T-Mobile[T-Mobile] slecht bereik lg secret

Zou daar niet een al te groot probleem van maken.. Wat had je hiervoor dan? Je kan vast wel bij een vriend/kennis even een oud toestel lenen om een paar daagjes mee te overleven, iets als een Nokia 3310

› reageer

ik heb hier een lg secret van gsmtopdeal, maar ik heb binnenshuis zeer slecht bereik, wegvallen onverstaanbaar, en op het werk totaal geen bereik. zijn dat bekende problemen van t-mobile?

› reageer

Heb ook een lg secret en bij mij is het bereik idd ook soms zeer slecht. zit ook bij t-mobile. het bereik valt heel vaak weg en dan duurt het een poos voordat ie weer bereik heeft. Het rare is dat bij mensen waar ik dan ben het bereik gewoon normaal is, die hebben dan weer een andere telefoon.
Denk dat de antenne niet zo sterk is?

› reageer

Maak je gebruik van 3G? Zo niet, probeer de modus eens op gewoon GSM 900/1800 te zetten... denk dat het al een groot deel van het probleem zal oplossen

› reageer

wat is daar de reden van dat 3g niet goed gaat?

Bereik lijkt wel goed, paar streepjes, maar het varieert soms nogal sterk, van 6 naar 1 etc. Verbinding is er wel, maar veel wegvallende woorden etc

› reageer

Nou misschien het 3G bereik slecht, en dan schakelt je toestel de hele tijd over tussen 3G en GSM. dan is er het ene moment slecht bereik en het andere moment juist heel goed.. dus overschakelen op alleen GSM zal het probleem dus waarschijnlijk oplossen, en bovendien zal je batterij heel wat langer meegaan

› reageer

Sinds Orange over is in Tmobile heb ik ook veel slechter bereik...

› reageer

dat schakelen kan de oorzaak zijn van woorden die wegvallen?

› reageer

als je geen goede 3g ontvangst hebt kun je inderdaad beter je gsm in gprs modus, heb ik vroeger ook gedaan, dan heb je dat probleem niet meer

› reageer

heeft het zin te gaan klagen bij tmobile? of doen ze er toch niks aan

› reageer

Heb je met een ander toestel getest of het ook slecht is? Dan kun je uitvinden of het aan je toestel of aan T-Mobile ligt.. En inderdaad, als je er niet normaal gebruik van kunt maken kun je inderdaad klagen, want je betaalt er immers wel voor

› reageer

yep, een samsung en een htc werken wel zonder onderbrekingen, de samsung werkt ook normaal op mijn werk

› reageer

Dan moet je je wenden tot gsmtopdeal en zeggen dat je toestel waarschijnlijk niet goed is omdat je slechte dekking hebt en andere toestellen wel gewoon werken

› reageer

dan moet ik tocg gewooon tmobile benaderen meen ik?

› reageer

toestel gaat terug gestuurd worden, alleen 1 probleem; ik heb geen ander toestel. Hoe gaat T-mobile hier mee om? Het zal we enige weken gaan duren voordat ik weer kan bellen

› reageer

Zou daar niet een al te groot probleem van maken.. Wat had je hiervoor dan? Je kan vast wel bij een vriend/kennis even een oud toestel lenen om een paar daagjes mee te overleven, iets als een Nokia 3310

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.