TV homepage dupe van aanval?

Nee, ik denk niet dat het een gerichte aanval was..

› reageer

Na de storingen van afgelopen dagen krijg ik nu op de homepage een leeg scherm met alleen de tekst: F... YOU (genuanceerd weergegeven).
Heeft iedereen hier last van?

› reageer

Jup, hier wel. Plak ik er /cat achter werkt het wel weer

› reageer

Je bent niet de enige. Storend en ik denk dat >90% van de bezoekers hierdoor wegblijft. Jammer.

› reageer

Dito .
Maar ben nu thuis en heb via de geschiedenis van mijn pc de homepage "omzeild".

› reageer

TelecomVergelijker is gisteren inderdaad dupe geworden van een aanval waardoor de frontpage een tijdje "gedefaced" was. Ik ben de hele nacht bezig geweest om vernieuwde software op de servers te zetten waardoor ongewenste bezoekers hopelijk beter tegengehouden kunnen worden. Excuses voor het ongemak, erg vervelend dat mensen zoiets doen...

› reageer

Vervelend zeg! Ik zal TV om dit soort problemen zeker niet minder bezoeken...

› reageer

Ik had er al een mailtje over gestuurd
Blij dat alles weer werkt. Weer op volle capaciteit?

› reageer

Nog niet op volle capaciteit. Eén van de servers heeft Dirk mee naar huis genomen om er thuis mee verder te gaan. We draaien nu in ieder geval wel op de zwaarste server, dus qua performance moet alles weer een stuk beter lopen dan de afgelopen week.

› reageer

Onbegrijpelijk dat iemand dit met TV doet. Dankje Dirk voor al je harde werk!

› reageer

@ Admin

Let ff op dat je de nieuwste SSH versie draait. Er zijn een aantal zware lekken de laatste weken geconstateerd. Mogelijk heeft dit voor de problemen gezorgt?

› reageer

Fijn dat het gelukt is! Ik kreeg ook de melding F U (maar helaas niks gebeurd...)

› reageer

Wat een loosers zeg die dit hebben geflikt..
Welkom terug TV!

› reageer

*denkt* Jaloerse andere vergelijkingssite?
Ik noem geen namen!

› reageer

Nee, ik denk niet dat het een gerichte aanval was..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.