smsdienstenfilter: tegen ongewenste smsjes

ik zou heel graag willen dat mijn mobiel wordt veilig gesteld tegen ongewenste betaalde smsjes.

› reageer

"SMSdienstenfilter biedt je de mogelijkheid om je mobiele telefoonnummer te blokkeren voor SMS-abonnementsdiensten.

Je prepaidkaart onverwacht leeg doordat je per ongeluk een smsdienst geactiveerd hebt, kan je niet meer overkomen na activering vvan het SMSdienstenfilter. Ook je gsm blokkeren voor ongewenste sms diensten ga dan naar www.smsdienstenfilter.nl"

Door Ardy Bullee, Thu 03 Jul telecomlog.nl

› reageer

Humor!

(...)krijg je een bevestiging per SMS. Dat kost € 0,25 om de kosten te dekken.

› reageer

Ik vraag me af hoe ze dit gaan doen
Check ook de site die eigenaar is van de site zelf:
http://www.clubmessage.net/

› reageer

Tja zolang ik nergens last van heb, heb ik ook niet zo'n filter nodig

› reageer

Ik heb al diverse keren bij het www.smsdienstenfilter een verzoek in gediend om mijn mobieltje te vrij waren van ongewenste betaal sms sjes. En normaal moet je een berichtje krijgen dat het ontvangen is maar dat gebeurt bij mij niet wel staat er dat het filter werkt maar mooi bij mij niet.

› reageer

Heb me ook maar aangemeld en heb een smsje terug gekregen. Nou we zullen zien... Ik krijg overigens nooit smsdiensten, maar nu heb ik mezelf inmiddels geblokeerd

› reageer

ik zou heel graag willen dat mijn mobiel wordt veilig gesteld tegen ongewenste betaalde smsjes.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.