Openingsaanbieding Telefoonkopen.nl

Ik zag dat 3 tot 5 juli de officiele opening van Telefoonkopen.nl
is en om dat te vieren hebben ze 4 echt goede aanbiedingen. _/-\o_

Nokia N78, Samsung U900 Soul of Sony Ericsson C902 gratis
i.c.m. met T-Mobile Relax 200 voor 2 jaar en dan gedurende die 2 jaar 50% korting op het maandelijks abonnement. Ook geen aansluitkosten en geen SIM lock. Dus als ik het goed uitreken: 24x 12,25 = 294 euro!

Ook hebben nog de LG Viewty gratis
i.c.m. met T-Mobile Relax 150 voor 2 jaar en ook hier gedurende die 2 jaar 50% korting op maandelijks abonnement. Hier betaal je dan denk ik 24x 9,75 = 234 euro.

Dat is volgens mij dan echt wel een goede aanbieding. Er zijn wel voorwaarden:
- Jouw reservering kan alleen online
- Jouw reservering kan opgehaald worden tussen 3 en 5 juli in de door jouw gekozen winkel na ontvangst van goedkeuringsmail. Na 5 juli vervalt de aanbieding.
- Speciaal voor jouw reservering gaan onze winkels om 07.00 uur open, met uitzondering Veenendaal en Apeldoorn deze gaan om 8:00 open. (Zaterdag 5 juli gaan alle winkels de normale tijd open)
- Je wordt op de hoogte gehouden via email
- beperkte voorraad - OP=OP

› reageer

Ik zag dat 3 tot 5 juli de officiele opening van Telefoonkopen.nl
is en om dat te vieren hebben ze 4 echt goede aanbiedingen. _/-\o_

Nokia N78, Samsung U900 Soul of Sony Ericsson C902 gratis
i.c.m. met T-Mobile Relax 200 voor 2 jaar en dan gedurende die 2 jaar 50% korting op het maandelijks abonnement. Ook geen aansluitkosten en geen SIM lock. Dus als ik het goed uitreken: 24x 12,25 = 294 euro!

Ook hebben nog de LG Viewty gratis
i.c.m. met T-Mobile Relax 150 voor 2 jaar en ook hier gedurende die 2 jaar 50% korting op maandelijks abonnement. Hier betaal je dan denk ik 24x 9,75 = 234 euro.

Dat is volgens mij dan echt wel een goede aanbieding. Er zijn wel voorwaarden:
- Jouw reservering kan alleen online
- Jouw reservering kan opgehaald worden tussen 3 en 5 juli in de door jouw gekozen winkel na ontvangst van goedkeuringsmail. Na 5 juli vervalt de aanbieding.
- Speciaal voor jouw reservering gaan onze winkels om 07.00 uur open, met uitzondering Veenendaal en Apeldoorn deze gaan om 8:00 open. (Zaterdag 5 juli gaan alle winkels de normale tijd open)
- Je wordt op de hoogte gehouden via email
- beperkte voorraad - OP=OP

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.