M'n joch van 13 heeft z'n foon verloren

Topic gesloten.

› reageer

Mijn joch van 13 gaat naar Groningen naar school met de bus.
Hij heeft van mij een kwaakdoos gekregen.
Zo lekkere aanbieding bij belcompanie met E10 inruil.
Nu is die kwajong in de haast naar de bus z'n kwaakdoos verloren.
Ik werd op het werk door hem gebeld vorige week donderdag om 16.30, zo leek het het.
Het bleek de vinder van de foon, die zou de foon bij de congierge van de school neerleggen, hij zat zelf op een andere school.
's Avonds nog maar eens naar het nummer van miijn zoon gebeld, die pipo die ik aan de foon kreeg gaf aan dat er eigenlijk niets van kon en hij zou hem in het gras leggen.
Die jongen had duidelijk geen locaal accent, tsja wat je in de woestijn vind mag je ook zelf houden, toch?
Als ik nu het nummer bel, ik kom in beld van de foon als pappa, krijg ik een mejuffrouw te horen met een duidelijk niet stads Gronings accent.
Ik heb het idee dat mijn foon in gebruik is genomen bij zo'n nieuwe Nederlander.
Afgelopen weekend heb ik het nummer bij Telfort aangemeld als verloren/gestolen.
Ik heb een prepaid pakketje gekocht en het formulier voor de nummerportering aanvraag ingevuld.
Ik had namelijk de kaart nog waar de simkaart uitgekomen is en daar staat het simkaart nummer ook op.
Ik ben voor een jaar eigenaar van het nummer van ik heb er voor betaald!
Dat wordt nog lachen als het nummer geporteerd wordt, dan kan ik een hele lijst aanleggen van gasten die naar m'n joch z'n nummer bellen.

› reageer

Sorry, maar je punt is....

› reageer

...ja, dus? begin een weblog ofzo.

› reageer

porteren en het probleem is opgelost.. alleen jammer van het toestel

› reageer

Briljant! Pure spam, maar echt briljant!

› reageer

Ik zie er niet veel briljants aan.
Een hoop racistische opmerkingen wat mij betreft, die dit forum meer schaadt dan iets toevoegt.

Slotje en deleten (indien mogelijk)

› reageer

En... Dus??? zucht

› reageer

@Netgez

Dat is niet het gene wat ik bedoelde.
Mensen die overduidelijk dronken zijn, of onder invloed van andere genotsmiddelen, braken af en toe fantastische dingen uit. Dat rascistische is vewerpelijk, laat ik daar duidelijk in zijn.
Maar dat andere geleuter, ik vind het wel grappig!

*Ik besef dat ik zelf nu ook aan het spammen ben en hier meer aandacht aangeef dat het verdient. Mijn laatste post in dit topic*

› reageer

NetGez ==> Sinds wanneer is een accent een ras?!

Ontopic: koop een nieuwe voor die 12,50, verwacht er niet meer van als je iets verliest. Alleen al opsturen door de vinder kost bijna meer!

› reageer

Een nieuwe telefoon halen en aanmelden voor LOI Nederlands

› reageer

Topic gesloten.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.