T-Mobile[T-Mobile] Online verlengen

bel ook alleen naar de bekende nummers (0909) en niet of nauwelijks boven mijn bundel. Contracten zijn wel voor 2 jaar , en voor bv de Iphone moet ik naar een hoger tariefsplan (relax 250 voor 25 euro). Echter met 15 abo's moet ik maar eens gaan ruimen (heb er nu 2 opgezegd).

› reageer

Hi,

Ik heb op dit moment een abonnement bij T-mobile lopen, en over 3/4 maanden word mijn contract verlengt. Nu was ik benieuwd wat voor prijzen er werden aangeboden bij online verlengen, maar ik zie hier geen of nauwelijks verschil ten opzichte van de prijzen van een nieuw abonnement. word dit berekend door te kijken naar je abo? want volgens mij zijn er ook mensen die een veel betere aanbieding krijgen.

Wat raden jullie aan, verlengen of opzeggen?

› reageer

Bel eens de klantenservice en vraag of ze je een goede aanbieding kunnen doen... Altijd stukken beter dan online...
en het schijnt dat als je wel eens buiten je bundel belt, al is het maar een keer, je als "trouwe" klant wordt gezien en de aanbieding die je krijgt dan een stuk beter is

› reageer

T-Mobile wil verdienen aan klanten en selecteert volgens mij speciaal op klanten die regelmatig bellen in binnen en buitenland.

Er wordt naar diverse zaken gekeken. Ik vermoed dat het een combinatie is van de volgende zaken:

-wordt het nummer maandelijks gebruikt en maak je je tegoed op?
-bel je wel eens buiten de bundel (exra korting bij 2 of 3 maanden per jaar boven je bundel bellen
-gebruik je SMS of MMS
-Gebruik je het nummer wel eens voor bellen en gebeld worden in of naar het buitenland
-gebruik je extra bundels zoals mobiel internet, buitenland bundels of thuis bel bundels
-hoe lang ben je al klant en betaal je altijd trouw en op tijd
-wil je 1 of 2 jaar verlengen
etc.

Ik gebruik mijn nummer niet zo vaak, maar zorg er voor dat ik hem minstens 1 keer per jaar in het buitenland gebruik. Verder bel ik enkele maanden voor ik kan verlengen meestal mijn bundel op of zorg zelfs dat ik er 2 of 3 maanden achter elkaar een euro overheen ga.

Over het algemeen kom ik dan volgens mij in de hoogste of op 1 na hoogste kortingsklasse. Dat betekent in mijn geval dat je meer dan 100,- euro spaart ten opzichte van de normale prijzen. Mijn grootste korting was zelfs meer dan 300 euro.

› reageer

Vanaf een sim-only krijg je ook vaak een hogere korting. (ben ik onlangs achtergekomen)

› reageer

Leuk die analyse Koen, die paar euro eroverheen lijkt me wel logisch. Maar voor de rest maakt het denk ik niet zoveel uit. Vooral de hoogte van de factuuromzet is dan van belang.

Ik heb een Flex 20 (was Flex 25) Openingsactie Amersfoort febr 07, met 50% korting op Flex 25. Betaal dus al een tijdje 7,50 voor een Flex 20. Gebruik hem verder weinig, om het opgespaarde beltegoed nog iets langer op te potten, was ik geintreseerd in een verlenging met een Flex 15.
In de winkel bleek al dat ik rating E had, waarbij de minste aanbod geldt. Kon eigenlijk alleen een Nokia 6300 gratis krijgen. Maar via de telefonische verkoop kwam ik erachter dat ze de SE W960i ook erg onderwaarderen en heb ik die icm een Flex 15 1jr kunnen verlengen.

Verder heb ik in april 2008 destijds 2 abo's afgesloten, waarvan 1 Flex 15 SO voor 5,-. (In mei 5 euro mee verbeld verder in de kast gelegen.) Met die sim-only kan ik (netals robbert-jan) aantrekkelijk verlengen bij een relax 100 1jr zijn heel wat toestellen gratis waaronder de SE C902 W890i K850i en W595.
Verder zijn de Nokia's E71 en N79 gratis bij een 2jr relax 100 voor 9,50/mnd

› reageer

Heb ik het toch slechter , krijg alleen een N6300 gratis bij verlenging 1 jaar relax 100, zowel bij een lopende Flex 15 (vorig jaar wel verlengd met een Nokia E51), als met een Relax 150 , met beide nummers wel eens buiten de bundel gebeld . Maar op zich is het niet zo erg , kom ik tenminste zonder spijt van een paar abo's af door ze maar niet te verlengen

› reageer

Toch vreemd.. heb een Flex25 die verlengd kan worden, maar ook geen goede aanbiedingen.. toch wel een kaar keer buiten mn bundel gegaan en altijd elke maand netjes mn tegoed op ik laat hem ook maar aflopen, was er ook maar eentje voor erbij

› reageer

Als je dus alleen met een Nokia 6300 kan verlengen is de kans groot dat je telefonisch ook met een SE W960i kan verlengen met een 1jr Relax 100 of Flex 15, lijkt mij geen slechte deal.

› reageer

Ik kan ook nog verlengen met een gratis Nokia 3109 !!
De W960 staat bij mij in de lijst voor 299,15 bij 1 jaar relax100/flex 15 , ik vind het nou niet zo'n prachtig toestel , maar zal wel eens bellen wat ze mij eventueel kunnen aanbieden , mijn contract loopt nog tot eind febr en een tot half maart , dus misschien dat ze nog betere acties krijgen tegen die tijd.

› reageer

Wie weet hoe vaak de online site wordt geupdate?
Ik keek vanmiddag naar de verlengingsprijzen en deze zijn t.o.v. 5 uurtjes geleden alweer gestegen. En een paar dagen geleden had ik weer andere prijzen. In een week tijd dus al 3 verschillende aanbiedingen nadat ik ben ingelogd.

Zal de site bijhouden hoe vaak iemand inlogt en de prijzen aanpassen?
(zoals bijvoorbeelde de vliegticketssites ten werk gaan)

Ik zal eens proberen de cache te wissen en opnieuw in te loggen..

› reageer

Afgelopen week is de site bij mij 2 keer geupdate. De vier weken daarvoor zijn er geen veranderingen geweest (alleen een of twee toestellen zijn toegevoegd (Nokia N79?)). Er zullen nog wel wat veranderingen volgen, de nieuwste twee blackberry's (except de BB Bold) en de Xperia met (Adapt?) accessoire setje moeten nog geupload worden, deze zijn namelijk al wel in de reguliere t-online shop te vinden.

Bij mij zijn de prijzen nog gelijk of gedaald. Ik houd alleen de veranderingen van de "beste totaalprijs" bij van sommige toestellen. Deze zijn 0,- tot 20,- gedaald.

De Sony Ericsson W960i is ook bij mij online een van de duurste toestellen (op de Nokia 8800 en iPhone na), bij GSM Topdeal is deze veel goedkoper. Ik denk dat het een systeemfout in de T-Online shop is, waarschijnlijk is deze via de klantenservice commercieel wel inderdaad "gratis" te krijgen.

› reageer

Misschien zitten er wel meer fouten in, of ze proberen gewoon onoplettende klanten te "pakken" met andere prijzen, zo moet ik bij de Nokia N96 i.c.m. een relax300 en w&w extra 2jaar, 39,95 bijbetalen , terwijl met dit toestel overal geadverteerd wordt dat íe gratis is bij 2 jaar relax300+w&w !

› reageer

Ik kijk ook nog vaak op deze site, hoop eigenlijk dat de HCT Touch HD of HTC touch 3G spoedig in het koopaanbod komt.

dit toestel is vaak goedkoper als ie door T-mobile gebrand is, en daarnaast brengt verlengen vaak ook nog voordeel mee op de t-mobile site (op andere sites vaak dezelfde prijzen)

› reageer

Wat ik begrepen heb komen die HTC's dit kwartaal in iedergeval niet naar bij T-mobile als branded versies. Ik denk dat ze zich blijven richten op de iphone en de G1 die eind deze maand komt.

› reageer

Net ook even online ingelogd voor verlenging. Zelf heb ik een Flex 20 met WnW. E71, compact4 is met een Flex 20 verlenging ongeveer 75 euro bijbetalen.

Mijn vriendin heeft een relax300, thuis bundel, sms bundel en heeft dezelfde prijzen. In verhouding is dit 30 tegen 55 euro en zij belt meestal nog wel wat over de rekening heen...

Zouden ze in de Tmobile winkel nog leuke acties hebben?

› reageer

In de fysieke shop, ben ik paar keer teleurgesteld. Had telkens klantstatus E, de minste. Terwijl ik met een abo op het internet zeker niet de minste deals kreeg, maar wie weet heb jij meer geluk in een T-Mobile shop..

Die verlenging met een W960i is voorlopig helaas mislukt. Op het contract stond dat het toestel gratis was, maar de postbode kwam aan met een pakketje waarvoor ik 299,15 moest betalen. Ik heb het geweigerd, en daarmee schijnt de verlenging te zijn geannuleerd Eind deze week begin volgende week een nieuwe poging

› reageer

Vorig jaar in de winkel gaf een Tmobile medewerker aan, dat je in een klantgroep zit. Vervolgens kijken ze in een prijslijst bij deze groep en maakt het niet uit met welk abo je verlengd. In de online shop lijkt dit niet het geval.

Is er iemand die weet of dit nog steeds zo werkt via de telefoon / of in de winkel? Ik wil namelijk naar een simpel abo ivm een 2e zakelijke telefoon. Zou wel leuk zijn als ik nog een leuke prive telefoon kan scoren.

› reageer

Sinds gisteren krijg ik opeens de melding dat er een technische fout is opgetreden bij het inloggen in de shop.
Verlengen gaat dus niet (wat deze week eerder al meerdere keren wel is gelukt) Anderen ook last van deze fout?

› reageer

Ik heb nu ook deze technische fout. Ook zijn mijn e-mailadres en NAW gegevens uit My T-Mobile verdwenen. Ik denk dat dit gewoon tijdelijk is, en er onaangekondigd onderhoud is. Vaak is inloggen op zaterdag(nacht), en zondag(nacht) ook niet mogelijk door onderhoud. Het beste kan je My T-Mobile alleen doordeweeks gebruiken. Morgen, dus weer een dag.

› reageer

@breezer013

Staat het antwoord niet al in mijn post boven je?
In de fysieke shop, ben ik paar keer teleurgesteld. Had telkens klantstatus E, de minste. Terwijl ik met een abo op het internet zeker niet de minste deals kreeg, maar wie weet heb jij meer geluk in een T-Mobile shop..

ze werken in de shop nog steeds met klant-statussen, maar die hoeven niet synchroon te lopen met die van de Online shop.

› reageer

De Nokia N95 8 GB + music voucher en een half jaar gratis navigatie
is bij 1 jaar Flex 20 of Relax 150 180 euro bijbetalen.
De klantenservice heb ik uitgeprobeerd en ook hier is de prijs hetzelfde. In de winkel is het 240 euro bijbetalen.
Kan het ook zo zijn dat het per filiaal kan verschillen?

Is de Nokia de 180 euro waard volgens jullie?
(2 jaar abo wil ik nl. niet en ook wil ik niet iets in de online winkels (behalve die van de providers)kopen.

› reageer

Kan nu ook een Flex 20 vernieuwen. Via de post aanbiedingen gehad (Nokia 6300 Black , Samsung U900 , SE W890i silver allen gratis of de Iphone 3G 8GB Black met bijbetaling van 79.95 Euro) en de eerste 3 maanden 50% korting op mijn abonnement . Bij de online aanbiedingen kom ik uit op bijvoorbeel de G1 (googlephone) met 8 GB geheugenkaart met een bijbetaling van 39.95 Euro of een Iphone 16 GB GRATIS bij een Relax 250 (met korting voor 25 Euro). In het laatste geval zou ik deze dan om kunnen zetten naar een Flex 30 (met behoud van korting op 25.50 Euro). Ondanks dat ik pas een N96 heb en niet zo'n Iphone-fan ben lijkt deze laatste optie de meest rendabele voor me .

› reageer

@opperbom: 2 jaar neem ik aan?

› reageer

Ja klopt, ik krijg dezelfde verlengingsaanbiedingen te zien

› reageer

Ik heb toch maar de Iphone 3G 16GB Black genomen. Ondanks dat er op de site aangegeven werd dat dit product niet direct leverbaar zou zijn , en de levertijd onbekend is , heb ik zojuist een bevestigingsmail gehad dat het is goedgekeurd en de Iphone binnen 10 werkdagen wordt afgeleverd .

› reageer

T-Mobile gaat nu zeker een vasteklanten toeslag rekenen bij verlengen , Ik heb een flex 20 , als ik die nu online verleng, betaal ik bij de meeste toestellen hetzelfde of nog meer dan als ik een nieuw abo afsluit in de T-mobile online shop. Zo moet ik nu bijv 79,94 bijbetalen als ik verleng met 1 jaar Relax100 met een N6300 , terwijl die voor nieuwe klanten gratis is! Alleen als ik verleng met min. 2 jaar rel.150 of hoger , krijg ik nog 20 of 30 euro korting. Kan beter naar Belnu gaan en een nieuw abo afsluiten, bijv MDA compact IV is daar gratis bij 1 jaar relax150 ,terwijl ik bij verlengen bij TM 159,95 bij moet betalen ! ( of een HTC Touch Pro gratis bij 1 jaar relax200+w&w )

› reageer

Mag vanaf morgen weer een abo. verlengen (Flex 15). Zal eens kijken wat er deze keer geboden gaat worden door T-M. Zal wel niet veel worden vrees ik.

› reageer

Een Flex 15 zal weinig opleveren bij verlenging. Je zal vermoedelijk minimaal naar Flex 20 toe moeten. NB. neem je Web&walk internet, dan krijg je ca. 60,- extra korting in de shop. Verder kan je je T-Mobile punten daar omzetten in een paar euro extra korting.

› reageer

Heb ook helemaal niet de intentie om te verlengen (integendeel , eerst maar eens een flink aantal abo`s ruimen). Maar ben wel benieuwd naar de "aanbieding"

Edit : ze staan al online voor me o.a. N79 Relax 100 voor 12.50 p.m. , LG Arena Relax 150 voor 17.00 p.m. (incl. Candu Skull headphone t.w.v. 49.95) , En wederom de Iphone 16 GB wit bij een Relax 250 voor 25 Euro per maand. Verder nog een 5800 en een Samsung 8300.

› reageer

@ opperbom
Heb je die aanbiedingen gratis bij een 1 of 2 jarige verlenging ?
Je belt zeker wel regelmatig over je bundel heen dat je met een flex 15 zulke aanbiedingen krijgt.Ik moet bij die toestellen 159,95 bijbetalen. Ik wordt zeker gestraft omdat ik veel naar 0900/0909 nrs bel
Bij mijn laatste flex 15 die afliep kreeg ik trouwens wel betere aanbiedingen dan nu met een flex 20.
Maar ik ben ook van plan maar wat abo's te ruimen en niet te verlengen.

› reageer

bel ook alleen naar de bekende nummers (0909) en niet of nauwelijks boven mijn bundel. Contracten zijn wel voor 2 jaar , en voor bv de Iphone moet ik naar een hoger tariefsplan (relax 250 voor 25 euro). Echter met 15 abo's moet ik maar eens gaan ruimen (heb er nu 2 opgezegd).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.