oke, ik heb even een testversie op mijn N95 geïnstalleerd (dit is dus wel nodig) Het werkt opzicht heel simpel, je geeft in het programma aan welke nummer je op de blacklist wilt hebben en als diegene dan belt, merk je zelfs niks, en hij/zij krijgt de "ingesprektoon ton" te horen. Helaas kun je met deze applicatie de smsjes niet onderdrukken. Een applicatie die alles kan is Blackbeller. Ken ik zelfs niet maar heb ik net gezien op de nokia site link
› reageerIk heb sinds deze week mn Nokia N95. En mijn kameraad heeft hem ook sinds kort.. Maar nu had ik even gekeken op zijn mobiel, en toen op mijne.. en op mijne staan veel minder 'opties' in de menu's etc.
Kan dit te maken hebben met een update ofzo of? Zo ja, welke update? en hoe moet ik die uitvoeren?
Verder precies dezelfde telefoons dus.
hoor het graag en alvast bedankt!
gr. stammieboy
Met *#0000# kun je kijken wat je software versie is. Versie 21 is de nieuwste.
Daarnaast kan de productcode nog anders zijn, als je hem bv i.c.m. een abonnement hebt gekocht zit er vaak een branding op van een bepaalde provider.
Achterin je toestel, op de sticker staat de productcode. Van een originele versie is dit 0534844 wijkt hij hiervan af dan heb je een branded toestel.
Dit is wel aan te passen met bepaalde programmas zodat je na een software update via nokia updater je dezelfde software, zonder branding, krijgt als van een origineel toestel.
hmm.. allebei de 'oplossingen' die je hiervoor zei heb ik gecheckt en het is allebei zoals het wezen moet; dezelfde productcode, en software versie, versie 21.
Geen idee wat het kan zijn.. als er nog meer sugesties zijn hoor ik ze graag! en alvast bedankt voor jullie reacties tot dusver!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Gr. Stammieboy
Hebben jullie ook beiden dezelfde provider? Gebruik je dus beiden een simkaart van dezelfde provider?
› reageernee.. hij heeft t-mobile en ik heb HI. Maar bij instellingen heeft hij ook meer staan.. dus lijkt mij dat dat niet aan de provider ligt. of is dat wel zo?
› reageerWat heeft hij meer?? Heeft hij het niet uit bepaalde mappen gehaald? Of heeft hij zelf wat geinstalleerd?
› reageerhij heeft verder niks met zijn mobiel gedaan aan updates oid.
maar ik vroeg hem hoe ik het één en ander goed instelde, en toen gaf ik hem mijn mobiel, en toen zei hij: jij hebt hier veel minder staan.
toen keek ik, en dat was ook zo. Maar nu weet ik niet meer precies wat er wel of wat er niet bij mij staat.. ik zal het hier zo snel mogelijk neer zetten.
hoi even een vraagje wist niet waar ik het moest plaatsen , nu is het zo ik heb een nokia n95 , de normale, ik wordt gestalkt door me ex , en stuurt smsjes , heb me provider gebeld nee we kunnen niks doen , nu zag ik op internet hoe je de numer blokeert , je gaat naar contacten en dan gaan je naar links en dan kan je een groep maken heb ik geddaaan , en de numer van hem er in gezet , aleen kom ik niet verrder , hoe blokeer je de numer van hem ,
ik weet me er geen raad mee ,
hopelijk kan iemand mee er mee helpen
, grtsjes maryke
Door het in een aparte groep plaatsen blokkeer je de telefoontjes niet, maar als je geen beltoon aan de groep koppelt, gaat je telefoon ook niet over als hij je belt.
Overigens: als je gestalkt wordt, is het doen van aangifte bij de politie niet onverstandig en wellicht wat doeltreffender dan het zelf nemen van halve maatregelen
oke maar de politie doet ook niks, hoe kan je dan geen beltoon wijzen wand ik heb het op tril functie staan , alle oproepen , ik negeer ze telefoontjes wel , maar toch ga ik me erg aan ririteren , hoe xet ik xzijn smsjes uit , ik ga morgen nog een keer tele2 bellen en numers blokeren , maar gaat da zomaar wand ik kan bij voor beeld op me nieuwe numer , mijne dus samssung f480 wel numers weigeren , mijn vriend ze nokia niet , hoe kan dat??
› reageerJe kunt ook de applicatie "blacklist" eens proberen. Had het gelukkig nooit nodig op mijn N95 maar je kunt hiermee bepaalde nummers blokkeren. google even naar "Handy Blacklist N95". Succes
› reageeraha maar hoe gaat dat in werking , hoe zet je dat op je telefoon, ??? me vriend wil niet egt wat op sze tel zetten , en hoe moet dat , ik heb er niet echt veel verstand , van , maar wordt gek vcan dat gestalk , en als hij belt wat hoor hij dan ., kan ik dan de smsjes ook stoppen
› reageeroke, ik heb even een testversie op mijn N95 geïnstalleerd (dit is dus wel nodig) Het werkt opzicht heel simpel, je geeft in het programma aan welke nummer je op de blacklist wilt hebben en als diegene dan belt, merk je zelfs niks, en hij/zij krijgt de "ingesprektoon ton" te horen. Helaas kun je met deze applicatie de smsjes niet onderdrukken. Een applicatie die alles kan is Blackbeller. Ken ik zelfs niet maar heb ik net gezien op de nokia site link
› reageer