Nieuwe alles-in-één ''Super Sim Only'' Telfort

Telfort heeft nu ook een nieuwe sim only: 50 minuten voor 3.95/1jr 2.95 2jr. Zeker om debitel beetje in de nek te zitten. Ach het kan voor de weinig beller handig zijn.

› reageer

Sinds kort biedt Telfort als eerste in de markt een alles-in-één Sim Only aan. Deze “Super Sim Only” is een Sim only abonnement inclusief 500 belminuten, 300 smsjes en een databundel voor in totaal € 29.95 per maand.

Het pakket is echt bedoeld voor de veelbeller en/of mensen die een Smartphone hebben gekocht in combinatie met een duur abonnement en nu willen overstappen naar een goedkoper maandbedrag. Het kan ook interessant zijn voor mensen met een grillig bel/sms/data gedrag en die gewoon voor € 29.95 zich niet zo veel zorgen willen maken over de hoogte van hun rekening. Ze zullen namelijk niet zo snel boven het bedrag van € 29,95 uit komen.

Voor dat bedrag krijgt men 500 minuten bellen per maand, 300 sms berichten verzenden per maand en onbeperkt surfen, mailen en chatten op de mobiel met UMTS-snelheid (max 128kb/s)! Voor deze bundel geldt een fair use policy. Tijdelijk zijn er geen aansluitkosten. De Super Sim Only zal voorlopig worden aangeboden via Telfort.nl, GSMWeb en Telecombinatie.

Bron: connexie

In de vergelijker, is de goedkoopste met 500 min en 300 sms: bijna 34 euro. Internet a 7 tot 10 euro is dan nog niet included.

› reageer

Wel jammer dat het maar 128kb/s is, maarja tis iig een goed begin!

› reageer

Voorheen kostte het 32,45.. Bespaart dus iets..

› reageer

Topictitel gewijzigd

› reageer

Lijkt een beetje wat T-Mobile ook doet mijn haar Iphone abonnementen... Maar in ieder geval wel een strak aanbod!

› reageer

Lage prijs van € 29,95 per maand (12 maanden)
500 minuten bellen per maand
300 sms berichten verzenden per maand
onbeperkt surfen, mailen en chatten op je mobiel met UMTS-snelheid (download: 768 kbit/s, upload: 384 kbit/s)! Voor deze bundel geldt een fair use policy
Gratis bezorging
Nu geen aansluitkosten t.w.v. € 50,-

Zal ze zo eens bellen wat die fup dan wel in houd...

› reageer

Leuk, maar niet echt veel voordeliger en wie sms't er nou 300 keer per maand?

› reageer

Gepost door Schwantzi op 16/07/2008 16:54
... en wie sms't er nou 300 keer per maand?

Hij of zij.

› reageer

FUP betekent dat als je extreem boven het gemiddelde gebruik van de andere gebruikers zit je een paar keer een waarschuwing krijgt en anders gelden er maatregelen

› reageer

het moge duidelijk zijn, TMO heeft een nieuwe trend gezet, meer waar voor je geld. bellen en sms-en
jammer dat het niet gewoon 800 of 1000 eenheden zijn, de een belt nou eenmaal meer dan sms en omgekeerd.

› reageer

Op de homepage van telfort staat nu ook:

"Jouw Iphone en onze super sim only"

› reageer

Dit is echt een superabo hoor.

Ik heb vergeleken met Tmobile, Vodafone en de gewone simonly's van Telfort. Als je alleen kijkt naar de 500 belminuten en het feit dat je onbeperkt internet hebt, afgezien van de hoge snelheid, ben je ook al veel goedkoper uit dan bij Tmobile. Vodafone is sowieso veel te duur.

Dus goed voor elkaar Telfort, die 300 smsjes ga ik toch nooit gebruiken, maar voor die prijs is het mooi dat ik dan ook 'onbeperkt' sms.

› reageer

En dat onbeperkte internet ga je ook nooit gebruiken, want dat ligt om de haverklap plat...

› reageer

Ik zit nu nog op WirelessCircle (net zoiets als debitel op het Telfort netwerk) en ik gebruik dagelijks gprs. Geen problemen mee.

Bij elke provider is er gedoe, ik wil eigenlijk niks meer van Telfort weten maar een paar jaar geleden had ik hetzelfde met Tmobile. Het maakt volgens mij niks uit welke provider je hebt, bij allemaal heb je kans op technische of administratieve rotzooi.

› reageer

Ik vind het allemaal wel meevallen hoor.. al die heftigheid.. Heb een simonly met 300 minuten 8,95, plus 300 sms voor 7,50 en onbeperkt internet voor 7 euro. Samen is dit 23,45. En deze heb ik een half jaar geleden besteld in de telfort online shop als sim only verlenging..

Kortom, zo heel heftig is deze aanbieding nu ook weer niet...

› reageer

Je geeft het toch zelf aan: voor die 5,50 euro meer heb je dus 200 extra minuten en 6x zo snel internet (128kb versus 768kb).

En al zou dit abo niet bestaan, en ik zou jouw abonnement nemen (wat ik serieus heb overwogen vorige week) maar dan met 400 minuten variant, 30sms (10x minder dus) en internet (128k) kost het 24,70 euro. Dat scheelt wel erg weinig: 5,20 euro.

Dat is het abo wat ik dus zou nemen, maar als je dan voor paar euro meer 500 minuten krijgt... ben je toch gek om het niet te doen?

Het kost op jaarbasis 5,20 x 12 = 62,40 euro extra! Maar alle maanden dat ik bij het 400min abo over de bundel ga of meer dan 30x sms reken ik dan dus niet mee! Ga jij nooit buiten je bundels?

› reageer

Let op: bij alle Sim onlys krijg je nu de hoge UMTS snelheid! Om die reden heb ik niet de Super gekozen, maar voor 400min/90sms/internet voor 24,70 euro.

Let ook op dat 90 smsjes goedkoper is dan 60, en het verschil met 30smsjes is 0,25 euro dus nooit voor 60 kiezen en ook niet voor 30!!

› reageer

je hebt natuurlijk wel een hsdpa toestel nodig om die 768 te halen, anders haal je 'maar' 384 (maximale snelheid umts) dus voor de beslissers even een tip. Niet alleen bij sim only krijg je nu trouwens 768. Zie telfort website.

› reageer

Telfort heeft nu ook een nieuwe sim only: 50 minuten voor 3.95/1jr 2.95 2jr. Zeker om debitel beetje in de nek te zitten. Ach het kan voor de weinig beller handig zijn.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.