ECHTE service terugkrijgt.

Volgens mij gaat het gsm-warrior daar alleen niet om. Waar het wel omgaat is dat ik 5 maanden geleden een nieuw toestel heb gekregen en nu bij een andere provider er WEER 1 kan uitzoeken _/-\o_

Hulde !

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.