Nokia N95 8GB en I-Wood

Beste lezers en er zitten ook vast deskundigen tussen
Ik heb 2 zaken die toch vreemd zijn.

1e I-Wood heb ik gisteren een mail gestuurd met de vraag hoeveel mb kosten erop zaten als je 2 toestellen aanmeld. En ik vroeg of ik op de Nokia N73 en op de Nokia N95 8GB I-wood kon krijgen en wat dat normaal per maand opleverde, een duidelijk antwoord afgewezen.
Ik had een abonnement bij HI.NL en kreeg steeds reclame binnen en dat bleek na een halfjaar zeuren te komen van de startpagina van HI.NL en ik moet zeggen dat is netjes opgelost. Alleen vraag ik met af of dat met I-Wood te maken had!.

Dan gebeurt er nog wat vreemds ik heb een abonnement met onbeperkt internet maar ik moet wel betalen voor WL ofwel voor Hotmail.
Is iemand hiervan op de hoogte waarom dat zo is! Want Hotmail is toch kosten vrij? of je moet messenger gebruiken en dat is logisch maar dat heb ik niet.
Ergens krijg je zo het idee of ze het aangeboden abonnement weer willen terugverdienen met vreemde kosten.
Van de week stond er nog duidelijk in een van de bladen dat Hotmail voor niks is.

Graag ook eens een reactie van anderen hierop.

Met vr. gr.
Gabriel

› reageer

1e 6 maanden slechts 4,50 EUR per maand (+ 9,95 onbeperkt online)
2e tm 24e maand 11.95 + onbeperkt online a 9.95.

http://www.gsm.nl/gsm/mcsmambo.p?M5NextUrl=RCHLP&M5Arg=n958gb_iwood

Wat vinden jullie van deze aanbieding?

› reageer

Prijs is goed, maar ja krijg je wel weer reclame bij... zal dat weer de batterij extra belasten?!

› reageer

Of je formateert je N95 (harde reset, danwel productcode veranderen) en je hebt weer een schone N95
EDIT: ik lees in andere topics dat je dan geen korting meer kunt krijgen, omdat de applicatie I-Wood steeds minimaal eenmaal binnen 90 dagen contact met hun server moet leggen om info uit te wisselen.

› reageer

Ik begrijp dat die i-wood reclame alleen is bij het aanzetten van de mobiel?

› reageer

Aan het aantal reacties te zien kan ik niet stellen dat deze aanbieding erg populair is alhier bij de tv'ers.

› reageer

Opzich wel een leuke actie, maar ik heb geen ervaringen met Hi, daar gaat toch internet, buitenlandbellen en 09xx niet uit de bundel?

› reageer

Klopt alleen bellen en smsen.. hoewel bij deze aanbieding een internetbundel erbij zit, dus dan gaat internetten eigenlijk wel uit je bundel

› reageer

Heeft iemand een betere vergelijkbare actie, want ik overweeg er een aan te schaffen tom tom navigatie er op en weer 200 euro uitgespaard.

› reageer

@stammie90 > Nee, de reclame wordt getoond op je home-scherm, je bureaublad van je telefoon zeg maar.

› reageer

Ja thx, is mij ook duidelijk geworden na een telefoontje naar het bedrijf.

› reageer

Je kan ook i-wood los nemen als je daar 5 euro per maand wil voor wil ontvangen, moet je wel genoegen nemen met een banner maar goed als ik daarmee de helft van mijn onbeperkt internet kan betalen

› reageer

Weet iemand of deze actie goedkoper is dan die actie bij de heropende vodafone winkels?

Voor hoeveel gaat die Nokia 95 8 gb bij vodafone over de toonbank?

› reageer

Graag voor morgenochtend een betere deal dan deze s.v.p. aangezien ze me dan terugbellen en ik moet beslissen.

› reageer

Op de site zelf van Hi is het in totaal €108 duurder, maar dan heb je iig niet die akelige reklame. Ben je €4,5 p/m meer kwijt

› reageer

Ik betaal liever wat meer zonder zo'n irritante banner op je telefoon

› reageer

het toestel is simlockvrij,

je kan de simkaart in een ander toestel duwen dat je niet gebruikt,
zolang het maar internet kan draaien. Anders stopt de iwood korting.

› reageer

actie is nog steeds te verkrijgen alleen betaal je omgerekend nu 44,70 euro meer.

6 maanden 4.5 euro is eraf.

› reageer

Herstel eindprijs blijft het zelfde, de 44,70 euro aan korting wordt nu gegeven op de eerste 6 maanden internet. a 2,50 pm i.p.v. 9.95

› reageer

vandaag gewacht op mijn n95 maar toestel is niet gekomen.
Hierop heb ik gebeld met de klantenservice van gsm.nl

Daar werd mij medegedeeld dat mijn abo was afgewezen.
waarom konden ze me niet vertellen.

Hierop heb ik contact gezocht met HI. Die boden mij aan om meteen een ander abo af te sluiten er waren totaal geen problemen.

Voor de zekerheid naar Primafoon winkel gegaan ook daar geen problemen.

Ben dus heel erg benieuwd naar de reden van mijn afwijzing.

› reageer

Gokje : Hier meegelezen, dat je de simkaart in een telefoon wil stoppen, die je niet gebruikt ? (Wat trouwens niet zondermeer mogelijk is, omdat de applicatie slechts op een beperkt aantal smartphones werkt.)
Volgens hun AV kan n.l. ook I-Wood een aanvraag afwijzen.

› reageer

Wie van de tv'ers is de spion hier, wie werkt er undercover?

› reageer

› reageer

Op de site van I-wood lees ik dat hun dienst pas in october begint. Hoe zit dat dan met deze aanbieding? Gaat dat I-wood abonnement dan ook pas in october in? En is die I-wood een gegarrandeerde korting van 2 jaar? Stel dat het niet uitkan omdat er te weinig animo voor is en I-wood ermee besluit te stoppen... Stopt dan ook die korting? Is dit geen betere aanbieding? Of is deze N95 geen 8Gb?

› reageer

Lees even mijn reacties op de laatste pagina van dit topic.

› reageer

@bcool: De N95 onder jouw linkje is idd niet de 8GB versie, dezelfde aanbieding, maar dan met de N95 8GB vindt je hier .

› reageer

Nadat ik was afgewezen brief gestuurd naar experian en als antwoord gekregen dat ik een hoog risico vormde omdat ik erg veel abonnementen had afgesloten in zeer korte tijd.

Vandaag gebeld met credit risk afdeling van KPN en gevraagd waar dit op sloeg. Ze hebben toen even gekeken en gevraagd of ik meer aansluitingen had bij kpn. Ik vertelde hem dat dat zo was namelijk 2 sim 15 euro. Hij kon zien dat die altijd netjes betaald worden. Hierop deelde hij mij mede dat ik alsnog een abo mocht afsluiten.

Vrijdag a.s. komt hij dan eindelijk binnen met I- Wood

› reageer

Hij is vandaag eindelijk binnengekomen mijn N95 8GB.

Het toestel is simlock vrij, maar wel voorzien van een TIM logo. (Italiaanse provider) op de achterzijde maar totaal niet storend.

Alleen een heb ik niets aan een Italiaanse gebruiksaanwijzing.

Tevens zat er een a4 bij (kopietje) met daarop uitgelegd hoe I-Wood werkt. Ik zag daar staan dat ik maar 5 euro per maand krijg van I-Wood.

Hierop maar even gebeld met GSM.NL en hen gevraagd hoe een en ander zat.

Dat de telefoon uit Italie kwam van een Italiaanse provider dat klopte, dit was omdat ze geen voorraad meer hadden en ze daar snel te verkrijgen waren.

De 5 euro vergoeding van I-Wood klopte ook, waarop ik ze wees op de 10 euro vergoeding zoals afgesproken.

Hierop kreeg ik als antwoord dat ik een casback zou krijgen van 120 euro.

Zodra ik mijn simkaart geactiveerd zou hebben zou ik gebeld gaan worden door i-wood met vragen en aanwijzingen voor activering.

› reageer

Hmmm, met logo dus , hadden ze er wel bij mogen zeggen. Storend of niet, toestellen met een logo zijn altijd minder waard.
Gsm-Eindhoven heeft ook een N95 met logo in het assortiment, maar dat staat er duidelijk bij en hij is 40 euro goedkoper dan de versie zonder logo.

› reageer

Leuk voor iemand die TIM heet

Er staat geen naam op van een Nederlandse provider dus niemand die weet wat dat tim inhoud, alleen de echte tv'ers.

Krijg van de week de Nederlandse handleiding en dan gaat hij misschien wel op Marktplaats omdat ik weer een leuke htc diamond (t-mobile branded) in de aanbieding zag bij belnu.nl

› reageer

Wanneer je hem zou verkopen, hoe gaat het dan met I-Wood ?

Of ga je het abo dan de N95 dan in de Diamond gebruiken ? Die kan de banners immers ook weergeven.
edit: Zie net in het betreffende draadje, dat niet zeker is, of de Diamond wel simlockvrij is.

› reageer

ga eerst wel even bellen met belnu.nl

› reageer

15 augustus mijn n95 8GB ontvangen echter italian branded met italiaanse gebruiksaanwijzing. Tot op heden hebben ze mij bij GSM.nl beloofd dat het toestel geruild zou gaan worden. Ondertussen meer dan 30 min gebeld met ze tegen een tarief van 0.30 euro per minuut.

Ik zou vandaag gebeld worden door ze maar wederom geen telefoonte.
Toen ik ze zelf probeerde te bellen was alleen het antwoord apparaat bereikbaar met de mededeling dat ik op een later tijdstip moest terugbellen i.v.m. drukte en dat de gehele middag. Zo kom je ook snel aan je geld

Ik ga het morgen maar weer proberen.

› reageer

gister eindelijk telefonisch contact gehad met gsm.nl men zou me vandaag terugbellen om tot een oplossing te komen.

Echter nog niets vernomen Dikke onvoldoende voor service.

Ben benieuwd of ik morgen nog door ze gebeld ga worden.
Ik hou jullie op de hoogte.

› reageer

vandaag eindelijk gebeld, eind volgende week ontvang ik een logo en simlockvrije nokia N95 8gb, we zijn echter al wel 3 weken verder maar wel een beetje nu.

Overigens net nog mail ontvangen van gsm.nl actie loopt nog 4 dagen.

› reageer

Beste lezers en er zitten ook vast deskundigen tussen
Ik heb 2 zaken die toch vreemd zijn.

1e I-Wood heb ik gisteren een mail gestuurd met de vraag hoeveel mb kosten erop zaten als je 2 toestellen aanmeld. En ik vroeg of ik op de Nokia N73 en op de Nokia N95 8GB I-wood kon krijgen en wat dat normaal per maand opleverde, een duidelijk antwoord afgewezen.
Ik had een abonnement bij HI.NL en kreeg steeds reclame binnen en dat bleek na een halfjaar zeuren te komen van de startpagina van HI.NL en ik moet zeggen dat is netjes opgelost. Alleen vraag ik met af of dat met I-Wood te maken had!.

Dan gebeurt er nog wat vreemds ik heb een abonnement met onbeperkt internet maar ik moet wel betalen voor WL ofwel voor Hotmail.
Is iemand hiervan op de hoogte waarom dat zo is! Want Hotmail is toch kosten vrij? of je moet messenger gebruiken en dat is logisch maar dat heb ik niet.
Ergens krijg je zo het idee of ze het aangeboden abonnement weer willen terugverdienen met vreemde kosten.
Van de week stond er nog duidelijk in een van de bladen dat Hotmail voor niks is.

Graag ook eens een reactie van anderen hierop.

Met vr. gr.
Gabriel

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.