Ik heb ook Zo'n KPN mobiel TV Samsung. TV kijken werkt erg prettig (haarscherp beeld waarbij zelfs ondertiteling goed te lezen is. De accu gaat veel langer mee dan bij TV kijken via UMTS en dat bij een 10 keer betere beeldkwaliteit. Echt tevreden mee.
› reageerNa de T-mobile Iphone 8gb hype van deze zomer komt eind zomer de "alleskunner" nokia N96 ,
o.a vanaf sept 2008 bij kpn
http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/Nokia-N96/TNO96ZIZ.html?ab_agid=680
Het toestel heeft een o.a ingebouwde DVB-H ontvanger om tv te kijken en heeft niet 4, niet 8, maar 16 GB geheugen.
Is dat niet genoeg, dan kun je eventueel uitbreiden tot 24 GB met een extra SD-kaart. Dankzij de ingebouwde tv-recorder kun je daar ook live tv-beelden op bewaren.
Verder: de hoeken van het toestel zijn is mooier afgerond, de flits van de camera verbeterd .
Sinterklaas is vroeg dit jaar ?
Bleh KPN, ik wacht wel tot een andere provider dit toestel aan gaat bieden.
› reageerWel de enige provider waar je ook ook superscherp onbeperkt TV kan kijken op je N96 ... ik weet het in elk geval wel
En de batterij is binnen een half uur leeg als je één van deze superfunctie echt gebruikt...
› reageerVriend van mij heeft die Samsung waarop je TV kunt kijken bij KPN. Daarop kan hij een dikke 4 uur TV kijken op een volle accu.
Mag toch aannemen dat dat bij de N96 waar mogelijk zelfs nog beter zal zijn. Als ik hem mag geloven is dat nou juist ook een van de grote voordelen van de techniek die gebruikt wordt voor TV kijken op je mobiel bij KPN.
Ik heb ook Zo'n KPN mobiel TV Samsung. TV kijken werkt erg prettig (haarscherp beeld waarbij zelfs ondertiteling goed te lezen is. De accu gaat veel langer mee dan bij TV kijken via UMTS en dat bij een 10 keer betere beeldkwaliteit. Echt tevreden mee.
› reageer