[LowCall] Tarieven vanuit buitenland verlaging ?

Ex btw is dat.

› reageer

Ik kreeg een email van Lowcall:

Per 30 augustus 2008 worden de tarieven binnen de EU verlaagd:

- Gebeld worden in EU-lidstaten: € 0,55 per minuut
- Vanuit EU-lidstaten naar mobiel of vast: € 0,26 per minuut

Deze tarieven zijn inclusief btw en de facturatie blijft per 60 seconden.

Wel heel apart, de tarieven worden voor gebeld worden wel extreem duur. Daarentegen is zelf bellen wel weer goedkoop. Voortaan dus 2 simmetjes mee, 1 nummer voor gebeld worden van een andere provider en 1 voor te bellen vanuit het buitenland met Lowcall.

› reageer

Hoezo 'extreem' duur? Dit is toch een tarief dat onder het maximale plafond ligt, dat je bij vrijwel elke provider betaalt?

Dat bellen per-minuut-afrekenen kom je helaas vaker tegen; eerlijker is na 1e volle minuut per seconde. Maar ja, voor bijna iedereen is dat letterlijk een centenkwestie - althans binnen Europa.

› reageer

Gepost door spambam op 10/07/2008 21:02
Hoezo 'extreem' duur? Dit is toch een tarief dat onder het maximale plafond ligt, dat je bij vrijwel elke provider betaalt?

Nou, naar mijn mening zit er een plafond bij € 0,29 bij ontvangen van gesprekken. Maar misschien ligt dat bij jouw anders.

› reageer

Volgens mij zijn de tarieven verwisseld. Gebeld worden is € 0,26 p/m en bellen is € 0,55 p/m.

› reageer

Staat volgens mij gewoon verkeerd om.
Moet zijn:
Zelf Bellen 55ct
Gebeld worden 26ct

› reageer

Dit is gewoon de EU gedwongen verlaging toch?

› reageer

Mensen, zijn jullie nou echt heel dom of is het gewoon een grap dat jullie er nu pas achter zijn dat het verkeerd om is...

Oh en Carl: volgens mij wel want welke idioot gaat nou uit zich zelf lager zitten...

› reageer

simyo doet dat, ben benieuwd of ze verder omlaag gaan. kpn kennende zal dat wel niet.

› reageer

Ja debi is niet zo slim met die email haha

› reageer

Volgens mij heeft de medewerker die de mail typte het niet begrepen. Zijn baas zei: ''pak dat oude mailtje van de tariefsverlaging van zomer 2007, en nu moet je de bedragen vervangen, voor de nieuwe tariefen die ingaan zomer 2008.'' In plaats daarvan heeft hij / zij de twee zinnen omgedraaid. Diegene mag zijn baas waarschijnlijk niet zo

Ik denk dat LowCall wilde zeggen dat ze door de EU verplicht zijn Augustus 2008 de roaming tarieven verder te verlagen, naar:

Bellen: 46 eurocent
Gebeld worden: 22 eurocent

› reageer

Ex btw is dat.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.