Nummer behoud Ben naar andere provider

Inmiddels een reactie ontvangen van de shop...

Ben wordt aan de lijst toegevoegd.

› reageer

Ik vroeg me af of er een reden is voor het feit dat een aantal shops nog niet de mogelijkheid bieden voor nummerbehoud vanaf Ben naar een andere provider.

Ik ben even bij ben gegaan om te wachten op een leuke aanbieding maar nu ik wat leuks heb gevonden kan ik bij het aanvragen van nummerbehoud nergens aangeven dat ik van Ben wil overstappen naar een andere provider.

› reageer

Waarschijnlijk wil je van T-Mobile naar een andere provider.

Het is ook nog niet mogelijk om van de "nieuwe" Ben naar een andere provider te gaan. De "nieuwe" Ben bestaat pas een paar maanden en je hebt daar minstens een jaarcontract.

› reageer

@Roel:
Volgens mij is dat onzin.
Bij BEN heb je namelijk enkel een opzegtermijn van een maand.
Verder geen (jaar)contract o.i.d.

› reageer

Ik zou op het nummerbehoudformulier gewoon als provider "anders" aankruisen en dan Ben opschrijven, en bij netwerk uiteraard T-Mobile.. dan zal het wel goed komen

› reageer

Wanneer je nummerbehoud wilt doen van Ben naar een andere netwerkoperator kies je voor latende provider: T-Mobile.

Normaliter werkt het anders, je kiest voor Rabo Mobiel bijvoorbeeld voor de provider Rabo Mobiel en netwerkoperator KPN, maar in het geval van Ben, kies je gewoon T-Mobile.

Dit geeft de Dealer Helpdesk van T-Mobile namelijk aan.

› reageer

Inmiddels een reactie ontvangen van de shop...

Ben wordt aan de lijst toegevoegd.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.