Huisregels GSM toestellen forum

En ik bedoelde (nadat ik de fout had verbeterd): ik zou die fout toch nooit maken? . Ik ga deze trouwens verstoppen, om het on topic te houden.

› reageer

TelecomVergelijker.nl biedt voor elk GSM toestel een eigen forum. Hierdoor worden alle vragen en discussies over een bepaalde toestel verzameld in één forum. Om alles in goede banen te leiden zijn er een paar huisregels waarvan we verwachten dat je jezelf daar aan houdt.

Post je vraag in het juiste subforum
Het komt regelmatig voor dat gebruikers een vraag over een specifiek GSM toestel stellen in het algemene forum "GSM Toestellen". Hierdoor wordt deze vraag niet in het juiste forum terecht en kun je mensen die dit toestellen niet. Dus, mocht je vraag gaan over een bepaald toestel, stel deze dan in het subforum van dit toestel, NIET in het algemene forum.

Waar vind ik dat forum dan?
1. Browse naar het juiste toestel...,
2. Klik op de link "Forum" (vlak boven de informatie),
3. Stel je vraag

Wat kan ik doen als ik een discussie zie dat in een sub-forum thuishoort?
Drop dan even een berichtje in het [tv_mf], dan doen we daar iets aan.

Wat als een toestel er nog niet bijstaat?
In dat geval kun je een thread openen in het algemene GSM toestellen forum, maar laat dan ook even een bericht achter in het [tv_mf], dan zullen wij het toestel en forum toevoegen en de thread verplaatsen.

Discussies over leverbaarheid
Kan je niet wachten tot een bepaald toestel op de markt komt? Dan mag je een discussie starten over "wanneer is het toestel leverbaar?". Echter, per toestel staan we slechts één discussie over de leverbaarheid toe. Kijk dus eerst of dit topic al bestaat in het betreffende toestel forum. Zo ja, lees dat topic dan eerst en stel daarna eventueel je vraag. Bij wijze van uitzondering mogen ook winkels een thread starten over leverbaarheid, maar alleen indien het gaat om concrete informatie. Let op: het gaat hierbij alleen om nieuwe toestellen, het TelecomVergelijker forum is geen marktplaats voor tweedehands produkten (hieronder vallen ook nieuwe toestellen van particulieren).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.