PS3 i.c.m abonnement

Volgens mij was er vorige week nog een aanbieding met een nieuwe game (actie/schietgame) die zie ik nu nergens meer. Eigenlijk wil ik hem met PES 2009 omdat we dat op werk veel spelen. Iemand een suggestie?

› reageer

Ik heb reeds een aantal aanbiedingen gezien met een PS3 als kado.

Zijn er nog leukere aanbiedingen?

Dit is wat ik heb gevonden:

2Call.nl

GSMTrack.nl

› reageer

Waarom heeft T mobile geen leuke cadeaus bij verlenging of nieuw abo.Ben op zoek naar een PS3 icm een abo?

› reageer

Als je even de links bekijkt, zul je zien dat je daar ook gewoon T-Mobile abonnementen kunt uitkiezen. In de winkels van de providers zelf zul je dergelijke zaken inderdaad nooit vinden omdat het voor hun moeilijker is om aan te bieden. Dit is een belastingtechnisch verhaal, maar ook een kwestie van moraliteit (waar houdt het op, en waarom het een wel en het ander niet?), stellen van core business (ze doen aan telefoons en abonnementen, en niet in andere zaken) en processbewaking (als ze dit soort dingen doen, moeten ze ook de service erover leveren, en daar hebben ze geen zin in. Dit terwijl een internet-aanbieder makkelijker naar de fabrikant kan verwijzen).

› reageer

Check ook eens simshop.nl. Daar kun je bij de meeste providers een ps3 uitzoeken, ook voor verlengingen.

› reageer

Bestelmaar had van de week nog de beste aanbieding zover ik kon narekenen.

› reageer

Nu kom ik bij GSM track incl simpel toestel op 81 euro uit, echter zonder extra games.

› reageer

@Kenju
Als jij mij een link kan geven met T mobile incl ps3 ben je heeeell goed bezig.Meestal gaat het wel incl kpn of vodafone,echter voor T Mobile niets te vinden.

› reageer

Klik eens op de eerste link in de openingspost. Komop joh, een beetje moeite mag je toch wel nemen. Ik wil niet moralistisch klinken hoor, maar verwachten dat je voor 100% op je wenken wordt bediend terwijl het echt niet moeilijk is om te vinden.....

Overigens is het niet echt een optie wanneer je ook een beetje een leuk toestel wil hebben.

› reageer

Mijn excuses dat ik het niet een twee drie gezien heb hoor,maar als je via 2call.nl wil gaan selecteren gsm+kado kom ik alleen op vodafone abo's uit.En geen t Mobile,dus hoe je ook aan die link bent gekomen is voor mij nog een raadsel.En dan is 2 call een van de enige verkooppunten waar een ps3 icm een t mobile verlenging te krijgen is.

› reageer

ik had er ook wel oren naar een gratis of goedkope PS3 te scoren bij een T-Mobile verlenging. Helaas de link bovenaan voert je daar wel naartoe...en dan nog is de prijs niet mals helaas..(bij betaling van rond de 300,- bij een 2 jarig abonnement.

Het is duidelijk dat de providers niet houden van het verkopen van kado's bij een abonnement. Alleen Vodafone staat dat nog toe met goede korting.

› reageer

Volgens mij was er vorige week nog een aanbieding met een nieuwe game (actie/schietgame) die zie ik nu nergens meer. Eigenlijk wil ik hem met PES 2009 omdat we dat op werk veel spelen. Iemand een suggestie?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.