Nokia 5800 Tube met touchscreen

Nu al verkrijgbaar bij franchise van TPH... (andere leverancier)

› reageer

Voor de liefhebbers, 4e kwartaal beschikbaar de 1e touchscreen van Nokia , zie google en

http://www.nokia.nl/5800?DCMP=BAC-left_5800XM

› reageer

Titel iets gewijzigd

› reageer

update
helaas uitgesteld naar 1e kwartaal 2009 (voor Nederland tenminste) wordt als eerste uitgebracht in 7 landen (ze moeten de handschriftherkenning nog maken voor veel verschillende landen, onbegrijpelijk!!

› reageer

Iemand al meer nieuws? Is al in verschillende webshops e.d. te krijgen, maar nog niet in de winkel, of wel? Nog geen officiële release? Via marktplaats al wel een heleboel NL versies... Vreemd? Of is het wel mogelijk dat er al NL versies op de markt zijn?

› reageer

Allemaal import van webshops.
Wel NL-taal maar buitenlandse versies.

› reageer

Voor zover mij bekend is de officiële introductie in Nederland op 23 februari a.s. Niet schieten als ik het mis heb

› reageer

Maar hoe werkt dat dan met garantie als je een buitenlandse versie hebt? Gewoon Europees geregeld? Dus 2 jaar?

› reageer

Dat lijkt me geen probleem, die garantie-regels worden vaak Europees toegepast. Ik heb ooit als één van de eerste in Nederland een Nokia 6300 gekocht uit de UK via een Nederlandse webshop, nooit problemen met de garantie gehad.

› reageer

Garantie van Nokia is Europees, alleen krijg je vaak na een softwareupdate het originele talenpakket op het toestel, en raak je dan de Nederlandse taal kwijt.

› reageer

Binnenkort bij The Phone House...

› reageer

Ik heb het toestel vorige week gehaald bij www.gsmwijzer.nl . Mijn toestel is voor de Duitse markt bestemd, maar dat merk je eigenlijk alleen bij de proefversie van Nokia Maps (eerste 3 maanden gratis D-A-CH, dus niet NL). Geen problemen met taal na een update, is gewoon een Euro 2 toestel.

› reageer

Nu al verkrijgbaar bij franchise van TPH... (andere leverancier)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.