GRATIS Nokia N95 gemiddeld € 15,95/maand (2 jaar)

I wood raad ik je niet aan,mn hele pda werd er super traag van,das mijn mening

› reageer

Gespot bij GSM.nl. 2 jarige abo. met Iwood oftewel reclame op je telefoon. Heeft iemand ervaringen met Iwood?
LINK

› reageer

Die 2,95 geldt alleen het eerste jaar en je bent verplicht er een surf en internet bundel bij te nemen van 10 euro per maand.
Volgens mij betaal je dan dus 12 maal 12,95 =155,40 euro en 12 maal 17,95= 215,40. In totaal kom je dan uit op 370,80 euro.
In mijn ogen gewoon een slechte deal.

› reageer

Idd niet zo bijzonder , meer info over Iwood vind je hier .

› reageer

Met iwood krijg je €5 p/m. Dan is het goedkoper om voor de vodafone actie te gaan. 2jr €18p/m 150/300 bundel. Komt dan neer op 24x13€= €312,-

edit: Bovenstaand is de 8GB versie. Alleen maar beter dus

› reageer

Jullie zeggen dus dat het dom is om dit te doen en dat je beter bij een andere provider kan kijken ?

› reageer

Kijk zelf even hier ... Of een deal goed is of slecht, hangt natuurlijk voor een deel ook af van je eigen gebruik. Hoeveel minuten, SMS, wel of geen internet e.d. Maar deze aanbieding is zeker NIET de goedkoopste manier om aan een N95 te komen

› reageer

Titel aangepast aan de realiteit

› reageer

In de marge: Een gratis iets ad Eur 15,95 per mnd/2jr..... Staat wel spannend !

› reageer

is dat iwood gedoe eigenlijk de moeite waard ? is het niet lastig al die reclame ?

› reageer

I wood raad ik je niet aan,mn hele pda werd er super traag van,das mijn mening

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.