VodafoneVodafone TV-applicatie

Het bericht staat nu ook op Webwereld, momenteel alleen beschikbaar voor Nokia 6214/Weldon, Nokia N95 8GB, SonyEricsson c902 Alona of een SonyEricsson W910.
Linkje

› reageer

Volgens een persbericht van Vodafone, zou je vanaf vandaag via de Live portal een speciale TV-applicatie kunnen downloaden.
Iemand hier meer informatie over?
Op de website van Vodafone kan ik niks vinden.

› reageer

KLIK

› reageer

Ik kan ook niets vinden van een speciale TV app. Op de Vodafone site is hier niets van te vinden, ook niet bij de persberichten.
Vodafone Persberichten

@ DeLange:
graag URL-tags gebruiken bij het posten van een link.[s/]

› reageer

Ik heb het geactiveerd, de eerste drie maanden zijn gratis. Laat mijn abonnement nou toch eerdaags aflopen ...

Het werkt goed. Ten opzichte van de "echte" TV is er natuurlijk enige vertraging, maar het beeld is vrij scherp (op een Nokia 6120 Classic) en het geluid is ook goed.

› reageer

Hoe kun je dat activeren dan? KS bellen? Of via My Vodafone? Mijn abonnement loopt 26 november ook af en wordt dan omgezet naar een 0 minuten abonnement, maar mocht dit aardig werken ben ik wel bereid mijn Vodafone Scherp abonnement te verlengen. Helemaal mooi is dat de kosten van het dataverkeer bij het abonnement inbegrepen zitten.

@pinokio

3 maanden? Op de site staat dat je 1 maand gratis mag kijken.

› reageer

Het bericht staat nu ook op Webwereld, momenteel alleen beschikbaar voor Nokia 6214/Weldon, Nokia N95 8GB, SonyEricsson c902 Alona of een SonyEricsson W910.
Linkje

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.