Prima en snel geleverd in een doosje via TPG. Erg tevreden met hun service.
› reageerZoals de titel al zegt, prepaid startpakket met maximaal 10 euro beltegoed (5 euro meteen op de kaart, nogmaals 5 na registreren) voor 1 euro, geen verzendkosten.
klik
Heb er net eentje besteld, handig om een Vodafone gelockte gsm werkend te kunnen verkopen .
thanks gelijk 10 besteld voor sinterklaas cadeau's
› reageerGoeie tip, Marly, thx!
Vooral voor gebeld worden in het buitenland is Vodafone pp erg handig.
thnx. goeie tip meteen 5 besteld
› reageerDat is flink onder de prijs. Er zal toch nu geen onderzoek komen naar de Prepaid bestelling van GSM Track.
Leuk. Vraag me af wat ik er mee ga doen, maar ik heb er maar 3 besteld
Bij mij 80 eurocent, moet je ze wel zelf op komen halen in eindhoven
@Marly;
Ook bedankt voor deze tip! _/-\o_
Ook maar even 4 besteld...
E-mail bevestiging komt net binnen, "as we speak"
Als het goed is, zitten er bij ontvangst enkele blokkades op deze simkaart. Verder een heel goede aanbieding.
› reageer@gsm-eindhoven:
ik zie bij jou alleen vodafone-kaartjes van 10 euro per stuk (15 euro beltegoed) staan.....
welke blokkades zijn dat dan ?
› reageerLeuk, heb er ook 2 besteld
@marco, dat is de standaard winkelprijs, zal het straks even aanpassen, prijs wordt 80cent per stuk. 100 stuks voor 75 euro
Blokkades op bv. 0900 nummers (reisinformatie, of goed advies van Astro-TV ^^).
› reageerKunnen deze blokkades niet ongedaan gemaakt worden? Als je naar de KS belt bijvoorbeeld?
› reageer1 maal opwaarderen is voldoende om de 0900 blokkade te verwijderen.
› reageerEdit:
En inmiddels per e-mail de leverdatum van de 4 sims binnen:
99% zeker op aanstaande woensdag! TOPPIE!
Bedankt nogmaals Marly en www.gsmtrack.nl
_/-\o_
Vandaag verzonden, ik verwacht ze morgen (95% zeker volgens TNT zelf).
› reageerinderdaad, gaat snel.
› reageerBedankt voor de tip. Ik doe ook maar even mee.
› reageerStandaard beltegoed op de simkaart is slechts 3 maanden geldig . Je moet eerst minimaal voor 10 euries opwaarderen (ook alleen online) voor je beltegoed 1 jaar geldig is.
Is dat 3 maanden na 1) eerste gebruik simkaart 2) ontvangst simkaart 3) na activatie 4)..............?
Ik denk na plaatsen simkaart in je toestel en toestel aanzetten.. dan wordt ie volgens mij geactiveerd en gaan de 3 maanden in
De geldigheid van de eerste 5 euro beltegoed is idd drie maanden na activatie, wanneer je je beltegoed opvraagt via *101#, krijg je een berichtje met de precieze datum.
Registreer je de simkaart, voor de tweede 5 euro, wordt de geldigheid hiermee met drie maanden verlengd, tot zes maanden dus.
Na opwaarderen is het dan idd gewoon een jaar.
edit: De simkaart wordt niet geactiveerd, door de telefoon aan te zetten, maar door een eerste keer daadwerkelijk te bellen, bijv. naar de klantenservice (gratis), dan kan meteen ook het tarief gekozen worden.
Helemaal juist Hugo.
› reageerOok vanmiddag meegedaan met 3 kaartjes. Even de internetblox van vodafone proberen (nu het in iedergeval zeker nog kan).
Bedankt voor de informatie m.b.t geldigheid. Dat had ik deze keer niet doorgelezen. Weet iemand toevallig ook hoelang de kaartjes geldig blijven zolang je ze niet activeerd (d.w.z gesealed weg zou leggen)?
Wel eens gelezen dat je max. 2 kaartjes per adres kan registreren. Dus misschien geef ik er eentje weg. TS bedankt voor de tip
vanmiddag 10 kaartjes besteld. toch weer 10 maanden internet voor 10 euro
Kon ze ook niet laten liggen. Goede tip, bedankt.
› reageerik ook niet.
Maar heb het bij 3 gelaten. Ik weet niet of ik er wel zoveel aan heb.
Is dat extra tegoed bij registratie niet alleen voor de eerste kaart?
(zoals bij Telfort bijvoorbeeld)
Ik had inderdaad ook het mobiel internet voor 1 euro per maand in gedachte. Ik heb nog niet veel met vodafone UMTS getest, dit is een mooie aanleiding. Als het bevalt, dan neem ik volgende keer vodafone voor mijn mobiel internet abo.
Mooie aanbieding, maar ga hem denk ik maar niet bestellen... heb niet zoveel aan al die losse simkaartjes Net blij dat het allemaal weer een beetje opgeruimd is
en want zijn de verzend kosten. bij 1 of meer sim,s ?
› reageer@Dombi: In mijn startpost staat : geen verzendkosten.
› reageerHet heeft geen zin om meer dan 3 kaartjes te kopen. Je kunt er namelijk maar 3 per persoon activeren.
En wat maakt het nou uit om 10 euro op te waarderen voor een blox of sms bundel.
Mag je nu 3 kaarten per adres hebben of drie per persoon?
Het zal wel per adres zijn anders is het wel heel erg gemakkelijk te omzeilen.
Gisteren besteld, vandaag al binnen. Heel netjes.
› reageerVodafone-actie is afgelopen, staat niet meer op de site?!
› reageerZullen wel op zijn .
Edit:
Gisteren 4 simmetjes besteld, vandaag ontvangen!
KLASSE www.gsmtrack.nl
_/-\o_
Zou het ook eens een reclame-stunt zijn om de aandacht (weer) wat op deze webshop te laten vallen, aangezien de simmetjes nu al op zijn? :
Vandaag ook 2 kaartjes binnen. Wat ik niet snap: 75 gram, 1 postzegel (i.p.v. 3), en geen strafport! Hoe doen ze dat?
› reageerOf Vodafone die meeleest vraagt zich af hoe dat kan? Ik heb er in ieder geval 10 kunnen scoren
@XCLTempesT
Je schrijft ,,mobiel internet voor 1 Euro per maand". Kun je mij helpen om dat ook voor elkaar te krijgen?? Alvast bedankt
Kaarten registreren voor 5 euro extra beltegoed en daarmee dan de zorgeloos internet blox activeren kan je dan 30 dagen onbeperkt gebruik maken van mobiel internet met 3600 kpbs!
› reageerHoe werd er bij jullie geleverd?
Ik kreeg een witte enveloppe met een factuur die al voldaan was maar er zaten geen sims bij.
Ik had er 10 besteld deze zaten netjes verpakt in een klein doos met factuur.
› reageerAanbieding is niet meer op de website te vinden. Uitverkocht?
› reageerik heb ze binnen!
› reageerhm, dan lijkt het toch niet goed gegaan. Heb gsmtrack maar een mail hierover gestuurd.
› reageerOok vandaag binnen gekrgen, doosje met 10 sims + factuur voldaan
Klasse!
10 euro kosten 100 euro beltegoed
Zou het ook eens een reclame-stunt zijn om de aandacht (weer) wat op deze webshop te laten vallen, aangezien de simmetjes nu al op zijn?
Zou kunnen. Ik vind dit soort acties altijd erg positief. Over een paar maanden loopt een abo van mij af, en dan ga ik zeker bij deze winkel kijken (wanneer mijn simmetjes morgen, zoals beloofd, arriveren tenminste).
Voor mij is het een goede manier om de dienstverlening van deze shop en die van vodafone te testen.
ook binnen vandaag doosje met 10 stuks netjes
› reageerook binnen vandaag doosje met 10 stuks netjes
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom ze nu al op zijn :-)
Weet iemand toevallig ook hoelang de kaartjes geldig blijven zolang je ze niet activeerd (d.w.z gesealed weg zou leggen)?
De antwoord op deze vraag van Robert Jan zou ik ook graag willen weten - wie?
@XCLTempesT! bedankt voor tip!
@ graaft: lees voor de verandering eens de posts van dit topic door.... Wellicht staat de gevraagde info al ergens
@One2Call,
Ik heb de draad even doorgelezen, maar nergens staat iets over de ,,houdbaarheid" van nog niet geactiveerde simkaartjes. Bij T-Mobile is dat op de verpakking terug te vinden, maar bij Vodafone niet. Ik ben dus ook heel benieuwd naar de datum tot wanneer ze geactiveerd kunnen worden.
Ik denk, dat niemand hier een precieze "houdbaarheidsdatum" weet, aangezien er geen datum op de pakketjes staat.
In ieder geval betreft het hier de "nieuwe" kleine oranje startpakketjes, die pas sinds ongeveer een jaar in de prepaid pakketten van Voda zitten.
Ik schat dus, maar pin me er niet op vast, dat ze ook nog wel een jaartje houdbaar zijn, aangezien we zelf vorige maand nog een "oud", groter, pakketje weggegeven hebben, dat nog probleemloos geactiveerd kon worden.
Langer dan een jaar zou ik ze voorzichtigheidshalve niet bewaren.
Ik heb er maandag 2 besteld/betaald en had ze al binnen verwacht. Niet dus. Misschien nog even geduld.
› reageer@Marly
Bedankt voor je heldere toelichting.
€One2Call
Misschien in het vervolg iets minder snel conclusies trekken?
Normaal gesproken zouden mijn kaartjes gister binnen moeten komen, maar vandaag ook niet... nu al de kerstdrukte bij de TNT?
› reageerin een nazending gisteren het pakketje alsnog ontvangen.
hebben ze snel opgepakt en geregeld bij gsmtrack!
Vandaag precies zoals beloofd een doosje ontvangen met daarin de 10 bestelde simkaartjes. Keurig geregeld dus.Bedankt.
› reageerVandaag arriveerde met enige vertraging mijn twee bestelde simkaarten. Er zat alleen wel strafporto op omdat ze er alleen een 44 cent postzegel op hadden geplakt. De zending heb ik dus maar als geweigerd weer in de brievenbus gegooid.
@ hmeijdam Dat vind ik wel erg ver gaan hoor. Hoeveel was die strafporto?
› reageertsja met strafport worden de 2 simkaarten ineens 2 maal zo duur lijkt mij........
› reageerBij mij vandaag ook de 2 simmetjes ontvangen (maandag besteld), en met strafport.
› reageerMet slechts €0.44 op een envelop met 3 simpakketjes vragen ze er echt om, desondanks hier gelukkig geen strafport. Wel overduidelijk beleid van gsmtrack dat ze dat risico nemen.
› reageerJullie hebben ze tenminste binnen , ik kreeg alleen een half opengescheurde envelop met factuur , 2 postzegels , maar geen simkaarten erin.
Heb maar even gebeld , zou alsnog geregeld worden.
bij mij keurig binnen, geen probleem.
› reageerTelek,
Ik denk dat je postbode dan de boel heeft gejat als je opengescheurde brief hebt ontvangen?
Dat lijkt me ook wel waarschijnlijk ,( het hoeft natuurlijk niet mijn postbode te zijn) ,of ze zijn ergens blijven steken in een sorteermachine. Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt met het versturen van een onderdeeltje , dan de geadresseerde alleen een gescheurde envelop kreeg..
› reageerSorteermachines trekken enorm hard aan post (grote versnellingen), waardoor alles met enig gewicht er doorheen kan schieten. Ik kreeg ooit 21 euro opgestuurd, daar was alleen het biljet nog van over, en de euro was er los doorheen gescheurd.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat het te lage frankeren er mee te maken heeft dat er veel pakketjes niet aankomen!
Samengevat: leuke actie, en gezien de prijs gok ik dat ze subsidie van Vodafone krijgen op de kaartjes die ze verkopen, maar ze moeten wel:
-normaal frankeren.
-bubbel-enveloppen gebruiken, die zijn steviger en het maakt de inhoud niet van buitenaf voelbaar.
(bij deze mijn gratis tips aan gsmtrack, ikzelf had geen strafport voor 44 cent i.p.v. 132 cent (75 gram)).
Vind het maar Slordig met de grote S.
› reageerIk heb mijn kaartjes gister alsnog binnengekregen , nu in een doosje ,bezorgd door TNT pakketservice met "handtekening ontvangst" . Prima service van GSMtrack !
ik zie de aanbieding er niet meer bij staan helaas. In welke range nummers zitten we eigenlijk?
› reageer@funkyduck:
De simmetjes waren na een dag uitverkocht, de power van TV hè .
Verplaatst naar GSMTrack.nl en titel aangepast
@Marty,
Thanks, helaas...
Prima en snel geleverd in een doosje via TPG. Erg tevreden met hun service.
› reageer