Ben net even in de winkel geweest, was er toch in de buurt.
De aanbieding van de website (had hem geprint) is een foutje.
In eerste instantie gaven ze aan dat deze alleen online besteld kon worden maar dit bleek ook niet te kloppen.
Over het abbo:
De kosten zijn inderdaad 24 x 39.95 + 99 euro.
Het is een speciaal abbo van HI Soms online met Laptop. Deze bestaat ook nog in 3 smaken 39.95/49.95/69.95 je betaald idd dus zelf de laptop (en behoorlijk). Mocht je behoefte hebben aan een andere laptop/printer dan kan dat met bijbetaling.
oude tijden herleven deze en volgende week bij t for telecom: bij aanschaf van een abonnement krijg je niet alleen een toptoestel maar ook een cadeau, iedere aanbieding is 1 dag geldig.
donderdag 17 juli:
gratis Samsung G600 + Nespresso apparaat i.c.m. KPN Mobiel 27,50 abonnement 2-jarig
vrijdag 18 juli:
gratis HTC Touch Dual i.c.m. 1-jarig Hi 20 abonnement
zaterdag 19 juli/zondag 20 juli (de klapper):
gratis Nokia 6300 + Nintendo Wii (+sportpack) i.c.m. een Vodafone 22,50 2-jarig abonnement
PS: ik ga zaterdag:-)
Om bijvoorbeeld vervolgens weer in de winkel te horen dat je de spelcomputer binnen 6 weken ofzo krijgt opgestuurd
nee dat is deze keer wél goed geregeld: je krijgt bij de aankoop een bon waarmee je 1 minuut later het product kunt ophalen bij Dixons. Of 10 seconden later indien je het koopt in een t for telecom shop-in-shop in Dixons:-)
› reageerwhoot goeie actie van diamond
//edit
ooh dual geen diamond.. was al te mooi om waard te zijn
22.50 x 24 = 540 euro
540 - 249 (nintendo wii) = 291 euro
dus 291 euro voor een nokia 6300.. hmm vind het niet echt een sterke aanbieding!
als je dan de totale kosten over 2 jaar uitrekent, wees dan wel volledig:
22.50 x 24 = 540 euro
540 - 249 (nintendo wii) = 291 euro
dus 291 euro voor een nokia 6300 en 2 jaar lang gratis bellen (150 minuten per maand) hmm dat vind ik persoonlijk wel een sterke aanbieding!
291 euro voor 6300 = 24x 150 minuten
De 6300 kost los 129 euro, dus 291-129 = 162 euro
162/24 maanden = 6.75 euro per maand voor 150 minuten.
Waarom dan geen los sim only telfort 200 minuten nemen voor 4.95 per maand, bij een 1-jarig contract?
Zo goed is deze aanbieding helemaal niet dus.
Ik heb diezelfde berekening ook even op mijn aanbieding van Kruidvat met Nokia6500 losgelaten .... dát is toch een prima deal!
De aanbieding van zaterdag van t for telecom wordt nog iets anders/beter...kom er net achter dat de netwerkactie er natuurlijk nog van af gaat: je betaalt voor die Vodafone de eerste 6 maanden maar de helft, dus 11,25.
Nogmaals dus: gratis Nintendo Wii + sportspack én gratis Nokia 6300 i.c.m. Vodafone €22,50 waar je de eerste 6 maanden maar €11,25 betaalt.
Dit is een mega aanbieding:
6 x €11,25 = €67,50
18 x €22,50 = €405,=
In totaal dus €472,50 voor het abonnement in 2 jaar tijd
€472,50 - €249 voor de Wii= €223,50
€223,50 voor een Nokia 6300 + 2 jaar 150 belminuten per maand.
€223,50 - €129 (prijs vd Nokia 6300) = €94,50
€94,50 / 24 = €3,95 per maand.
Je betaalt voor je belminuten dus maar €3,95
Ik hoor graag een betere aanbieding voor de Nintendo Wii en de Nokia 6300
Ik weet niet of je je om de Wii te doen is , maar bij castle hebben ze een Wii + een Nokia 1650 i.c.m. Debitel 25voor 12,50 per maand , heb je dus voor totaal 300 een Wii , een Nokia 1650 ( is natuurlijk geen 6300 , maar actie is ook voordeliger) + elke maand 150 belminuten/sms-jes
Castle Wii
Ook i.c.m. met een 6300 te krijgen trouwens met 78,86 bijbetaling, dan kom je op 378.86
hmm dat is idd ook een goeie aanbieding. Ik wil idd graag die Wii hebben..ik ga hier eens goed over nadenken.
› reageerEn dan gaan ze volgende week nog eens verder met strakke aanbiedingen
o.a. een Touch Diamond met Hi 20 + eindeloos internet en laptop + printer voor 99,95 met een soms online mobiel abonnement en ook nog een 2600 nintendo DS.
Maar denk toch dat ik morgen maar ga zaken doen
@ elcapitano
Heb je wat meer info over die aanbieding met de laptop/printer etc. etc. ? In de folder en online kan ik over die aanbieding nl. niks vinden, wel alle andere ...
Voor degene waar geen dixons zit, de t for telecom shops hanteren dezelfde acties. Alleen moet je de WII bijvoorbeeld wel in een dixons halen met de waardebon die je dan mee krijgt.
Verder is er volgende week nog een leuke aanbieding met een laptop!
voor 99,95 euro met een hi soms online 22.95 per maand!
(Looptijd 2 jaar)
Dus 22.95 * 24 + 99,95 = 650,75
Ik vind dat de beste aanbieding tot nu toe, naast de wii...
Heeft er al iemand ervaring met de verkrijgbaarheid van deze aanbiedingen? En is dit in principe alleen in de Dixons shop in shops of in alle T-fortelecom shops ook als er een Dixons in je buurt zit?
› reageerje kunt de cadeauartikelen overal ophalen d.m.v. een waardecheque. Deze zijn een maand geldig. voor de Wii had Dixons niet gerekend op de stormloop, maar deze worden ook snel geleverd werd mij verteld in de winkel.
Dit is wat ik er vanaf weet...
alle t for telecomshops doen mee, dus de gewone shops ook. de kado's kunnen zoals eerder vermeld met de waardecheque in elk dixonsfiliaal opgehaald worden binnen een maand.
› reageerWeet iemand of bij de aanbieding van vandaag (HI Mobiel internet op je laptop) de standaard HI Mobiel Internet voorwaarden van toespassing zijn?
› reageernormaal gesproken kun je na 3 maanden opzeggen volgens mij, nu zit je door die laptop en printer vast aan een 2 jarig contract van 40,-
Mooie deal zeg ik zelf...
Staan die afwijkende voorwaarden dan ergens? Eerst was het gratis icm. 2 jaar data soms
› reageerheb gisteren een 2 GB micro SD kaartje gehaald voor 7.95... vond ik ook wel een goede prijs
Ik heb even geïnformeerd naar de laatste actie (Hi data soms met laptop en printer) en wat mij betreft is het 1 grote nepperij.
Je krijgt een Hi data soms abonnement van 22,95 in de maand voor maarliefst 39,95 in de maand voor 24 maanden, koopt ook nog eens het modem voor 99,95. Daarnaast kan je ook nog eens niet gebruik maken van de voorwaarde die juist bij Hi geldt waarbij je na 3 maanden kan opzeggen als het niet bevalt. Als dank krijg je een door de voorwaarden zelf betaalde budget laptop en printer.
Samenvattend, nepaanbieding, sigaar uit eigen doos, slechte actie.
NB. gisteren in de krant stond al een advertentie met aangepaste prijs zonder aanvullende voorwaarden. Online staat nog de oude actie waarbij het geheel gratis is bij 2 jaar Hi soms ook zonder aanvullende voorwaarden.
Ben net even in de winkel geweest, was er toch in de buurt.
De aanbieding van de website (had hem geprint) is een foutje.
In eerste instantie gaven ze aan dat deze alleen online besteld kon worden maar dit bleek ook niet te kloppen.
Over het abbo:
De kosten zijn inderdaad 24 x 39.95 + 99 euro.
Het is een speciaal abbo van HI Soms online met Laptop. Deze bestaat ook nog in 3 smaken 39.95/49.95/69.95 je betaald idd dus zelf de laptop (en behoorlijk). Mocht je behoefte hebben aan een andere laptop/printer dan kan dat met bijbetaling.