T-Mobile[Orange] Orange Prepaid zal op den duur overgaan naar T-Mobile Prepaid

Hmm, het blijk een combinatie te zijn van inderdaad niet automatisch het netwerk vinden en een half brakke MDA compact.
In mijn gewone telefoon kan ik hem wel handmatig op T-mobile krijgen.
Ach in ieder geval de helft van het probleem opgelost Bedankt!

› reageer

Orange Prepaid zal voorlopig niet veranderen aldus een heer vanavond aan de lijn van afdeling Orange Prepaid. Voorlopig, want uiteindelijk zal Orange Prepaid volledig opgaan in T-Mobile Prepaid.

Voor mij heeft dat een groot nadeel, want ik kan nu minimaal 1 keer per halfjaar gratis 1244 bellen om mijn simkaarten actief te houden zonder dat het mij beltegoed kost.

Zodra Orange Prepaid compleet in T-Molile zal overgaan, dan zal iedereen een brief krijgen waarin het één en ander staat wat er veranderd zal worden, maar dit kan voorlopig nog wel even duren.

Ik ben er niet zo blij mee, want ik ben nog bezig om mijn telefoonummers te reorganiseren, 16 is iets te veel van het goede.

Deels abonnement, maar veel prepaid met verschillende doeleinden.

Het is niet anders, maar dit zal wel gaan betekenen dat andere netwerken in zicht komen.

Mijn reden voor Orange Prepaid was puur om nummers die ik voor zo nu en dan inkomend verkeer gebruikte makkelijk te kunnen parkeren.

› reageer

16 nummers voor verschillende doeleinden? Geef jij iedereen een dedicated nummer om je te bereiken? Je kunt ook nummerherkenning aanzetten!

› reageer

Da's wel handig, hoef je je vriendinnen niet door elkaar te halen, en schrijf je gewoon op de telefoon welke vriendin er bij hoort

› reageer

Ik verwacht van die 16 lijnen er 4 of 5 actief te houden, daar zit o.a. een spamnummer bij, zo'n nummer voor websites waar men je graag telefonisch lastig valt.

Overigens zitten daar ook nog ongebruikte nummers bij waarvan ik nog niet weet of ik ze in gebruik ga nemen.

06 - AB CD CD CD

Van deze heb ik er 2 nog niet in gebruik.

Nou ja, ze zijn wel actief, want de provider waar ze vandaan komen kent geen prepaid. Ik heb ze dus bij Orange geparkeerd staan, is kijken wat Marktplaats in november en december wil doen. Ook is het mogelijk dat ik er 1 bewaar voor eigen gebruik, maar beide gaan ze in iedergeval in november op Marktplaats, bij een te laag bod zal ik er 1 behouden.

› reageer

bij 1244 hoor je al "welkom bij T-Mobile prepaid" en de hele riedel waar je op moest wachten is nu ook flink korter

› reageer

"Orange Prepaid heet nu T-Mobile Prepaid" wordt gemeld bij onze vrienden van bellen.com.

"Orange Prepaid heet vanaf 2 september officieel T-Mobile Prepaid. Voor prepaidklanten verandert er niets wat betreft hun telefoonnummer, account of tarieven"

link naar artikel

› reageer

bellen.com zit er wel vaker flink naast. Je krijgt via 1244 T-Mobile te horen, maar mijn informatie komt direct van T-Mobile waar ik het nadrukkelijk heb nagevraagd.

Klik hier voor exorange, want die naam moet er aan het einde van dit jaar er uit zijn.

Via de link zal je de juiste informatie vinden.

› reageer

Raar dat ze de hele naam Orange dumpen! Of zou-ie over een paar jaar weer terugkomen, omdat ze opeens door hebben dat de naam toch nog wel bekend is (net als Ben)?

› reageer

Rechten technische kwestie. Orange is een merknaam van France Telecom. T-Mobile mag tijdelijk handelen onder de naam Orange Nederland NV

› reageer

Ik baal er ontzettend van dat Orange prepaid opgaat in T-Mobile. Ik had namelijk speciaal een Orange prepaid om m'n vriend in Australië te kunnen SMS-en. De meeste andere netwerken hebben geen overeenkomst met zijn Australische provider. En T-Mobile heeft dat ook niet! Aangezien ik momenteel in Australië ben, heb ik nog niet geprobeerd of het SMS-en nog lukt met m'n Orange prepaid of dat het kwaad al geschied is.

› reageer

leau,

als je de link van Casper volgt staat er:
Door het samengaan van Orange en T-Mobile verbetert de service voor alle PrePaid klanten. Door de uitbreiding van het netwerk wordt het bereik vergroot en verbeterd. Voor PrePaid klanten verandert er niets: je behoudt je eigen telefoonnummer en PrePaid account, inclusief de bijbehorende tarieven. Lees hieronder meer over de door jouw gekozen PrePaid. Past een andere Prepaid toch beter bij je, dan kun je eenvoudig tussen onderstaande producten wisselen door 1244 te bellen, vanaf je mobiele telefoon.

› reageer

Ik had al die links wel gelezen hoor. Maar er staat nergens dat T-Mobile ook alle overeenkomsten die Orange met buitenlandse netwerken heeft/had gaat overnemen. En de gemiddelde klant zal het waarschijnlijk worst wezen, dus het wordt ook nergens genoemd. Ik zal T-Mobile maar eens mailen.

› reageer

er staat: Voor PrePaid klanten verandert er niets: je behoudt je eigen telefoonnummer en PrePaid account, inclusief de bijbehorende tarieven
Er staat niet dat het alleen voor de binnenlandse tarieven geldt.

› reageer

Vage lui bij Orange. Ik heb eergisteren een brief gestuurd om mijn contract te laten ontbinden i.v.m. het vervallen van de Orange Music features. Voordat ik de brief verstuurd had, had ik nog met Orange gebeld met de vraag of het mogelijk was om mijn contract om te zetten naar een prepaid. Dit was geen probleem volgens de dame die ik aan de lijn had. (ze had het zelfs nog nagevraagd).

Vanmorgen staat er in 1x "Geen toegangt netwerk" in mijn display. Ik ben dus succesvol afgesloten bij Orange. Maar het ziet er niet naar uit dat ik mijn telefoon kan gebruiken als prepaid. Misschien dat dit later wordt verwerkt, maar nu ben ik dus niet te bereiken.

Vandaag maar eens een nieuw contract afsluiten met de HTC touch diamond pro, of de Samsung Omnia i900

› reageer

Snarf, het gaat me niet om de tarieven, want ik had gezien dat dat allemaal gelijk blijft. Het gaat om het feit of ik überhaupt nog kan SMS-en naar m'n vriend, de prijs is van ondergeschikt belang. Niet elk netwerk stuurt namelijk berichten door aan elk buitenlands netwerk. T-Mobile en Vodafone "doen het niet" bijvoorbeeld met '3', m'n vriends netwerk, en Orange als één van de weinigen wel. (En T-Mobile heeft dan bijvoorbeeld weer wèl een overeenkomst met andere Australische netwerken voor het verzenden van SMS-jes, waar Orange weer geen overeenkomst mee heeft) Maar de vraag is dus of dat blijft, of dat ze nu de T-Mobile overeenkomsten overnemen.

› reageer

er staat: Voor PrePaid klanten verandert er niets:
Het is inderdaad dan alleen de helpdesk (hopen dat je daar een goed/betrouwbaar antwoord krijgt) die kan vertellen of jouw vraag onder niets valt.
Wellicht schriftelijk navragen

› reageer

Gepost door Leau op 10/09/2008 06:07
T-Mobile en Vodafone "doen het niet" bijvoorbeeld met '3', m'n vriends netwerk.

Welke? 3 HK, ID, IE, IT, AT, SE of UK?

› reageer

Quote:
Gepost door Leau op 10/09/2008 06:07
T-Mobile en Vodafone "doen het niet" bijvoorbeeld met '3', m'n vriends netwerk.

Welke? 3 HK, ID, IE, IT, AT, SE of UK?

3 Australia

› reageer

Misschien is dit niet het juiste topic ervoor, waarvoor dan mijn excuses, maar hebben meer mensen met Orange Prepaid op dit moment last van een storing?
Ik heb toendertijd meegedaan aan die gratis Free 20 bundels van Orange en die uiteindelijk omgezet naar Prepaid.
Nu heb ik in augustus/september nog gebruik gemaakt van die Prepaid-kaart (stond zeker nog 35 euro op) maar nu krijg ik geen verbinding meer met het netwerk.

› reageer

@cherifjo: Probeer het netwerk eens handmatig op T-mobile te zetten.

› reageer

Hmm, het blijk een combinatie te zijn van inderdaad niet automatisch het netwerk vinden en een half brakke MDA compact.
In mijn gewone telefoon kan ik hem wel handmatig op T-mobile krijgen.
Ach in ieder geval de helft van het probleem opgelost Bedankt!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.