Nieuwe Hi simonly abonnementen

Z**gen.. in vergelijking met oude voorwaarden en regeltjes.

› reageer

Gezien op simonly.nl de nieuwe hi simonly abonnementen
Nieuwe bundels met minuten mms en sms en andere tarieven
Bundel is alleen maar 1 maand geldig

› reageer

Is dit nieuws? behalve dat ze maar 1 maand geldig zouden zijn ipv 2? tarieven nou ook niet echt van woow!

› reageer

Nou, 1 maand geldig in plaats van 2 maanden is nogal een verandering. Dat kan je wel het dubbelle aan belminuten gaan kosten als je niet maandelijks evenveel belt. 2 maanden je bundel gebruiken vind ik eigenlijk al te weinig. (gebruik zelf nog een alles in 1 KPN bundel die 1 jaar geldig is en maak hem uiteindelijk altijd wel een keer op in het buitenland etc. Als ik nu zou gaan verlegen met een Hi bundel, dan ga ik opeens in 1 klap terug naar 1 maand geldigheid).

Als de 1 maand nu geldt voor simonly's, dan zal dit vast ook naar de gewone Hi bundels over gaan springen en vervolgens naar de KPN bundels. En als 1 schaap over de dam is......volgen T-Mobile en Vodafone straks ook maar meteen....slechte ontwikkeling. Wat mij betreft absoluut een discussie met nieuwswaarde.

› reageer

Jazeker!

Bij de nieuwe Hi simonly's ga je net als bij Telfort per minuut betalen!

Het nieuwe marktconform?

Daarnaast is het buitenbundeltarief verhoogd met 20% naar 30ct per minuut en 15ct per sms!

› reageer

Dus.......nieuwe Hi abonnementen???

› reageer

Z**gen.. in vergelijking met oude voorwaarden en regeltjes.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.