T-Mobile verfrist aanbod mobiel internet

ik geef toe dat je na 10mb wel een heeele langzame verbinding hebt, maar als je via opera mini surft en de plaatjes uit zet, kan het denk ik nog net, msnen zal denk ik ook nog wel gaan. dus ja dit vind ik wel interessant , zeker niet ideaal maar toch

› reageer

T-Mobile vernieuwt met ingang van september zijn productaanbod voor mobiel internet. De aanbieder introduceert onder meer een prepaid-kaart voor mobiel internet en een abonnement om mobiel tv te kijken.

De mobiele-telefonieaanbieder lijkt met zijn abonnementenuitbreiding flink in te zetten op mobiel internet. Naar eigen zeggen beschikt T-Mobile vanaf 1 september over het 'grootste en meest diverse aanbod' op het gebied van mobiel internet. In totaal biedt de provider drie nieuwe abonnementen voor de laptop. Vanaf 8 september kunnen gebruikers bij T-Mobile ook terecht voor een prepaid-kaart om mobiel te surfen met een laptop. Deze kaart zal in alle winkels van T-Mobile verkrijgbaar zijn en ook bij de Mediamarkt en Phonehouse in de schappen liggen.

Het aanbod bij het internetaanbod voor smartphones verandert ook iets. Zo gaat Pocket Internet Totaal voortaan door het leven als Web'n'walk Standard en wordt de snelheid opgeschroefd naar 384Kbps. Pocket Internet Totaal Plus wordt hernoemd naar Web'n'walk Plus en kent een snelheid van 1Mbps down. Dit abonnement wordt bovendien uitgebreid met de mogelijkheid om gratis mobiel televisie te kijken. Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, MTV, RTL4 en SBS6 zijn de kanalen die beschikbaar zijn. Het tv-signaal gaat overigens niet via dvb-h, zoals bij KPN, maar via umts. Welke invloed dit op het dataverkeer heeft, is niet bekend. Wel zal T-Mobile bij dit abonnement de snelheid terugschroeven naar 384Kbps down en 64Kbps up als de grens van 2GB dataverkeer wordt overschreden.

De drie nieuwe laptopabonnementen hebben een downloadsnelheid die varieert tussen de 1Mbps en 3,6Mbps. De uploadsnelheid is bij het snelste abonnement 1,4Mbps, bij de andere abonnementen is dit 384Kbps.

Bron: Tweakers.net

Duidelijk dat ze de TV dienst van Orange hebben ingelijfd lijkt me?

› reageer

Ook T-Mobile introduceert Mobiel tv

T-Mobile komt vanaf volgende maand met een nieuw abonnement waarbij klanten nu ook mobiel tv kunnen kijken. Voor 14,95 euro per maand krijgt de televisiefreak bij T-Mobile via de mobiel toegang tot 5 Nederlandse tv-zenders.

Waar KPN met MobielTV tien kanalen aanbiedt, blijft bij T-Mobile de teller voorlopig nog steken op vijf: Nederland 1 en 3, RTL4, SBS6 en MTV Music. “Dat heeft te maken met contracten die hiervoor worden afgesloten”, zegt een woordvoerder van T-Mobile tegen Emerce. De woordvoerder kan niet zeggen of het pakket nog wordt uitgebreid.

Ook extra ‘premium’ kanalen tegen betaling zoals die er zijn bij de dienst van KPN worden bij T-Mobile niet aangeboden. “T-Mobile wil al doende kijken waar er behoefte aan is en het eventueel uitbreiden”, aldus de woordvoerder. Concurrent Vodafone biedt 14 kanalen aan en de mogelijkheid om voor 50 cent per 10 minuten on demand programma’s als NOS journaal, RTL nieuws en RTL Boulevard te kijken.

Bron: MediaNed (Meer bij Emerce)

› reageer

Is er bekend wat er gebeurt met mensen die op dit moment een PIT of PIT+ abo hebben?
Ik kan me voorstellen dat die ook wel meer snelheid willen voor dezelfde (of een lagere) prijs.

› reageer

Zoals jullie zien is er nogal een verschil tussen web'n walk plus en laptop economy m.a.w. zal laptop gebruik bij web 'n walk plus niet meer mogen en/of kunnen.

Verder zouden ze bij web'n walk plus voipen kunnen verbieden en misschien net zoals Vodafone bepaalde poorten dicht zetten om bepaalde downloads of streams onmogelijk te maken.

Dit omdat Laptop economy met zijn hogere prijs van 5 Euro (en dan ook nog eens zonder tv zenders) , zich wel heel erg uit de markt zou prijzen t.o.v. web 'n walk plus.

› reageer

@janzeeschuimers

Kun je me vertellen welke poorten Vodafone dichtgooit?

Verder is het nog afwachten welke voice abo je minimum moet hebben voor de nieuwe data abonnementen. Dan pas kun je zeggen of het zin heeft om een laptop abo te nemen of voice+data.

› reageer

@ Hakann
Je moet minimaal een Relax 150, Relax 150 Sim Only, Flex 20 of Flex 20 Sim Only hebben. Deze voorwaarde is dus hetzelfde gebleven.

› reageer

@Hakann
"Sommige zaken staan zeker uit bij Vodafone , met name dingen als Java-script zijn problematisch.Ik heb er geen onderzoek naar gedaan, maar ik weet dat als ik ModernNomads.info bezoek via VodaFone dat ik mijn editor-schermen kwijt ben, terwijl als ik hetzelfde doe met T-Mobile dat alles werkt. Er goed voor je zenuwen als je op een vliegveld zit zonder fatsoenlijk contact met je systeembeheerder. Later in nederland de proef herhaald en hetzelfde resultaat.

In theorie kunnen ze alle vormen van verkeer blocken (zaken als VOIP zijn natuurlijk favoriet), maar eerlijk gezegd heb ik geen grootschalig onderzoek verricht.

Ik zag bij PDATotaal dat ze .sis en .exe bestanden blokkeren, live Messenger bij specifieke abbos, én sommige mensen klagen over webmail-adressen".
nb.Citaat van JvE op pocketinfo.

› reageer

Voda nu ook onbeperkt TV voor 5 euro per maand, met iets meer zenders (zoals NGC).. Maar dat haalt bij lange na de kwaliteit niet van de KPN tv..

TMO prepaid was toch max. 2,50 per dag? Dat wordt dan wel een stuk duurder!

› reageer

Ik zie dat Tv op je mobiel meer als een gimmick. Ik heb hetzelf trouwens nooit geprobeerd. Wil het in de toekomst wel eens proberen. Ik hoop dat T-Mobile hier op in speelt, door of test-abonnementen aan te bieden, of ervoor te zorgen dat je w'n'w standard via (mobiel) internet of de klantenservice maandelijks kan upgraden naar w'n'w plus.

Over dat mobiele internet prepaid, het huidige PrePaid web'n'walk is max 128 kbps down / 32 kbps up. Dit voor max 2,50 per dag. Het nieuwe Laptop Prepaid is max 2 Mbps down / 384 kbps up. Dit voor max 7,00 per dag. Het zijn dus 2 hele verschillende producten De eerste is ook bedoeld voor GPRS/UMTS/HSDPA-toestellen. De tweede is waarschijnlijk voor Huwai-kaarten/modems bedoeld.

› reageer

dus, gebruik van internet icm laptop mag niet meer.... (suggestie)

was dat wel iets wat officieel was toegestaan? Anders lijkt me dat een reden om op te zeggen.... ?!

› reageer

Laten we niet verzanden in een opzegdiscussie, voor bestaande klanten verandert er (althans, dat maak ik nergens uit op) helemaal niets.

› reageer

@pinokkio

ik heb jaren met plezier gebruik gemaakt van t-mobile / internet. heb een uitstapje gemaakt naar orange maar wil nu weer terug. Op het moment dat ik nu overstap en per 1 september verandert het één en ander dan is dat vervelend. Dus, vandaar de vraag!

› reageer

Begrijp ik goed, dat je voor 1 september van Orange op T-Mobile overstapt? Als je die contracten nu al getekend hebt, of voor 1 september tekent; krijg je gewoon de oude PIT of PIT plus. (voor 9,50 / 19,50). MITS je PIT op je contract hebt aangegeven, en T-Mobile het niet vergeet aan te zetten. Dan weet je zeker dat je het als modem-verbinding mag gebruiken. Waarschijnlijk krijg je daarnaast vanaf 1 september de mogelijkheid om over te stappen naar het nieuwere w'n'w. (Dit is waarschijnlijker voor PIT->w'n'w standard, dan voor PIT Plus -> w'n'w plus)

› reageer

Update:
In tegenstelling tot wat ik zeg in mijn vorige post wordt het minder waarschijnlijk, dat huidige gebruikers kunnen overstappen. Pas op 1 september maakt T-Mobile dit bekend. (Misschien weten ze het zelf echt niet, en wachten de reacties van klanten af)

Er zijn nu "2 nieuwe verhalen:"
[sub]Klantenservice over W'n'W: "Echter zijn dit geheel nieuwe bundels. Voor zover ons nu bekend is, blijven voor bestaande klanten de abonnementen Internet Totaal en Internet Totaal Plus bestaan en is het dus niet mogelijk over te stappen op een nieuwe data-bundel. Maar we adviseren u vanaf 1 september onze website in de gaten te houden voor meer specifieke informatie."

Net gebeld met t-mobile en je kan van pit naar wnw overstappen, pit+ naar wnw+ kan niet! Dit weet ik tamelijk zeker (deze bron is doorgaans beter geinformeerd dan de KS), reden is dat wnw duurder is dan pit (dus kan het),maar wnw+ is goedkoper pit+. [/sub]

› reageer

Als ik niet kan overstappen krijgt t-mobile een gepeperde brief van mij en zeg ik de hele boel op. Dit kan t-mobile niet maken!!

› reageer

Quote:
Net gebeld met t-mobile en je kan van pit naar wnw overstappen, pit+ naar wnw+ kan niet! Dit weet ik tamelijk zeker (deze bron is doorgaans beter geinformeerd dan de KS), reden is dat wnw duurder is dan pit (dus kan het),maar wnw+ is goedkoper pit+.

Zou jammer zijn voor de mensen met pit+ , ik heb ook pit+ maar mijn abb. is van 2003 , gelukkig kun je dan met een opzegtermijn van 2 maanden je bundel op zeggen en daarna gewoon een nieuwe bundel nemen.

Voordat mensen denken opzegtermijn na je abb. is toch 3 maanden?
Klopt maar in 2003 was dit 2 maanden en ik heb sinds 2003 gelukkig nooit verlengd of vernieuwd.
Daarom heb ik ook geen startminuut en betaal ik buiten de bundel maar 0.11 cent.
Hier kunnen de huidige abb. niet aan tippen.

› reageer

Gepost door janzeeschuimers op 27/08/2008 14:50

Zou jammer zijn voor de mensen met pit+ , ik heb ook pit+ maar mijn abb. is van 2003 , gelukkig kun je dan met een opzegtermijn van 2 maanden je bundel op zeggen en daarna gewoon een nieuwe bundel nemen.

Bedoel je dan het voice-abo + PIT plus? Want de laatste is als aanvullende dienst aan de eerste gekoppeld, en kan voorzover ik weet niet los worden opgezegd. Reden dat ikzelf voor internet een andere provider gebruik.

Toen met de snelheidsverhoging van PIT, waarbij je het woord dubbel naar T-Mobile moest smssen, was er ook veel onduidelijkheid. Op den duur kregen alle PIT gebruikers die snelheidsverhoging. Voor PIT Plus gebruikers bleef er veel onduidelijk, maar iets later werden ook deze abo's in snelheid automatisch verhoogd, zonder een capping na 250 MB (Correct?). Medio 2005 toen PIT geintroduceerd werd, mochten gebruikers die 10,- voor 5 MB betaalden ook kostenloos overstappen.

[sub]N.B: Over die 2 verhalen. Helaas is het zo, dat het verhaal van de bron die doorgaans beter geinformeerd is dan de KS beter is voor de PIT gebruikers dan de reactie van de KS zelf. Bij de eerste hebben alleen PIT Plus gebruikers pech, bij de tweede mogelijkheid hebben alle huidige PIT-gebruikers pech. Op T.net staat nog steeds dat PIT gebruikers bij de KS kunnen aangeven, in snelheid verhoogd te willen worden. (per 1 september)[/sub]

› reageer

@robert-jan
Een bundel kan wel los opgezegd worden van je abb. , je contract van 1 of 2 jaar moet natuurlijk wel om zijn.
Plus je moet een opzegtermijn van 3 maanden in acht nemen , en in mijn geval (abb. is van 2003) zelfs maar 2 maanden opzegtermijn.

Dit is mij altijd verteld en ik heb daarom bij het afsluiten van de bundel naam en tijd etc. genoteerd van de desbetreffende medewerkers.
Dit was voor mij een voorwaarde aangezien ik een gunstig abb. uit 2003 heb wat ik onder geen voorwaarde wil verlengen of vernieuwen i.v.m. de slechtere huidige voorwaarden (ik heb geen startminuut en betaal 0.11 cent buiten de bundel).

Ik heb er zelfs diverse malen over gebeld en heb hiervoor zelfs de T-mobile shop meerdere malen bezocht.

› reageer

Nu dus ook Vodafone nieuwe mobiel breedband abonnementen:

Vanaf september kent Vodafone nieuwe mobiel breedband tarieven + nieuwe varianten. Er zijn vanaf september 3 abonnementsvormen met vaste kosten en 3 vormen met maximale snelheid, de klant kan dus kiezen. Zie hieronder de nieuwe tarieven:
Data Nationaal Standaard, 19,95 p/mnd, snelheid 768 /384 kbps, datalimiet 400 mb
Data Nationaal Plus, 34,95 p/mnd, snelheid 1.536/384 kbps, datalimiet 1 GB
Data Nationaal Super, 49,95 p/mnd. Snelheid 2.048/384 Kbps. Datalimiet 2,5 GB

Verbruikt de klant meer dan de datalimiet dan worden er geen extra kosten in rekening gebracht alleen wordt de snelheid verlaagt naar 128/64 kbps.

Hieronder staan de nieuwe ‘maximale snelheid’ abonnementen:
Data Nationaal Standaard, 19,95 p/mnd, snelheid 3.6mb /384 kbps, datalimiet 400 mb
Data Nationaal Plus, 34,95 p/mnd, snelheid 3.6mb /384 kbps, datalimiet 1 GB
Data Nationaal Super, 49,95 p/mnd. Snelheid 3.6mb /384 kbps. Datalimiet 2,5 GB

Verbruikt de klant meer dan de datalimiet dan worden er extra kosten van 0,12 per mb in rekening gebracjht met behoud van snelheid.

› reageer

Nou maandag maar even mijn PIT omzetten naar standaard 45 cent duurder, dat is het nog wel waard voor 3 keer meer snelheid

› reageer

Kreeg net een brief van T-mobile. Mijn PIT+ wordt maandag automatisch omgezet naar een snelheid van 1Mb/s Ook wordt Mobile TV toegevoegd. Over voorwaarden stond verder niets in de brief.

› reageer

Hier dus ook een brief (pit+) , snelheid naar 1 mb/s plus de tv zenders.
Alleen staat er niks over andere voorwaarden en ook niet wat de prijs wordt.
Blijft 19,50 Euro of 14,95 zoals voor de nieuwe abb.

› reageer

Ik verwacht dat wij wel de snelheid etc. krijgen, maar bij T-Mobile weet je nooit zeker of je ook 5,- per maand minder gaat betalen. Zou wel een net gebaar zijn. Bij de PIT snelheidsupgrade visten de PIT+ gebruikers in eerste instantie al achter het net (later rechtgezet) dus nu mag T-Mobile klanten die bewust voor een duurder tarief voor een hogere snelheid hebben gekozen wel bedanken daarvoor en overzetten naar het lagere tarief. Ik denk dat T-Mobile de eventuele storm aan kritiek afwacht en dan pas beslist. Natuurlijk raar om klanten te melden dat je over gaat zonder de kosten te vermelden.

› reageer

De website van T-mobile is geupdated;

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/productinformatie/mobiel-internet/tarieven.aspx

Weet iemand of je de web'n'walk Standard van 384/64 Kbps nog steeds mag gebruiken als modem, icm met je computer? Kan dat nergens op de site vinden.

› reageer

Volgens mij wel... er staat nog steeds niet vermeld dat het niet mag, dus dan mag het toch wel lijkt me?

› reageer

In de prijslijst/voorwaarden van de Relax-abonnementen staat wel:
web’n’walk Plus is uitsluitend bedoeld voor gebruik met je telefoon.
Bij de standard web'n'walk bundel staat deze opmerking niet. Bij de Flex-prijslijst staat bovenstaande opmerking helemaal niet.. Lekker consequent zijn ze bij de TM

› reageer

@JanJaap: Inderdaad. Ik had gisteren-laat even de Flex-lijst doorgenomen, en kwam toen helemaal niks tegen over modem-gebruik. En vanochtend lees ik op allemaal fora, dat het niet met w'n'w plus mag. Maar dat is nu dus duidelijk.

Om het zelfs nog wat ingewikkelder te maken: In de Flex-prijslijst staat dat w'n'w pas mag bij flex 20. Welke w'n'w precies is niet verder gespecificeerd, dus ga er vanuit dat het geldt voor beide. In de Relax-prijslijst staat specifiek: w'n'w plus is pas mogelijk vanaf relax 150. Je kan dus concluderen dat w'n'w standard ook met relax 100 mogelijk is.

Maar: Bij de specificaties op de website staat bij:
- w'n'w standard: Contractdetails: Alleen in combinatie met een mobiel abonnement vanaf flex 20, relax 150 of My Faves 20.
- w'n'w plus: Geschikt voor: UMTS/HSDPA toestellen/laptops. Contractdetails: - (geen)

Er zijn bij deze laatste ook contractdetails en laptop-gebruik lijkt helmaal niet toegestaan. Als T-Mobile klanten ook daadwerkelijk gaat aansluiten, kunnen ze veel problemen krijgen met de reclame code commissie en de SGC.

Oftewel: Een puinhoop. Echter voorwaarden, gaan in principe boven claims op de website. Hoewel deze laatste ook rechtsgeldig zijn. Theoretisch is alles in het voordeel van de klant uit te leggen. In de praktijk: een puinhoop, en claim maar eens je recht.

Over Pocket Internet Totaal Plus-klanten. Het PIT Plus abo wordt vernieuwd. Klanten krijgen een hogere snelheid + TV op je mobiel. Maar ze blijven waarschijnlijk meer betalen, krijgen waarschijnlijk geen capping (indien ze deze nog niet hadden) en modem gebruik lijkt nog steeds toegestaan. Klanten worden dus niet automatisch overgezet op w'n'w plus. Zie deze brief die afsluit met: Vanaf 1 september maakt u automatisch gebruik van het vernieuwde Pocket Internet Totaal Plus abonnement

Even leuk afsluiten: Ik vindt het mooi dat T-Mobile bij w'n'w standard modem-gebruik nog steeds toe laat, en onbeperkt is. Begrijpbaar dat het niet zo bij w'n'w plus is. Maar je kan dan kiezen voor €5,- goedkoper dan voorheen, of €5,- meer betalen, en wel gebruik op de laptop. (Laptop Standard).

› reageer

Ik heb op 10 augustus een abonnement besteld bij GSMtopdeal.nl (zonder PIT ofzo), maar het wordt pas op 4 september geleverd. Wat denken jullie, geldt voor mij deze nieuwe prijslijst of de oude (degene die ten tijde van mijn bestelling gold).

Verder zijn de voorwaarden van deze nieuwe bundels natuurlijk erg onduidelijk, hopen dat je met w'n'w Plus je mobiel als modem mag inzetten!

› reageer

ik heb de ks al gebeld, mijn abonnement is omgezet naar web and walk standaard, download rond de 45 kb/s

› reageer

sjonge lekker weer dan.. ben net in de t-mobile shop geweest en het personeel wist in eerste instantie nergens van.. maargoed, uiteindelijk was wijzigen van PIT naar standaard niet mogelijk.. moest maar wachten tot einde contract of een klacht sturen naar T-Mobile.. zo maar even bellen dan

› reageer

Net gebeld met de KS.
Ze hebben de PIT veranderd naar WWS.
Ben erg tevreden :-)

› reageer

Ook net gebeld met de KS. Ben succesvol overgezet van PIT naar WnW Plus. Nou over een half uur maar eens proberen.

› reageer

@hugo boss: heb je al gebeld met t-mobile? Of moest je te lang wachten?

› reageer

nee, het is er gisteren niet meer van gekomen.. ga zo bellen

› reageer

nou het duurt te lang... vanmiddag nog maar eens proberen

› reageer

Mij zijn een aantal zaken nog niet helemaal duidelijk en de ks kan biedt ook geen uitkomst.

Ik heb nu pit+ en zou automatisch omgezet worden (er staat nog gewoon pit+ in mijn persoonlijk overzicht i.p.v. web and walk plus) maar welke prijs ga ik nu betalen , blijft het 19,50 Euro of word het 14,95 Euro ?

Valt het tv kijken nu wel of niet onder die 2gb data limiet ?

Wie weet wat er nu waar is van het onderstaande en geldt dit ook voor de mensen die een pit+ abb. hebben zonder 250mb limiet ?

"Euh... die notes zoals "Na 2 Gb wijzigt de snelheid automatisch naar
maximaal 384/ 64 Kbps" klinken heel redelijk. Prima toch, zodra je over de limiet zit wordt het gewoon langzamer? En volgende maand gaat de datalimiet weer in met hernieuwde snelheid.

Maar als ik die PDF lees ziet het er meer uit alsof je op de vingers getikt wordt voor dataverbruik daarmee: je bent dan een notoire data grootverbruiker en je moet een "heraansluiting" krijgen van echt breedband internet. Zie deze leuke puntjes onder "Diensten":
quote:
Reset snelheid voor web’n’walk Plus (in Nederland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor internet (in het buitenland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor breedband internet (in het buitenland) € 15,00 behandelingskosten
Dus je moet, als je over die limiet heen bent, € 5 betalen om de snelheid weer terug te krijgen?
Ik vroeg me ook al af hoe ze dat zo keurig automatisch ingesteld hadden. Kennelijk is het een handmatige actie though".

› reageer

Nou... na lang wachten ook iemand te pakken gekregen.. ze kreeg het allemaal niet omgezet in haar systeem, terwijl het wel mogelijk moest zijn.. dus ze ging een "brief" maken, dan zou het waarschijnlijk vandaag nog worden doorgevoerd
ik wacht af!

› reageer

Iemand al ervaring met WnW plus en of de tv een beetje goed werkt en hoe het beeld is??

› reageer

Eindelijk vanmiddag via T-mobile shop Utecht centrum van PIT overgeet naar WeW+ nadat het van de week via 1200 niet gelukt was (het was er druk....?). Thuisgekomen kon ik nog steeds de link naar de "kanalenkiezer" niet vinden. Nadat ik via mijn browser op mijn E71 op een forum terechtgekomen was bleek dat als je naar "t-mobile.nob.nl" gaat aldaar je een keus kan maken tussen de beschikbare tv-kanalen. Waarom zegt T-mobile deze simpele informatie toch niet wat duidelijker op zijn website? Over de kwaliteit van het gebodene: Ondertitels zijn op het scherm van eeen Nokia E71 niet te lezen. Verder best wel goed te volgen al dekt de maximale beeldgroottte niet het volledige display.
Of de record: Ik ben nieuw op dit forum.

› reageer

Afgelopen vrijdag naar T-Mobile shop geweest om de STICK op te halen, nadat ik de benodigde papieren (formulier gedownload/kopie paspoort) thuis heb opgehaald.
Eerder was er in de shop (Leeuwarden) nl een medewerkster waaraan ik vroeg naar de dekking m.b.t. "Prepaid voor de laptop". "Probeert u dat eerst eens uit, voordat u dat aanschaft."
Attent dacht ik...

De link geldt echter alléén voor zakelijke "potentiële" klanten.
Dus ik pis naast de pot! Ben particulier...
Ben regelmatig in t weekend (en minder vaak door de week, maar t komt voor) op een locatie in gemeente Appelscha.
Dus voor max E7,- per dag onbeperkt prepaid internetten... LEUK!

Dekkingskaart geeft twijfelachtige dekking aan, vandaar dat ik t probeeraanbod wel wilde.

Geen spam: ben oprecht geïnteresseerd en vind dit prepaid super; maar dan moet er op die lokatie wel dekking zijn! Vodafone heeft ook E1,- per MB; echter geen max bedrag per dag : dit kan dus aardig in de papieren lopen!

KS heeft geprobeerd te bemiddelen tussen leidinggevende/de shop/mij.
Resultaat: NEE! En dit terwijl je GEEN KvK-nr hoeft in te voeren.

Als iemand iets weet over de echte 3G/3,5G bij postcode 8426 GK, dan hoor ik dat graag (de dekkingskaart LINK heb ik al bekeken; grensgeval...). Het Prepaid produkt komt 8/9/2008 op de markt! Kost E99,95 met E40,- prepaid tegoed (mogelijk E30). Ideaal voor incidenteel gebruik...(bij dekking...).

› reageer

zo na heel veel moeite is het eindelijk gelukt! ben omgezet naar web'n'walk standard... vanochtend exact 8 uur klantenservice gebeld en toen was het zo geregeld werkt een stuk sneller!

› reageer

nou het werkt fantastisch! heb het allemaal werkend gekregen om mn telefoon als modem in te stellen, en het werkt best soepel! niet heel snel natuurlijk, maar voor gewoon surfen onderweg is het prima te doen
"dit berichtje is dus ook op mn pc, via mobiel geplaatst "

› reageer

Als je na 2gb te hebben verstookt door downloaden en/of tv kijken je snelheid terug wil kost dit je dus 5 Euro extra (of wachten op de nieuwe maand/periode).

Maar krijg je voor die 5 Euro dan weer de volle 1mbps snelheid voor de volgende 2 gb of is het vanaf dan onbeperkt downloaden voor die maand/periode op volle snelheid (1 mbps i.p.v. 384 kbps) ?

Nog een vraagje wanneer je na 2gb download bij web'n walk plus wordt teruggezet van 1 mbps naar 384 kbps is deze lagere snelheid dan toch nog voldoende om tv te blijven kijken ?

Want als dit zo is kun je volgensmij beter je pit+ (19,50 p/m) behouden.Dit is dan wel 4,55 Euro duurder per maand dan web'n walk plus (14,95 p/m) maar je blijft dan wel altijd de volle downloadsnelheid van 1 mbps behouden ongeacht hoeveel je download.

› reageer

Ergens gelezen dat TV kijken ongeveer 50MB per uur neemt en dan kan je zo uitrekenen dat een verlaagde snelheid TV kijken niet in de weg zal staan.

› reageer

in de T-mobile shop was PIT > WnW geen probleem (hoewel de shopmedewerkers nog op cursus moesten en ik het dus wel ff 2x uit moest leggen).

Hoe zijn de ervaringen met TV van t-mobile, en op wat voor toestel met name. Heeft er iemand al TV op een SE k850 geprobeerd en bevalt het? Of op een vergelijkbaar toestel, geen symbian/windows mobile en een middel-groot scherm?

› reageer

Heb twee weken terug besloten om mijn T-Mobile web'n'walk bundel op te zeggen... heb als reden opgegeven dat in een dorp waar ik veel kom HSDPA snelheid werd gegarandeerd voordat ik het aanvroeg. In de praktijk is het slechts GPRS. Nou gebruikte ik het ook niet zo heel veel meer, en ik heb wat zitten uitzoeken en kom tot de conclusie dat ik zonder bundel afgerond maar 17 cent per MB betaal... heb een Flex 30 SO voor 5.01 per maand, dus 5.01 / 6 = ong. 17 cent per MB. Klopt toch? Nou logde ik net in op My T-Mobile en daar staat de bundel niet meer weergeven.. is hij nu dus inderdaad beëindigd?

› reageer

My T-Mobile lijkt wat vernieuwd, je kunt nu online al je bundels inzien en alle mogelijke opties aan je abonnement toevoegen. (Vind ik super trouwens!)
Mijn W'n'W + stond iig. wel aangegeven. Maar verbind nog niet teveel conclusies aan die nieuwe webpagina's, het kunnen nog bugjes zijn.
Verder kom je idd uit op EUR 0.17 per MB, en natuurlijk is er ook nog een maximum per dag! Was het nu al mogelijk voor abonnees om het maximum van EUR 2,50 te kiezen? Of was je verplicht de "breedband internet" te nemen met een max. van EUR 7,50...

› reageer

Het gekke is, dat als ik nu op internet ga, ik een rood HSDPA logo te zien krijg. Dit heb ik nog nooit eerder gezien... teken dat ik geen bundel meer heb?

› reageer

Of de Orange 3G-masten zijn net in gebruik genomen!?
De HSDPA-dekkingskaart lijkt ook veranderd...

› reageer

Ik heb net even gekeken op de website van t-mobile naar de prepaid tarieven voor internet.
en ik moet eerlijk zeggen dat ik er van schrok.

2.50 per dag voor mobiel internet !!!!!!!!!!!

een kleim rekensommentje , als ik een maand zou internetten zou ik dus 75 euro kwijt zijn ! allelouja

en internet op je laptop zelfs 7 euro per dag !!!!!!!!!

en dit ga ik niet een bereken

› reageer

Als jij elke dag internet in een maand, dan neem je toch een onbeperkt abo ipv elke dag 2.50? ik vind het nog wel meevallen hoor.. stel dat je heel af en toe eens een hele dag wil internetten, dan is het keurig bedragje denk ik hoor

Vandaag een mailtje gehad dat mn bundel inderdaad is beëidigd.. krijg ook nog 19 euro terug als compensatie! niet dat ik daar op uit was... maarja, laat het maar zo

› reageer

@ Hugo

Ik heb het over PrePaid, dus 9.50 E per maand kan niet bij T-Mobile.
Zoals gezegd vind ik het belachelijk duur ,
ik was afgelopen zomer in spanje op vakantie,
en heb daar voor 1.20 per dag onbeprekt kunnen surfen op Umts Snelheden.
Dat vind ik dan nog wel meevallen , maar 2.50 belachelijk.
Maar goed het is niet mijn bedrijf dus het is hun goed recht om dit te doen.

› reageer

Ach Hugo, 'sneller' ziet ze een beetje vliegen, precies een vergelijkbare reactie over internet in een simyo topic.
Ik bedoel, tuurlijk mag je het niet eens zijn met bepaalde tarieven, maar dan ga je toch lekker naar de concurrent? Meest makkelijke oplossing, vooral met prepaid.

› reageer

Ik zie helemaal niks vliegen, dit is een forum om zulke dingen te bespreken, en waar iedereen zijn menig mag geven ongeacht of die positief of negatief zijn. als dat al niet eens meer kan...........

› reageer

Dan nog vind ik voor een anonieme prepaid klant 2.50 maximaal per dag niet duur... tijdje geleden betaalde je nog 2.38 per MB volgens mij bij t-mobile! en als jij elke dag wil internetten, koop je toch een vodafone simmetje

› reageer

ja dat ga ik ook zeker doen !

Wat wel goed is bij tmobile , is dat je in zone 1 in het buitenland maximaal 5 euro perdag betaalt, na 10 mb word de snelheid wel geknepen,
dat is wel weer interesant in mijn ogen.

› reageer

wat vind jij interessant, dat je voor 5 euro per dag onbeperkt kan internetten in zone 1 of dat ie na 10 mb terugvalt naar 16/16? Ik vind dat geen snelheid, dan val je terug naar een 14k4 modem

› reageer

ik geef toe dat je na 10mb wel een heeele langzame verbinding hebt, maar als je via opera mini surft en de plaatjes uit zet, kan het denk ik nog net, msnen zal denk ik ook nog wel gaan. dus ja dit vind ik wel interessant , zeker niet ideaal maar toch

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.